V
vierailija
Vieras
Tällä palstalla arvostetaan "omaa ajattelua". Ei mitään kirjojen lukemista vaan sitä että "löytää" juutubesta pätkiä, jotka todistavat kaikennäköistä mielenkiintoista.
Just ajattelin samaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tällä palstalla arvostetaan "omaa ajattelua". Ei mitään kirjojen lukemista vaan sitä että "löytää" juutubesta pätkiä, jotka todistavat kaikennäköistä mielenkiintoista.
No dekkareita en lue, ja kyllä jotkut naiskirjailijat on jees.Naiskirjalijoissa on aivan älyttömän hyviä dekkarin kirjoittajia, varsinkin ruotsalaiset. Noita Echon kuvailemia en lue, en tiedä miksi hän lukee
Katsoin ties kuinka monesko kerta uudestaan elokuvan Pitsinnyplääjä Yle Areenalta.Mun mies lukee satunnaisesti. Yleensä mun antaman kirjan, mistä tiedän sen tykkäävän. Luki myös mun väitöskirjan.
ihmisten lokerointi joittenkin tällaisten ominaisuuksien perusteella on mulle aina ollut sellainen vastenmielinen juttu, että jätän tällaiset ihmiset ihan omaan arvoonsa. Kyllä se kertoo ihmisen pienuudesta. Monenlaisen miehen kanssa olen ainakin hetken matkaa kulkenut tätä maallista vaellusta. En vielä ole keksinyt yhtä yksittäistä ominaisuutta, jonka perusteella voisin kertoa jotain ihmisestä ja miten hyvin sen kanssa synkkaa. Mutta parempaa miestä en ole nähnyt kuin kenen kanssa nyt saan olla. Niin rakastava ja huoelhtiva ja kova bisnesmies myös. Kyl ne akateemisesti pätevöityneet ovat olleet aika mitäänsanomatonta/ angstista/ snobia väkeä oistaiseksi.