Ei sykettä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suru

Vieras
Taas tässä kävi näin. Suru ja tuska on suunnaton!
Kaksi peräkkäistä keskenmenoa, eka meni kesken viikolla 8+6 ja tästä toisesta tänään ultrassa rv 9+1 sykettä ei löytynyt. Kahdella koneella koitettiin etsiä mutta ei sykettä :(

Pieni on vielä masussa, olisin saanut tyhjennyslääkkeet mutta en vielä halunnut. Viikon saan odotella josko itsestään tulisi pihalle, kuulostaa niin todella julmalta!

Miksi näin käy? Miksi taas?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi, mutta entäs jos raskaus ei olekaan noin pitkällä kuin luulet? Parikin viikkoa aiemmin ja sykkeet ei vielä edes näy. Toivottavasti olisi näin!

Sikiö vastasi hyvin viikkoja molempien ultraajien mukaan.

Voimia kovasti, itellä oli sama tilanne helmikuulla, että sikiö oli kuollut ja lääkkeillä piti tyhjennys tehä. Vaikeetahan se oli ja raskasta, mut onneks se ajan kanssa helpottaa. En voi koskaan pientä varmasti unohtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anteeksi, mutta entäs jos raskaus ei olekaan noin pitkällä kuin luulet? Parikin viikkoa aiemmin ja sykkeet ei vielä edes näy. Toivottavasti olisi näin!

Itsekin luulin olevani rv 12..menkkojen mukaan laskettu,mut oonkin vast rv 6-7
Syke kyllä löytyi eilen vaik näin alussa olenkin

Mä niin pelkäsin tän raskauden aikana että taas menee kesken. Just kun aloin luottamaan siihen, että kaikki menee hyvin ja lokakuussa on vauva sylissä, niin näin kävi.

Tämän päiväisen ultran piti olla "mielenrauhoitus", jossa piti todeta että kaikki on hyvin. Että pieni voi hyvin. Mutta niin se vaan oli kaikkea muuta kuin mieltä rauhoittavaa.
Nyt tuntuu että tämä oli mun viimeinen raskaus. Miten sitä pelkoa enää kestää jos vielä raskaaksi tulee?

:( :hug: Voih.. Mulla yhdessä raskaudessa kävi niin että menin äitiyspolille ultraan ja piti katsoa että minkä kokoinen vauva on..mutta siellä kävikin niin että lääkäri totesi että sykettä ei enää löydy, kyllä se oli kamala paikka. :'( Seuraavana päivänä tekivät kaavinnan.

Suru kestää aikansa. Meillä takana kaksi keskenmenoa ja yksi kohtukuolema. Nyt olen raskaana rv 25. Ensimmäiset 20 viikkoa uutta raskautta meni kuin sumussa, mutta nyt olen jo voinut alkaa nauttia raskaudesta ja isosta mahastani. Voimia sinulle suruusi!

Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
:( :hug: Voih.. Mulla yhdessä raskaudessa kävi niin että menin äitiyspolille ultraan ja piti katsoa että minkä kokoinen vauva on..mutta siellä kävikin niin että lääkäri totesi että sykettä ei enää löydy, kyllä se oli kamala paikka. :'( Seuraavana päivänä tekivät kaavinnan.

Kyllä ne sanat, sykettä ei löydy, oli raastavaa kuulla. Kuin ilmat ois isketty pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:

Kyllä ne sanat, sykettä ei löydy, oli raastavaa kuulla. Kuin ilmat ois isketty pihalle.

niinpä..kyllä me se ilta itkettiin miehen kanssa. voimia kovasti teille!

Yhteistyössä