Ajatuksissa3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Katriina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heipsansaa,
pienoista krapulaa tässä potien mietiskelin miten hyvällä omallatunnolla ja nauttien eilen tuli juotua siideriä kaverin synttäripippaloissa. Ajattelinkin nyt taas yrittää nauttia niistä asioista joista raskausajaksi pitää luopua. Mulla kun on tapana vaan odottaa tulevaa; "sit ku mul on se niin sit mä oon niiiin onnellinen" etten tajuu nauttia niistä asioista joita mulla jo on. Koska oikeasti mulla on kyllä asiat todella hyvin. Eilen kun oltiin pitkästä aikaa yhdessä pippaloissa niin mies oli vaan niin ihana koko illan. Silleen niinku alkuaikojen rakastunut joka sai mut tuntemaan niin rakastetuks. En tiiä onko mies pohdiskellut elämää itsekseen kun on vaan tullut niiiin läheiseksi. Joku meille sanoikin että vakka on löytänyt kantensa=) Tuntuu hyvältä. Ja mies haastatteli kovasti kaveriporukkamme ainoata äitiä kaikenmaailman vauva-jutuista. Hoh, ihan tajutonta.
Nyt tuo yksi huutelee kahville joten jatkan myöhemmin. Sella ja Annemaria, liittäkääpä tekin tietonne tuonne meidän ketjun listaan.
Vilkku

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, T7/06
Katriina, 26 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Vanilla 26 + 24, Y3/06 -> + 28.5.06
Sella
Annemaria

No niin, nyt ihanan rauhallinen hetki. Appivanhemmat lähtivät takas mökille ja mies on salilla joten nyt on niin rauhallista. AH!
eilen tuolla juhlissa jutellessani tämän kaveriporukkamme äidin kanssa, joka tietää yrityksestämme, niin huomasin miten kyyneleet yrittivät nousta pinnalle kun puhuttiin raskautumisesta. Ihmettelin itsekseni miten arka paikka tuosta raskautumisesta tai sen epäonnistumisesta on tullut ja miten paljon sitä lasta haluan. Ja todellakin yritystä on ollut vasta vaivaiset kaksi kiertoa. No, kuukautiset ja pieni humalatilakin varmaan edesauttoi herkkään tunnelmaan pääsemisessä..
Mihis se Pinja hävis? Lähtiköhän sekin reissuun? Mietin vaan miten sen koira jakselee tällä helteellä ja eikös sen pitäny saada jtk. tutkimustuloksia?
Ja olikos Vanillalla jo ultra? Mä meen nyt niin sekasin taas kaikessa.
Taidan mennä partsille kirjan ja sidukan kanssa ja nauttia. Miehel ois tarkotus lähteä tänään vielä baanalle muttei ollut kovin innoissaan tossa ilta-päivällä. Kauhee ku mä varmaan oon tartuttanu sille tän koti-kissa-pöpön=)
Vilkku

Hellurei,
menkat lopuillaan, ah, ihanaa. Seuraavat ovikset vielä loman aikana joten stressistä ei ainakaan pitäisi olla raskautuminen kiinni, jollei sit raskautumis-stressiä lasketa... Ovis-testejä aijon taas hankkia ja nyt luulen et tulitetaan entistä enemmän...=) Sidukkaa oon nauttinut oikein antaumuksella nyt kun vielä saa jo parina päivänä ja taidan ottaa taas yhden illan grillauksen merkeissä. Punkkukin tuli avattua eilen muttei sit maistunukaan niin hyvälle kun siideri.
No joo, höpinät sikseen ja eikun grillaamaan.
Vilkku

Kylläpä se vain niin on, että utlee jos on tullakseen. Ehkäisy on sitten jätetty pois. On kieltämättä niin sekava tunne, että pois alta. Tuossa kerkesin jo viikonlopun aikana kehitellä itselleni kaikki mahdolliset oireet kun luulen bonganneeni oviksen perjantaii-iltana, mutta onneksi kaikki oli selitettävissä rapulana ja sen oireina. Tuli nimittäin vietettyä viikonloppua Vilkun tapaan hieman naista väkevämpää nauttien, vielä kumpanakin päivänä. Nyt kun siitä on selvitty, niin oireetkin ovat lähestulkoon kadonneet. Tosin kyllähän ne löytää, jos ihan ettimällä ettii, mutta turhaa häsläämistä.

Päivitämpä tuota listaa omalta kohdaltani vaihtamalla tuon T:n Y:ksi.. :)

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 26 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Sella
Annemaria

Heippa taasen ja terkkuja nettipimennosta! Yritin kyllä mökiltäkin kirjoitella kuulumisia, mutta tekniikka teki tepposia niin, etten ikinä saanut sepustuksiani tänne saakka.

Vilkulle heti ekaksi pahoittelut! Tuli valtava harmitus sun puolestasi, tuttu tunne!!!!Järjellä ajateltunahan ei tässä olla kumpainenkaan kovin kauaa tahkottu, mutta silti sitä tulee kaikenlaista mieleen, mm. entä jollei saakkaan lapsia tms. mutta mua ainakin lohdutti hiukan edes tieto, että keskimäärin neljännellä kerralla onnistuu! Siinä olet kyllä oikeassa, että kuukausista on tullut hirveän pitkiä! Mä en ole ikinä ennen heinäkuussa(!) odottanut päivien kulumista!!! Nyt jännäys osuus tämän viikon loppuun/ensi viikon alkuun ja päivät tuntuu matelevan! Viime kierto meni jostain ihme syystä viimeksi viikolla pitkäksi, mutta negan testasin ja sieltähän se puna-armeija sitten hyökkäsi! Nyt en sitten ole ihan varma, että miten tässä kuussa, kun tosiaan yleensä kierto ollut 28 päivää ja viime kuussa peräti 35 päivää.

Tervetuloa uudet mukaan munkin puolesta! Kiva, kiva!

Hieno homma Anttuli, jos sinäkin olet liittymässä jännääjien joukkoon(?) Näin ainakin olin ymmärtävinäni.

Katriinalle tsemppiä leikkauksen odotteluun ja kipuihin! On varmaan raskasta tuo odottaminen, kun asiat pyörii koko ajan kuitenkin mielessä!

Meillä loma meni mukavasti, pari viikkoa vierähti ihan vaan mökkeillessä! Ja jos ei nyt nappaa, niin ei voi ainakaan yrityksen puutteesta moittia, varsinainen seksiloma siis! Meillä ei ole mökillä telkkaria, joten ei sitä iltaisin ollut kamalasti muutakaan tekemistä... Ovista en kyllä taaskaan saanut tikutettua, mutta oireet oli selvät tällä kertaa eli toivossa on hyvä elää! Tämä tyttö tikutteli huussissakin, tai oikeastaan keräsin pisut kertakäyttömukiin ja tikuttelin siitä sitten! Kääks, mä olen kyllä heittänyt siteet ja tampoonit aina huussiin miettimättä sen enempää niiden maatumisia! Nyt omatunto vähän soimaa!

Mökkeilyn jälkeen oltiin vielä muutama päivä veneilemässä, tavattiin ystäviä ja sukulaisia sekä käytiin asuntomessuilla.

Mulla on muuten rinnat olleet ihan älyttömän arat ja pinkeät ja miehen mukaan ne kasvaa ihan silmissä :) mulla on aina ollut b-kupin rinnat, mutta loman vietettyäni bikinin yläosissa sain tänään laittaa isoimmat tissarit, mitä kaapista löytyi! Voi olla kyllä, että johtuu ihan lomalla kerätyistä kiloistakin... en oikein usko, että tässä vaiheessa vielä voisi olla merkki raskaudesta. No loppuviikosta pääsee testailemaan!

Vanillalle onnellista odotusta ja muille aurinkoista mieltä!

-Daisy

Heippatirallaa,
Kiva kuula Daisystä taasen. Ja kiva kun on jännäiltävää tän viikon lopussa! Kun tuo kuukausi on niin pitkä niin on hyvä et meil on kierrot eri aikaan ja päästään jännäämään toistemme kiertoja omien alkaessa alusta. Kyllä taas huomaa miten tärkeäksi ´vuodatuspaikaksi´ tämä ketju on tullut kun te kaikki tunnutte niin läheisiltä ja muistaa muiden jännäyksiä ihan tuolla nettielämän ulkopuolellakin.
Daisy, nuo oireesihan kuulostavat lupaavilta! Lukiessani noita raskausoireita vaikuttaa siltä kuin tuo rintojen arkuus olis ollut jokaisen kohdalla joka sitten onkin plussannut. Mulla oli nuoremapana rinnat aina kipeet kuukautisten aikaan muttei enää vähään aikaan. Eli nyt onki sit oikein toivonut rintojen kipeytymistä kierron lopussa. Hoh, kaikkea sitä toivookin. Ja kuten olen todennut muiden vauvaa toivovien puheista et sitä ´mielellään´kärsii vaikka raskauspahoinvoinnista kun se plussa vaan tulisi. Taas tuli mieleen vaan ne ihmiset jotka raskautuu niin helposti vahingossa tai eivät haluaisi vauvaa kun taas me jotka niin haluaisimme vauvan niin emme syystä tai toisesta sitä saa heti. Harmitus toisen kierron epäonnistumisesta alkaa olemaan kyllä jo takanapäin ja katseet on suunnattu jo ensi viikon tikutteluihin ja seksileikkeihin..
Anttulia en tainnut vielä onnitellakaan yrityksen aloituksesta. Niin se vaan käy yks kaks kun noin käy. Eli kaikille jotka eivät ole vielä saaneet miestä mukaan yritykseen toivon et nämä meidän esimerkit muistuttaa siitä et äkkiä se täyskäännös voi käydä! Ja sitten tekin siirrytte tänne toiselle ´odotus´puolelle eli yrittämään sitä vauvaa. Ja sit toivotaan vaan et päästään sinne kolmannelle Ódotus´puolelle eli odottamaan vauvan syntymää... Hoh, mitä odottamista.
Lähdetään tänään mun vanhempien luo puoliks maaseudulle mut siel pitäis netti toimia. Mä oon ollu tänään oikee kunnon bitch-tuulella ja jäkättäny miehelle ihan kaikesta...Yritin tos miettii et mistä tää mieliala nyt johtuu kun ei mistään pitäis puristaa. Mies lähtikin fillarilla beachille... Pitänee vaihtaa toiselle vaihteelle.. Et näin tänään.
Vilkku

Tervehdys leidit!
Ja aurinkoista maanantaiaamua!! Mulla on ollut historian hirvein maanantaiaamu.. lähdin aamulla kullan luota taas eri kaupunkiin töihin, ja taas alkoi viikon erillään olo.. Olo oli muutenkin ku jyrän alle jäänyt, kun aamulla puoli 6 aikaan olin lähtenyt liikenteeseen.. Ja siihen päälle sitten pieni välikohtaus töissä kun yks "korkeampiarvoinen" naishenkilö haukku mut puhelimessa lyttyyn asiasta, joka ei ollut tippaakaan mun syy... siinä sitten kyyneliä nieleskelin siihen asti että sain puhelimen suljettua ja sitten repesin ja lähdin aamukahville vuodattamaan surkeaa oloani.. nyt on onneksi päivä jo näin pitkällä ja 1.5 tunnin päästä pääsee jo pois täältä..

Viikonloppu onneksi meni mukavasti kavereita nähden ja vähän jazzaamassakin käytiin.. Onko muut käyneet jazzeilla jammailemassa koskaan? Mä itse nautin siitä kun siellä auringonpaisteessa vaan hengailee ja kiertelee paikkoja.. Hyvää musaa ja iloisia ihmisiä, tulee ihan semmoinen olo kuin olis ulkomailla! :)

Ihanaa kuulla, kuinka monella yritys alkaa ja on jännättävää.. Me käytiin nyt se suuri vauvakeskustelu viikonloppuna ja päädyttiin siihen, että vielä olis ainakin vuoden vaihteeseen asti sinniteltävä (jollei tästä tämän hetken keskeytetyn yhdynnän mahdollisuudesta onni potkaise..) jotta elämä saadaan rauhoitettua.. Myönnettäköön, että järkevää se on, mulla kun olis just ens kevääseen asti vielä opintoja jäljellä ja olisi hyvä saada ne loppuun..Mutta silti se tuntuu haikealta, että vielä niinkin pitkään pitää tässä kärvistellä.. Mutta toiveissa olisi siis vuodenvaihteen tienoilla sitten aloittaa todellinen yritys, siihen asti jatketaan uhkapeliä keskeytetyn yhdynnän merkeissä.. :)

No mutta, mukavaa alkavaa viikkoa kaikille ja onnenpotkuja kaikille jännääville!!!

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 26 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Sella
Annemaria 23 + 28

Kiitoksia vaan onnitteluista! :) Niin se tämäkin epätoivoinen yrityksestä haaveilija pääsi kuin pääsikin yrittämään. Eli ilmeisesti se kirje jotain auttoin, vaikka välillä tuntuikin, ettei miekkonen ole koko kirjettä saanut saati lukenut, vaikka niin väitti. Mutta ilmeisesti tuo ääneen puhuminen ei ole niin helppoa..

Olen tässä päivän tutkinut ja ihmetellyt ja tullut siihen johtopäätökseen, että nämä minun tämän hetkiset oireet ovat todennäköisesti ennustamassa ovista, vaikka itse luulin sen jo olleen perjantaina. Eihän se mikään mahdottomuus ole kun ottaa huomioon, että kierto voi olla sen 32 päivää ellei pitempiki. Tosin kun ei ole sitä vertailukohtaa itsessään niin tiä sitte..

Jopa tuli niin itseäni täynnä oleva taas tästäkin viestistä, mutta.. :)

Oih, ONNEA Anttuli, ihanaa kuulla näin hienoja uutisia!! Vide sentään, jänskää! Sydämestäni toivon että jokainen teistä jotka olette jo päässeet yrittämään. plussais mahd pian!! :)

Daisylle peukkuja oikein kunnolla, nytko loppuviikosta sun menkkojenkö (<-mikä sanahirviö ;) ) pitäis alkaa?

Annemaria, me ollaan sit aloittamassa yritystä samaan aikaan, kivaa!! Ja se on ihan totta, en ole minäkään toivonnu ajan menevän nopeammin kuin mitä se menee, varsinkaan kesällä!!! :) Tästä tulee piiiiitkä syksy...hoh!

Ihanaa Vilkku kun noin iloisesti ja reippain mielin lähdet seuraavaan kiertoon, etkä jää miettimään edellisiä. Niin sitä pitää!! Toi on muuten ihan totta mitä kirjoitit, teistä toisiaan on tullut sillai rakkaita ja tärkeitä että näitä juttuja tulee jo tosiaan mietittyä ihan nettiajan ulkopuolellakin. ja heti jos jotain jännää tapahtuu, sitä tuskin malttaa odottaa, että pääse tänne heti kirjottamaan ja kertomaan kuulumisia! :) Hassua!

Mä odottelen jo ihan malttamattomana sitä meidän lomaa. Vielä puolitoista viikkoa ja sit päästään sinne reissuun, IHANAA!! Avokilla alkaa tän viikon jälkeen 4 viikon loma, varmaan tosi ärsyttävää sit lähteä töihin ku toinen jää kotiin goisimaan...huoh!

Mutta nyt pitää jatkaa duunia...

Heipsansaa,

Kiitos peukutuksista ja mukana jännäämisestä :) Perjantaina pitäisi kaiketi menkkojen alkaa, siis 28 päivän kierron mukaan. Testaan varmaan heti aamusta, mulla on niitä mammaksin herkkiä testejä kotona, joten eiköhän niillä selviä. Rintojen arkuus alkaa jo vähän helpottamaan, mutta aamulla mulla oli pikkareissa ihan pikkiriikkinen verta. Siis ihan hitunen, en olisi edes huomannut, jollei olisi ollut vaaleat pökät jalassa. Olossa ei muuten mitään ihmeellistä ja yleensä menkkoja tietävä valtava hormoninäpskykin löytyy leuasta!

Mä olen taas ihan pihalla siitä, kuka oli menossa mihinkin. Katriina siis Baltiaan ja oliko se Erica, kun oli New Yorkiin asti lähdössä, vai muistanko nyt ihan väärin. No joka tapauksessa iki-ihanaa reissua kumpaisellekin! En tiedä, oletko ennen Nykissä ollut, mutta se kaupunki kyllä pisti mulla ainakin pään ihan totaalisen pyörälle, siellä tosiaan kaikki on SUURTA. Tekisi jotenkin mieli uudestaan, vaikka vähän olen sitä mieltä ollutkin, että on mielikuvituksen puutetta mennä samaan paikkaan toistamiseen, kun maailma on pullollaan näkemisen arvoisia paikkoja.

Annemaria kyseli muita jazzaajia. Me ollaan siellä muutamana vuonna käyty ja saattaa olla, että lauantainakin innostutaan lähtemään. Siellä tosiaan on loistava tunnelma!

Joku aikaisemmin kyseli lapsen sukupuolen suhteen toiveita. Mulla ei ole oikeastaan sillä väliä, ennen toivoin enemmän poikaa, mutta kun lähimmillä kavereilla on paljon tyttöjä, niin niistä on jotenkin tullut sen myötä tutumpia. Miehen ystävällä on kolme pientä prinsessaa ja he ovat tainneet lumota hänetkin, kun musta tuntuu, että hänkin on alkanut toivomaan enemmän tyttöä. Toki molemmat sukupuolet ovat meille enemmät kuin tervetulleita!!!

-Daisy

Jännää jännää, Daisy.. :) Toivotaan todellakin parasta!!!

Mä olen kanssa vähän samoilla linjoilla tosta matkustamisesta, meinaan maailma on niin pullollaan hienoja uusia paikkoja, joissa olis kiva päästä käymään, että yritän olla menemättä samaan paikkaan moneen kertaan.. tosin jos mahdollisuus olis lähteä edes johonkin, niin ei siinä paljon painais se, onko siellä aikasemmin käynyt.. ja toisaalta, miks vaihtaa hyväks havaittua paikkaa.. Ristiriitaista, ettenkö sanois.. :)

Myös me ollaan varmaan menossa jazzeille ens viikonloppuna, kun viime viikonloppuna ehdittiin vaan piipahtamaan.. Täytyy päästä nauttimaan tunnelmasta vielä paremmalla ajalla!!!

Mä löysin eilen äitini kätköistä kasan vauvan vaatteita, joita hän on saanut jostain tutultaan ja säästänyt mua varten.. herran jestas sentään kun oli ihania pieniä 56 cm potkupukuja ja muita.. Meinas tulla tippa linssiin, kun huomaa kuinka tärkeää lapsenlapsen saaminen omille vanhemmilleenkin on.. tosin veljeni on jo pienen tytön saanut (ja isovanhemmat meni ihan sekaisin)..

mutta nyt jatkan taas hommia!

Heippa vaan, ja munkin puolesta tervetuloa kaikille uusille :) Mä oon käynyt välillä lukemassa teidän kirjotuksia, mutta mun elämässä ei ole tapahtunut mitään ihmeempiä, niin en ole keksinyt mitään kirjoitettavaa :)

Meillä oli taas miehen veljen vauva kylässä viikonloppuna, ja mies oli IHAN innoissaan. Otti valokuvia kamalasti ja yritti tyrkätä sïtä mun syliin vähän väliä (ja enhän minä pane vastaan...:) Ja kailotti kovaan ääneen että vauvat varmaan vaistoaa mun hormoneista että mulla on kamala vauvakuume kun ne tykkää olla mun sylissä. Esim jos vauva pelkäs ja kitisi mieheni sylissä, otin vauvan ja keikutin hypitin vähän niin se hymyili taas.
Ja SILTIKÄÄN ei ukko ole valmis omaan!!!!! Tollaset tilanteet tuntuu kun vilkuttais tikkaria nenän edessä mutta veis pois :) Vaikka kivaahan se oli.

Niin siis poikaystäväni on mua pari vuotta nuorempi, ja kun itse olen valmistunut 2003 ja ehtinyt olla jo pari vuotta töissä (eli tavallaan "sosiaalisesti" valmis) kun taas poikaystäväni valmistui viime kuussa, ja aloitti tänään vakituisessa työssä. Toivon että tämä seuraava vaihe hänen elämässään toisi häntä vähän "eteenpäin" tässä vauva-asiassa. Kun suurin osa hänen opiskelukavereista on sinkkuja, ja heillä ylimääräiset rahat pistetään biletykseen ja autoon, kun taas meillä rampataan Ikeassa lauantaisin. Mutta ehkä mieheni saa vähän kypsempää seuraa työssä, saa nyt nähdä. Mutta ihana kuitenkin että meitä on VIHDOIN kaksi maksamassa laskuja, olen viimeiset 2 vuotta maksanut melkein kaiken, ja välillä on mennyt herneet nenään kun mies on tuhlannut 50 euroa baarissa ja itse olen jättänyt neuleen kaupassa väliin. Mutta toisaalta olen ajatellut että jos rajoittaisin sitä baarissa menoa (eikä sitä nyt NIIN paljon ole ollut, korkeintaan kerran viikossa) niin ei se ainakaan auta.

No, olipas valitusta. Mutta kysyisin teiltä mielipidettä, miten te jaatte talouden? Mulla tulee sellanen tilanne eteen että mun tulot on paljon isommat kun miehen (ainakin nyt alussa) ja se ei ole ehkä reilua jos maksetaan kaikki puoliks. Aionhan itsekin jossain vaiheessa olla äitiyslomalla ja silloin varmasti mies elättää minua. En tykkää kuitenkaan ajatuksesta että ihan kaikki on yhteistä rahaa, tykkään että on jotain "omaa" ettei tule huono omatunto jos ostan vaikka kalliita meikkejä, jos vaikka olen tinkinyt jostain muusta. Ja samalla sitten mieskin saa valita omista rahoistaan, haluaako mennä kalliiseen konserttiin vai ostaa hienot kengät. Eli jotenkin haluaisin että yhteiset asiat (vuokra, ruoka, auto, vakuutukset, yhteiset leffaillat tms) menis yhteiseltä tililtä ja loput sitten omaan käyttöön.

Mites teillä? :

Ensiksi tuosta taloudesta. Meillä on alusta alkaen ollut käytäntönä, että se maksaa, jolla on rahaa. Välillä se olen ollut minä ja välillä avokki. Tällä hetkellä avokki maksaa enemmän, jos sitä alkaa ajattelemaan sillä lailla. Meillä kun se on ollut, että onko Meillä rahaa, jos on jotain haaveillut (uudet vaatteet, biletys, matkustaminen). Oikeastaan koskaan ei ole ollut, että minun rahat ja sinun rahat, ja tähän mennessä (nämä runsaat 4 vuotta) on kaikki sujunut hyvin. Mutta vaikka tämä toimii loistavasti meillä, ei meinaa sitä, että se välttämättä toimisi muilla.

Noita jazzeja ei tämä tyttö ole koskaan ymmärtänyt, vaikka kotikaupungissa (tai no, lapsuuden kotikaupungissa) niitä joka vuosi järjestettiinkin. Riitti, että sattui joskus kävelemään jazzpaikan ohi, mutta ei kertaakaan tehnyt mieli sisälle asti.

Tuli tuosta Minnin kirjoituksesta hyvin mieleen tämä meidän suhde muutama kuukausi sitten (tai jopa kuukausi sitten..). Minulla kun on pieni kummipoika niin aina kun olemme nähneet, niin tuo rakas kihlattuni sitä poikaa on enemmän helliny ja leikittänyt kuin minä, mutta aina kun otin oman puheeksi, niin ei vielä.. Mutta nyt on tilanne toisin, onneksi.

Kieltämättä te ootte aikamoinen henkireikä. Näistä kun ei oikein muille voi alkaa puhumaan (paitsi tietenkin tuolle miekkoselle, muttei kuitenkaan haluaisi koko ajan höpöttää) niin täällä voi onneksi purkaa mieltään.

Minullakin äiti odottaa kuumeisesti ensimmäistä lapsenlastaan ja onkin jo useamman kerran tuumannut, että kun kumpikaan ei saa mitään aikaan, vaikka minä nuorempana olen jo 25v. Meitä kun on kaksi sisarusta (ja isälläni kaksi lisää, heillä jo lapsia) ja kumpikin vakaassa parisuhteessa eikä lapsia näy, joten äitini potee mummokuumetta..

Ja ei kun peukut ja pottuvarpaat pystyyn, että Daisylle tulis massuasukki!

Tällä hetkellä on sellainen olo, että ei haittaa yhtään, vaikka en plussaisikaan. Ärsyttää niin suunnattomasti kun mies luulee yhä, että se on se 9kk ja meillä on nyytti. Ja jos nyt plussaisin, niin oikeassahan hän on. Mutta kun se ei ole niin yksinkertaista, vaikka sattuisikin tällä kertaa. Joten toivottavasti ei satu. Toisaalta toivon, että sattuis.
No joo.

Ihana Anttuli :) Laittoi kovasti hymyilyttämään tuo sinun edellinen viestisi. Toi on ihan totta, ainakin mun "äijä" luulee ihan samaa. Ja on ihan vakuuttunu et heti tärppää... Mua NIIN ärsyttää se ainainen k-juttujen kaivelu ja yltiöpäinen ylihuolehtivaisuus ettei vaan kumi menny rikki jne. Taas eilen kun "touhuiltiin", niin huoli kumin säilymisestä ehjänä ja paikallaan pysymisestä oli silmiinpistävän ärsyttävää. Aloin jo miettimään, että onkohan toi nyt ihan tosissaan sen vuodenvaihteen kanssa. Luulis et jos päätös on tehty, et sillon aloitetaan yritys, ei se olisi nyt NIIN suuri katasrofi vaikka kumi hajoais tai unohtuis. Ku todenäköisyys raskautumiselle yhdellä tärpillä on kuitenkin olemattoman pieni. Tää käytös vaan todistaa, et se oikeesti uskoo ja luulee et heti tärppää jos lasti pääsee sisään....aaaaah niin turhauttavaa ja ärsyttävää....miehet!!

Vaikkakin olisihan se sillai huono juttu jos nyt plussaisin. Ku en vielä ole edes aloittanut uudessa paikassa. Kyllä koeaika pitää päästä läpi ja siitäkin mielellään 1-2 kk ennenkuin uskaltaa alkaa toivoa plussaa... :) Vielä kaksi viikkoa, sitten pääsen uuteen duuniin, jännää ja kivaa!! :)

Joku puhu tuosta taloudesta. Meillä on sillain "omat rahat" eli yhteisiä pankkitilejä ei ole, paitsi yhteinen säästötili ja talon remppatili. Muuten kyllä käytetään omia rahojamme. Meillä ei kuitenkaan lasketa kuka ostaa mitäkin. Miehellä isompi palkka, joten se maksaa ennemmän asumiskustannuksia jne. Molemmat käydään kaupassa mutta loppupeleissä minä maksan suurimman osan kauppalaskuista. Ukko lähinnä täydentää jääkappia pävittäisillä maito-leipä-juusto ostoksilla, kun taas minä käyn "kunnolla" kaupassa ja ostan tarpeita pidemmäksi aikaa. Meillä tämä toimii hyvin ja en todellakaan haluaisi kokonaan yhteisiä rahoja. On mukavaa kun on sitä "omaa" rahaa ja voi välillä törsätä niitä esim. just meikkeihin tai uuteen vaatteseen tai...kenkiin (aah) :D!!

Joo Nykiin me ollaan lähdössä. Mä olen ollut siellä aika paljonkin, asunutkin siellä ihan pienenä. Ukko kultani ei ole koskaan ollut siellä ja sen takia sinne suunnistetaan. Mulle tuo kaupunki on kuin toinen kotikaupunki, kun sinne menee on aina sellainen olo kuin tulisi kotiin... :) Ihana taas päästä sinne! Ja mikä ihaninta, näyttää kaupunkia rakkaalleni. Mulla jo romanttisia suunnitelmia piknikistä Central Parkissa...

Mun äiti on kans ihan malttamaton noitten lastenlapsien suhteen. Ei se ikinä mitään sano suoraan ja edes vihjaile. Rivien välistä voi kuitenkin lukea et kovasti jo mummu-kuume alkaa polttelemaan. Se aina juttelee niin paljon hänen ystävistään jotka juuri ovat saaneet ensimmäiset lastenlapset ja kuinka ne ystävät ylistävät mummona olemista jne.. :) Toivottavasti myös äidistäni tulee piakkoin mummi ;) Avokin vanhemmilla on jo kaksi lastenlasta, avokkini sisaren lapset, jotka ovat yli ihania ja söpöjä. :)

Jazzeista, en ole ikinä käynyt esim. porijazzeilla, en sen puoleen kyllä millään muullakaan festarilla, uskomatonta mutta totta! Jazzit kyllä kiinnostaa, ei olla vain saatu aikaiseksi... Ehkä sit joskus, tänä vuonna ois ollu ihanaa mennä kuuntelee Stingiä mutta ajankohta ei meille sovi..höh.

Nyt taas sorvin ääreen...
E

Hellurei,

Joku kyseli taloudesta. Meillä on kumpaisellakin omat tilit ja periaatteena on ollut, että yhteiset menot maksaa se maksaa kummalla on eli yleensä mies. Mun palkasta menee lainanlyhennykset, mutta mies sitten hoitelee kauppa -ja ravintolalaskut yms. sekä kodin suuremmat hankinnat. Tämä järjestely toimii meillä ihan hyvin. Mä saan tuhlata sen mitä palkasta jää omiin hömppiini ja mies saa vastaavasti ostaa kaikessa rauhassa vaikka kaupan kalleinta mehua. Meillä kun menee siinä mielessä vähän ristiin, että mun mielestä ruoka on sellanen asia, josta vähän voisi säästää ja miehen mielestä taas ruoka on viimeinen asia, mistä meillä säästetään. Mutta näin ei tarvitse siitäkään tapella. Saa nähdä sitten kun sitä taloa aletaan pykäämään, meistä kun kumpikaan ei ole mikään tarkan markan (tai euron) ihminen! Nyt asutaan vielä aika halvalla ja totuttu kanssa vähän elämään sen mukaisesti!

Meillä myöskin mummi- ja pappakuume on noussut aika hulppeisiin lukemiin. Molemmilta suunnilta tulee vihjailuja jo siihen suuntaan. Meillä ei kummankaan vanhemmilla ole vielä lapsenlapsia eli paineet on kovat ;)

Nyt taas pessimistisyys nostaa täällä päätään, että nega sieltä huomenna taitaa vaan tulla. Se rintojen arkuuskin jo hävisi ja mä olen ollut viimeiset pari päivää kun myrskyn merkki eli aika varma pms-oire!

Huomiseen!

-Daisy

Heippa tytöt!
Mä pääsen aika harvoin netin ääreen, mutta yritän tulla tänne aina kun on mahdollista. Nytkin meni jo melkein puoli tuntia kun vaan luin läpi teidän viestejä. Millään en tahdo muistaa, mitä kenellekin kuuluu ja kuka on missäkin vaiheessa.

Noh. Itsellä menkat meni ja suurin *itutuskin siinä mukana. Tässä kohtaa kiertoa eli noin kymmenentenä päivänä aina miettii, kuinka epäsopiva aika nyt olisi lapselle ja kuinka tiukalla sitten joutuisikaan elämään, kunnes taas menkkojen lähestyessä ja toiveiden kasvaessa mikään ei voisi olla parempaa kuin plussa testissä. Ja kuitenkin tiedän että meidän sänkyyn tuskin kumiukkelit enää eksyy. Keskeytettyä yhdyntää käytetään sillon kun mies muistaa kysyä että onko nyt kierron keskellä.

Mun mieskin aina ennen ajatteli että vauva tulee heti kun ollaan kosketettu toisiamme ilman kondomia. Nyt se on varmasti jo tajunnut ettei se niin helposti tapahdu. Todellakaan. Kuitenkin varomattomia ollaan oltu jo ehkä jostain maaliskuusta asti ja viime kierrossa vaan kerran keskeytettiin. No eipä me nyt mitään pupuja ollakaan, eikä mulla ole mitään hajua koska mulla voisi olla ovis ja onko ollenkaan.

Meillä on aikalailla omat rahat, mutta autetaan toisiamme kun tarve vaatii, ja yleensä ruokakaupassa se maksaa kummalla on enemmän tai kumpi ei viimeksi maksanut. Meillä kun ei kummallakaan paljoa ole, niin eipä siinä ole paljoa keskustelemista. Joskus mä jaksan nalkuttaa että ei saa juoda niin paljon kaljaa ettei kaikki rahat mene, mutta mitäpä se loppujen lopuksi mulle kuuluu.

Daisylle hurjasti tsemppiä! Toivottavasti saisit iloisia uutisia aamulla. Meinaako sun mies tulla viereen jännäämään tuloksen muodostumista?

Mä olen tehnyt vakaan päätöksen, että mä en enää testaa ennen kun menkat on oikeasti myöhässä ja oireet suht selvät. Liian monta kertaa on tullu "tarkistettua" ja se tuntuu jotenki ahdistavalta kun siellä on aina se yksinäinen viiva. Seuraavan kerran kun testaan, niin se saa olla plussa. Onneksi mulla on suht säännölliset menkat, niin voin ajatella näin.

Meillä tämä lastenhankita on ihan hassu juttu. Ennen mä vaan kuumeilin tosi rajusti ja välillä tuskastutin ton miekkosen jutuillani ihan totaalisesti. Sitten sekin alkoi puhumaan Meidän lapsista ja kun ne tekee sitä ja tätä ja on luonteeltaan ihan sellasia ja tällasia. Sitten kondomi jäi pois kierron alusta ja lopusta ja sitten sitä ei ole näkynyt ollenkaan ja lapsista puhutaan sellaisena tulevaisuuden faktana, muttei kuitenkaan niin, että "toivottavasti nyt ollaan raskaana". Oikeastaan se tuntuu jopa helpommalta, kun ei yritetä vaan oikeasti vain katsotaan miten käy. Ja nyt on taas helppo tässä vaiheessa kiertoa sanoa näin! Katsotaan kun taas lähestyy 6.8. niin jo on eri ääni kellossa.

Hei noista side ja tampooni asioista piti sanoa, että kokeilkaa tytöt kuukautiskuppia jos ette vielä ole kokeillut. Itsellä on sen kanssa ollu ohivuoto-ongelmia, mutta monen muun elämää se on helpottanut ihan älyttömästi, eikä tarvi murehtia luonnonkaan puolesta. Sivuilta www.kuukuppikunta.net löytyy lisätietoja. Sori tämä mainos, mutta on ehdottomasti tutustumisen arvoinen juttu!

Ja mä kyllä ainakin haluan käyttää lapsillani kestovaippoja. Lapsi oppii kuivaksikin nopeammin. Pesukonettahan siinä toki täytyy enemmän pyörittää, mutta on se laskettu juttu, että halvemmaksi tulee silti. Ja on niiden vaippojen valmistamiseen jouduttu käyttämään pakostakin joitain kemikaaleja. Johan niitä löytyy kuulemma siteistäkin. No, en nyt tiedä kuinka yksioikoisia nämä jutut on, mutta kyllä mä luulen että tommonen luonnollinen vaihtoehto on aina parempi.

Voi kunpa nämä nyt tulisivat vielä ajankohtaiseksikin nämä vaippa-asiat! Voisi heittää kuukautiskupilla vesilintua ainakin hetkeksi.

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 26 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28

Voi kauhistus kun mä en vaan pysty myöntämään, että me yritetään lasta. Ja mikä on tuo T?

täydennän tuota listaa myöhemmin. Hyviä viikon lopetteluja kaikille!

Eipä tarvitsekaan testata huomenna, kun puna-armeijan hyökkäyksen kohteeksi jouduin jo tänään. Nyt on kyllä vuosisadan ...tutus!!! Kauheat menkkakivutkin, eikä särkylääkettä tietty mukana. Kävin lohdutukseksi ostamassa jättipussin karkkia! Sen paapottamisen jälkeen olo on todennäköisesti vieläkin huonompi.

Seuraavan ovisajankohta, osuu keskiviikolle ja mies lähtee maanantaina silloin reissuun eli ei hyvältä näytä! No Vilkkua lainatakseni, ei auta muu, kun tykittää täysillä edeltävä viikonloppu ja toivoa, että simpat olisivat sitkeitä sissejä!

-Mökö-Daisy

Unohdin Sellalle vastata, että T oli muistaakseni toive yrityksen alkamisesta ja Y siis yrityksen alkaminen.

Ei meilläkään mies niin kauhean tohkeissaan tässä mukana ole jännäämässä. Lakkasi tuossa keväällä ruiskimasta lakanoille, vaikka tiesi mulla olevan tärppiajan. Mä itse tulkitsin sen niin, että yritys on alkanut. Joskus herkkinä hetkinä tai parin lasillisen jälkeen saattaa jotain enemmän aiheesta jutella, mutta ei meillä aiheesta juuri muuten niin kauheasti puhuta. Ei kai halua hössötystä, ettei tule suorituspaineita! Eikä kai muutenkaan tällaisista asioista puhuminen ole miehille niin luonteenomaista(?). Jos siis testin olisin tehnyt, niin kyllä mä sen ihan itsekseni olisin tehnyt, tosin tuloksen kyllä ilmoittanut.

-Daisy

Iso pahoitteluhali Daisylle menkoista. Tosi kurja juttu.

Mulla on kieltämättä jääny kokonaan vauvahöpinät miehelle pois. Jotenki alitajunnassa sellanen tunne, että jos nyt jotain sanoo, nii se ottaa kumipuvut takas käyttöön. Joten hiljaa hiljaa.. :)

Kestovaippoja tulee meilläkin varmaan kokeiltua, ainakin mies oli sitä mieltä joskus, että kokeillaan. En vaan ymmärrä, miten lapsi niissä oppii kuivemmaksi nopeammin? No, ainakin se tulee olemaan taloudellisempa.

Tuossa, oisko ollu viime viikolla, ko oli jossain lehessä lööppi jotenkin, että naiset vaativat enemmän seksiä tai naiset saavat liian vähän seksiä, niin tuo rakas avokkini vain myhäili ja tuumasi, että noinkohan on. Vaan niin se näyttäis olevan kun herraa ei millään meinaa enää saaha vällyjen väliin, varsinkaan jos satun sanomaan jotain paikkojen (rintojen yleensä) aristuksesta. Meinasinkin jo todeta kertaalleen, että se raskautumisaika on menny jo ohi, ettei tarvi pelätä. Kun näköjään tuo pillerien lopetus kasvatti ainakin meikäläisen haluja..

Meillä taitaa Sellan kans olla samalla viikolla jännäyksen paikka. Ite oon laskeskellu, että jos mitään ei tapahu niin testailen 4.8, jos vain sinne asti maltan. Tästä kierrosta kun ei ole varma, että kuin kauan kestää nii tuolloin 4. päivä ois kp 35. Mutta en usko pätkääkään, että raskautuisin kun on vasta tämä eka kierros ja loppujen lopuksi mulla ei ole mitään hajua, onko mulla ollu ovis vai ei. Liian paljon erilaisia oireita tässä ruumiissa..

Tervehdys kaikille!

Pitkästä aikaa. Palailimme kahden viikon mökkilomalta toissa päivänä ja nyt vasta sain omaa rauhaa keskittyä teidän asioihin. Mihin upposikin 1½ tuntia aikaa ja asiaa oli niin paljon, että pahoittelen jo nyt jos ei mun lahossa päässä pysy kaikki se tieto.

Ensiksi munkin puolesta tervetuloa mukaan Sella ja Annemaria!

Erikalle: mieletön juttu, että sait toivomasi työ paikan. Ja matkaa odotellessa. Kuulostaa siltä, että sulla on asiat paremmin kuin hyvin.

Anttulille: Mukavaa, että pääsit yrittämään lasta. Onnea tosi paljon.

Daisylle: plussa tuulia! Pidäppä meidät ajan tasalla.

Vilkulle: pahoittelut menkkojen alkamisesta, mutta niin kuin joku jo sanoi, sulla on vasta toinen kierros menossa. Ei siis mitään hätää vielä. Vaikka voin arvata, että pettymys on joka kerta suuri oli se monesko kerta tahansa. Mutta hymyä huuleen ja pupuilemaan ;)

Minni, Joanna ja Hj, Kyllä meidän vuoro tulee joskus. Minni ja Joanna: Niin kuin nyt on nähty miesten täytyy saada sulatella asioita rauhassa. Toisilla siihen menee kauemmin kuin toisilla ja on sitä nähty tapauksia jotka on tehnyt täys käännöksen. Minä jos kuka tiedän. Oma mies lähentelee kohta neljääkymppiä eikä tunnu ikä ainakaan hirvittävän tai nopeuttavan vauvva asioita ollenkaan. Ja olen muiden kanssa samaa mieltä siitä, että ei pitäisi liikaa suunnitella elämäänsä ja, että asioilla on tapana järjestyä. tuo oli Hj. lle. Tietenkin jokainen tekee omat ratkaisut oman elämän tilanteen mukaan, mutta uskon että Hj.kin kohdalla asiat menevät parhain päin.

Katriinalle: antoisaa matkaa ja nauttikaa toisistanne. Toivottavasti ne menkat kerkes alkaa..

Sitten vähän omaa napaa. Oltiin siis mökkeilemässä muutaman viikon ja oli todella rentouttavaa. Ilmatkin suosi. Hyttysiä ei ollut ihan niin paljon kuin kuvittelin, mutta sitä paarmojen määrää.. Koirat nautti ihan hirveästi vapaudestaan ja meidän potilaskin oppi vanhoilla päivillään uimaan. Saatiin ne tuloksetkin siitä koiran kasvaimesta ja pahan laatuisethan ne oli. Tosin osasin jo odottaakin sitä. Reilu viikko meni hyvin sitten rupesi ilmeisesti rasituksen ansiosta koiran kunto loppumaan. Nenä meni kamalan tukkoon. Limaa tuntu tulevan kamalasti ja yöt oli aika vaikeita. Sitten pistettiin koir lepoon ja annoin särkylääkettä niin johan helpotti. Mutta ei ole palautunut täysin omaksi iloiseksi itsekseen. Pääasiassa nukkuu kaiket päivät. Että taitaa syöpä levitä aika hurjaa vauhtia :( Mutta tärkeintä oli, että sai vielä tämän kesän nauttia uimisesta ja kaikesta mukavasta.
Me ainakin miehen kanssa nautittiin toisistamme urakalla. Voikin sanoa, että meilläkin oli oikea seksi loma. Ja ne menkat alkoi loman aikana vaikka pientä toivoa olinkin pienessä päässäni jo viritellyt. Tosta ehkäsystä tuli mieleeni, että meilläkin ruvetaan koko ajan menemään siihen päin, että mitään ehkäsyä ei olla käytetty. Nytkin menkkojen jälkeen mies on pistänyt lastit sisään. Viime kerralla tosin kysyi, että onko turvallista, mihin sanoin, että mun ymmärtääkseni on, mutta päätös/ riski on hänen. Ja otti kuitenkin riskin. Mielenkiinnolla odotan seuraavaa kertaa. Ehkäpä lapsi ei enään tunnu niin pelottavalta asialta, että tavallaan koko ajan ollaan menossa siihen suuntaan, että jätetään ehkäsy kokonaa pois. Ja kyllähän minä jo tiedän, että lapsia tehdään (jos niitä luoja suo) varmasti jossain vaiheessa. Todennäköisesti kunhan rakennus projekti on saatu loppu suoralle. Eihän kukaan rupea taloa rakentamaan ja muutenkaan elämää suunnittelemaan ihmisen kanssa joka haluaa perheen jos itse ei haluaisi. (Yrittää aina välillä itselleen näin todisella ja muistuttaa)
Käytiin eilen pyytämässä tarjous talopaketista ja nyt sekin asia tuntui lähtevän etenemään. Jipiiii! Samalla käytiin asuntomessuilla. Se oli kyllä jotenkin pettymys. Talot oli kaikki ihan rumia kylmiä laatikoita ja sisustukset ihan avaruudesta. Ei mun mielestä todellakaan sopivia lapsi/koira perheille. Onneksi ei mennyt hukkaan kuitenkaan koko reissu. Saatiin mukaan iso nippu kaiken maailman esitteitä. Esim. takoista ja sauna paketeista, ilmastoinneista ja lämmityksistä.
Kuntoilu prokti on lomalla mennyt ihan penkin alle. Kiloja on tullut lisää muutama ja turvotus on jotain aivan kamalaa. Täytyy taas yrittää kunhan työt ens viikolla alkaa.
Tulipas kamalasti tekstiä. Koittakaa jaksaa lukea.

Siinäpä tärkeimmät tällä kertaa..

Mullaki tuo kuntoilu on alkuinnostuksen jälkeen hieman hiipunut, mutta yritän kuitenkin vähintään kolmesti viikossa tehdä jotain rankempaa. Valitettavasti tuo ruokapuoli on pysynyt samanlaisena, eli jos jotain hyötyä on kuntoilusta ollut niin ainoastaan peruskunto vähän kasvanu.

iltasella lähetään miekkosen kanssa reissuun ja takaisin tullessa napataan miehen anoppikokelas (äitini) mukaan tänne muutamaksi päiväksi. Joten voi olla, että pidän hiljaiseloa tässä viikon verran. Kun en halua äitilleni vielä mitään sanoa näistä hommista. Vaikka itteni tuntien höpötän hälle ihan kaikki heti nähessämme. Tulemme vaan niin hyvin toimeen..

Hauskat viikonloput kaikille jos en enää tänne palaa ennen lähtöä!

Lisää hauskoja testejä:
http://pregnancy.about.com/od/amipregnant/a/amipregquiz.htm

sanakirjaa tarviville:
http://www.tracetech.net/sanat

sain 50% tuloksen.. :) Saapa nähä..

Moekkelis koekkelis flikat :)!

Kivaa kuulla sinusta Pinja ja kiitos onnitteluista! Olo todellakin on ihanan onnellinen ja asiat menneet paremmin kuin hyvin :). Välillä oikein pelottaa, että milloin ne vastoinkäymiset alkaa. Mutta toisaalta mulla oli isohko vastoinkäyminen ennen kuin tapasin nykyisen avokkini ja silloin en voinut kuvitellakaan olevani koskaan näin onnellinen! Kyllä se aurinko paistaa risukasaankin!

Voi vide, todella ihanaa kun olette saaneet rakennusprojektin käyntiin! Onnea :)! Ja ihanaa kun myös teillä alkaa tuo ehkäisy "lipsumaan" saadaan lisää jännääjiä! *hengessä mukana* :)

Voih, ikävä kuulla teidän hauva vanhuksesta... Mutta varmasti lohduttaa ajatus juuri siitä, että olette saaneet viettää ihanaa kesää ja vanhukselle tämä aika on varmasti ollut kultaakin kallimpaa ja super onnellista aikaa! :) Se näissä lemmikeissä on ikävää, että ne elää niin paljon lyhyemmän aikaa kuin me ja se luopuminen on niin kovin raskasta. Niistä kun tulee perheenjäseniä joka solullaan.... Hemmottele ja pidä hyvänä ja iloitse siitä, että toinen on saanut elää ihanan ja onnellisen elämän!

Tsemiä äitisi kanssa Anttuli, mulla varmaan samanoloinen suhde äitiini. Äiti on mulle kuin paras kaveri ja me puhutaan ihan kaikesta. Toki välillä otetaan yhteenkin ja sitten mökötystä voi kestää muutaman päivän kunnes jompi kumpi antaa periksi ja soittaa :) Mä olen kanssa miettinyt, että miten sitten toimin kun yritys alkaa. Varmaan paljastan kaiken heti 1.1, heh.

Voih, tuossa kattelin kalenteria ja taitaapi TAAS kerran käydä niin, että puna armeijan hyökkäys osuu meidän matkalle, *mutinaa ja hampaiden kiristelyä* :(
Toivotaan että tällä kertaa kierto olisi hieman pidempi... :)

Voi sitä mun ukko kultaa. Se on IHANA! Mulla hajosi tuossa taannoin yksi golf mailoistani ja ajattelin, että nyt on aika panostaa uusiin mailoihin. Eilen sitten kun tulin kotiin odotti ihana ylläri nukkumaan mennessäni. Avokki oli ostanut minulle uudet mailat. Ne oli aseteltu nätisti tyynyjeni alle, lahja kullaltani! Vide, nyh on hianot mailat ja kyl passaa pelata!! :) Huomenna pääsen korkkaamaan ne, kivaa!!

Minne esim. Vilkku on kadonnu, en muista onko lomalla, tietsikkamaailman ulottumattomissa ;)?? Ja muut kanssa, missä missä ootte?? :)

Mukavaa reissua Anttulille! :)

Hauskaa viikonloppua kaikille!
Erica