Kokemuksia perhelomasta exän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä olen itseasiassa ollut exän kanssa lomareissulla, tosin asetelma oli varsin erilainen kuin sinisulalla. Mä en änkenyt kenenkään parisuhteen väliin. Ja ensi viikonloppunakin ollaan menossa Tuskaan samassa porukassa. Ja hyvin menee. :)

Tarkennetaan nyt vielä, että meidän keskinäisessä kanssakäymisessä ei ole mitään eroottista elementtiä (kummallakin ovat ne tuttavat erikseen), olemme tekemisissä kaveripohjalta ja tietenkin lapsen kautta.

Höh, jos narahtaa provosta niin miksei löydy huumoria sen vertaa että pystyis nauraan ittelleen, että joo oho, nyt jäin kii, mun kämmi, meen keksiin uutta provoa? Kaikki aina vaan katoaa paikalta kun joku huomaa aukon tarinassa.

Mä olen itseasiassa ollut exän kanssa lomareissulla, tosin asetelma oli varsin erilainen kuin sinisulalla. Mä en änkenyt kenenkään parisuhteen väliin. Ja ensi viikonloppunakin ollaan menossa Tuskaan samassa porukassa. Ja hyvin menee. :)

Tarkennetaan nyt vielä, että meidän keskinäisessä kanssakäymisessä ei ole mitään eroottista elementtiä (kummallakin ovat ne tuttavat erikseen), olemme tekemisissä kaveripohjalta ja tietenkin lapsen kautta.

Mut miten sä reagoisit, jos sun ex löytäisi sieltä jonkun? Voisitko vain kylmän viileesti seurata sivusta vai eikö sun vaisto sanoisi, että häädä toi tunkeilija akka pois!!

Yhteistyössä