B
Baltsu*
Vieras
Voi ei Nukia. Minä Bron tapaan syytän ensin kaikesta hampaita; tuttavan lapsi oksenteli hampaiden takia. Kunpa kyse olisi tosiaan ruuasta tai hampaista ja MENISI PIAN OHITSE. Harmittaa niin paljon, jos Vinkku ei pääse Nukin kanssa telmimään. Voimarutistus äidillekin, mahtaa väsyttää.
JB, nauratti niin tuo kyllästymisesi mieheen 24/7. Hyvä kun älysi poistua messuille ja antaa teille tytöille omaa aikaa!
Poju-rassu potee eroahdistusta. Söpöä!
Angsteros, peukut pystyssä, että Nuudeli toipuu. Pidähän meidät ajan tasalla!
PS. Meillä oli pitkästä aikaa rauhallinen yö (vain pari syöntiä, muuten nukuttiin). Olisikohan johtunut eilisestä kylpyläreissusta? Vinkku polski itsensä aivan uuvuksiin, oli mahtavaa! Ja minä pistin ekaa kertaa biksut päälle synnytyksen jälkeen, kesä voi tulla!
JB, nauratti niin tuo kyllästymisesi mieheen 24/7. Hyvä kun älysi poistua messuille ja antaa teille tytöille omaa aikaa!
Poju-rassu potee eroahdistusta. Söpöä!
Angsteros, peukut pystyssä, että Nuudeli toipuu. Pidähän meidät ajan tasalla!
PS. Meillä oli pitkästä aikaa rauhallinen yö (vain pari syöntiä, muuten nukuttiin). Olisikohan johtunut eilisestä kylpyläreissusta? Vinkku polski itsensä aivan uuvuksiin, oli mahtavaa! Ja minä pistin ekaa kertaa biksut päälle synnytyksen jälkeen, kesä voi tulla!