Mun äiti tänään meillä vielä 2-3päivää ja se ei anna mulle syödä:D kamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Nea";25139169]Milanna, miten sä pysyt noin hoikkana? :) Mulle oli ennen helppoo olla hoikka, söin mitä vaan paljon enkä harrastanu liikuntaa paitsi hyötyliikunta. Mut nyt on vaikee päästä raskauskiloista ja edes pysyy tässä painossa. Olen vähentäny syömistä ja harrastan nyt liikuntaa mut hitto en tykkää. Pitäis laihtua ainakin 5 kiloa! Ja vatsa litteemmäksi. Mun pituus on 168 joten paino korkeintaan 60 saisi olla mieluummin alle.[/QUOTE]

No raskausaikana mä olen aina läski:D niin kuin nytkin. Mutta jostain syystä paino tippu itsestää, sen jälkeen. Jos ei tippu mä autan tippumaan, norm. tervellinen ruokavalio, kasviksia enemmän ja liika pitäis ainakin min puol vuotta jos kroppa pitää saada kuntoon:). Vaikka muuten voin syödä kun norssu jos en ole raskaana, mutta en liho, korkeintaa 2-4kg, ei mee milään enempää. Mutta olo on huono sitten, siks parempi aina kevyemmin syödä

No raskausaikana mä olen aina läski:D niin kuin nytkin. Mutta jostain syystä paino tippu itsestää, sen jälkeen. Jos ei tippu mä autan tippumaan, norm. tervellinen ruokavalio, kasviksia enemmän ja liika pitäis ainakin min puol vuotta jos kroppa pitää saada kuntoon:). Vaikka muuten voin syödä kun norssu jos en ole raskaana, mutta en liho, korkeintaa 2-4kg, ei mee milään enempää. Mutta olo on huono sitten, siks parempi aina kevyemmin syödä

Kasvikset on niin :x. Mut olen nyt syönyt niitä ja mieskin. :D Nyt kuukautta synnytyksestä. Ok jatkan liikuntaa. :) Mullakin tuli melkein 30 kiloa raskausaikana hitto suurin osa lähti mut ei kaikki. Mulla väärät geenit varmaan kun olen suomalainen. :D Mutta prkl pakotan ne lähtemään en haluu olla läski! Ääk en jaksa odottaa että olen taas ihan hoikka. :D

[QUOTE="Nea";25139255]Kasvikset on niin :x. Mut olen nyt syönyt niitä ja mieskin. :D Nyt kuukautta synnytyksestä. Ok jatkan liikuntaa. :) Mullakin tuli melkein 30 kiloa raskausaikana hitto suurin osa lähti mut ei kaikki. Mulla väärät geenit varmaan kun olen suomalainen. :D Mutta prkl pakotan ne lähtemään en haluu olla läski! Ääk en jaksa odottaa että olen taas ihan hoikka. :D[/QUOTE]

Siis 3 kuukautta synnytyksestä jäi vahingos pois tosta. :D

[QUOTE="Mä";25137239]Ei voi oikein yh.ta tulla kun ei ole lapsia :D Sä et ymmärrä kyllä mitä sulle kirjotetaan, etkä myöskään v.ittuilu tekstejä.

Sulle tekisi oikeesti hyvää olla joskus yksin, omilla rahoillasi, loppuis rahasta puhuminen lyhyeen :D Oletko koskaan aatellut kouluttaa itseesi? Tuskin tulet hautaan asti elämään toisten rahoilla :D[/QUOTE]

Sieltä taitaa huudella vaan kateellinen ja katkera lapseton akka. Ole hiljaa, jos ei ole oikeasti mitään järkevää sanottavaa.

Hups, alennuin kyllä itsekin, mutta oikeasti. Ole vittu hiljaa sairas paska sinäkin.

Yhteistyössä