Ajatuksissa5

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vilkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vilkku

Vieras
Eli vanhat ja uudet vauvasta vielä vaan haaveilevat, sitä jo yrittävät ja jo raskautuneetkin ->TÄLLÄ OLLAAN!

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 26 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Vanilla 26 + 24, Y3/06 -> + 28.5.06
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28
minna78 29 + 40

Kun nyt taas jumiuduin tänne niin 100 kun meni taas rikki niin aloitetaan taas alusta!
Vilkku

Heips!

Kylläpä tuli ihana olo Vanillan puolesta, onnea hirmusti hyvistä uutisista!! Varmaan ihan mielettömän tunteellinen kokemus nähdä elävä olento joka on osa SINUA! Huh, oikein kylmikset käy kun ajattelee asiaa, ihanaa ja kaunista!!! :)

Katriinalle pahoittelut, kylläpä sinua nyt koetellaan. Kyllä noi sun kivut kuulostaa niin kamalilta että!! En oikein tiedä mitä sanoa, yritä jaksaa (vaikka välillä on varmasti tosi vaikeeta...), kyllä se aurinko varmasti paistaa oikein olan takaa sinne sinunkin suntaan joku päivä!!! *jaksuhali*

Peukut edelleen sojottaa kohti taivasta plussia odotellessa....!!! :) Toivotaan, toivotaan!

Erica

Ehdin tässä nopeasti käymään koneella ja ajattelin myös tulla kurkistamaan tilanteet. Vilkulle ja muille (olen hiukan nimimerkeissä sekaisin, enkä muistanut muita jännittäjiä kuin Vilkun. Anteeksi.) isosti isosti onnea ja plussia matkaan !! Mua ihan jännittää, että kuka teistä on seuraava =) Ihanteellisinta olisi tietysti, että kaikki jännittäjistä. Mutta seuraa odotellessa.. =)

Katriinalle kovasti voimia jaksaa kaikki vastoinkäymiset. Mutta usko tai älä, sä saat aivan varmasti kokea kaiken tämän vastapainoksi vielä jotain todella ihanaa. Se mikä ei tapa, se vahvistaa (mä kuulun siihen joukkoon joka uskoo tämän pitävän täysin paikkansa ! On tämä sitten vanha klisee tai ei =))

Me ollaan nyt viime aikoina paljon puhuttu miehen kanssa avioitumisesta, mutta mitään turhaa kiirettä ja stressiä emme asiasta ota. Haaveena siis ne talvi-/syksyhäät =) Vähän erilaista totuttuun kaavaan saadaan edes sillä, muuten kun varmaankin aika perinteikkäät häät olisi tulossa. Myös avioehto on meillä käväissyt keskusteluissamme ja olemme yhteisesti sitä mieltä, että me emme sitä tarvitse.

Mutta tällä kertaa ei muuta.. iltapalalle ja tv:n ääreen =)

-Vanilla-

Huh mikä työpäivä. Ei hetken taukoa. Ei pienintäkään. Nyt 20 vaille töistä pääsyn ehtii vähän hengähtää.

Fyysisesti ollut tosi raskas päivä tänään. Koko ajan vuotaa, vatsa on ripulilla, etova olo koko ajan, kuumetta ja menkkakipuja alavatsalla ja selässä. Munasarjoja vihloo, enemmän oikeaa, mutta myös vasenta, joten pelkään että sinnekin on kysta tai endometriooma tässä vajaassa kuukaudessa pesiytynyt. Jos mun laparoskopia ei ois niinkin pian kuin kolmen viikon päästä, niin mä luultavasti menisin teettämään sen ensiavun kautta. Mitään ei voi syödä, kun se tulee heti läpi. Ja jos se tuotos ehtii vähänkään kiinteytyä, niin sitten sitä ei saa ulos vääntämälläkään ja se vääntäminen taas aiheuttaa lisää vuotoa. Sorry yksityiskohtainen selostus, mutta tää on vaan niin ahdistavaa ja johonkin tää pitää voida purkaa. Mitä silloin tehtiin, kun ei vielä ollut nettiä? Eihän siitä kovinkaan monta vuotta edes ole..

Niin - mä en missään määrin ole mielestäni työkuntoinen, mutta koska minä en yleensä vähästä valita ja ulospäin näytän varmaan kovinkin terveeltä ja kun vielä neljä muuta ihmistä meidän pienestä porukasta on nyt lomalla, niin koitan kestää sinne lapaan asti. Sittenkin se tuottaa ongelmia henkilökunnan puolella, mutta se ei ole minun ongelma ja terveys ennen kaikkea. Tuntuu vaan, että nää pahenee tosi nopeesti nää oireet eikä mulla ole tapana liioitella, enemmänkin päin vastoin.

Savun haju alkaa pikkuhiljaa talttua. Kauheeta muuten miten toi lentokenttäjuttu Iso-Britanniassa sai koko maan ihan sekaisin. Mä vaan pelkään, että ne terroristit vielä onnistuu jossain vaiheessa aikeissaan. Mut toisaalta mä ajattelen niinkin, että jos jotain kohalle sattuu niin sitten sattuu.

Kiitokset kovasti muuten tsemppauksista taas - ne lohduttaa edes vähän. Mä oon aina ajatellut, että ei mussa kovasti vikaa ole, mutta sitten kun huomaa, että muut ovat paljon "terveempiä" niin miettii, että oiskohan mun pitänyt mennä lääkäriin jo aikapäiviä sitten.

Vilkku - sulla on nyt NIIN jännät paikat, että täällä koko ketju jännittää sun puolesta! Mikä tilanne, missä mennään? Niin ja toki muutkin perässäjännittäjät kertokaa kuulumisia ja oireita. Mä ainakin taas kuvittelin kaikkia mahdollisia oireita ennen kun nää "esimenkat" taas alkoi... Mut ehkä joku kaunis päivä mäkin olen äiti. Ja me kaikki tässä ketjussa tietty.

Vanilla: Mä tosiaan ootan sitä päivää, kun niitä positiivisia kokemuksia alkaa tipahdella. Niitä on nimittäin oltava tosi tosi paljon, jos meinaa tän kaiken kivun ja säryn unohduttaa.

Jaa, pitänee lähteä kotiin kipuilemaan. Laitan tähän uusiksi tän meidän listan, kun pitää oma ikä päivittää =). Ei se 27 ihan vielä täyteen tullut, mutta ei paljon puutukaan =) Mitäs me muuten tehdään ketjusta pudonneille vai pidetäänkö matkassa edelleen?

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 27 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Vanilla 26 + 24, Y3/06 -> + 28.5.06
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28
minna78 29 + 40

Tulin taasen piipahtamaan.. on ollut aikas tavalla yksinäistä muutamana iltana, kun mies on ollut tiistaista saakka taas töissä muualla. Noh, huomeen me jo kuitenkii nähään =)

Miehen isosisko menee la naimisiin ja huomeen töiden jälkeen ois tarkoitus lähteä ajelemaan juhlapaikkaa kohti, koukata mies vain matkalla kyytii ja jatkaa matkaa. Häät pidetään Itä-Suomessa (mistä mies perheineen on kotoisin) ja minä kun lähen täältä Satakunnasta rannikolta ajelemaan, niin yöhän se on kun perillä ollaa. Mutta eipä tuo haittaa, harvoin miehen sukulaisia tulee nähneeksi, joten ihan mukavahan tuo on matkustaa. Kunpa vain pääsisi lähtemään töistä hiukan aiemmin, mutta kun ei pääse..

Eipä mulla oikeastaan mitään erikoista tänää. Olotila kohentunut huomattavasti tässä raskauden edetessä. Aamupahoinvoinnista en ole enää (onneksi!!) kärsinyt - kunpa pysyisikin poissa - ja huomaan olevani PALJON pirteämpi kuin muutamia viikkoja sitten. Masu ei ole vielä oikeastaan paljoakaan kasvanut, "vatsamakkarat" ovat hieman nousseet ylemmäs kohdunkin noustessa. Mutta sitä vauvamasua tässä siis odotellessa - KÄRSIMÄTTÖMÄSTI !!! Niin ja keskiviikkona mulla on muuten neuvola..

Jeps, mä jatkan pakkailuja viikonloppua varten (on muuten jokseenkin tylsää puuhaa!) ja sen jälkeen rauhoitun kirjani pariin..

-Vanilla-

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 27 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Vanilla 26 + 24, Y3/06 -> + LA 02/07
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28
minna78 29 + 40

Ei kyllä tosiaan käy Katriinaa kateeksi. Hattua häätyy nostaa, että pystyt kestämään tuollasta. Minusta ei varmasti olis tuohon. Hui.

On se kiva ko kaverit näköjään ihan urakalla oottavat, että millon meille tulee vauva, vaikka en oo kellekään yrittämisen alkamisesta sanonu. Uteluihin on häätyny valehella, että syön vielä pillereitä ja ollaan alustavasti sovittu, että ensi kesänä jätetään pois. Tosi inhottavaa valehella, mutta ko en halua muitten tietävän tästä yrittämisestä.

Lisää omaa napaa.. On vissiin ovis lähestymässä ko rinnat on kipeytyneet. Huomiselle vois alkaa odottaa vihlontaa oikealle puolelle. Ainakin niinkävi viime kuussa.. :)

Helou,
teharit katottu ja nyt hetki aikaa. Kp.32/29-34 eikä vielä menkkoja. Nälkä tuntuu olevan koko ajan ja oonkin mässäilly ihan kaikkee vähän väliä. Tuntuukin kuin toivoisi niin epätoivoisesti raskautumista et antaa itsensä mässäillä ihan kuin ois raskaana. Ja jos ne menkat sielt tulee niin mässäily jatkuu entisestään masentumisen laantumiseksi. Tänään on myös huomannut tiistain Pilateksen tuotosta ja voin ylpeänä todeta et MUL ON SYVIÄ VATSALIHAKSIA! =) Vaik huonos kunnos...

Kiitoksia kaikille tsempityksistä! Tuntuu kivalta et on tukijoukko kannustamassa ja nostamassa ylös pohjamudista jos taas käy köpelösti. Edelleen yritän jankuttaa itselleni et valmistaudu menkkojen alkamiseen mut kun tuo pieni pää sanoo et: TESTAA,TESTAA!!! No, pidän pääni ja testaan aikasintaan lauantaina....jos uskallan...

Vanilla, olitteko jo kertoneet raskaudesta muille? Sul ei taida siis vielä olla suurempia ongelmia keksiä päällepanemista häihin? Aja varovasti ja muista levätä matkalla! =)

Anttuli, älä mieti tuota yrityksestä valehtelemista. Elämäntilanteet vaihtelee; voithan aina sanoo jos nyt raskaudut totuuden miks et kertonu tai sanoo. Ja jos huonosti käy niin et ehkä raskaudu ennen ensi kesää (vaik mehän ei tuohon uskota!). Jokainen valitsee itse miten menettelee. Itse olin myös ajatellut etten kerro kenellekään ennen raskausvko 12 ja nyt lähikaverini, oma ja miehen äiti tietävät yrityksestä.... Ajattelinkin et jos sit tulis vaik aikainen keskenmeno niin tuki on heti siinä kun nämä ihmiset jo tietävät (pessimisti varautuu kaikkeen).

IHANAA; huomenna vika työpäivä täl vkol!!!! Meil on "Babyshower" mun yhdelle parhaista ystävistäni. Hyvää ruokaa, juttelua tyttöjen kesken ja söpöjä pikku lahjoja kohta syntyvälle vauvalle! Pääsin sit ostaa vauvan vaatteita! AHH...ihania=)

Öitä, Vilkku

heips!
Onkos täällä jo kaikki ihan yrittämässä sitä vauvelia, vai vieläkö joku on sillä haaveilulinjalla.. ? Meillä (minä 22 mies 23) kaamein vauvakuume ikinä, mutta kun jotenkin kiinnostaisi tuo opiskelu vielä. (osin pakon edestä, nykyään kun on melkein pakko olla se ammatti, jos aikoo kunnon töihin päästä. nyt olen yo-merkonomi. ei mikään haaveammatti.)

Nyt kuitenkin ollaan alustavasti suunniteltu, että marraskuussa alettaisiin tosissaan yrittämään. Jahka saan pääsykokeet alta pois, kun sielä en kuitenkaan pysty mahdollista raskauttani salaamaan ja tuskinpa mikään koulu ottaa raskaana olevaa opiskelijaa kun olisi muitakin tarjolla..

pitää lainata sinkkuelämän Carrien sanoja, että enää elämä ei ole suunnittelemistä vaan suunnitteleminen on elämää. siltä alkaa pikkuhiljaa jo tuntua.. :(

Hei kaikille!

Onkohan tämä nyt oikea paikka minulle kun kovasti haaveilen vauvasta, mutta mies tahtoo odottaa valmistumistaan koulusta (3 vuoden päästä valmistuu)?
Minä en kuitenkaan millään malttaisi odottaa, mutta en näe muutakaan mahdollisuutta. Painostaa en tahdo, sillä lapsen tulosta emme voisi silloin aidosti iloita yhdessä.
Kuitenkin olen hyvin hyvin nuorena ennen teini-ikää jo pähkäillyt, että haluan nuoreksi äidiksi. Pelkään siis, että kolmen vuoden päästä olen jo liian vanha (en siis oikeasti vanha vaan nuoreksi äidiksi vanha..) ja jos se yrittäminen kestää sitten useamman vuoden jne.. Tunnen olevani jotenkin umpikujassa.

Auttakaa nyt minua rauhoittavilla sanoilla.. :(

Tevetuloa vaan teille uusille. Kyllähän täällä on niitä, jotka eivät ole vielä aloittaneet yrittämistä vaan vielä haaveilevat. Syystä tai toisesta kuitenkin nämä, jotka ovat jo saaneet luvan yrittää, ovat enemmän äänessä kuin ne, jotka vasta haaveilevat. Että kyllähän tämän pitäisi olla oikea ketju haaveileville. :)

niin, missä menee nuoren ja vanhan äidin raja? Ei 23v ole mielestäni vielä vanha, ellei sitten ajattele teiniäitejä nuorina äiteinä. Jos ite nyt raskautuisin niin olisin vauvan syntyessä 26v enkä oikeastaan vieläkää mitenkään vanha. Tosin en nyt ihan nuorikaan. Mutta liian vanha olen kyllä kaupungilla riehumiseen (sivistyneesti baarissa käyminen ja muutaman oluen ottaminen on eri asia kuin kännissä örveltäminen ja riehuminen (kuten ikäiseni kaveri viime viikonloppuna teki..)).

Tuosta Meean suunnittelusta, että vasta pääsykokeitten jälkeen alkaisitte yrittään, niin olen miettinyt sitä itekkin. Tosin meillä nyt se yritys on päällä, mutta ei mitenkään aktiivisesti. Ajattelin itekkin hakea kouluun nyt syksyllä ja laskeskelin, että ei kait minusta vielä raskautta huomais, jos pääsen kokeeseen ja jos olisin raskaana.. Tai mistä sen tietää..

Mäkin puolestani toivotan uudet tulokkaan tervetulleiksi! Eli tervetuloa vaan, ketjussa on siis niin yrityksesta haaveilevia, jotka eivät ole aloitusajankohtaa päättäneet sekä niitä, jotka ovat päättäneet aloitusajankohdan, mutta yritys ei ole vielä alkanut. Sitten on niitä, jotka eivät varsinaisesti vielä yritä, mutta ehkäisyä ei kuitenkaan käytetä ja sitten niitä, jotka yrittävät. Ja on jopa yksi raskautunutkin ja veikkaan, että ihan pian, näinä päivinä, saadaan toinen plussa =)

Tänään on taas vähän rauhallisempi päivä, töiden ja kivunkin osalta. Ihanaa, viikonloppu tulossa ja edelleen luvataan aurinkoa. Jippii! Vaikka meidän piha on kyllä aika lailla kuollut tässä kesän aikana...

Mä Anttulin tavoin en jotenkin osaa sanoa kelleen, että meillä on tavallaan yritys menossa. Ärsyttää oikeasti kun ihmiset kyselee, kun se oikeesti voi olla meille ongelma raskautua. Tai toki kelle tahansa, mutta tän sairauden takia en oikeesti pysty ajattelemaan vaihtoehtoa et se jotenkin kävisi helposti.

Mä oon myös miettinyt mahdollisuutta kouluttautua vielä KTM:ksi, mutta se vaatis multa vähintään kahden vuoden sitoutumisen pelkästään opiskeluun ja tällä paikkakunnalla ei edes kouluteta KTM:iä. Tällä hetkellä asiat töiden osalta on kumminkin hyvin ja jos vauva tulee, niin ne haaveet menee kyllä tuonnemmaksi. Mä oon kyllä sitä mieltä, ettei koulut voi valita ihmisiä opiskelemaan sen perusteella onko raskaana vai ei. Mut en tiedä.

Musta 23-vuotias on kyllä nuori äiti. Itsekin pitäisin itseäni (melkein 27) melko nuorena äitinä, koska hirveen monet saa vasta ekan lapsen yli kolmekymppisenä nykyisin. Mut tää on taas kysymys, joka varmasti jakaa mielipiteitä. Musta taas esim. 18-vuotias on liian nuori äidiksi (poikkeuksia tietty löytyy). Ja mä en jaksa myöskään enää riehua baareissa ja sekoilla, vaan istua kavereitten kesken sivistyneesti muutaman juoden.

Jatketaanpa töitä, palailen varmaan huomenissa...

Kiitoksia vain tervetulotoivotuksista. :)

Niin tuossa pääsykokeiden jälkeisessä yrityksessä on se hyvä puoli, että jos ei pääse kouluun, niin onpa muutakin tekemistä. ;) ja jos taas pääsee, niin sit saa jo hyvän alun siellä opiskelussa niin on sitten pienempi kynnys lähteä taas opiskelemaan sitten äippäloman jälkeen.. jos siis malttaa.. :)

Mut nyt taidan lähtee hakemaan H&M:n pakettia postista.. taas oon sortunu tilaileen :D

Heip!
Kivaa kun saadaan mukaan uusia haaveilijoita. ja vastaus Katriinan kyselyihin, Mitä tehdään ketjusta pudonneille, niin mun mielestä voitais pitää ne vielä jonkin aikaa mukana. Voihan olla, että nyt vain viettävät hiljaíseloa hetken ja palaavat kuvioihin myöhemmin.

Sit heti omaa napaa. Nyt kp 32/30-34 Oon ainakin kehitellyt jos jonkinlaisia oireita, mutta järki sanoo, että oota vaan, kyllä ne sieltä tulee. Ja sen verran nippailee alavatsasta, että luulen, että viimeistään ens yönä rupee tapahtumaan. Mutta jos viikonlopun aikana ei kuulu niin maanantaina teen testin. Katotaan kuin käy.
Nyt mä poistun ja menen päikkäreille.
Plussa tuulia Vilkulle ainakin. En nyt muista oliko kukaan muu tässä vaiheessa. Sori.
Heips ja palataan...

Moro!

Ja alkajaisiksi tervetuloa uudet minunkin puolesta! Toi ikä juttu on kaikilla kovin erilainen. Mä olen nyt 30 ja yritys alkaa vasta talvella. Pidän itseäni suht vanhana ensiyrittäjänä. Johtuu varmaan siitä, että monella ystävistäni on jo lapsi- ja he siis samoissa ikäluvuissa kuin minäkin. Toisaalta taas 20v on mielestäni vielä todella nuori äiti. Mutta hei, sehän on vain luku! Meitä on niin moneen junaan ja osa voi oikeesti kokea jo alle kakskymppisenä olevansa täysin valmis äitiyteen! :)

Eka työviikko takana ja olo on sekava mutta onnellinen. Paljon on uutta opeteltavaa ja viikko meni kuin siivillä. Olen edelleen erittäin tyytyväinen uuteen työhöni! :)

Mitään muuta tähteellistä eipä sitten olekaan tapahtunu. Nyt pitäis lähteä vähän tuulettumaan Helsingin yöhön...

Vilkulle ja Pinjalle peukkuja! Pikkasen haistelen jo plussa tuulia!! ;)

Ihanaa viikonloppua kaikille. Meikä on huomenna koko päivän katsomassa beach volley-finaaleja, toivottavasti ihanassa auringon paisteessa.

Erica

Heip,
Pinja, samoja ajatuksia täällä! Oireita olis vaik muille jakaa mut sit iskee todellisuus tai pessimistyys tai mikä lie päin naamaa et "ootas vaan" ja sit muistiin palaa näky jokakuukautisesta piinasta... Täällä kp.33/29-34 eikä vielä mitään... (ja sit vedetään neiti taas alas maanpinnalle...)

Niin, huomenna siis kaverin "babyshower" meillä joten siivota pitäis jaksaa vaik töissä intouduin siivoamaan oikein tuntitolkulla kun oli ainutlaatuisen rauhallista! Mummo ompeli mulle yhet uudet paneliverhot, limenväriset!, jotka nyt sit vaihan viininpunasten tilalle (meijän ainainen joulu saa nyt väistyä). Niillä on seuraa beigeistä ja tummanruskeista paneliverhoista. Eli värimaailma on mulle erittäin tärkeä ja kaiken pitää olla sävy sävyyn. Jestas miten kauan etsin oikean väristä limeäkin!=) No huomisesta tulee kiva kun taas näkee kavereita pitkästä aikaa. Ja tulee yks kaveri parin viikon vanhan vaavelinsa kanssakin!... Toivotaan ettei kuukautiset pääse pilaamaan päivää....

Niin, tervetuloa uudet!!! Kiva saada lisää jengiä mukaan! Lisätkääpäs ittenne tonne listaamme. Y=koska yritys pääsee alkamaan, T=oma toive siitä koska yritys voisi päästä alkamaan. Minunkin mielestä 23 on nuori äiti! Ehkä senkin ymmärtää nyt eri tavalla kun on jo 31 eikä TODELLAKAAN tunnu et olis vanha! =) Kaipa sitä 50-60 kauhistelee tuota lukua muttei tunnista sitä omaksi iäkseen...

Ja Pinjan kanssa olen samaa mieltä et annetaan noitten vähän melua pitäneitten olla viel tuol listas jospa he palaavat lomalta tai "ajatteluvapaalta". Eiks Ready, Hj, ja Joanna sanoneet tarvitsevansa muuta ajateltavaa, ainakin hetkeks....

No, mut nyt verhojen vaihtoon. Toivottavasti värit sopii!
Ja, puhaltakaapas nyt niit +++++++++++++++++++++++++tuulia Pinjalle ja mulle!!!! DÄÄÄÄÄNX girls!
Vilkku

Ai niin tos toi meijän lista. Uudet, kopioikaa ja lisätkää ittenne! =)

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 27 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28
minna78 29 + 40

Vilkku

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 27 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28
minna78 29 + 40
Meea 22+23 Y11/06 (ehkä)

Niin, elikkä meillä ehkäpä alkaa yritys tos loppuvuodesta. Vaikka jos se miehestä olis kiinni, niin vaikka tällä sekunnilla. Meillä se on vähän niin että se on toi toinen osapuoli joka tosissaan haluais sen lapsen nyt heti. Mä oon vaan se jahkaaja ja jossittelija. :) vaikka kauhee kuume on. Ei kyllä yhtään helpota, että meillä on töistäkin nyt kuusi äippää mammalomalla tai hoitovapaalla ja kaikilla kavereilla on jo yksi tai useampia lapsia.. Ja vauvojakin tulee nyt ainakin kolmeen tuttavaperheeseen, että ei täällä helppoa oo odotella, et koska alkais yrittää.. :)

Tiedän kyllä, että se ei välttämättä heti tärppää, että ei sitä voi niin tarkalleen laskea, että tollon alotetaan ja tollon se sit syntyis.. Mutta jotakin ajanvietettä pitää olla.. :)

Oiken paljon niitä plussatuulia sinne jännääjille.. Pinja ja Vilkku niitä tais kaipailla.. :) Toivottavasti teillä tärppää.. :)

Todellakin valtavasti peukkuja Vilkulle ja Pinjalle, että kumpikin plussailisitte!

Myöhäiset menotoivotukset Vanillalle huomisiin häihin!

Ja nyt lempiaiheeseeni eli minuun.. :) Nyt ne alkais olemaan ne otollisimmat ajat, mutta ihan turha edes toivoa, että saisin tuon tulevan isäkandidaatin innostumaan. Parhaani eilenillallakin tein, mutta mies vaan käänsi selkänsä ja alko nukkuun.. Joten ei sitte ees yritetä..
Mutta JOS kävis tuuri ja raskautuisin niin lapsella ois laskettu aika samana päivänä ko veljeni täyttää vuosia.. Mutta turha pelätä sitä raskautumista kun täällä selibaatissa eletään.. Perhana.

Iroonista, eilen kirjoitettuani näin vessassa tutun näyn..... Täti punainen tuli kuin tulikin kylään....Tosin tiputtelun merkeissä joten varmistin asian viel illal testil ja negaahan sekin näytti...=( Itkua väännetty ja tosi lannistunut olo. Mites sitä jaksaa illal kattoo parasta kaveria isolla masulla ja toista kaveria parin viikon ikäsen vaavelinsa kanssa... Voi tätä elämää... Kun vaan sais VARMUUDEN et kyl mäkin joku päivä.. Nyt pakko saada ajatukset muualle hetkeks... Nähään.
Vilkku

Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 27 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Sella 23 + 23
Annemaria 23 + 28
minna78 29 + 40
Meea 22+23 Y11/06 (ehkä)
*SK 20+24 Y6/09

Kiitoksia kaikille tervetuloa toivotuksista ja kommenteista!

Niin enhän minäkään ole kännännyt moneen moneen vuoteen. Muutama sauna siideri tai kesäterasilla juotu valkkari lasi menee alas silloin tällöin, mutta räkä poskella ei huvita tai kiinnosta olla.
Tuo ikä juttukin on niin paljon ihmisestä kiinni milloin tuntee olevansa vanha. En usko, että itse jos olisin nyt 30 ajattelisin itseäni vanhaksi. Tällä hetkellä se ikä tuntuu vain niin kaukaiselta.
Miehen kanssa puhuttiin eilen illalla yrittämisen aloittamisesta ja hän sanoi että voipi se vauva kuume aikaisemminkin iskeä, mutta tällä hetkellä ajatellaan yrityksen alkavan hänen valmistumisen jälkeen.
Mutta ,iten mä jaksan ootella! Tänäänkin kaupungilla katselin niin suloisia vauvan vaatteita ja teki mieli ostaa.. Lähdin liikkeestä nopeaa pois etteen kiusaisi itseäni enmpiä.. :(

Niin ja Vilkulle lohdutus haleja
ja pinjalle ++++++++++

Heissuli taas,

Aluksi harmittelut Vilkulle. Mä olin jo ihan varma. Ei kun uutta putkeen vaan.

Mites Pinja?

Päivä on kulunut sisätiloissa yleisurheilua seuratessa, kun uutiset käski olla sisällä savuhaittojen takia. Siis lasten, vanhusten ja sairaiden (joihin itseni luen, kun mulla on se astma...). Hirveen huono olo ollutkin näiden endo-oireiden päälle, oksettaa ja päätä särkee ja uskollinen kumppanini kuume on mukana kuvioissa myös. Pakko vaan ottaa särkylääkettä, kun sovittiin, että lähdetään tyttöjen kanssa ulos tänään.

Nää mun oireet haittaa nykyisin jo melkoisesti normaalia elämää ja sosiaalista kanssakäymistä. Sitä paitsi sinne iltaa istumaan tulee myös yhden kaverin mies, jonka kanssa en ole nykyisin kovin hyvissä väleissä. Riitaannuimme taannoin, kun en hänen mielestään ollut mukava selvinpäin (kun kaikki muut ottivat alkoholia ja mulle ei fyysisistä syistä maistunut kuten usein nykyisin on). Ja kaverini oli sitä mieltä, että mun pitäs pyytää anteeksi reaktiotani, kun mies ensin loukkasi minua. Never! Joten erittäin mukava ilta tulossa. Vaikka taidan ottaa tänään oluen tai pari, niin ehkä minäkin sitten oon hänen mielestä "mukava".

Joo, ei mullakaan mitään sitä vastaan ole, että pidetään kaikki ketjussa hiljaiseloa viettävät vielä mukana. Mä aion pysyä linjoilla ahkerasti jatkossakin, koska muuten tää vauva-ahdistus ja endojutut pyöris vaan mun omassa päässä ja mä varmaan sekoisin. Miehen kanssa oon kyllä saanut hyvinkin juteltua näitä asioita ja mies suhtautuu ihan "positiivisesti" siihenkin, että jos lapsettomuutta pitää alkaa tutkia, niin se lähtee ensin miehestä. Mut tietenkin molemmat toivotaan, että tärppäis ihan luomuna ennen mitään tutkimista.

Mulla on menossa nyt. kp 28 ja ihan samalaisena nää tiputtelut jatkuu kun joka kierrossa tässä jo reilun kahden vuodon ajan. Että kyllä ne menkat sieltä ajallaan tulee muutaman päivän sisällä, vaikka tietenkin edelleen toivon, että siellä ois asukas ja vuodot johtuis jostain muusta... toiveajattelua.

PItää vissiin lähteä kohta suihkuun ja valmistautumaan iltaa varten. Lenkillekin piti mennä, mutta rajanaapurit metsäpaloineen sotki mun suunnitelmat pahemman kerran. Palaillaan taas kun keretään.

Heips!

Äkkiä tässä kirjoitan omaa napaa. Kp 34/30-34
Menkkamaisia oireita on . Viime yönä heräsin vatsakipuihin ja oli niin kovat kivut, että oli pakko käydä hakemassa burana. Ja olinkin varma, että menkat alkaa, mutta toistaiseksi ei mitään. Karsee turvotus on päällä koko ajan. Ja luulen , että kun ne menkat alkaa niistä tulee helvetilliset. Pessimisti nostaa päätään) Olishan se kohtalon ivaa, että raskautuisin nyt heti kun ehkäisy on jäänyt vähemmälle. Mieshän hannasi kuitenkin kierron puolessa välissä eikä päästänyt lasteja sisään. Mutta ajattelin huomenna tehdä testin jos ei puna armeija siihen mennessä ilmesty.

Vilkulle ISO HALI. Ja uutta yritystä peliin :)

Nyt täytyy rientää kauppaan.