S
se joku
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niih:Kivittäkää, meil ei oo säännöllisiä ruoka-aikoja. Lapsi 2v. Tänään joi aamulla pari mukia maitoa, päivällä muutaman maissinaksun ja näkkärin. Välipalaksi pullaa. Sitten muutama lasi maitoa ja iltapalaksi pullaa. Ei tosiaan syöny muuta. Ei suostunu syömään. Mulle on pääasia että tuo syö edes jotain eikä nälkään kuole.
Ennen kouluikää on hyvä oppia syömään...