Alkumetreillä 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amilda79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no morjes!
Uuh täällä mennään kp40 eikä vieläkään menkkoja kuulu! Kaksi r-testiä jo tehty ja alkaa pikkuhiljaa sapettamaan! Perkele voisivat sieltä jo kohta alkaa....nooh vielä ainakin tonne uuden vuoden tienoille mennään vaan odottelemalla mutta sitten täytyykin jo varmaan lääkäriin soitella et mitähän sitä tekis. Ihan pyllystä!

Amilda: Kantsii varmaan tehä ihan miten tuntuu. Eli jos panettaa niin vaan petiin ja jos taas tuntuu et vois pitää välipäivän niin sitten pitää.. parastahan se seksi on sillon ku oikeen himottaa ;)

Amildalle tsemppiä oviksen hyödyntämiseen!! Me kyllä varmistettiin simppojen riittävyys tuolla alakerrassa ihan jokapäiväisellä peittojen heiluttelulla ja kyllähän siitä sitten tulostakin on syntynyt =) Ei ole muuta tarvittu.

Kaikilla ei tosin välttämättä auta samat hommat, mutta näin meillä mentiin. Ei meillä ihan normaalisti joka päivä seksiä harrasteta, mutta vauvatalkoissa se maistuu molemmille ihan pävittäin =D

Moikka! Joulu meni ja uutta vuotta odotellessa. Tuli syötyä ja kyläiltyäkin. Oli mukva tulla joulupäivänä kotiin. Poika sai paljon lahjoja, ei pelännyt pukkiakaan, mut ei myöskään sylissä istunut. Ehkä ensi jouluna sitten. Hyvin meni joulu siis kaikin puolin.

Täällä kp 28 ja ei oireita, mitään. Vähän on tunne että nyt olisi tärpännyt, mut tuskin kuitenkaan on. Yöllä heräsin ja se jännitti, et mitä jos meille syysvauva tuleekin.. No, kohta sen näkee, ei mee kun 2 päivää niin täti tulee vieraileen.

Nyt taidan alkaa tekemään jotakin järkevää, ainakin täytyy siivota. Poika tuossa repi kaapin sisällön alas. Moikka ja oikein paljon plussia jännäilijöille!!

Moi!

Mitä mmintulle ja maijuliinille kuuluu? Onko mitään uutta?

Meillä meni joulun aika oikein mukavasti kotosalla. Esikoinen sai hurjasti lahjoja ja oli kaikista oikein iloinen. Hihkui innosta ja sanoi kaikista paketeista, että "Minä olin toivonutkin tätä!" Samanlaisia riemunkiljahduksia aiheuttivat sekä uusi nukke että sukkahousut ja muut pehmeät paketit. Minulle pukki oli tuonut hirveästi suklaata ja niitä olen tässä yrittänyt tuhota ennen kuin alkaa uusi vuosi ja arki :) Sen jälkeen pitää taas aloitella jotain jumppaa tai muuta liikuntaa, olen pitänyt nyt n. kuukauden joulutauon kaikesta.

Tilasin kiukuissani viime viikolla sen babyplussan tarjouspaketin raskaus- ja ovistestejä, kun kierto venyi pitkäksi. Ajattelin, että jos tässä nyt pitää turhaan testailla negoja, niin testaillaan nyt sitten edes halvemmilla testeillä. Sitten olin kummissani kun se paketti tuli postista - olin jo unohtanut tilanneeni ne. En varmaan käytä niitä ovistestejä vielä tässä kierrossa, kun en oikein tiedä kiertoni pituutta, mutta onpahan valmiina oottelemassa.

Kp 30 ja ei mitään uutta. Vähän juilii alavatsaa, et eiköhän se täti tule. Alkanut hieman jännittää, et miten sitä pärjääkin kahden pienen kanssa.. Eiköhän se kuitenkin siitä järjesty, jos meille näinkin pian toinen lapsi siunaantuu. Peukutuksia jännäilijöille!! Ilmoittelen kun täti tulee..

oisko täällä nyt sitten kp42 tai jotain sinne päin... mitään ei oo kuulunut, eikä varmaan vielä hetkeen kuulukkaan :( varmaan taas ennen uutta vuotta huomenna aamulla pitänee uus testi tehtailla ettö uskaltaa maistella viiniä...
kuhan ees ne menkat alkais niin pääsis jo uuteen yritykseen (tosin miehen alapää on kipeenä et saa nähä millon päästään seuraavan kerran pupuileen)

Täällä kp 31. Jännässä pitää. Vähän on tuntemuksia että menkat alkaa, nyt ne on vasta päivän myöhässä. Ovis saatto olla vasta kp 20, eli vielä pitää jännätä. En uskalla testata.. Jos se plussa pärähtää, niin syyskuussa meillä on kaksi pikkuista. Esikko ehtii juuri 2 täyttää. Nukkuu äitin ja isin keskellä puoli yötä, missä vauva nukkuu?? Iik.. Eiköhän asiat järjesty kuitenkinm, jos meille toinen vauva tulee.

Plussa-onnea kaikille ja oikein hyvää uutta vuotta 2008!

Oikein mukavaa Uutta vuotta kaikille!

Nopeesti kuulumisia:
Täällä on nähtävästi ovis päällä tai sit ohi?!? En tiedä mitä on, mutta alavatsaa juilii ihan kuin menkkojen aikaan. Varsinkin istuminen aina vihlasee oikein kunnolla... Limailu tosin loppu jo 2 päivää sit, niin tiedä näistä nyt sit. Tuskin nyt kuitenkaan mitään oireita vielä, kun menossa vasta kp15/27-29.
Ei sit olla maltettu miehen kanssa pitää joka toinen päivä meininkiä vaan ollaan pupuiltu nyt ihan joka päivä jouluaaton jälkeen ;) Eli tavaraa pitäis olla kyllä kokoajan tarjolla raskautumista ajatellen, mut sit kuinka paljon siinä on simppoja, onkin sit asia erikseen. No mutta, jos ei tässä kierrossa tärppää, niin ensi kierrossa vois yrittää sit sitä joka toinen päivä taktiikkaa.

Maijuliinille plussatuulia hirmusti! Nyt olis jo sun vuoro kyllä plussata :)

Ai niin... Mitäs mminttu? Testailitko aamulla? Inhottavia nuo liian pitkät kierrot... Varsinkin jos ei se plussa siihen tikkuun pärähdä.

Toivottavasti ensi vuonna kaikille meille suodaan se plussa!!!!

Oikein hyvää uutta vuotta 2008 ja toivotaan etttä ens vuonna viim. kaikilla nappaa!
Minä testailin aamulla ja puhdasta negaa se mulle koko ajan tarjoilee. Olis sellaset kivat menkkaoireet päällä mutta mitään ei tuu ulos :( nooh... onhan mulla tässä vielä aika odotella niitä :d

Maijuliinille: Kyllä se kaikki taasen järjestyy sitten ku sen aika tulee! Veikkaan et teidän väliin sopii mukavasti jopa kaksi lasta ;)

Hyvät uudet vuodet kaikille!:)

Joulusta, ihmeellisestä kierrosta ja menkoista selvinneenä elämä jatkuu taas:)
menkat siis alko päivälleen oikein mut kivut tulivat 10 sekunnin aaltoina ja sit ei taas mitään!!..eka päivänä vuotoa tuli tosi vähän ja toisena sitä hulisi niin et hyvä et välil vessaan ehin ...
viikon ennen menkkoja unettomuudesta kärsineenä unetkin on palautuneet ja väsymyskin sen myötä häipyny.. huh..saa nähdä mitä tämä kierto tuo tullessaan..
jos sama kuvio jatkuu pidämme kyllä kierron taukoa hommissa..

onko tämän hetkistä jännäyslistaa nähtävillä ja onko kukaan plussannu joulun ja uudenvuoden välissä?

plussatuulia vuodelle 2008!

Kp 32 ohi, nyt 33 puolella. Muutaman päivän päästä testailen, jos mitään ei kuulu. Vatsaa juilii tätimäisesti. Voi toki olla että ihan muusta syystä.. Tulisi se sitten "äkkiä" plussa jos nyt on tullut, 5:s kierto. Sen näkee jonkun ajan päästä. Vielä en uskalla testailla, jännittää valtavasti!!! Hyvää yötä teille daamit, lähden poitsun viereen nukkumaan.

Tervehdys täältäkin suunnasta!
Joulu ja loma on taas vietetty ja töihin palattu.Eikä vois sitten vähempää kiinnostaa;)Motivaatio on jäänyt lomalle.Ei meinaa saada mitään aikaiseksi..
Pahoittelut kaikille joille täti on saapunut ja plussatuulia!:)Lueskelin tuossa läpi ketjun mutta enhän mä enää muista kenelle mitäkin oli sattunut..
Itsellä on vauvakuume taas huipussaan,lomalla näkyi ihan liikaa ihan liian suloisia lapsia;)Oon tässä kierrossa pystynyt olemaan suht rennosti,en edes tarkalleen muista mikä kiertopäivä nyt on,jotain kp 14-15 muistaakseni et ahkera pitäisi tällä viikolla olla,harmi vaan että on niin paljon menoa molemmilla tällä viikolla ja viikonloppunakin..Mutta nyt täytyy taas mennä töihin,jos sitä saisi jotakin aikaiseksikin..

Hei kaikille,

tilanne meillä on nyt se, että joudutaan pitämään taukoa vauvan yrittämisessä, koska muita terveyteen liittyviä ongelmia. Tämän vuoksi minut voisi siis poistaa listoilta.
Oikein hyvää uutta vuotta teille kaikille ja paljon plussia tälle vuodelle!
Laura