Kiitos kaunis tsempeistä!
Toivotaan, etten ole mitään vaaraa aiheuttanut, mikäli täällä nyt raskaana oltais. Mä oon kans kuullut ton jutunu, että mikään "raskausaikana kielletty" ei haittais ennen, kun on edes plussannut. Mutta olen kuitenkin hirveän kriittinen ja suuttunut itselleni ja koen hirveetä moraalista krapulaa jo siitä, kun en ole pystynyt olemaan täysin vielä tupakoimattakaan (joku 5 kpl/pvä menee, ennen tosin meni askikin/pvä), kun mietin juuri sitä, että etteihän se vielä haittaa mitään. Ja nyt sit sen päälle vielä tuo Duact. Kun mulle on vähän epäselvää missä se raja sit menee, kun periaatteessahan tässä ollaan jo neljännellä viikolla (3+2), jos on tärppi käynyt...
Tiedetään, että olen ehkä liiankin hysteerinen näitten juttujeni kanssa! Tekis niin mieli jo testata, jos sattuis edes haamun saamaan (niin siis jos edes olis raskaana). Niin tietäis sit varmaks noi jutut... Olis pikkasen jämäkämpi ja ehdottomampi esim. ton tupakoinnin kanssa. (Juu, en kaipaa moralisointia - se loppuu ihan varmasti siihen kun plussa pärähtää tai tulis edes joitain selviä oireita, niin sais motivaatiota siihen...)
Alkaakos ihmisillä oleen mitään oireita, kun meidän ketjun monen haaveilijan jännäyspäivät alkaa lähenee? Mulla ei edelleenkään mitään selviä tuntemuksia ole suuntaan tai toiseen

Alavatsaa edelleen nippailee (niinkun koko tämän kierron enemmän tai vähemmän) ja siis on tätä tukkoisuutta (mikä siis ei välttämättä liity raskauteen millään tapaa) ja tissit on hieman arat (ei kipeet), mutta siis tämäkin voi olla merkki ihan vain kuukautisten lähestymisestä. Mutta siis siinä kaikki. Näistä ei saa kun vilkkaalla mielikuvituksella tehtyä raskausoireita!