[QUOTE="a p";23210865]Miksi sinä siis kävelet punaisia päin? Siksi koska et ole kypsä? Jutuissasi ei ole nyt mitään logiikkaa. Tiedoksi, että me todellakin nuorina tiesimme että alkoholin juonnista rangaistaan jos siitä jää kiinni.[/QUOTE]
Omissa jutuissasi ei ole mitään logiikkaa.

Yritän edelleen hakea sitä, olen tehnyt niin jo pitkään.
Käytin näitä lähinnä esimerkkinä, mutta totta, olen joskus kävellyt punaisia päin, kun tie on ollut ihan tyhjä, ei yhtään autoa missään ja olen ollut yksin. En kuitenkaan pidä sitä merkkinä KYPSYYDESTÄNI, kuten sinä pidät sitä, että 14-vuotias
haluaa lainvastaisesti harrastaa seksiä. Sinä olet täällä nyt kymmenen sivun verran paasannut siitä, että on väärin, että seksin harrastaminen alaikäisen kanssa on rangaistavaa, tai että siitä ylipäänsä oikeudessa rangaistaan. No se on joko a. tyhmää tai b. kypsymätöntä. Ao. tapauksessa molemmat osapuolet varmasti tiesivät, että teko on rangaistava, joten silloin siitä on rangaistukskin hyväksyttävä. Ihan kuten minäkin hyväksyn, jos alkutekstissä mainitsemassani tilanteessa jäänkin kiinni ja saan sakon.
Jos sinä nuorena juodessasi tiesit, että se on lainvastaista, ja hyväksyit myös rangaistuksen, niin tiesitkö myös, että seksi alaikäisen kanssa on rangaistavaa? Onko sinusta kypsää ja reilua saattaa kumppaninsa siihen vaaraan, että hän saa vankeusrangaistuksen ja kärsii koko elämänsä seksistä, jota sinä kypsänä teinityttönä halusit? Olisiko sinusta ollut äidiksi?