Alkumetreillä 15

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hertta81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Taidan mäkin lähteä lenkille poistamaan kiukkuni. Jotenkin ihan sokeana tän ärripurrin kanssa että ei tajua yksinkertaista helpotusta, koska se ulkoilu tosiaan aina lieventää.:) Kiitos Mimona olkapäästä.:)

Huh, kiukku-ilta takana...
ainiin siis huomenta kultsit!
Lähdin eilen sit käppäilee, vedin parin tunnin lenkin ja olin kuin uusi ihminen kun tulin peltojen keskeltä kotiin. ah. Kiitos vielä minttu.:)
En tiedä mistä johtui puuska.

Voivoivoi, mua jännittää hirmuisesti että onko mulla nyt sit ollut ovista tai tuleeko vasta. Pitää jatkaa pupuilua viikonlopun yli vielä. Sit bongataan tätejä seuraavaksi.

Mitäpäs tänne kuuluu? Herttis, kuviteltuja oireita, oikeita oireita?:)
Onko tyttelit bongailleet oviksiaan?

Mietiskelin illalla lenkin jälkeen, että kun horrrmonit saa mun tunteet niin kovasti vuoristoratailemaan, että saas nähdä mitä raskaus mulle tekee..voi ukko parkaa. Monella raskaus on tasoittanut tunneaallokon, mutta toisilla ihan päivastoin. Huijui..:D

Huomenta!
Hyvä että karamellin mieli on jo parempi:)Hassuja teidän junajutut..Mä taisin pongata oviksen ihan oikeaan aikaan ja siemeniäkin on kylvetty,toiv menevät oikeaan paikkaan:)Eilen tuli jo haaleampi viiva.Sain siis ti yhtä vahvan testiviivan ku kontrolliviiva oli ja ke sain vahvemman testiviivan ku kontrolli.:)Ja eilen oli testiviiva jo himmeämpi..
Mitäs vloppusuunnitelmia ihmisillä on?Jee,on perjantai..Mä en oikein jaksais tehä töitä tänään..Itsellä ei mitään erityisiä suunnitelmia ole.Shoppailemaan ajattelin mennä töiden jälkeen.Mies on illan työpaikanriennoissa..

Oleppas hyvä karamelli:)

Huh parin tunnin lenkin sitten vedit? :) no ainakin kunto nousee ja mieli virkistyy..;)

Eilen se kuume-flunssatauti jyräs päälle..oli oikea tuskien yö-hiki-kylmä-hiki-kylmä...Nyt jo vähän helpottanu, mut illal näkee vasta luovuttiko kokonaan..ei varmaan tee hyvää hedelmöittymiselle? eli meniköhän mun tsänssit tässä..ottaakohan ne sairaita sinne junaan?

Juu ei jaksettu sitten pupuilla enää eilen, nyt vaan toivotaan et simpat oli sitkeitä..

Huomenta!

En hitsi selvinny ajoissa töihin... :( Mie arvasin tän! Meni illalla kukkuissa, kun oli pakko nähä Rimis... Olin töissä siis vasta 7.50, joten en pääsekkään niin aikasin lähtemään mitä jo suunnittelin... No, mut lähen sit ku pääsen ja ei miulla onneks kiire ole ajella sinne Treelle... Valoisan aikana kerkeen hyvin ja onneks on hyvää keliä luvannu ja tiet on kuivat.

No ei mitään oireita vielä ole ilmaantunut... Tässä kovasti niitä odottelen. Tai jos nyt oikein tarkasti kuulostelen, niin ala vatsassa tuntuu ajoittain jotenki oudolta, ei siis koske, mut joku sellanen paineen tunne tai jtn on hetkittäin... Voih, toivon niin kovasti, että munis ois hedelmöittyny ja yrittää nyt kiinnittyä siellä... :) Toivottavasti onnistuu!

Ärsyttäviä nuo v*tutuskohtaukset... I know. Ei tiiä mikä ottaa aivoon, mut silti kaikki v*tuttaa vaan niin äärettömästi! Ja itkettää, ihan ilman syytä... Miulla oli sillon tuo kohtaus, kun pillerit lopetin ja odottelin menkkoja, niin edellisenä päivänä ennen tätiä oli aivan raivostuttava olo... Seuraavana päivänä täti sit saapui, pitkän 54. päivän odottelun jälkeen. Mut eihän tuo oire aina oo sitä tätioiretta, tuommonen nyt voi kuulua mihin vaan kierron kohtaan meillä naisilla ;) Ovisoireestakin tuo menis hyvin! Että jospa se nyt ihan ovella onkin... :) bdbdbd

Hertta kp23/30

Hienoa minisun, bongasitte oviksen hyvin!:) Nyt jännäämään...iik!
Ja mimona tietty junaan otetaan kipunakimulitkin, kaveria ei jätetä!

Hauskaa Herttis, ekat oireilut! Kyllä nyt varmaankin pikkuinen sintti porailee kotia vajaaksi vuodeksi itselleen! Mua jännittää!!:D :D

Jo, mulla noi kettupäivät on hyvinkin tuttuja enne tätiä, mutta ei nyt oo mikään täti vielä tulossa, en anna! nyt on ovisaika! Ja luotan siihen että mullakin vain johtui siitä että ovis on ihan just nyt kohta ihan pian!:D Pitää siementää tänään ja huomenna varmuudeksi!

Katsoittekos joku aika sitten yleltä sellaisen dokkarin lapsen alusta vatsassa, kerrottiin miten kaksoset syntyvät jne? Siinähän sanottiin, että joskus kaksosillakin voi olla eri isät, että munasolu on hedelmöittynyt kahdesta eri pupuilusta. Kun monesti kuulemma kaksoset ovat alkaneet siten, että puipuilujen välillä on jopa päivä väliä.Mietiskelin eilen lenkilläni, että eikös meillä jtp ja useammin pupuilevilla ole sitten aikamoisen isot mahdollisuudet saada kaksoset, kun sinne koko ajan lähetetään lisää siemennystä..? Mietin vain..:)

No voi pöh siun kanssas Karamelli :D Ei tuo nyt mikään oikee oire ole... Taitaa olla vaan oman pään tuotosta... Niin paljon toivoo jotain oiretta, että on sit jo olevinaan tuntevinaan jotain :) Ootellaanhan ens viikkoon! Tiistaina kun palaan töihin, sit vois jo jotain ollakki... Hitsi, alkaa minnuukin jo tässä jännittämään!

Huippua Minisun, kun bongasit oviksen! Eli siun jännäyspäivä on sit 17.4? Oööö, missäs meijän lista? Taitaa olla edellisellä sivulla jossain... Miun jännäyspäiväks voi muuttaa 11.4, kun sillon on kulunu sen 14 vrk oviksesta, niin kyl sit pitäis näkyä testissä, jos on näkyäkseen jotain... Se yks ylimääräinen päivä oli vaan varotoimi, mut enhän mie kuitenkaan malta olla sinne asti :) Kyl mie 11.4 jo testaan, jos ei täti pyyhältäny...

Harmi, kun Mimonalle iski tauti, mut jospa tuolla flunssalla nyt ei mitään vaikutusta ois... En usko. Pitäs varmaan googlettaa tuokin, että miten on... Ja mie muuten mietin, et onkohan kiinnittymiselle jotain vaaraa alkoholista? Oletettavasti tulee vähän otettua nyt vklna siellä kaverin luona, niin vähän mietityttää... Mut plussatestiin astihan pitäisi voida elää ihan normaalisti, että sinne asti ei mitään haittaa mistään tuommosista pitäis olla... Hope so!

Alkumetreillä 15

Miini -81 27+26 TJOT 02/07
Maijuliini81 26+26 TJOT 08/07, poika 08/06
minisun 25+27 09/07
Fiona77 30+30 10/07
mminttu 21+23 10/07
Liisaleena 25+27 TJOT 11/07, tyttö 09/04
Mimona 23+23 TJOT 12/07
Hertta 26+28 Y12/07, km 03/08
Angelique1 23+26 01/08, km 8/07
Lydia 28+31 TJOT 01/08
karamelli83 25+25 01/08
Sinililja 30+32 Y01/08
onnellinen hössöttäjä 25+25 TJOT 03/08

Plussanneet:

mammaksi 30+30 TJOT 10/07, poika 11/99 + 11/2007
Miisa* 25+31 10-11/07, poika 10/06 + 11/2007
Viulu83 24+35 11/07 + 11/2007
VilmaAurora 27+29 TJOT 09/07 + 11/2007
LiuLiu 23+23 TJOT 10/07 +12/07
Naksuli 27+32 TJOT 08/07, tyttö 08/06 +12/07
zuviliini 24+30, 12/07+12/07
Masi* 23+31,poika 01/07 +01/08
Jenninen 20+25 10/07 +01/08
Amilda79 28+26 TJOT12/07 +02/08
Viljonkka 29+30 Y12/07 +03/08

Jännäyslista

Hertta 11.4
minisun 16.4 (17.4?)
Mimona 16.4
karamelli83 17.4
Liisaleena 17.4. (-22.4.)
Angelique1 19.4
Sinililja 27.4.

Huomenta tytsyt!

Hyvä, että täällä on positiivista porukkaa! Mua vähän ottaa päähän, toinen näistä mun ystävistä, joiden kanssa ollaan samassa veneessä tän vauvaprojektin kanssa sai tänään plussan.. Älkää ymmärtäkö väärin, olen tietysti iloinen heidän puolestaan, mutta miksi kaikilla mun kavereilla onnistaa heti?? Ja tää toinen on taatusti ihan kohta taas raskaana, koska sillä ei ole vaikeuksia ollut aikaisemminkaan. Joo, tiedän että tämä on naurettavaa ajattelua, koska itselläkin on tätä yritystä vasta noin vähän aikaa takana. Mutta ennen sitä miehen käännytystä vaikka kuinka kauan ja kyllä tämä meidän kolmen kk:n yritys vastaa jo yhteensä kolmen mun ystävän yritystä.. Että näin. Ja loputkin ovat tulleet raskaaksi todella helposti. Että kyllä vähän potuttaa.

Mutta ei se mitään, koska minullahan on jo ne liput olemassa siihen huhtijunaan! Ja teidän pienellä avustuksella ehdin kanssa mukaan :) Sitä odotellessa siis.

Hyvä että Karkin ketutus katosi. Ja lupaatteko sitten kehitellä ensi viikoksi jo jotain oireita? Kiitos! Mä joudun vielä odottelemaan, ensi viikolla voisi sitten aloittaa sen oviksen metsästyksen. Ja toivotaan, ettei Mimonan tauti vaikuta, en usko.

Aurinkoista perjantaita! Se on kuulkaas viikoloppu!

Onnittelut minisunille oviksen bongauksesta!

Periaatteessa kun munkin ovis oli päivän pari aikases niin vois testataki aikasemmin, mut kyl mä sinnittelen ainakin 17. päivään..ja jos pystyn niin varmistan jonkun päivän viel ylikin:)

Juu miekin katoin sen dokkarin kaksosraskauksista..ja sitä ennen oli ne tavallisesta raskaudesta kertovat dokkarit..en nyt muista nimeä...hmm..elämän ihme? mut kuiteski se oli tosi mielenkiintonen ja taisin kattoo viel siitä tulleet uusinnatkin.. Mahtava kun siin näytetään kaikki mitä siel tapahtuu..ihan ufoa:D..Ei oo kyl pitkään aikaan tullu mitään dokkaria..nuo dokumentit muuten tais aiheuttaa mulle sen vauvakuumeen alun..mokomat;)

Öööö, miten sie ite laskisit Minisun tuon jännäyspäivän? Mie vaan aattelin sen niin, että jos toissapäivänä oot saanu vahvan viivan, mut eilen jo haaleemman, ni se oviksen huippu ois ollu siis eilen (vahvasta viivasta n. 24 h), joten jännäyspäiväksi tulis tuon mukaan 17.4. Mie ite laskin oman ovikseni niin, et vahva viiva to, ovis oli siis pe ja siitä 14 vrk on sit 11.4. Mut päivä tai pari sinne tänne, ni ei varmaan hirveetä merkitystä oo... Ehkä tietty siinä mielessä voi olla, et jos testailee, niin päiväkin saattaa vaikuttaa siihen, et testissä ei vielä näy, mut seuraavana päivänä jo vaikka plussahaamu näkyskin :)

Mä laskin sen ihan normaalikiertoni mukaan,joka on 28-30,yleensä sen 29 ja se tulee tolle 16.4 mut voi olla et se nyt olis 17.4.mut päivä sinne tai tänne..Sillon pe suunnittelin kuitenkin vasta testaavani jos ei oo alkanut..

Juu. Miulle jos ens pe ei sitä plussaa tule, niin tulee onneks sit viikon päästä siitä se koiravauva :) Että on sit vilskettä ja muuta ajateltavaa seuraavaa ovista odotellessa!

Hitsi, kolmeen asti pitäs jaksaa sitkuttaa töissä, sit pääsee ajelemaan! Pitää käydä joku uus levy ostamassa, jota voi sit kuunnella matkalla.

Alkuperäinen kirjoittaja karamelli83 'k':
Katsoittekos joku aika sitten yleltä sellaisen dokkarin lapsen alusta vatsassa, kerrottiin miten kaksoset syntyvät jne? Siinähän sanottiin, että joskus kaksosillakin voi olla eri isät, että munasolu on hedelmöittynyt kahdesta eri pupuilusta. Kun monesti kuulemma kaksoset ovat alkaneet siten, että puipuilujen välillä on jopa päivä väliä.Mietiskelin eilen lenkilläni, että eikös meillä jtp ja useammin pupuilevilla ole sitten aikamoisen isot mahdollisuudet saada kaksoset, kun sinne koko ajan lähetetään lisää siemennystä..? Mietin vain..:)

Harvalla kai kuitenkaan irtoaa kahta munasolua saman kierron aikana?

HAHAHHHH! Tiesin että saadaan kommenttia taustailijoilta! En kai mie nyt kuitenkaan omasta päästä tuota keksinyt, sori vaan. Siinä dokkarissa sanottiinkin, että kun se yksi munasolu irtoaa, se voi hengata kohdussa jopa 24-48 tuntia, sinä aikana se voi hedelmöittyä kahdesti. Etsi vaikka se dokkari jostain käsiisi.:D En kai mie mitään mielikuvitusjuttuja tänne höpisis.:D
Ja sitäpaitsi, ei se ollutkaan että tässä teille tytöt faktaa, pelkkää ajatusleikkiä, ei tarvitse ottaa vakavasti.:D :D

HEHHEHEEE!:D..Tiedoksi taustailijoille: tällä palstalla kirjoittelee joukko pikku Liisoja ja karamelli ihmemaassa ;D Eli aina kun rantaudutte alkumetreille löysätkää jo ennen sitä pipoa....

Juu ja ei toi juttu ihan karamellin omasta päästä ollut..siin dokussahan oli eri ja samamunasist kaksosist..ja eikös sekin ollu mahdollista, että nainen voi odottaa samaan aikaan kahdelle eri miehellekin kaksosia? niin mie ainakin muistelen..

Juu, niin mie muistelin jo tuossa ekassa dokkari-aiheisessa kirjotuksessani.:)
Eipä uskaltanut tiukkapipoinen kommentaattorimme jatkaa kommentointiaan kun huomasi että täällä ei tiukkapipolinjoja oteta vastaan kuin nauramalla.:D

Herttis! Koiravauva!Voijoijoi! Mie niiiiin haluaisin koiravauvan, olen halunnut jo pitkään, mutta ukkoseni ei nyt just suostu..hitsin vitsin hitsi. Käyn aina muiden luona hoitamassa koirahalipulaani ja lenkittämässä niitä.:D Ukko sanoo että omat vauvat ensin. Hih.

Meil on kaks koiraa jo entuudestaan ja nyt tulee tää kolmas :) On sit kunnon lauma ihan! Koirat on kyllä ihania! Vielä kun se oma vauva saatas joskus ja talo pystyyn, niin sit on kaikki mitä mie oon toivonukkin: mies, vauva, koirat, talo ja farmariauto :D

Ja kissan mie tahtosin kans, mut oon vähän allerginen, niin pitää sitä miettiä vielä. Ei paha allergia, nenä vuotaa ja aivastuttaa pidemmän ajan jälkeen, mut pitää tosiaan kattoo pystyskö joskus sen kissan hankkimaan vai jääkö vain haaveeksi. Eihän sitä voi itteensä kiusata ja oireita pahentaa/terveyttänsä vaarantaa uhallaan, jos allergisoi liian paljon...

No joo ja onhan miulla sit haaveena ollu myös hankkia lampaita, vuohia, kaneja ja kanojakin :D Mut ne taitaa kyl jäähä vaan haaveeks, ehkä liikaa alkas työllistämään jo semmoinen eläintarha :D Kyl varmaan saa ne koirat meille riittää :)

Se on sitä suomalaisen naisen unelmaa. Meillä on talo ja kissat, vauva ja farmariauto puuttuu (ja koira...).:) Mut sunniteltiin jo, että sit kun vauva tulossa niin ostetaan, ainakin joku käytetty.:) Niin siinähän sitä sit onkin unelmaista kerrakseen. Naimisiin en tiedä mennäänkö ikinä, yhdessä kuitenkin ollaan.:D

Onnea teille siis perheenlisäyksestä! Hau hau!

Alkuperäinen kirjoittaja Kommentti.:
Alkuperäinen kirjoittaja karamelli83 'k':

Harvalla kai kuitenkaan irtoaa kahta munasolua saman kierron aikana?

Ompas muuten tuokin mahdollista, että irtoaisi kaksikin munasolua samaisella kierrolla. Harvinaista, mutta tapahtuu sitäkin joskus.

Hups, niinpäs karamelli olitkin maininnut tuos eri isäsist kaksosist..mie puusilmä;)

Minkä rotunen hauvavauva on tulossa?:) meilkin on jo kaks ja varmaan lukumäärä pysyy tuossa siihen asti kun maalle muutetaan..sittenhän niitä mahtuu:) mulki ois haaveena semmonen pieni eläintarha, mut saas nähä..