Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
En itse haluaisi, että mies kokisi tarvetta tuulettua baarissa. Baarissa juodaan ja tavataan vastakkaista sukupuolta.
Itse koin töissä ollessa enemmän stressiä että piti tuulettua harrastuksissa.
Herranen aika, kun miehiä kävelee vastaan, siellä tavataan niitä! Voiko nää kommentit olla tosia?
jaa. No mieti pikkuisen tilastoja, missä ihmiset on tavanneet kumppaninsa.
Niin, sinkkuina. Pettää voi muuallakin kuin baarissa, varattuna jos haluaa lähteä toisen mukaan sen toisen voi kohdata ruokakaupassakin. Taisit kuulua näihin sairaalloisen mustasukkaisiin ihmisiin
enpäs kuulukaan. Musta ei ole normaalia, että 1 lapsen perheellinen kotiäiti kokee tarvetta rentoutua yksin baarissa.
tai sen puoleen perheellinen isä kokee pakottavaa tarvetta rentoutua juuri baarissa kerran kuukaudessa.
Tekis oikeasti mieli vähän kiroilla, niin paljon mua ärsyttää nää "paheellinen baari"-kommentit! Baari on paikka, missä käy paljon ihmisiä. Urheiluharrastus on "paikka" jossa käy paljon ihmisiä. Lavatanssit on paikka jossa käy paljon ihmisiä. Messuilla, kirkossa, kaupassa jne. käy päljon ihmisiä ja joka paikassa voi tavata ihmisiä; miehiä, naisia, ystävän, tulevan kumppanin, syrjähypyn... Joo, baarireissut ei ole hyvä idea jos se päättyy pettämiseen tai muuhun urpoiluun, mutta mikä hemmetti siinä on, että aikuinen ihminen ei saa valita paikkaa, jossa ystäviään tapaa!! Missä menee raja: saako "normaali yhden lapsen kotiäiti" rentoutua ystävien kanssa ruokaravintolassa ja nauttia samalla lasin viiniä? Entä pitääkö lähteä kotiin sitten kun muut kaverit menee baaritiskin puolelle? Vai saako tavata ollenkaan ystäviä ilman miestä? Hitto mä en tajua tätä!!!