Kirjoitin pitkät pätkät ja sit verkko kaatu

Murrr!!!
Joten eikun uudestaan...
Niin siis Sade niihin joukkoseulontoihin tulee tosiaan kutsu ekan kerran sinä vuonna, kun täyttää 30 ja siitä sit aina 5 vuoden välein. Joten mä sain sen tänä vuonna vasta ekaa kertaa. Ajattelin kyllä hyödyntää tilaisuuden, mutta vasta loppuvuodesta, koska multahan otettiin papa raskausaikana (juu, eipä kerrottu keskenmenoriskeistä) jopa kaks kertaa, kun se eka näyte vaan "hävisi" johonkin. Enkä ymmärrä edes, miksi se oli niin pakko ottaa, kun juuri ennen raskautumista olin papassa käynyt, eikä mulla oo koskaan ollu siinä mitään

Ota näistä sit selvää.
Juu Rosis, ei mua syksyllä enää tuo sektio pelota, vaan kakkosen yritys saa odottaa niin kauan, kun tuo ensimmäinenkin on kunnossa. En kyllä millään pystyisi tässä elämäntilanteessa hoitamaan toista enää, kun tämän yhden hoitojen vuoksi jaksaminen meinaa olla aika rajoilla. Ja sikäli mikäli musta olis vaikka luovuttajaksikin, niin ei parane raskautua... Lisäks haluan tietää ja varmistua siitä, onko tämä perinnöllistä, että jääkö mahdollisesti meidän lapsiluku ihan tähän yhteen vaan. Vielä on tutkimukset kesken tuon neidin sairauden osalta.
Aika kumma juttu Rosa tuo sun leikkaushaavasi. Mulla tosiaan se haava oli viikon kipeä ja tunsin/tiedostin sen ehkä vajaan kuukauden. Ikinä ei ole ollut iho tunnoton sen vuoksi. Voisikohan tuo sun tunto/tunnottomuus johtua siitä kohdun repeämästä? Kuulostaa kyllä todella oudolta. Onko sua ultrattu vähään aikaan?
Kiva, että B&B:n tapaaminen meni kivasti. Tosiaan aika korni ajatus, jos toinen ei pidäkään yhtään toisesta ja toinen hehkuttais kympillä. Toivotaan, että jengi ei ainakaan vihais mua.. Toivotaan, ettei Saana ole avautunut musta mitään kauheuksia
Ja todellakin Brogis lähtee mukaan. Eihän se ole matka eikä mikään, jos vertaa esim. Jellikseen. Ja jos mä sain tuon urpon suostumaan mukaan (tästä osakiitos Saanalle), niin ihmeitä tosiaan tapahtuu ja ne kalatkin oppii fillaroimaan!