Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
huuta kateellinen läski=)
never![]()
huuta kateellinen läski=)
Alkuperäinen kirjoittaja mielipidetär;25136874:Anteeks nyt vaan mutta kaikki tän palstan läskit on viisaampia yhteensä kuin yks venakko. Ja se tulee yksinomaan sun jutuista, ne ei oo ihan selväjärkisen touhua jos ne totta on. Säälittää oikeesti sun lapset millasen elämän ne saaSä oot niin pinnallinen, naiivi ja holtiton.
Joo, ja mä en ole koskaan ollut läski ja tuskin koskaan tulen olemaankaan.
Nauratko sitten kaikille läskille? Nauratko yh äidille? En mä enää ihmettele miks nykylapsista kasvatetaan kusipääitä. Kun vanhemmat ovat suoraan perseestä.
Valitettavasti ei minusta läskiä tulee tekemälläkään. Mulle muutamakin kiiloa on liika jos menee yli 52. Onneks mulla varma myös sellainen kultuuri tai jotain geeneissa, että haluan olla laiha ja nätti, sekä naisellinen.
Täällä mua haukutaan, mutta todellisuudessa, onko täällä kaikki laihoja, sekä laihoja kun on raskaana tai painoa ei nousee yhtään raskauden aikana, eikä ole himoja?
Sairasta
Mulle varma ultraääni hoitaja valihteli että kolmas lapsi ja olen niin hyvässä kunnossa. Kun nykyään hyvää jos odottavalla äidillä olisi edes 25bmi. Kun niin isokokoiset kaikki
Nauratko sitten kaikille läskille? Nauratko yh äidille? En mä enää ihmettele miks nykylapsista kasvatetaan kusipääitä. Kun vanhemmat ovat suoraan perseestä.
Valitettavasti ei minusta läskiä tulee tekemälläkään. Mulle muutamakin kiiloa on liika jos menee yli 52. Onneks mulla varma myös sellainen kultuuri tai jotain geeneissa, että haluan olla laiha ja nätti, sekä naisellinen.
Täällä mua haukutaan, mutta todellisuudessa, onko täällä kaikki laihoja, sekä laihoja kun on raskaana tai painoa ei nousee yhtään raskauden aikana, eikä ole himoja?
Sairasta
Mulle varma ultraääni hoitaja valihteli että kolmas lapsi ja olen niin hyvässä kunnossa. Kun nykyään hyvää jos odottavalla äidillä olisi edes 25bmi. Kun niin isokokoiset kaikki
Eikö noille harmaille ittuilijoille voi tehdä mitään?
Miks minusta pitää yhtäkkiä tulla yh pummi?:O
En ole jäättämässä miestä vielä, että olisin ollut yh, tuskin ikinä eroamme
Kyllä mä ymmärsin mitä oota kirjoitta..
Kerro vaan miks minusta pitää tulla yh, työtön, läski ja muuta kiva?
Jos sä siitä toivot, ei ne toivot aina onnistu. Toivo mielummin itselle ettet jää yh:ks (jos et ole jo) ja ettei susta läskiä tulee (jos et ole sitäkin jo)