Kokemuksia perhelomasta exän kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oot AP aika sairas yksilö. Ja sulla on sairas suhde teniis! Harmi et tuolla menolla hänestä kasvaa samanmoinen kuin sinustakin. Onko sulla kaksisuuntainen mielialahäiriö?

Kuule oletko sä itse eroperheestä? Mä olen...ja sillon lapsena kun mun vanhemmat eros, niin mä ajattelin että mun lasten ei tarvitse koskaan kokea vanhempien eroa!!

Olen.
Ja olisin toivonut vanhempien eroavan jo paljon aikaisemmin kun näin etteivät olleet onnellisia yhdessä. Mielummin olisimme sisaruksieni kanssa ottaneet kaksi onnellista erillään elävää vanhempaa kuin ´"pakko" avioliitossa olevat.
Ja luuleeko muka lapsesi ettette ole eronneet? Ymmärrätkö kuinka pienet lapset jo tajuavat tuollaiset asiat?
Ja ajattele vaikka olenkin eroperheestä ja vanhempani olivatkin sekopäitä (niinkuin näköjään jotkut muutkin täällä..)niin olen itse onnellisesti naimisissa ja kiitos vanhempieni tiedän hyvin mitä onnellinen ja rakastava avioliitto EI ole ja kuinka pienilläkin vanhempien teoilla voi olla todella suuri vaikutus lapsiensa koko loppuelämään.

• Tykkää
Reactions: AnnClaire
Miksi mä päästäisin mun ihanaa omaa rakasta murkkua en mukaan sinne, kun en edes tiedä mitä pask*aa se siellä voisi puhua mun murkun päähän. Enkä ylipäätään halua, että mun murkku joutuisi miettii että sen vanhemmat on valinnut puolisokseen jonkun toisen kuin sen toisen vanhemman :(
Pohtiko tää sama tyyppi eilen voiko hän pakottaa murkkunsa isänsä mukaan vaikka siellä on uusi nainen? Ja tänään ei missään tapauksessa voi päästä murkkua sinne?

No, viihdettä tämäkin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Hääh;24225551:
Miten voi olla ajatuksen tasollakaan sellaisen lapsen isä joka on syntynyt teidän eronne jälkeen?

No jos meidän perheessä puhutaan isistä niin se tarkoittaa vain ja ainoostaan esikoisen isiä. Ja miksei toisen isistä puhuta, niin siitä saa vain syyttää tän kuopuksen iskää. En jaksa tässä lähtee avaamaan pitkää tarinaa, mut isiksi taaperokin on oppinut kutsuu esikoisen isiä jne

[QUOTE="Siisi";24227310]Tuota noin... sulla on kaks lasta eri isille etkä oo kummankaan kanssa yhessä. Mites nyt tarkalleen ottaen oot toteuttanu tota ettei lapset koe vanhempien eroa?[/QUOTE]

Siis onhan pareja jotka asuu eri osoitteissa?Onko sulle ihan uusi juttu?

Mutta te ette ole pari, miehellä on uusi tyttöystävä ja he ovat peri, ymmärrätkö?
Toisekseen miten helekutissa edes ajatuksen tasolla lapsilla olisi sama isä ja miten ihmeessä sä kasvatat sun lapsia jos ne eivät edes tiedä mitä isä tarkoittaa?

No eikö sullekkaan nyt mee mikään jakeluun? Eikä :D Mikä ilta kun joutnut koko illan n e t i s s ä tappeleen ja sitten vielä esikoisen i s o v a n h e m p i e n kanssa tappeleen ja sitten vielä e x ä n kanssa tappeleen!!!???Kuka vielä :D:D:D Joo taidan mennä kohta nukku-matin kanssa tappeleen :D
mut musta tässä nyt ei ole ollut mitään ongelmaa kasvatuksessa...onhan näitäkin lapsia joille ei kerrota onko ne tytsyjä vai poitsuja

[QUOTE="anna";24227368]Kai sulla ap on selitys miettittynä jo sille jos eksäsi eli esikoisesi isä tekee lisää lapsia tämän uuden naisystävän kanssa?[/QUOTE]

Eksän nyksä on sijaissynnyttäjä, ilmiselvästi.

Sopisi hyvin tämän saippuadraaman jatkoksi :D

No eikö sullekkaan nyt mee mikään jakeluun? Eikä :D Mikä ilta kun joutnut koko illan n e t i s s ä tappeleen ja sitten vielä esikoisen i s o v a n h e m p i e n kanssa tappeleen ja sitten vielä e x ä n kanssa tappeleen!!!???Kuka vielä :D:D:D Joo taidan mennä kohta nukku-matin kanssa tappeleen :D
mut musta tässä nyt ei ole ollut mitään ongelmaa kasvatuksessa...onhan näitäkin lapsia joille ei kerrota onko ne tytsyjä vai poitsuja

jos sä hakkaat ihmisen aivovaurioon asti nii luultavasti mietit että "hei onhan ihmisiä jotka tappavatkin"

Luoja

No jos meidän perheessä puhutaan isistä niin se tarkoittaa vain ja ainoostaan esikoisen isiä. Ja miksei toisen isistä puhuta, niin siitä saa vain syyttää tän kuopuksen iskää. En jaksa tässä lähtee avaamaan pitkää tarinaa, mut isiksi taaperokin on oppinut kutsuu esikoisen isiä jne

Hei, kirjotapa näitä tarinoitas itelles jonnekin ylös niin sulle ei tuu tällasia hankalia lipsahduksia. Kerroit toisessa ketjussa että sun taaperos Moona käy isovanhemmillaan hoidossa kun haluavat pitää yhteyttä lapsenlapseensa. Ja silti väität ettei kumpikaan sun lapsista tiedä tästä toisesta isästä, eikä sitä myöten myöskään toisista isänpuolen isovanhemmista? Vai väitätkö ettei sun teini-ikäses vaan yhtään ihmettele miksei Moonan isovanhemmat, hänen isänsä vanhemmat halua häntä nähdä?

[QUOTE="Niin";24227467]Hei, kirjotapa näitä tarinoitas itelles jonnekin ylös niin sulle ei tuu tällasia hankalia lipsahduksia. Kerroit toisessa ketjussa että sun taaperos Moona käy isovanhemmillaan hoidossa kun haluavat pitää yhteyttä lapsenlapseensa. Ja silti väität ettei kumpikaan sun lapsista tiedä tästä toisesta isästä, eikä sitä myöten myöskään toisista isänpuolen isovanhemmista? Vai väitätkö ettei sun teini-ikäses vaan yhtään ihmettele miksei Moonan isovanhemmat, hänen isänsä vanhemmat halua häntä nähdä?[/QUOTE]

Miksi mun murkku pitäisi Moonan isovanhempia ominaan, kun ei ole koskaan nähnyt niitä???Moona käy isovanhemmillaan vain sillon kun murkku isällään...eipä murkkua kiinnosta missä me moonan kans ollaan sillon,kun se on isällään.Sinänsä oikean miehen kanssa Moonan tein kun tommoset isovanhemmat, jotka kantaa vastuuta siitä että mäkin saan vapaa viikonloppuja tms

Miksi mun murkku pitäisi Moonan isovanhempia ominaan, kun ei ole koskaan nähnyt niitä???Moona käy isovanhemmillaan vain sillon kun murkku isällään...eipä murkkua kiinnosta missä me moonan kans ollaan sillon,kun se on isällään.Sinänsä oikean miehen kanssa Moonan tein kun tommoset isovanhemmat, jotka kantaa vastuuta siitä että mäkin saan vapaa viikonloppuja tms

Yllättävän pitkään sun meni keksiä vastaus.

Ois muuten tosi harmi jos sun murkkus ja taaperos joskus puhuis keskenään, taaperohan ei tunnetusti koskaan mainittis olleensa isovanhemmilla hoidossa kun kotonaan juttelis veljensä kanssa. Ja tokihan taaperoikänen ymmärtää olla mainittematta isovanhempiaan äidilleen tai kenellekään muullekaan sillon kun veli ei ole turvallisesti poissa kotoa :D :D

Ens kerralla kun rakennat provoa, niin ota vaikka joku ruutuvihko, kirjota joka sivulle henkilön nimi ja perustiedot, ja sit vasempaan laitaan asiat jota tää ihminen tietää ja oikeeseen ne joita sen ei kuulu tietää?

Taapero viikonlopun mummulassa eikä puhu siitä sanallakaan kotiin tultuaan. Just joo.

Eivät sitten suostuneet isovanhemmat maksamaan sinun junamatkojasi? Taidat jäädä rannalle ruikuttamaan kun auton nokka lähtee kohti pohjoista! Elä nyt enää kehtaa monen sadan rippilahjoja sitten ruinata, köyhät eläkeläiset.

Yhteistyössä