Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole ensisynnyttäjä vaan viides lapsi tulossa. Jtenkin sellainen olo on jäänyt että nyt on ikäloppuu, raskaana enää ei saa olla kun olen täynnä jotain riskejä...Höpö höpö eikös se ensisynnyttäjien keski-ikäkin ole juuri siinä kolmenkympin hujakoilla
En ole ensisynnyttäjä vaan viides lapsi tulossa. Jtenkin sellainen olo on jäänyt että nyt on ikäloppuu, raskaana enää ei saa olla kun olen täynnä jotain riskejä...
Ehkä kun et ole kysynytEi mulle ainakaan mainittu mistään riskeistä odottaessani neljättä 32 veenä.
Ei mulle ainakaan mainittu mistään riskeistä odottaessani neljättä 32 veenä.
no siis nuorempanakin se voi olal ehkä raskaamapaa kun kaikki tulee uutena ja ei osaa vai ktehä jsut oikeita liikkeitä miten lapsen yö unet saa het kohta sellaseen tasasee nrytmiin ja muut ongelmat jota ainakin itte kohdattiin . helpottaa varmaankin vanhemapana kun tietää ne perus jutut hyvin ja hoitoasiat sun muut niin e itarvii sitten vängätä kun tilane on päällä sillain vuoroo vähän jakamalal ja stressii positamalal molemillta niin kyl se voi olal helpomaa vanhempana. tietty henkine vireys tilanne kannattaaa aina tsekkaa raskaus myrkyty nosuee streesaantuneena ja muuttuu sotkusemmaksi ehkä ?Jotenkin sellaisen käsityksen tänään sain, kun kysyin riskeistä, jaksamisesta lääkäriltä. Hänen mielestä ikä tuo riskejä ja nyt alkoi tuntumaan, olenko siis vanha sitten? Onko siis myös synnytys riski jos ikä 30?
En näe että kauheasti se nousee![]()
30-vuotiaasta lähtien riski downin syndroomaan kasvaa vuosi vuodelta huimaa vauhtia. 30-vuotiaalla se on jo kaksinkertainen 20-vuotiaaseen verrattuna.
En ole ollut kun töissä vainHuhhuh, tämä nyt poikkeaa hieman aiheesta, mutta oletko koskaan kerennyt tekemään töitä vai oletko vain ollut ikuisella äitiyslomalla
En ole ollut kun töissä vain. Eli ikinä en oikeastaan edes ollut äitiyslomalla. Yrittäjä, jatkan samaan malliin...
Down ei ole periytyvä, vaan ihan luonnon satunnainen vahinko, jonka riski kasvaa äidin iän myötä. Se voi tulla ihan kenelle tahansa, eikä tosiaankaan ole äidin geeneistä kiinni.En näe että kauheasti se nousee. Tästä en ainakaan stressaa, kun se on kuitenkin enemmän geeneissä.
Käytkö kyttäämässä ikkunan takana, mitä Milannan kotona tapahtuu?Kannattaa miettiä mitä lääkäri oikeasti tarkoitti!
Hoidatathan jo nyt lapsesi äidilläsi