K
Kuules
Vieras
Oot AP aika sairas yksilö. Ja sulla on sairas suhde teniis! Harmi et tuolla menolla hänestä kasvaa samanmoinen kuin sinustakin. Onko sulla kaksisuuntainen mielialahäiriö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuule oletko sä itse eroperheestä? Mä olen...ja sillon lapsena kun mun vanhemmat eros, niin mä ajattelin että mun lasten ei tarvitse koskaan kokea vanhempien eroa!!
Pohtiko tää sama tyyppi eilen voiko hän pakottaa murkkunsa isänsä mukaan vaikka siellä on uusi nainen? Ja tänään ei missään tapauksessa voi päästä murkkua sinne?Miksi mä päästäisin mun ihanaa omaa rakasta murkkua en mukaan sinne, kun en edes tiedä mitä pask*aa se siellä voisi puhua mun murkun päähän. Enkä ylipäätään halua, että mun murkku joutuisi miettii että sen vanhemmat on valinnut puolisokseen jonkun toisen kuin sen toisen vanhemman![]()
Joskus kun toinen lapsi syntyi,niin murkku luuli että niillä on sama isä, mut en tiedä luuleeko vielä.On sen isä ainakin sille puhunut,ettei olisi tän toisen lapsen isä.Eikä ookkaan. Mut ajatuksen tasolla on
Hyi kuvotus!! Oksettaisi ajatella, et lapsi näkisi että mä pussaisin jotain muuta kuin sen isää...
Kuule oletko sä itse eroperheestä? Mä olen...ja sillon lapsena kun mun vanhemmat eros, niin mä ajattelin että mun lasten ei tarvitse koskaan kokea vanhempien eroa!!
Alkuperäinen kirjoittaja Hääh;24225551:Miten voi olla ajatuksen tasollakaan sellaisen lapsen isä joka on syntynyt teidän eronne jälkeen?
Siis onhan pareja jotka asuu eri osoitteissa?Onko sulle ihan uusi juttu?
Mutta te ette ole pari, miehellä on uusi tyttöystävä ja he ovat peri, ymmärrätkö?
Toisekseen miten helekutissa edes ajatuksen tasolla lapsilla olisi sama isä ja miten ihmeessä sä kasvatat sun lapsia jos ne eivät edes tiedä mitä isä tarkoittaa?
No eikö sullekkaan nyt mee mikään jakeluun? EikäMikä ilta kun joutnut koko illan n e t i s s ä tappeleen ja sitten vielä esikoisen i s o v a n h e m p i e n kanssa tappeleen ja sitten vielä e x ä n kanssa tappeleen!!!???Kuka vielä
Joo taidan mennä kohta nukku-matin kanssa tappeleen
mut musta tässä nyt ei ole ollut mitään ongelmaa kasvatuksessa...onhan näitäkin lapsia joille ei kerrota onko ne tytsyjä vai poitsuja
No jos meidän perheessä puhutaan isistä niin se tarkoittaa vain ja ainoostaan esikoisen isiä. Ja miksei toisen isistä puhuta, niin siitä saa vain syyttää tän kuopuksen iskää. En jaksa tässä lähtee avaamaan pitkää tarinaa, mut isiksi taaperokin on oppinut kutsuu esikoisen isiä jne
Tulipa vaan mieleen.... Sattuisiko lapsesi nimi alkamaan J.llä?
Miksi mun murkku pitäisi Moonan isovanhempia ominaan, kun ei ole koskaan nähnyt niitä???Moona käy isovanhemmillaan vain sillon kun murkku isällään...eipä murkkua kiinnosta missä me moonan kans ollaan sillon,kun se on isällään.Sinänsä oikean miehen kanssa Moonan tein kun tommoset isovanhemmat, jotka kantaa vastuuta siitä että mäkin saan vapaa viikonloppuja tms
Miksi mun murkku pitäisi Moonan isovanhempia ominaan, kun ei ole koskaan nähnyt niitä???Moona käy isovanhemmillaan vain sillon kun murkku isällään...eipä murkkua kiinnosta missä me moonan kans ollaan sillon,kun se on isällään.Sinänsä oikean miehen kanssa Moonan tein kun tommoset isovanhemmat, jotka kantaa vastuuta siitä että mäkin saan vapaa viikonloppuja tms
No eikö sullekkaan nyt mee mikään jakeluun? EikäMikä ilta kun joutnut koko illan n e t i s s ä tappeleen ja sitten vielä esikoisen i s o v a n h e m p i e n kanssa tappeleen ja sitten vielä e x ä n kanssa tappeleen!!!???Kuka vielä
Joo taidan mennä kohta nukku-matin kanssa tappeleen
mut musta tässä nyt ei ole ollut mitään ongelmaa kasvatuksessa...onhan näitäkin lapsia joille ei kerrota onko ne tytsyjä vai poitsuja