"Jätät vaan ne pullat ja limsat ja karkit pois ja käyt pari kertaa viikossa kävelyllä, niin kyllä varmasti laihdut!"
Sanojana yleensä joku jolla ei itsellään ikinä ole ollut paino-ongelmaa. No mitäs sitten, kun limsaa olen viimeks juonut 90-luvun alkupuolella, ja pullia ja karkkia menee ehkä pari kertaa vuodessa. Ai niin, ja liikuntaakin harrastan neljä-viisi kertaa viikossa. Niin että... *huokaus*
"Olisi vaan kannattanut tehdä ne lapset nuorempana, oma vika kun ei noin vanhana nappaa."
Olisiko siis pitänyt pistää kumeihin reikiä ja jättää pillerit syömättä, tai huijata joku yhdenyönjuttu lapsen isäksi?
"Pitää lähteä junalle ajoissa, juna ei odota! Et sinä nyt enää ehdi!! Nyt myöhästyt töistä!"
Kyllä äiti, tiedän että juna ei odota, mutta ei, en todellakaan lähde kävelemään junalleyli puoli tuntia etuajassa, kun matka kestää normaalia kävelytahtia 15 min, nopeampaa vauhtia 7 min. Muutin kotoa melkein 20 vuotta sitten ja olen siitä lähtien kulkenut junalla lähes päivittäin, enköhän minä jo osaa.