Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja lhs:Dirlittan minusta pienen lapsen jokellus oman läheisen hautajaisissa tuo oikeastaan lohtua, sitähän se elämä on, toinen päätty, ja toinen on vasta aluillaan, lapset tuo sitä jatkuvuuden tunnetta siihen hetkeen, vaikka suru onkin kova menetetyn läheisen takia. Meillä kuoli kummankin, minun, sekä miehen mummu yhden vuoden sisällä, ja silloin meidän esikoinen oli 1-2 vuotias. Selvitti omia juttujaan kirkkaalla pienen lapsen äänellä, kesken tilaisuudenkin, mutta ei sitä kukaan pahalla katsonut. Tietysti pitää enintä ääntä hiukan yrittää hillitä, mutta mielestäni, vauvan /pienen lapsen ääni on hautajaisissakin ihan sallittu. Varsinkin juuri oman isovanhemman hautajaisissa mielestäni nämä lapset tuovat sitä lohtua. Toivottavasti ei ollut kovin sekavasti ilmaistu :ashamed:
Voimia ja jaksamista sinulle Dirlittan.
Alkuperäinen kirjoittaja tin:Dirlittanille näin aamupalan lomassa:Oon miettiny itekki ihan samaa noissa hautajaisissa(mummu siis vielä maanpäällä mutta enää ei ymmärrä mitään ja lääkäri oli eilen veikannut paria päivää) että haittaako ihmisiä jos Tatu mölyää. Mutta tultiin siihen tulokseen että ne on MEILLE läheisen ihmisen hautajaiset niin vieraita ei pitäis häirittevän. Siis jos olis jonku puolitutun niin en ottais Tatua mutta noinki läheinen ihminen niin antaisin mölytä. Ehkä jos alkaisi kovaa itkemään niin sitte mies tms. lähtis sen kans vaikka käveleen/ulos. Kuitenki lähimpiä omaisia. Ja jos ei pappaas olis haitannu niin en kyllä antaisi haitata muitakaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:dirlittanin laittaman testin mukaan olen: luomuvanhempi!