V
"vieraana"
Vieras
Meillä niitä lahjoja on tänä vuonna 7 per lapsi. Suurin osa lasten omia toiveita, muutama yllätyspaketti joukossa. Määrää tärkempää on minusta se että lahjat ovat mietittyja ja lapselle mieluisia. Onpa yhdessä paketissa tylsästi luistimet, kun lapsi sellaisia toivoi. Olisin ne toki voinut ostaa muutenkin, mutta miksi en toteuttaisi toivetta?
Rahasta ei ole kyse vaan periaatteesta että aina ei tarvitse kaikkea saada. Mielestäni lapsillani on jo kaikkea ja varsinkin paljon leluja. Kumpikin saa isot legopaketit lahjaksi ja sitten muuta pienempää. Tämä riittää meille.
Ymmärrän toki senkin jos leluja ei juuri muulloin osteta kuin synttäreinä ja jouluna. Mun lapseni ostavat niitä viikkorahoillaan myös itse.
Rahasta ei ole kyse vaan periaatteesta että aina ei tarvitse kaikkea saada. Mielestäni lapsillani on jo kaikkea ja varsinkin paljon leluja. Kumpikin saa isot legopaketit lahjaksi ja sitten muuta pienempää. Tämä riittää meille.
Ymmärrän toki senkin jos leluja ei juuri muulloin osteta kuin synttäreinä ja jouluna. Mun lapseni ostavat niitä viikkorahoillaan myös itse.