A
Amilda79
Vieras
Täällä enteilee kuukautisia..
On meinaan mieli maassa ja itkettää, vaikkei ole mitään syytä. No aika varmasti tämä merkkaa nyt sit sitä, että menkat on alkamassa jossain tuossa sunnuntain-tiistain välimaastossa. Tälläin (siis harmittaa ja itkettää kaikki) on meinaan käynyt nyt joka ikinen pilleritön kierto ennen muutama päivä ennen kuukautisia
Varmaan joitain PMS-juttuja tai joitain... Toivoisin tietty, että johtuisi jostain muusta, kuten vaan tästä rankasta työviikosta, huonosti nukutuista öistä ja flunssaiduuesta, mut kun tuntuu taas niin tutulta fiilikseltä...
Mulla viikonlopulle ei ole muita suunnitelmia kuin että tänään pitäis mennä kavereitten kanssa ulos syömään ja huomenna olis kampaaja. Jotain uutta kivaa hiuksille olis tarkotus tehdä - tiedä sit mitä? Muuten en varmaan mitään sen kummempaa viitsi, kun nuo hormonit taas sekottaa mun päätä, niin ehkä on vaan parempi pysyä neljän seinän sisällä muu aika... en usko että olen parasta mahdollista seuraa.
anteeksi tämä vuodatus ja vähän negatiivissävytteinen viesti. Joka tapauksessa jokaiselle oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!
Mulla viikonlopulle ei ole muita suunnitelmia kuin että tänään pitäis mennä kavereitten kanssa ulos syömään ja huomenna olis kampaaja. Jotain uutta kivaa hiuksille olis tarkotus tehdä - tiedä sit mitä? Muuten en varmaan mitään sen kummempaa viitsi, kun nuo hormonit taas sekottaa mun päätä, niin ehkä on vaan parempi pysyä neljän seinän sisällä muu aika... en usko että olen parasta mahdollista seuraa.
anteeksi tämä vuodatus ja vähän negatiivissävytteinen viesti. Joka tapauksessa jokaiselle oikein mukavaa ja rentouttavaa viikonloppua!