Mun äiti tänään meillä vielä 2-3päivää ja se ei anna mulle syödä:D kamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
arrrr.... Mä söin keittoa lautanen ja 3 makea pulla, haluan lisää pullia, en tiedä muta kauhea nälkää aina. Äiti ei enää anna:(, kun lihon paljon kuulema arrr

[QUOTE="vieras";25135776]Kohta oot lihava luottotiedoton kolmen lapsen yh, sellainen kuin nämä muut palsta vammat eikun mammat...[/QUOTE]

Mä olen lihava luottotiedoton yh, mutta mulla on vain yksi lapsi. Mitäs me nyt tehdään? :(

[QUOTE="vieras";25135796]Siten vielä leikkaat itsellesi kananperse rekkalesbo kampauksen ja värjäät sen punaisella, jonkun ruman tatuoinnin voit kanssa hankkia ja kuljet verkkareissa.[/QUOTE]

sorry, en ole suomalainen;)

• Tykkää
Reactions: Vogue ja mmmiieee
[QUOTE="Paola";25135791]Mä olen lihava luottotiedoton yh, mutta mulla on vain yksi lapsi. Mitäs me nyt tehdään? :([/QUOTE]

Tiedät varmaan miten niitä lapsia tehdään? Piirakka vaan levälleen ja munavoit sisään. Kannattaa ensin juottaa joku ukko kovaan pieruun (mieluiten varattu niin ei jää roikkumaan) niin varmasti onnistuu. Näin pikkujouluaikaan ei sen munavoin levittäjän löytäminenkään ole kovin vaikeaa. Toivottavasti tulee kaksoset, jos ei niin koita uudestaan ensi vuonna samaan aikaan.

Ja sit kun susta on tullut suomalaisen naisen perikuva, voit tehdä Versace osto avausten sijaan kuinka ostit uudet verccarit Tarjoustalosta... Se ois niinkuin klämöyriä ja plink plink.

Yhteistyössä