S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko äitisi sitten ollut elämästäsi pois?
Voiko joku näkijä koettaa minullekin?
niin, ihan pelkkää arvailun varaajos kertoo olevansa isänsä kasvattama - ooh - vai ihan NÄKEMISTÄ!
Ok, oletko vaaka vai?
No näkeminen nyt perustuu siihen intuitiitioon minkä kukin luo tässä tapauksessa telepaattisesti minulle, haluan vain tietää miksi minulle tulee isän kasvattaman lapsen kohdalla äiti hyvin merkityksellisenä, ehkäpä tämä äiti on kuollut jolloin hän on suojellut lastaan tämän koko elämän ajan, niinkuin minun äitini suojelee minun lapsiani vaaroilta. Siksipä kysyn asiaa, kun se näinkeskustelupalstalla on mahdollista, otan niistä virheistä opikseni ja osaan tulkita seuraavalla kerralla paremmin. Taisin hänelle mainitakin että näen hänen isänsä eri ympyrässä kuin hänet ja hänen äitinsä, eli haluaisin oikeasti tietää, onko näkemäni siitä johtuvaa, että äiti on ollut kuolleena koko ajan.
Alkuperäinen kirjoittaja nämä mietityttää;29442289:Katsoisitko ff minullekkin, työ, asuminen, tulevaisuus???
Voi elämäentäs jos en oo, mitä muita merkkejä katsotaan syksyllä syntyneiksi - älä viitsi enää...nyt karisi viimeisetkin "uskot".
Työrintamalla tuntuu olevan aika hiljaista, sinun tekisi mieli vaihtaa johonkin muuhun alaan, että eipä muuta kuin teet niinkuin olet suunitellut ja sitä myöten asuminenkin tulee selväksi, näen sinut tällähetkellä elämäsi yhdessä tienhaarassa, valinnoista riippuu myös tulevaisuutesi kovasti, jos valitset uudistumisen tie näyttää ihan hyvältä, jos valiset vanhan niin menetteleehän sekin
Joo, fifty/fiftykuolleena tai hylännyt jos isän kasvattama...dilledong.
Ihan vain uteliaisuudesta kysyn, mieheni on vaaka ja se on yhtä skeptinen kaikkeen yliluonnolliseen niinkuin sinäkin, vaaalle kun pitää olla kaikki näyttää rautalangasta vähintään.
Voe v'ttu. Kuten savolainen sanoisi, suattaapa tuo ollakkin tai olla olematta.
Sä olet ihan naurettava.
Voisitko ennustaa minullekin?![]()
No kerro minulle saanko sen työuran johon olen panostanut viimeiset kolme vuotta tosissani?
Entä tuleeko meille vielä vauva, jota mies ja esikko tänään kysyivät?
Sinua kovasti huvittaa tämä viäntäminen, mutta yritän nyt päästä pintasi alle. Sori, laitan nyt pikkasen henkilökohtaisemmin, en paljon. Olet juuri menettänyt läheisen ihmisen varoittamatta, tai sinä et nähnyt varoituksia. Mennyt joulunaika oli kovasti raskas ja mennyt syksy synkkä ja pimeä, luultavasti et tästä ajasta kovasti muista ja muistele tulevaisuudessa. Kesä tuo valonjuhlan myös teille ja uutta elämää virtaa jokaisen suoniin ja valoisampi aika alkaa. Ilmeisesti kesälle on tulossa isot juhlatkin ja syksyllä näen värilyhtyjä ympärilläsi paljon, Kiinan matka ehkäpä.
Onko äitisi sitten ollut elämästäsi pois?
viäntäminen?
Näin ensimmäisenä että työurasi saa kapuloita rattaisiinsa juuri hurjassa vauhdissa, lienee sitten tämän lapsen ansioita. Lapsi ei tule niin pian kuin toivoisitte, siinä lienee syy kesken parhaan nousukiidon.