Huh mikä työpäivä. Ei hetken taukoa. Ei pienintäkään. Nyt 20 vaille töistä pääsyn ehtii vähän hengähtää.
Fyysisesti ollut tosi raskas päivä tänään. Koko ajan vuotaa, vatsa on ripulilla, etova olo koko ajan, kuumetta ja menkkakipuja alavatsalla ja selässä. Munasarjoja vihloo, enemmän oikeaa, mutta myös vasenta, joten pelkään että sinnekin on kysta tai endometriooma tässä vajaassa kuukaudessa pesiytynyt. Jos mun laparoskopia ei ois niinkin pian kuin kolmen viikon päästä, niin mä luultavasti menisin teettämään sen ensiavun kautta. Mitään ei voi syödä, kun se tulee heti läpi. Ja jos se tuotos ehtii vähänkään kiinteytyä, niin sitten sitä ei saa ulos vääntämälläkään ja se vääntäminen taas aiheuttaa lisää vuotoa. Sorry yksityiskohtainen selostus, mutta tää on vaan niin ahdistavaa ja johonkin tää pitää voida purkaa. Mitä silloin tehtiin, kun ei vielä ollut nettiä? Eihän siitä kovinkaan monta vuotta edes ole..
Niin - mä en missään määrin ole mielestäni työkuntoinen, mutta koska minä en yleensä vähästä valita ja ulospäin näytän varmaan kovinkin terveeltä ja kun vielä neljä muuta ihmistä meidän pienestä porukasta on nyt lomalla, niin koitan kestää sinne lapaan asti. Sittenkin se tuottaa ongelmia henkilökunnan puolella, mutta se ei ole minun ongelma ja terveys ennen kaikkea. Tuntuu vaan, että nää pahenee tosi nopeesti nää oireet eikä mulla ole tapana liioitella, enemmänkin päin vastoin.
Savun haju alkaa pikkuhiljaa talttua. Kauheeta muuten miten toi lentokenttäjuttu Iso-Britanniassa sai koko maan ihan sekaisin. Mä vaan pelkään, että ne terroristit vielä onnistuu jossain vaiheessa aikeissaan. Mut toisaalta mä ajattelen niinkin, että jos jotain kohalle sattuu niin sitten sattuu.
Kiitokset kovasti muuten tsemppauksista taas - ne lohduttaa edes vähän. Mä oon aina ajatellut, että ei mussa kovasti vikaa ole, mutta sitten kun huomaa, että muut ovat paljon "terveempiä" niin miettii, että oiskohan mun pitänyt mennä lääkäriin jo aikapäiviä sitten.
Vilkku - sulla on nyt NIIN jännät paikat, että täällä koko ketju jännittää sun puolesta! Mikä tilanne, missä mennään? Niin ja toki muutkin perässäjännittäjät kertokaa kuulumisia ja oireita. Mä ainakin taas kuvittelin kaikkia mahdollisia oireita ennen kun nää "esimenkat" taas alkoi... Mut ehkä joku kaunis päivä mäkin olen äiti. Ja me kaikki tässä ketjussa tietty.
Vanilla: Mä tosiaan ootan sitä päivää, kun niitä positiivisia kokemuksia alkaa tipahdella. Niitä on nimittäin oltava tosi tosi paljon, jos meinaa tän kaiken kivun ja säryn unohduttaa.
Jaa, pitänee lähteä kotiin kipuilemaan. Laitan tähän uusiksi tän meidän listan, kun pitää oma ikä päivittää =). Ei se 27 ihan vielä täyteen tullut, mutta ei paljon puutukaan =) Mitäs me muuten tehdään ketjusta pudonneille vai pidetäänkö matkassa edelleen?
Vilkku, 31+31, Y5/06
Daisy, 30+35, Y5/06
Anttuli, 25+26, Y7/06
Katriina, 27 + 31, Y3/06
Hj, 24+28, T7/06
Anna, 26+23, T3/07
Erica, 30+33, Y1/07
Ready 30+32, T7/06 (??)
Joanna79 27+32, T8/06
Pinja 31+38, ?/?
Minni 26 + 24, T8/06
Vanilla 26 + 24, Y3/06 -> + 28.5.06