V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja +:ja niinku mä joskus toivon että joku näistä olisi totta. Provoksi tämäkin paljastui.. AP kiittää ka kumartaa.. öitä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja +:tää on provo, koska kaikki lastaan odottavat puhuvat viikoista, siksi että todellisuudessä ihminen on noin 10kk raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja Jeep:Provo tai ei, olen todistanut tapahtuman, jossa äiti sai tietää raskaudestaan vasta, kun meni synnyttämään tai siis meni sairaalaan vatsakipujen vuoksi ja synnytti sillä reissulla tyttären... Notta ei siinä mittään.
On kysymys kuitenkin aikuisesta ihmisestä, mutta sitä en kirjoittelusta näe. Että jos kuitenkin on provo sillä perusteella. Lapsellisen oloista tekstiä...
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:lle:ihminen on raskaana 10 kk, 40 viikkoa on 10 kuukautta? 42 viikkoa hei jo 10, 5 kk
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:lle:ihminen on raskaana 10 kk, 40 viikkoa on 10 kuukautta? 42 viikkoa hei jo 10, 5 kk
Alkuperäinen kirjoittaja ddd:Alkuperäinen kirjoittaja ddd:lle:ihminen on raskaana 10 kk, 40 viikkoa on 10 kuukautta? 42 viikkoa hei jo 10, 5 kk
Ihmisen raskaus kestää keskimäärin 38 viikkoa, mikä on noin 9 kuukautta.
Kalenterikuukausi on 30-31 päivää, viikko on 7 päivää![]()
Tässä tapauksessa sinä et olekaan pääasiassa.Alkuperäinen kirjoittaja Esco:Miksi moinen suhtautuminen? Itse olisin onnesta soikeana.
Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:ja kaksplus palstalla palstailet, vaikket juur lapsista välitä... joopa
kaikki ap termit sun muut hallussa, jeejee