Eronneet, miten olette eron jälkeen pystyneet kommunikoimaan exän kanssa, onko vaikeuksia vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Minua raivostuttaa exän tapa olla mykkä. Kun haluaa vanhemman lapsen luokseen, laittaa edellisenä päivänä viestin, että huomenna haen ja kun hakee, ei kysele mitään, suurinpiirtein ottaa lapsen ja lähtee.
Jos laitan viestiä, että miten on mennyt, niin ei vastaa mitään ja kun tuo lapsen, niin pari tuntia ennen laittaa viestin, että silloin ja silloin ollaan siellä.
Mitään ei kerro miten on mennyt.

Viime viikolla kun poitsu siellä oli ja kysyin kun junalla menivät, että miten matka sujui ja sitten kysyin yhtä toista asiaa, niin siihen toiseen vastasi, mutta ei siihen miten matka meni ja kun laitoin sitten torstai-iltana viestiä, että mihis aikaan suurinpiirtein perjantaina tulevat, niin ei mitään vastausta ja perjantaina kun yritin soittaa, niin puhelin oli pois päältä.

Tosin tuollainen se on kaikille muillekin, ei vastaile puhelimeen ja on huonosti tavoitettavissa.

Ihan hyvin sujuu viestiminen. Meillä on lapset vuoroviikoin, ja edelleen tuntuu siltä että kasvatamme lapsia yhdessä, vaikka eri talouksissa asummekin. Viestittelemme lähinnä tekstareilla jos on jotain asiaa. Esim. jotain kysyttävää tai jos päiväkodin ovessa on jokin tiedote, joka koskee toistakin vanhempaa, tai joskus ihan jos muksut ovat tehneet/sanoneet jotain hassua :)

hyvin sujuu, kahvillakin välillä käy jne. Tosin jos liian kauan samassa tilassa ollaan, mua alkaa ärsyttämään...ja silloin mä aina mm. muistan miksi halusinkaan erota :)

[QUOTE="kitty";24171353]kommunikaatio sujuu paremmin kuin yhdessä ollessa, ollaan ystäviä... samoissa perhejuhlissa käydään jne[/QUOTE]

samon meillä näin. Jos olisin tämän tiennyt silloin aikoinaan olisin lähtenyt huonosta suhteesta jo lapjon aiemmin.

Exään on hyvät välit mutta nykyinen mies ei sitä ymmärrä että miksi meillä voi olla toisillemme asiaa... Hmm, jaa, johtuiskohan tuosta lapsesta :)

Muuten ollaan puheväleissä, mutta jos liian kauan ollaan samassa huoneessa alkaa hermot mennä molemmilta. Joka kerta kun mies lähtee omaan kämppäänsä tunnen helpotusta siitä ettei enää olla yhdessä! Muutamia kertoja mennyt riitelyksi

[QUOTE="eronnut";24171484]Muuten ollaan puheväleissä, mutta jos liian kauan ollaan samassa huoneessa alkaa hermot mennä molemmilta. Joka kerta kun mies lähtee omaan kämppäänsä tunnen helpotusta siitä ettei enää olla yhdessä! Muutamia kertoja mennyt riitelyksi[/QUOTE]

Meillä vähän sama juttu, mua alkaa ahdistamaan exän läsnäolo, se on jotenkin negatiivinen ihminen.
Nykyään kuitenkin ollaan ihan ok väleissä, mutta tuo toisen puhumattomuus ärsyttää ihan kamalasti, ei sen kanssa ole lasten asioita helppo hoitaa, kun ei sen kanssa voi puhua.

Yhteistyössä