Heips taas,
kauheeta kun täältä on hetken pois, niin joutuu lukee jo monta sivua eteenpäin..
Kiitokset kaikille onnitteluista, oon kyllä ihan älyttömän onnellinen. Vihdoinkin saa elämäänsä johonkin suuntaan. Toisaalta kyllä harmittaa, koska se kakkossuunnitelma, eli vauva, olis ollu jotenkin mielekkäämpi, mutta saapahan nyt sit ton opiskelun pois alta..

Eli ehkä sit neljän vuoden päästä oon täällä taas tosissani mukana..

ehkä teillä on sit menossa jo kolmas haaveilu
Sella, siis todellakin on ihanaa, kun on se tulevaisuus nyt edessä melkein selvänä. Voi katella jo eteenpäin ihan uudella linssillä..

Minäkin muuten aloitin tuon kuntoilun -taas kerran- ja tänäänkin oon pyöräilly asioilla autoilun sijaan. Hyvä minä. katotaas nyt kauanko jaksan..
Neilikka, se koulu alkaa tammikuun alkupuolella, että hetken täs pitää vielä olla töis. Meinaa kyllä tulla jo korvista pihalle tuo työ, kun tietää mitä on tulossa

Vaikka ajattelin kyllä jäädä tekemään noita kaupan töitä vielä viikonloppuisin, kun eihän tuolla opintotuella pääse rikastumaan. Tulevan ammatin puolesta ne lapset olis kiva olla jo valmiiksi, mutta katsoo nyt miten sitä innostuu..

Enkä kyllä kokonaan teitä tänne jätä. Tuun kattelemaan aina sillon tällöin, mutta jos jatkatte kirjottelua tähän menoon, niin en todellakaan ehdi lukea kaikkia kommenttia!

Toivottavasti sitten joskus haaveiltais taas yhtä aikaa..

olis kivaa.
Minni, ei niistä vauvoista eroon pääse, ne pyörii mielessä ihan joka päivä. Järjellä vain on pakko pyristellä eteenpäin ja yrittää sulkea silmänsä kaikelta perhe-elämään viittaavalta. :/ Veikkaan, että minä en kestä sitä neljää vuotta!! Vaikka pakko kai se on yrittää. Sittenhän se opiskelu olisi ohi. Saisi loppuelämänsä elää sitä perhe-elämää ilman ylimääräistä stressiä..
Nyt on kyllä nälkä.. Meen etsimään kaapista jotain syömistä. moikka.