L
Liliana
Vieras
Jopas taas vastauksia.... Siis vaikka kuinka kenellekään ei toki ole mitään oikeutta toisten puolesta päättää, että mihin ruutuun sitä sopii parkkeerata, niin missä hitossa on ystävällisyys ja toisen huomioonottaminen? Jos tämä vieras pariskunta huomasi mitä ap oli tekemässä ja vieressä todellakin oli useitakin muita paikkoja vapaana, niin olisiko todella ollut liikaa vaadittu, että he olisivat parkkeeranneet sille viereiselle tyhjälle paikalla, joka ei ainakaan oletettavasti olisi ollut yhtään huonompi tai yhtään kauempana kuin tämä toinen?? Ja te jotka tivaatte, että miksi oli niin kamala ihminen, että syötti auton ulkopuolelta, niin itselläni ainakin tuli ekana se mahdollisuus mieleen, että auton takapenkillä oli varmaan tavaroita tai TOINEN LAPSI turvatuolissa, joka esti auton sisällä syöttämisen...
Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteessa, jossa olen purkanut kasseja ja lapsia autoon viereisellä paikalla ja tottahan toki siihen on ollut pakko ajaa auton, vaikka vieressä on ollut useita muita paikkoja vapaana. Mies tietenkin ratissa ja pirun vihainen ilme naamalla kun olen ollut herran tiellä. Siis oikeasti - pientä ystävällisyyttä kanssaihmisiä kohtaan silloin kun siitä ei itselle mitään haittaa koidu? Ei liene liikaa pyydetty?
Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteessa, jossa olen purkanut kasseja ja lapsia autoon viereisellä paikalla ja tottahan toki siihen on ollut pakko ajaa auton, vaikka vieressä on ollut useita muita paikkoja vapaana. Mies tietenkin ratissa ja pirun vihainen ilme naamalla kun olen ollut herran tiellä. Siis oikeasti - pientä ystävällisyyttä kanssaihmisiä kohtaan silloin kun siitä ei itselle mitään haittaa koidu? Ei liene liikaa pyydetty?