Mun mies on mokannut pahan kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kuinka tuo voi sun mielestä ollaan mitenkään ok asia? Miten sun silmät ei aukene tuntemaan miestä kohtaan mitään myötätuntoa? Koitappa, ehkä sä sitä kautta voisit asettua miehesi pöksyihin.
Missä se myötätunto oli sitä kohtaan, etten kykene tuntemaan seksiä laisinkaan!!!!????? Sehän melkein esti koko elämän. Koska tosiaan mistä mies, joku saatanan haluton, kun varsinkin mä HALUSIN seksiä, mutta en tuntenut sitä mitä siitä KAIKKI MUUT saa??? Miehen alistuminen on vain yksi nainen. Vaihtais, jos on kamalaa.
ap

No valitettavast sun kirjoitusten pohjalta sussa on hyvin vähän rakastettavaa henkisten ongelmiesi vuoksi. Et todellakaan vaikuta -no kenenkään unelmalta vaikka ehkä fyysisesti olisitkin jumalatar.

Ei kukaan tuollaista neuroottista, itsekästä ihmistä jaksa.
Niin no se on totta, mutta vuodet ovat myös katkeroittaneet. Et tajua ilmeisesti ollenkaan, millaista elämäni ois ollut joko yksin tai miehn kanssa, jolle oon seksinukke.
ap

Mä tarviin rakkautta just siks, että oon ihan rikki. Sitä ei ole mulle pakko antaa, mutta aivan kuin mä sit ilmestyisin palvelemaan miehiä seksissä, kun oon yksin kärsien rakkaudetta, koska en pysty tyydyttämään hitä joutunut hakemaan apua. Haen siis apua, mutta miksi mun pitäisi siksi yksin olla, ihan hirveä vaatimus.
ap
Mä olen kärsinyt rakkauden takia myös ja niin on moni muukin, mutta ei se oikeuta olemaan siltikään itsekäs. Onhan sun mieskin varmasti jossain vaiheessa rakkauden takia kärsinyt.

Mä tarviin rakkautta just siks, että oon ihan rikki. Sitä ei ole mulle pakko antaa, mutta aivan kuin mä sit ilmestyisin palvelemaan miehiä seksissä, kun oon yksin kärsien rakkaudetta, koska en pysty tyydyttämään hitä joutunut hakemaan apua. Haen siis apua, mutta miksi mun pitäisi siksi yksin olla, ihan hirveä vaatimus.
ap
Mikä oikeus sulla on henkisesti pahoinpidellä miestäsi? Olit rikki tai et, yksinäinen tai et?

Ajatteleppa jos miehesi kirjoittaisi sinusta yhtä kamalaan sävyyn kuin sinä. Ajattele.

Mä olen kärsinyt rakkauden takia myös ja niin on moni muukin, mutta ei se oikeuta olemaan siltikään itsekäs. Onhan sun mieskin varmasti jossain vaiheessa rakkauden takia kärsinyt.
Se on eri asia, jos olit kuitenkin omana itsenäsi siinä. Mulla oli se esto ja este, joka tulee lapsuudesta, ja joka oikenee vain välittävillä ihmisillä. Niille on pakko olla hankala, enhän mä muuten tiedä, välittääkö ne, vai ovatko psyykkisen hyödyn takia mukana.
ap

Missä se myötätunto oli sitä kohtaan, etten kykene tuntemaan seksiä laisinkaan!!!!????? Sehän melkein esti koko elämän. Koska tosiaan mistä mies, joku saatanan haluton, kun varsinkin mä HALUSIN seksiä, mutta en tuntenut sitä mitä siitä KAIKKI MUUT saa??? Miehen alistuminen on vain yksi nainen. Vaihtais, jos on kamalaa.
ap
sä tarviit siihen apua, sun miehes on jäänyt rinnalles vaikka tietää ongelmasta..sen jo pitäs kertoo sulle että hän tuntee sua kohtaan muutakin kuin itsekästä omistamisen halua...ihan hyvin sä voit silti antaa miehelles edes jonkinlaisen tyydytyksen että myös hänen normaalihalunsa tulis huomioiduiksi.

Se on eri asia, jos olit kuitenkin omana itsenäsi siinä. Mulla oli se esto ja este, joka tulee lapsuudesta, ja joka oikenee vain välittävillä ihmisillä. Niille on pakko olla hankala, enhän mä muuten tiedä, välittääkö ne, vai ovatko psyykkisen hyödyn takia mukana.
ap
Mikä oikeus sulla on henkisesti pahoinpidellä miestäsi? Olit rikki tai et, yksinäinen tai et?

Ajatteleppa jos miehesi kirjoittaisi sinusta yhtä kamalaan sävyyn kuin sinä. Ajattele.
Toki se tuntuisi kuin tikari sydämeen, mutta paskaa paskalle. Siihen olen tottunut.
ap

sä tarviit siihen apua, sun miehes on jäänyt rinnalles vaikka tietää ongelmasta..sen jo pitäs kertoo sulle että hän tuntee sua kohtaan muutakin kuin itsekästä omistamisen halua...ihan hyvin sä voit silti antaa miehelles edes jonkinlaisen tyydytyksen että myös hänen normaalihalunsa tulis huomioiduiksi.
No mä tartten jotain siihen seksiin itsekin, parikytä vuotta kärsin lisäksi haluttomuudesta, sit kun sain halut, niin mies on minuuttimuna eikä edes koita oppia muuksi. Aiemmin se oli tietty hienoa.
ap

ap

Toki se tuntuisi kuin tikari sydämeen, mutta paskaa paskalle. Siihen olen tottunut.
ap
Martyyri. Läheisriippuvainen ja narsistinen. Hankala yhtälö.

ap
Nyt menee niin sekavaks...siis missä jos olin omana itsenäni?

Toivon vaan niin, että tää ois menny toisin koska mä kerroin, että seksi on mulle vaikeus, miehelle, joka on muuten ollut mukava ja hyvä. Mutta nyt meidän suhde on sen takia päättymässä, että se ei tajua mua.
ap

Mä en jaksa enää yrittää millään osa-alueella sen kanssa ): Vaikka tiedän, että lasten takia pitäis. Mutta en jaksa! Seksi on nyt niin iso loukkaus ja toisaalta tarve mulle oltuani asian kanssa tosi solmussa VUOSIA. Kärsittyäni siitä, etten voinut valita ketään, joka kaipasi seksiä! Ihan hirveä elämä elää.
ap

No mä tartten jotain siihen seksiin itsekin, parikytä vuotta kärsin lisäksi haluttomuudesta, sit kun sain halut, niin mies on minuuttimuna eikä edes koita oppia muuksi. Aiemmin se oli tietty hienoa.
ap
Eli sä kostat miehelles nyt jotain mitä sulle on tehty kauan sitten? Täysin syyttömälle taholle. Toivottavasti saat apua itsellesi ja pian, ennenkun tuhoat tuon toisen ihmisen kokonaan.

No anteeksi, koitin lyhyesti ilmaista sen, että seksi menee niin että se on tosi mielikuvituksetonta ja miehestä hyvää. Ja siis itse kärsin estoisuudesta edelleen, joten kumppani joka riisuu sitä pois ois tosi tärkeä, eikä sellainen, josta oikein hienoa kun on tosi yksinitistä.
ap
Sä revit ihmisen kappaleiks sillä että samaan aikaan ilmaiset inhoavasi seksiä ja samaan aikaan vaadit sitä mieheltä. Toivottavasti et puhu miehellesi niin rumasti miten tänne hänestä kirjoitat.

Mulla on tässä muutakin prosessia menossa ja kaipaisin miestä, joka näkisi sen, millainen mä oon, eikä ois niin itseään täynnä, että satuttaa mua. Ja näkis sen mitä mä tarviin. Mutta haavojeni takia ei mulla tosiaan oo varmaan mitään antaa tällaiselle unelmakumppanille mitään vastineeksi, vai....onko unelmakumppani se, joka vaatii sellaista?
ap

No aika ilkeästi sanoa nujertetulle, että oot marttyyri. Mutta kai se tekee helpommaksi sietää sen, että astut toisten varpaille aika ajoin, etkä halua pahoitella sitä. Marttyyrejähän ne vaan on.
ap
aika ilkeetä on nujerretulta alistaa sitä toista osapuolta, olkoon sitten minkäsortin traumat niin se ei oikeuta tollaseen ikinä.

Yhteistyössä