Apua! Miten muotoilisit tämän kutsuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minttu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minttu"

Vieras
Olen valmistumassa ja haluan pitää pienet juhlat sukulaisille.

Haluaisin ilmaista kutsussa, että kyse on ihan vain kahvittelutilaisuudesta, johon ei tarvitse pukeutua hienosti, ja minulle ei tarvitse ostaa mitään lahjoja. En järjestä juhlia lahjojen toivossa. Miten muotoilla tämä kutsuun?

"juhlistaisitko valmistumistani kahvikupillisen ääressä? Lahjoja en kaipaa, mutta sinut/teidät haluaisin seurakseni." pukeutumisessa on vaikea mennä neuvomaan. Joku kuitenkin pukeutuu hienosti ja toinen on kuunnellut neuvoa ja harmitteleekin sitten ettei laittanut hienommin päälle.

Minulla sama edessä ja samat "aikeet". Miettinyt ihan samaa. "Ehkä asian voisi ilmoittaa jotenkin, että valmistumiseni kunniaksi tarjoan kakkukahvit", mutta miten jatkuisi, niin sepäs se, en tiedä. Muistamisia en kaipaa, toivon sinun vain olevan mukana juhlimassa saavutustani. Toivottavasti jollain olisi jokin hyvä ehdotus tähän :)

Tervetuloa juhlistamaan valmistumistani rennosti kakkukahvien merkeissä. Jotenkin voisi siihen vielä lisätä, että lahjoja ei kaipaa, vaan vieraiden tulo olisi itsessään se tärkein lahja. Jotain ton suuntaista...:)

Itse kutsuin puhelimitse ja niin tekisin sinunakin. Postitse tuleva kutsu koetaan aina jotenkin virallisempana. Puhelimessa voit mainita, ettet pidä isoja juhlia, mutta olet pyytänyt lähimpiä kahville.

Yhteistyössä