Alkumetreillä 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Amilda79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomenta:)

Olen pomppinu palstoilla ja tää vaikuttas kivalta:)..oleilin hetken tuol mammaksin palstalla mut siel oli niin hiljasta..:/

Mieheni onnistui tartuttamaan minuun vauvakuumeen ja kyl tietenkin biologisenkellon tikitykselläkin oli jotain tekemistä...(ikää meillä molemmilla nyt 23)
Minulla todettiin endometrioosa noin kolme-neljä vuotta sitten, jonka jälkeen olen ollut vahvasti sitä mieltä, että en halua/saa lapsia..no nytkun joku vuosi on vierähtänyt niin ihmeesti ajatuksetkin on muuttunut:)

Tässä kuussa sitten jätimme ehkäisyn..huih;)..jotenki pelottavaa ja ihanaa samaan aikaan..
en oo testaillu viel ovistikkuja vaan aattelimme testata "summamutikassa" pari kuukautta;)
Kiertoni ovat aika ailahtelevaiset mutta n.30 päivää..
Ovulaationi oli luultavasti 12. päivänä(siis siitä laskettuna kun edelliset menkat loppu)...ja laskin et menkkojen pitäis alkaa tän kuun 25.

N. viikko ovulaation jälkeen alko menkkamaiset juilimiset ja yritinkin miettiä onko ennen ollut näin aikasessa..Ja nyt olen jo neljänä aamuna herännyt joka aamu vain aikasemmin (joka ei ole todellakaan normaalia minulle;) ..hmm..tänään vähä yli kuus!..yleensä siihen kun mahassa poksuu, kuplii ja möyryää..niinkuin se olisi tyhjä mut nälkää ei ole..välillä etookin jos oikein poksuu..mut oksentamistarvetta ei ole ollut;) Sitten on ollut tunnetta kuin joku nipistelis mahassa..
Luulin, että maha on mennyt jostain ruoka-aineesta sekaisin, joten jätin appelsiinimehun ja ruisleivän päiväksi pois mut ei mitään apua..

Elimistö tuntuu olevan ihan sekaisin, että ois kiva saada tietää mitä on tekeillä jos en raskaanakaan ole..eli menkkojen jälkeen menen tutkituttaan itseni..jos en kehoani niin ainakin pääni;D ...kun en todellakaan usko, että olisi eka kierrosta voinu tärpätä.. mutta silti en muista, että tämmöistä olisi ollut ennen 8)

Ihanaa kun on loma :D Ja kun saa nukkua. Heräsin meinaan puoli tuntia sit...
Jahas... Täällä toivotellaan jo jouluja. Taitaa porukaa suunnata tänään kuka mihinkin joulun viettoihin. No, ei muuta kun Oikein mukavaa ja rauhallista joulunaikaa itse kullekin. Rentoutukaa ja pupuilkaa riittävästi ;)
Tervetuloa myös Mimosalle!

Täältä kanssa oikein hyvää ja rauhallista joulua kaikille!:)Kohta lähden töistä kotiin ja sitten lähdetään miehen kanssa joulun viettoon.
Täällä alkoi sitten menkat viime yönä,mutta en ole kauhean harmissani kun olin ihan siihen varautunut ja harmittelin sitä jo viikko sitten..Mutta tais se ovistesti olla oikeassa koska nyt nää alkoi noin 10-11 päivää sen jälkeen ja siinä oli pupuilussa viikon tauko..Että kyllä Maijuliini voi hyvinkin olla ovis kp 20!Mä sain ovistestiin plussan kp 19-20..

Anteeksi Mimona, taisin toivottaa Mimosan tervetulleekis, mutta siis sinua tarkoitin. Taitaa olla jotain luetun ymmärtämisvaikeuksia ;)
Juu.. Mutta siis kaikille iloista joulumieltä ja hirmusti plussatuulia ensivuodelle!

Hyvää Joulua kaikille!

Täällä menossa kp. 29 ja ei minkäänlaista oloa menkkojen alkamisesta. Hassua, yleensä tässä vaiheessa jo vähän muljuu vatsanpohjassa. Ajatukset lähtee rullaamaan vain tuhatta ja sataa eteenpäin, vaikka hyvin tietää, että tällä hetkellä raskauden mahdollisuus on jotain 0,00001%... Ja jos vielä laittaa ajatuksia eteenpäin, niin mulla on ollut tässä pientä lämpöäkin viimepäivinä (välillä yli 37 astetta) ja tänään aamulla oli tosi heikko-olo, palakurkussa. Näin voi keho tehä kepposia, kun niin toivoisi raskautta.

Täällä on yks uneton Helsingissä. Siis ei voi olla totta, kävin jo suihkussakin ja seuraavaksi ajattelin töllätä videoilta housea... väsyttää mutta kun ei uni tule. Enkä siis ole ollut bilettämässä vaan yhdeltätoista menin petiin jo, mutta satuinpahan heräämään neljältä?! Mikä hemmetin heräämisaika se on.... Tää on mulle kovin vieras olotila joten en tiedä mitä pitäis tehdä :D Huvittaa vaikka pitäis varmaan olla vattuuntunut :)

Tulinpa sitten laittamaan yölliset terveiset kaikille :) Toivottavasti teillä on tyyny hyvin ;D

Miini-81: Täällä on ollut jo useamman yön ongelmana että unet loppuu kuuden aikaan??? ja mulla kans silti kauhee väsymys mut unta ei vain saa..

Ei millään malttas oottaa testin tekemistä kun mieskin on koko ajan hoputtamassa :)...jouluaattona ois kyl kiva testailla mut siinä on se vaara et tulee kauhee vitutus jos ei plussaa ilmestykään..

oireita ei ole lisää tullut mut entiset on voimistuneet..ja alavatsassa lisääntyny kiristävä tunne...+ naama kukkii..argh..

Koittaa täs ny malttaa..malttaa

Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!
Mulla olis huomenna testauspäivä! Te ette vaan harmikseni oo täällä kuulemassa mun tuloksia mutta näättehän ne sitten myöhemminkin :D
Koko ajan tuntuu et jotain lorahtelis housuihin mutta valkovuotoo se vaan on tähän asti ollut, toivotaan että ei muuta tulekaan!! Vähän on sellanen olo et nyt olis voinu tärpätä mutta huomenna aamusta sen sitten toivottavasti saa tietää!! HUI!

Peukkutukset mmintulle! Mulla nyt tulee 3:tta päivää kirkasta limaa. Se nyt on harvinaista. Ovulaatio varmaan nyt ollut, nyt kp 22. Mitä muuta tää nyt ois. Olen mminttu lukemassa kuulumisia :) Heti vaan ilmoittaan tänne kun testailet! Oikein hyvää aaton aaton aattoa :)

Voi harmi. Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu. Täällä tuo omituinen limailu jatkuu, nyt kp 23. Helppo laskea kp:t, katsoa vain kalenterista et mikä päivä on. Nyt ruokaa tekemään pojalle. HAuskaa aaton aattoa :)

mmintulle lohduttelut minultakin.. Minäkin edelleen odottelen tätiä, kp taitaa olla nyt 37. En oikein usko että enää plussaksi muuttuisi, taitaa kroppa olla vaan pillereiden jäljiltä sekaisin. Mutta pidän silti Miisan esimerkin mielessä :)

harmittelut täältäkin mmintulle:(...antaa viel pienen pienen toivon elää!:)

Itse malttamattomana tein aamul testin ja negaahan se näytti....25.päivä pitäis menkat alkaa eli nyt jos malttas sinne sitte..

uusia oireita: alavatsa on menny todella kireäksi ja tuntuu kuin ratkeaisin..menkoissa yleensä vain turvotusta..toinen rinta on mennyt kireäksi ja nänni on hellä..mut toisessa rinnassa ei paljon mitään.. rinnassa/ruokatorvessa tuntuva paine ja pukkaa välillä röyhtäisyinä ylös..

tsemppiä muillekin lähipäivinä testaileville:)

Pahoittelut mimonallekin negatestistä.

Mulla kp 37 vaihtui ykköseksi aika pian tuon edellisen viestini jälkeen. Noh, ei ollut mikään yllätys eikä siis kova pettymyskään enää. Saapahan ainakin syödä graavilohta ja juoda viiniä uuden vuoden kunniaksi :) Ei muuta kuin kohti uutta kiertoa!

Lahjakasta joulua kaikille!

Pahoittelut negoista mimona ja mminttu! :/

Nyt on joulu juhlittu ja ruokaa syöty niin paljon että tuntuu kun maha ratkeis!
Uutena vuotena taitaa alkaa tällä tytöllä joulukilojen karistaminen.

Joulu meni oikein mukavasti, oltiin miehen kanssa seka miehen suvun luona että minun vanhempien luona. Oli niin ihanaa kun sai katsella 2 vuotiasta pikkusiskoani joka oli tohkeissaan joululahjoista, vaikka pukkia aluksi vähän pelkäsikin.
Ihanaa ajatella että jos kaikki menee hyvin niin ensi jouluna meitäkin voi olla jo kolme.

Mites muilla joulu meni? Tuliko syötyä varmasti tarpeeksi?

Nyt tämä tyttö lähtee kokeilemaan uutta pirtelökonetta!

Pahoittelut negoista mimonalle ja mmintulle... :(

Joulu tosiaan meni ja nyt on vatsa täynnä kinkku ja muuta herkkua.. tänään oli pakko käydä hakemassa roskaruokaa, vaikka jääkapista kinkkua ja kalaa vielä löytyisi. Vatsa on niin pullea, että meinaa housun nappi lentää irti. ;) Viikko aikaa mässäillä vielä, sitten alkaa kilojen hävittäminen! *naur*

Mutta mukava joulu kaikenkaikkiaan ainakin meillä. Perinteitä kunnioittaen meni.

Nyt sitten palaaminen arkeen.
Menkat ei täällä vieläkään alkaneet ja nyt on kp. 34, eli neljä päivää myöhässä ollaan. Täytyy varmaan huomenna hakea testi varmuuden vuoksi, jos ei yöllä ala.. Voikohan syksyinen tuulimuna vieläkin vaikuttaa kiertoon, viime kierto oli kyllä jo ihan normaali? Kokemuksia muilla?

Ei tarvinnut testailla, vaan tänään ne menkat alkoi. Nyt vain soittoa lääkärille heti huomenna ja jos sieltä sitten viimein sais sen virallisen luvan ja voisin todellakin liittyä jännääjien joukkoon.

Mukavaa joulun jälkeistä aikaa itse kullekin! Täällä on syöty, juotu ja nukuttu hyvin koko joulun aika! Vois olla ehkä täälläkin aika alkaa polttaan näitä jouluna tulleita kaloreita vuoden vaihteen jälkeen.. Huh huh, mikä sotanorsu-olo ;)

Pahoittelut myös täältä negoista mmintulle ja Mimonalle. Mikäs on tilanne tällä hetkellä? Joko on täti tullut vai vieläkö teitä jännäillään?
Samoin pahoittelut Liisaleenalle ja Angelique1lle kuukautisten alkamisesta. Ja tsemppiä Angeliquelle lääkärikäyntiin. Toivottavasti lupa raskautumiseen annetaan ja pääset mukaan jännäileen meidän muiden kanssa ;)

Täällä meneillään kp11/kp27-29, joten ovista odotellaan uudenvuoden aaton tienoilla ;) Malttamattomana sitä täällä odotellaan. ei malttais pitää näppejään irti miehestä alkuunkaan. Oonkin tässä miettinyt, et kannattaisikohan tässä rauhoittua ja alkaa siirtyä joka toinen päivä taktiikkaan, kun tässä on tullut nyt ainakin vielä joka päivä pupiltua, että saatais simppoja tarpeeksi kehiin, ettei tuo miehen satsi ole pelkkää vettä vaan...

Hihii... Tässä juurikin suihkunraikkaana hihkun - limailu on täällä alkanut :D
Miten sitä voikin ihminen olla näin innoissaan jostain ällöttävistä limoista?!? Olo on kun pikkulapsella karkkikaupassa! Ei tässä ihan terveen papereita saisi... ;)
Nyt kun vaan tietäis mikä on oikee tapa hyödyntää tätä. Koska tätä limailua jatkuu luultavasti sit sen seuraavat 3-4 päivää. Pitäiskö tässä nyt sit joka päivä pupuilla vai joka toinen päivä vai mitä hittoa?!?