Miten voi sikeästi nukutun yön jälkeen väsyttää näin hitsisti???
Olen ihan tööt ja aikaansaannokset tälle päivälle kyllä aika surkeat. Onkin ollut kyllä lukupäivä...
Pikku2, luulisi tuon yhdenkin tabun päivässä auttavan. Minäkin olen sitä Obsidanin naukkaillut 1 per päivä ja sillä kyllä nousi ihan mukavasti. Enkä edes joka päivä muistanut ottaa. Hemppa oli mullakin noussu takasin sinne 125:en. Nyt otan enää sillontällön eli tosi harvoin. Mulla aiemmin Obsidan saanu vatsan sekaisin, mutta tässä raskaudessa ei ole ollu mitään vaikutusta. Outoa. Tosin viime aikoina on ollu muuten vähän epämääräinen tuo vatsa. Supparin myötä joutuu joskus juoksemaan veskiin... Aiemmissa raskauksissa tuo ollu vasta loppumetreillä vaivana.
Toivottavasti ei Safiiri nyt mitään tulehdusta kummiskaan ole...
Vai vilkas veijari siellä karkaili
Ninni, ei kyllä minusta näytä ainakaan mitenkään isolta tuo sun vatsa. Tosin olen vähän huono arvioimaan toisten mahoja, kun itsellä aina näitä minejä.
Nätti pyöreä pallo tuo sun vatsa ainakin on!!!
Kapriksen puheet valtavasta vatsastakin sitten perättömiä. Jos kerran sf-mitta ihan keskikäyrillä
Hyvän kokoinen typy teillä tuo esikoinen! Meillä poitsu oli 2-vuotisneuvolassa jonkin verran pienempi. Vähän olen huolissani, kun hällä paino kohta vuoden pysyny 12,8kg:ssa. Ja pituutta on silti tullu useita senttejä... Painokontrolli onkin tuossa 2,5-vuotiaana.
Nyt täytyy hakea poju kotiin äiteen kanssa kokkailemaan. Kun ei muutakaan jaksa...
Tehis