Sain juuri tietää että olen raskaana, lapsen isä on julkisuuden henkilö emmekä ole yhdessä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä nyt

Vieras
Eli tilanne on se että ollaan tapailtu satunnaisesti tän miehen kanssa. Lähinnä sanoisin seksin merkeissä tai emme nyt ainakaan vakavassa suhteessa ole tällä hetkellä. Mies on todella kiireinen koska on artisti ja siis tekee pelkästään keikkahommaa ja reissaa koko ajan ympäri suomea. Itselläni on edellisestä liitosta 2 lasta jotka ala- asteella 7v ja 9v. En ole uskaltanut kertoa miehelle tästä koska pelkään hänen reaktiota tai en tiedä mitä pelkään. Tiedän ainakin että ei hän tule riemuitsemaan uutisesta. Mietin jos teen abortin nyt kun viikkoja niin vähän kuitenkin ja kukaan ei saa tietää. Pelkään jos pidän lapsen niin mikä julkisuussoppa siitä syntyy ja en halua itseäni ja lapsiani todellakaan julkisuuteen. Mitä helvekkoa tässä pitäisi tehdä? En tiedä jaksaako sitä yksin vauvan kanssa koska noista kahdestikin on niin paljon työtä että välillä tuntuu näinkin raskaalta..

No ei täällä suomessa hirmuiseen julkisuuspyöritykseen joudu, jos se mies on ihan ns. normaali tapaus...eikä esim. Tauski.

Herra ylppökin tuli isäksi jokunen aika sitten, eikä hän siis ole tämän lapsen äidin kanssa suhteessa. Mutta ei se äiti tai lapsi ole lööpeissä ollut.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
Minä tapailin jokunen vuosi takaperin erästä julkisuuden henkilöä monen vuoden ajan ja kertaakaan en ollut lehtien sivuilla. Se riippuu siitä myytkö itsesi ja perheesi medialle vai et. Tämä on sitäpaitsi Suomi, ei täällä paparazzit juokse laumoittain perässä.

• Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
[QUOTE="elvis";28625572]Porvoossa taas tapahtuu.[/QUOTE]

Hoh hoh. Eikö tää nyt oo aikansa elänyt juttu? Mitä eroa sillä siementämisellä on onko mies naapurin Jorma vai joku julkkis? Samanlailla niiden fysiikka toimii..

[QUOTE="Aloittaja";28625569]Heh:D no joo ei ole. On vähän nuorempi kaveri. N. Kolmekymppinen, hänellä ei lapsia. Ja itse olen 28v. Ja tän aloituksen tarkoitus ei ollut arvailla kuka tämä mies on.[/QUOTE]

No sen tarkoituksen tämä nyt jokatapauksessa sai! Kyllä sen täytyy olla Frederik tai Tauski. Toivottavasti se ei oo Matti, Matilla on ollu niin rankkaa muutenkin..

[QUOTE="vieras";28625592]No sen tarkoituksen tämä nyt jokatapauksessa sai! Kyllä sen täytyy olla Frederik tai Tauski. Toivottavasti se ei oo Matti, Matilla on ollu niin rankkaa muutenkin..[/QUOTE]Onks noi ukot kolmekymppisiä?

[QUOTE="Aloittaja";28625582]Hoh hoh. Eikö tää nyt oo aikansa elänyt juttu? Mitä eroa sillä siementämisellä on onko mies naapurin Jorma vai joku julkkis? Samanlailla niiden fysiikka toimii..[/QUOTE]

Jos sillä ei ole väliä, miksi mainita se erikseen? Mikset vain sanonut, että olet raskaana miehelle, jota tapailet ja mies tekee keikkatöitä ympäri Suomea? ;)

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
No eihän suomalaiset julkkikset nyt niin isoja tähtiä ole, että koko perhe raahattaisiin julkisuuteen.
Ap joko liioittelee tai kuvittelee liikoja julkkis-elämästä Suomessa. Tai sitten haluaa väkisin draamaa elämäänsä.

Mut älä nyt kuitenkaa pidä sitä lasta.

Yhteistyössä