Ei sykettä :'(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suru
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Sinterella:
Itse juuri keskenmenon läpi kävin ja olen todella pahoillani että jouduit sen kokemaan ja vielä toisen kerran! :hug:

:hug: myös sinulle

Ei tätä toivois kenellekään. Pieni pala itsestä kuolee siinä mukana. Ainakin minusta tuntuu siltä.

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
minut pistettiin tuossa tilanteessa heti kaavintaan.... voimia sinulle :hug:

Toisaalta hyvä, että mä sain miettimisaikaa. Olisin aivan sekaisin jos yhden päivän aikana olis todettu että sykettä ei löydy ja tyhjennys samantien.

Tiedän että tyhmää ja varmasti aivan turhaa, mutta pieni osa minusta vielä elättelee toivoa että syke ensi viikolla löytyisi.

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Alkuperäinen kirjoittaja suru:
Mitään keskesmenoon viittaavia oireita ei ole vielä tullut. Raskausoireitakin vielä on, mutta mahtaako ne heti loppuakaan?

Eipä ne oireet välttämättä lopu. Mulla oli vielä kaavinta-aamuna pahoinvointia. :snotty:

Minä olen ollut kaavinnassa 10+1, kun keskenmeno todettu edellisenä päivänä, ja vahvoja raskausoireita vielä 6 päivää kaavinnan jälkeen (ei nyt sentään pahoinvointia). Kestäähän hormoneilla poistua elimistöstä.

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
minut pistettiin tuossa tilanteessa heti kaavintaan.... voimia sinulle :hug:

Toisaalta hyvä, että mä sain miettimisaikaa. Olisin aivan sekaisin jos yhden päivän aikana olis todettu että sykettä ei löydy ja tyhjennys samantien.

Tiedän että tyhmää ja varmasti aivan turhaa, mutta pieni osa minusta vielä elättelee toivoa että syke ensi viikolla löytyisi.

toivotaan parasta

Yö oli kamala, unta en saanut silmällistäkään :( Tuskaista itkua ja itsesyytöksiä.

Aamulla jo soittelin gynen polille ja perjantaina haen tyjennyslääkkeet, kotona saan ottaa. Helpotus sinänsä. Sain kinuttua vielä siihen perjantai aamuun ultran, vähän olivat vastahakoisia mutta suostuivat kuitenkin.

Huomenta! :hug: Voimia sinulle. Kuulostaa nuo aikataulut (poli ) järkeviltä. Ja hyvä, että ultran saat kuitenkin. Monilla ystävilläni ollut keskenmenoja. Jokaisella heistä nyt lapsia. Toivotaan, että näin kaikkien surujen jälkeen käy sinullekin. Itsesyytöksiin sulla ei ole pienintäkään syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Huomenta! :hug: Voimia sinulle. Kuulostaa nuo aikataulut (poli ) järkeviltä. Ja hyvä, että ultran saat kuitenkin. Monilla ystävilläni ollut keskenmenoja. Jokaisella heistä nyt lapsia. Toivotaan, että näin kaikkien surujen jälkeen käy sinullekin. Itsesyytöksiin sulla ei ole pienintäkään syytä.

Kiitos!

On minulla jo ihana pieni prinsessa mutta toiveissa oli saada hänelle pieni sisko tai veli.

Helpottaisi niin kovasti jos vain saisi tietää miksi näin kävi.

Ihanaa, että sinulla on prinsessasi. Ja varmaankin se pikkusisarus vielä tulee. Yksikään ystävistäni ei ole koskaan saanut tietää syytä. Sitä syytä itsekin varmaan ihan hurjasti miettisin. Eräällä taisi ensimmäisen lapsen synnytyksen yhteydessä huomattu, että kaksiosainen istukka. Sai ennen kahta tytärtänsä keskenmenon. Mutta tosiaan kaksi tervettä lasta syntyi .

Onneksi minulla on ihania ihmisiä ympärillä joiden olkaa vasten saan itkeä niin paljon kuin kyyneliä tulee.
Ja ihana neuvolantäti jolle sain ajan vielä kuukauden päähän, ja lupauksen siitä että mahdollista seuraavaa raskautta seurataan tarkasti alusta asti.

Otan osaa suruusi. Tiedän mitä koet. Esikoiseni syntyi kuolleena, ja siitä 5kk:n kuluttua sain keskenmenon... Esikoisen kuolemasta on aikaa 4 vuotta, ja nyt täällä vipeltää 1½-vuotias lapsi, ja 5kk:n ikäinen lapsi :) Elämä ottaa, mutta se myös antaa. Usko vain parempaan. Halaus!!

Alkuperäinen kirjoittaja Enkeleiden äiti:
Otan osaa suruusi. Tiedän mitä koet. Esikoiseni syntyi kuolleena, ja siitä 5kk:n kuluttua sain keskenmenon... Esikoisen kuolemasta on aikaa 4 vuotta, ja nyt täällä vipeltää 1½-vuotias lapsi, ja 5kk:n ikäinen lapsi :) Elämä ottaa, mutta se myös antaa. Usko vain parempaan. Halaus!!

:hug:

Pitää koittaa luottaa siihen että elämässä on vielä paljon hyvää tarjottavaa. Nyt on mentävä päivä kerrallaan eteenpäin ja toivoa että omat henkiset voimavarat kestää.

Olen pahoillani puolestasi :hug:

Itse sain keskenmenon rv 10+4 viime kesänä ja sit pari kertaa sen jälkeen ihan alkuraskaudessa. Nyt on rv 5+4 ja tottakai vähän pelko takamuksessa et mite tässä käy.. Silti päätimme miehen kans nauttia täysin rinnoin tästä ihanuudesta, kun eihän me osattais ilman aikasempia keskenmenoja edes pelätä semmosta mahdollisuutta..

Kyllä se teilläkin vielä onnistuu, mutta ei kannata luovuttaa, valitettavasti joillakin tulee useitakin keskenmenoja ennen kuin raskaus onnistuu, mutta se riski on vain otettava jos lapsen haluaa..

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
Olen pahoillani puolestasi :hug:

Itse sain keskenmenon rv 10+4 viime kesänä ja sit pari kertaa sen jälkeen ihan alkuraskaudessa. Nyt on rv 5+4 ja tottakai vähän pelko takamuksessa et mite tässä käy.. Silti päätimme miehen kans nauttia täysin rinnoin tästä ihanuudesta, kun eihän me osattais ilman aikasempia keskenmenoja edes pelätä semmosta mahdollisuutta..

Kyllä se teilläkin vielä onnistuu, mutta ei kannata luovuttaa, valitettavasti joillakin tulee useitakin keskenmenoja ennen kuin raskaus onnistuu, mutta se riski on vain otettava jos lapsen haluaa..

Onnea raskaudesta :) Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Riskillä se on mentävä jos lapsen vielä haluaa. Otan vaan niin kovin raskaasti nämä keskenmenot, että en tiedä miten jaksaisin vielä kolmannen taikka neljännenkin :(

Mutta kuten neuvolastakin tänään sanottiin, mun pitää nyt ottaa aikaa itselleni ja surra nämä kunnolla loppuun.

Yö oli kamala, unta en saanut silmällistäkään :( Tuskaista itkua ja itsesyytöksiä.

Aamulla jo soittelin gynen polille ja perjantaina haen tyjennyslääkkeet, kotona saan ottaa. Helpotus sinänsä. Sain kinuttua vielä siihen perjantai aamuun ultran, vähän olivat vastahakoisia mutta suostuivat kuitenkin.

up
Näkyikö ultrassa mitään?

pakko kertoa tähän, että kaveri meni viikolla 7 lääkäriin ja lääkäri kattoi ultralla ja sanoi, että tuulimunaraskaus ja olis antanu kaverille ajan kaavintaan heti seuraavaksi päiväksi. kaveri sanoi että ei halua vielä. Viikon sai odottaa ja ku viikon päästä tehtiin uus ultra niin siellä oliki elävä sikiö, joka on nyt iloinen 3vuotias... lääkäri oli tehny mokan. Ei nekään täydellisiä oo...

Halusin kertoa oman kokemukseni sinulle antamaan voimia. Sain ensimmäisen keskenmenoni helmikuussa 2009 rv 6+5 ja siitä heti samasta kierrosta raskauduin uudestaan. Tämäkin päätyi keskenmenoon rv 6+5 ja olin jo täysin uupunut. Sitten raskauduin kolmannen kerran heti taas tästä toisen keskenmenon vuodosta ja poika syntyi joulukuussa.
Koskaan syy ei selvinnyt mutta kamalaa se oli.
Toivon sinulle voimia ja uskallusta luottaa että se onnistuu vielä.

Yhteistyössä