Olen saanut omat lapseni 28-vuotiaana ja nuorimmaisen 44-vuotiaana, tällä hetkellä esikoinen 17-vuotias ja kuopus päälle vuoden. Ollaan siis aika samoja ikiä noiden meidän jälkimmäisten lasten kanssa jos sinä nyt tulisit raskaaksi.. Tosin en tiedä onko tällä mitään eroa, mutta mä olin kuitenkin 43-vuotias kun aloin odottamaan tuota toista vauvaa eli pari vuotta vielä alle neljävitosen ja sinä olet jo sen 45 vai 46 täyttänyt...
Sanon tähän vaan sen verran, että jos oma vointisi ja terveytesi tuntuu siltä että todellakin jaksaisit vielä pikku vauvan kanssa, niin yrittäkää lasta! mutta jos yhtään epäröit on ehkä parempi keskeyttää se yrittäminen ja olla kiitollinen niistä aikaisemmista lapsista mitä sinulla on...

joka tapauksessa naiselle on kuitenkin oikea ikä lisääntyä se kunhan on yli 18v. ja niin kauan kun kuukautiset tulee tai jos raskaus lähtee alulle eli jos sinä tulet sitten raskaaksi vielä niin tämä on ollut aivan oikea ikä sulle lisääntyä ja viis muiden löpinöistä.
Tiedostat varmaan myös että lapsella on suuri riski syntyä vammaisena, mutta siitä sinulle on taidettukin täällä jo muistin virkistämiseksi ainakin huomauttaa ettei pääse vahingossa unohtumaan, mutta onneksi nykyään terveydenkin hoito on sen verran hyvää ja tasokasta täällä että tutkimuksissa aika varmasti huomattaisiin jos lapsi on vammainen, niin sitten voi miettiä sitä pitääkö lapsen vai onko abortti parempi ratkaisu.
Oma pieni mussukka poikani täyttää kahden päivän kuluttua 2v ja tyttö kesällä 18v.
Mutta mitä ikinä teetkin tai päätät niin onnea siihen ! toivottavasti tulisit täällä kertomaan sitten kuulumisistasi että miten kävi..

?