Ärsyttävimmät neuvot, vastaukset tms, joita olet saanut/saat ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snowpatrol
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaveri käskee tehdä kaksi lasta peräjälkeen, on kuulemma helpompi hoitaa kun niistä on seuraa toisilleen. Justiinsa. Ajattelin olla itsekäs ja antaa ensin kropan vähän levätä ennen kuin edes mietin uutta raskautta :)

Hei, nyt kun syöt ruisleipää, niin parannut tuosta (tyypin 1) diabeteksestasi!

Hei, nyt kun ryhdyt karppaamaan, niin parannut tuosta tyypin 1 diabeteksestasi!

Sviddu, kun ne haiman saarekkeet on tuhoutuneet yli 30 vuotta sitten, ne ei sieltä enää virkoa...

Mulle juuri eräs "työkaveri" sanoi että mun pitäisi mennä joka viikonloppu bilettämään kun olen niiiiin nuori. Nuoret kun ryyppää ja on sosiaalisia ja ja ja... Minunkin pitäisi olla, kysyi että mitä mä kotona teen, oot tietokoneella ja katot telkkaria? Mene baariin!! Hanki lastenhoitaja! Ja ketut menen vaikka pääsisinkin.

Minua ärsyttää se, kun laitan puhtini jonkin vääryyden korjaamiseen tms. niin minulle kerrotaan, että olisi aika ottaa ihan rauhallisesti ja keskittyä johonkin oikeasti merkitykselliseen. Viimeksi näin kävi kun päästin höyryjä kun vapaaehtoisjärjestö alkoi pyytää työntekijöiltään korvausta oman kirpparipöydän pitämisestä (kirppari siis pyörii ilmaisvoimin), kaveri totesi että kasva aikuiseksi ja hanki elämä. Todella ärsyttävää.

"Kantsii tikuttaa ovista!" Lapsettomuushoidoissa oltiin ravattu 2 vuotta (sitä ennen todellakin tikutettu sitä ovista) ja lääkärin sanonut ettei ilman keinohedelmöitystä ollut mitään saumaa.

Mää en jaksa ihmisten vouhkaamista...

Menkää vaikka kaappiin touhottamaan, älkää mulle alkako...

nimimerkki vastaan väsyneenä ihan mitä tahansa sille kuka mulle vitisee vinoa elämäänsä.

(Mut laittakaa lisää näit vastauksia, käytän ne kaikki...)

"Semmosta se on elämä pikkulasten kanssa. Kyllähän se olisi pitänyt etukäteenkin jo tietää". Tämä on maailman ärsyttävin vastaus jos joskus valittelee pikkulapsiarjen raskautta. Joo, mitä sitten vaikka sen etukäteen tiesikin, EI SE SITÄ VÄSYMYSTÄ POISTA. Mitä sitten vaikka "semmosta se nyt on". EI SE SITÄ VÄSYMYSTÄ POISTA.

"Semmosta se on elämä pikkulasten kanssa. Kyllähän se olisi pitänyt etukäteenkin jo tietää". Tämä on maailman ärsyttävin vastaus jos joskus valittelee pikkulapsiarjen raskautta. Joo, mitä sitten vaikka sen etukäteen tiesikin, EI SE SITÄ VÄSYMYSTÄ POISTA. Mitä sitten vaikka "semmosta se nyt on". EI SE SITÄ VÄSYMYSTÄ POISTA.

Ni sou? Mitäs sen toisen pitäs vastata? Poistaa sun väsymys jollakin???

"no rupeat vaan ajattelemaan... " VITT*!!!!!!!!!!!! Tässä maailmassa ei olisi yhtäkään lihavaa, laihaa, masentunutta, alkkista, narkkaria, väkivaltaista tai kellään olisi minkään sortin ongelmia, jos kaikki ratkeasti "NO RUPEAT VAAN NYT AJATTELEMAAN NIIN ETTÄ... " TTU!!

[QUOTE="Nisu";26960680]"no rupeat vaan ajattelemaan... " VITT*!!!!!!!!!!!! Tässä maailmassa ei olisi yhtäkään lihavaa, laihaa, masentunutta, alkkista, narkkaria, väkivaltaista tai kellään olisi minkään sortin ongelmia, jos kaikki ratkeasti "NO RUPEAT VAAN NYT AJATTELEMAAN NIIN ETTÄ... " TTU!![/QUOTE]

Mä niin komppaan. Mä joskus harvoin avauduin masennuksesta ja itsetunto-ongelmistani, niin vastaus yleensä oli "no nyt rupeat vain ajattelemaan niin ja näin ja noin"... Huoh..

[QUOTE="piste";26960674]Ni sou? Mitäs sen toisen pitäs vastata? Poistaa sun väsymys jollakin???[/QUOTE]

Ei tarvi poistaa mutta ei se kyllä mieltä parannakaan. Se on silkkaa vähättelyä. Minun mielestäni tuon lauseen sanoja taas odottaa, että kun rankkuuden kerta etukäteen tiesi ja "semmosta se nyt on", niin silloin ei saisi olla väsynyt ollenkaan. Eikä rankkaakaan saisi olla kun "sellasta se nyt on".

• Tykkää
Reactions: puhkarhu
"No rupeet vaa syömään" (olen tosi hoikka)! Ja kyllä minä SYÖN. Syön tosi paljon ja mässään kaikkea epäterveellistäkin aamusta iltaan.

Joo, tämä on niin ihana lause, kuultu kyllä tuhannesti. Painoa ei saa arvostella..eikun hetkinen, saahan jos on kyseessä alipaino, just...:kieh:

Rakastan myös kommentteja, joissa raskauspahoinvointia väheksytään "menet vain lenkille raittiiseen ilmaan, syöt tunnin välein, käytä B-vitamiinia"...ja blah, jos on kunnon pahoinvointi, niin vain aika auttaa eli synnytys. :snotty:

• Tykkää
Reactions: A-H

Yhteistyössä