V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aika kusipäistä ja lapsellistakin toimintaa tuollainen. Ei ketään voi pakottaa isäksi vasten tahtoaan.
Että olet täysin oikeassalopetankin, vaikeaa on ollut kun on tehnyt mieli laittaa viestiä mutta olen hillinnyt itseni
Tekisi mieli vaan kysyä hänen äidiltään, että onko asia tosiaan niin etteivät halua olla missään tekemisissä. Koska kyllä se, vaikka isää ei olisi on paljon pienempi paha kuin se, että koko toinen suku.puuttuu.
Päätät lopettaa tuollaisen juntin rakastamisen niin se on siinä.
Mikä sua vaivaa. Olet ilmeisesti masokisti
Tekisi mieli vaan kysyä hänen äidiltään, että onko asia tosiaan niin etteivät halua olla missään tekemisissä. Koska kyllä se, vaikka isää ei olisi on paljon pienempi paha kuin se, että koko toinen suku.puuttuu.
Minun poistaa tämä mies facebook-kavereistani. Koin eilen juteltuani pitkään ystäväni kanssa vihdoin ensimmäiset onnentunteet asiasta. Haluaisin kuitenkin muille läheisilleni päivittää facebookiin kuulumisia ym, mutta en tiedä ottaako exä sitä kovin hyvällä.
Lasten tekemisestä ja ehkäisyn poisjättämisestä sovitaan aina, aina yhdessä. Päätöstä ei tehdä heppoisesti eikä yhden keskustelun perusteella. Ihan selvä juttu jokaiselle itseään kunnioittavalle järkevälle ihmiselle.
Jos tämä tarina edes on tosi, ei paljon heru sympatiaa tulevalle äidille. Elämä on laitettu kohtalon käsiin ja sinun kohtalosi on nyt kasvattaa lapsi yksin. Ellet anna lasta pois. Biologia on armoton, sinä tulit raskaaksi ja synnytät. Mies vain luovutti siemenensä ja jatkossa luovuttaa vain elatusmaksut, jos niin päättää. Niin makaat kuin petaat, kuten vanha sanonta kuuluu.
Tuleva isäkään ei ansaitse sympatiaa, selkärangaton idiootti, mutta itse olet päättänyt lähteä leikkimään tulella ja harrastanut seksiä ilman ehkäisyä miehen kanssa, jonka kanssa sinulla ei ole edes kunnon suhdetta. Ehkä toivoit salaa raskauden muuttavan miestä ja suhdetta paremmaksi?
Ihan pakko kysyä: kuinka vanha olet?
Molemmilta