Ärsyttävimmät neuvot, vastaukset tms, joita olet saanut/saat ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snowpatrol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26969971]no jos ehkäsy niin en tiedä saatteko luomua! Voi olla koeputki lapsi![/QUOTE]

Tiiätkö?! Että toi huutomerkkien!! Ylenpalttinen käyttö ja surkeet lauserakenteet!! On aika ärsyttävää luettavaa!!

[QUOTE="DeeDee";26970049]Tiiätkö?! Että toi huutomerkkien!! Ylenpalttinen käyttö ja surkeet lauserakenteet!! On aika ärsyttävää luettavaa!![/QUOTE]

se on vaan minun tapa ilmasta kertoma! Ärsyttääkö voin laittaa netti linkkejä mihin ottaa yhteyttä jos ärsyttää! Ei minua! voit tietty keskustella meitsin kanssa jospa se helpottaa! oloas!:).

[QUOTE="vieras";26970132]se on vaan minun tapa ilmasta kertoma! Ärsyttääkö voin laittaa netti linkkejä mihin ottaa yhteyttä jos ärsyttää! Ei minua! voit tietty keskustella meitsin kanssa jospa se helpottaa! oloas!:).[/QUOTE]

Mee muualle huutelemaan, ihan vinkkinä että voisit vaikka yrittää kuntouttaa kuuppaasi niin ehkä saisit ne lapsesi takaisin.

[QUOTE="vieras";26970583]Tuon osasit matkia? Siks laitoin sinulle että osaat![/QUOTE]

Hä, mitä sää höriset matkimisesta ?

[QUOTE="vieras";26969952]oudolta? Niin jos jotkut haluaa suvun nimen jatkamista!(poika) Minulle riitti että terve lapsi! Ei aina kaikille mutta tiede on sitä varten! Se että saat ei muitten terveys kategoriaan sopivaan lapsen se on kuitenkin oma ja sanokoot muut mitä!!!!!!!!!!![/QUOTE]

Ai että vaan pojat jatkaa suvun nimeä? Millä vuosikymmenellä sä mahdat elää,voi hohhohh...

Mutta ketjuun vastatakseni,juuri nämä "pitää tehdä vielä yksi,että saatte sen tytön/pojan" ja vastaavat möläyttelijät voisivat kyllä haudata päänsä santaan

[QUOTE="vieras";26970894]huudan sinut mukaan viereen! Käykö voit sitten huudella! ai mitkä? Kuka puhu mistään lapsista!.....[/QUOTE]

kun asian ilmaset noin! Se miten kirjotat on jo se mitä ilmaset! Hei voitko tehdä minulle esseen! neuvokaan mikä on essee! (en tarvii apua mutta näillä mennään)

[QUOTE="vieras";26971392]vaikka näin! ei viisaas! Minä! kun kuuntelen teitä!

löysin mutta niin ni se josta tykkään haluaan jotain muuta! siis roikun niin pitkään kunnes löytäää![/QUOTE]

Todellakin, jonkun on se sanottava: Mitä jos ottaisit ne päivän siniset ja menisit nukkuun, jooko? :saint:

Ketjun alkuperäiseen kysymykseen vastaten...

Ärsyttävin + hölmöin + ajattelemattomin + mitäköhänvielä kommentti oli lapseni sedältä minulle. 2 vuotiaalla lapsellani oli juuri todettu epilepsia, johon tämä järjenjättiläinen kommentoi näin: "se ois pitäny syöttää luomuruokaa alustapitäen eikä noita säilöntäaineita niin ei tulis mitään tauteja, saihan X (lapseni) sillon 1,5vuotiaana autossa pillimehunkin, ihan varmana johtuu siitä"

Kyllä joo siitä johtuu.. Kommenttini hänelle ei ole julkaisukelpoista... :D

• Tykkää
Reactions: Namppis88
Äitini suusta, kun olin teini-ikäinen: mäkin olen ollut sun ikäinen joskus, siis tiedän just miltä susta tuntuu! JUST, tääkö sit auttaa?? Äitini oli siis ajatustenlukija?!

Myös muut yleistykset: nuoret tekee hölmöilyjä, koska ovat nuoria. Juu, ehdottomasti toi hölmöily onkin ikäsidonnainen... Me aikuiset ei onneks koskaan tehdä tyhmyyksiä...

"Nukkuisit joskus niin noi sun silmänaluset ei olis noin mustat."

Joo, mulla on ollut ihan pennusta asti mustat silmänaluset, samoin äidilläni ja mummollani. Suvussamme naisilla on ohut vaalea iho ja sellainen luusto, että mustat ovat vaikka nukkuisi sata vuotta. On ehdotettu myös huumeiden lopettamista (en käytä) ja kylmiä kurkkusiivuja. Jee, menenpä kokeilemaan heti.

Yhteistyössä