että 3kg tuli lisää, kun mulla on aina ne kakut, suklaa, pirakkat ja kaikenlaiset herkut ja aina täynnä, on kuulema niin mahdotonta pidätellä itseä kun näkee sen kaiken 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mut mä en osaa noin, mulla pitää aina joka kaappi ja jääkappi, pakastimen olla täynnä :| että olis vaihtoehtoa mistä ruokaa voi tehdä ja jos yllätys vieraat tulee
Alkuperäinen kirjoittaja savanna harmaana:no en mä läski ole ollenkaan vaikka elefantia syön, 56, 171pituuiselle ihan ok, mut en itse silti tykkää, vaan haluan olla pienempi, lapset ihan ok, ei se tarkoitta jos on kakut ja muut että lapset ne syö
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös syömishäriön yksi piirre ole se, että hamstraa ruokaa kaapit ja pakastimet täyteen, mutta itse ei syö mitään vaan syöttää herkut muille? Just esim lapsille.
No vittuakos sun pitää tulla aukomaan päätäs tähän ketjuun?Alkuperäinen kirjoittaja ziisus!:Mitäs vittua sitten aina valitat et oot läski jne? ja et sun lapset on pyöreät? ei ihme jos teillä aina kaikkia herkkuja -,- HUOH.
Alkuperäinen kirjoittaja hei:ootko säki juutalainen savannavai sekotanko sut johki toisee
Alkuperäinen kirjoittaja savanna harmaana nyt:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös syömishäriön yksi piirre ole se, että hamstraa ruokaa kaapit ja pakastimet täyteen, mutta itse ei syö mitään vaan syöttää herkut muille? Just esim lapsille.
juu juu keksi jotain paremmin, kun ennen mä söin ihan kaikki itsekin kun mies, mut nyt kolmas päivää diettiä mua ja mun kultturi on se että ruokaa aina pitää olla paljon ja että on valintavara, lapsille, miehelle ja jos äiti vielä kylässä, sekä jos vieraat vaiks tulee
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:mut mä en osaa noin, mulla pitää aina joka kaappi ja jääkappi, pakastimen olla täynnä :| että olis vaihtoehtoa mistä ruokaa voi tehdä ja jos yllätys vieraat tulee
Teillä taitaa mennä hirveästi ruokaa roskiin. Se on mun mielestä kaikkein kamalinta. En osta itse ylimääräistä, kaikki käytetään mitä on kun ostetaan vain tarpeellista. Ja pakastetaan mitä täytyy, ettei mene roskiin.