Täällähän on ollut vilkas päivä! Niin vilkas, että nyt kaikki luettuani en muista enää mitä piti kommentoida
Ainakin toivottelen Katzun tervetulleeksi vähitellen tälle puolelle ja kovasti vielä onnitteluja!
Ja anopit täällä näköjään aiheuttaa taas päänvaivaa... Itse en jaksa tuohon aiheeseen nyt oikein kommentoida juuta enkä jaata ;-) Mutta tsemppiä kaikille anoppien kanssa hankaluuksia kokeville!
Kirppu, ehkä onkin hyvä, ettei niin odottele sitä synnytystä... Kyllä kait sen sitten huomaa, kun poitsu (?) lähtee syntymään

Eikös se poitsu pitäis teille myös tulla?
Mutta ei se tosiaan helppoa ole olla odottelematta, jos kuitenkin olo alkaa olla jo kypsä.
Ompulla työpäivät vähenee... Ajatella, kohta olet lomilla sinäkin. Niin se aika vierähtää, uskomatonta!
Jazzilla tosiaan laskettu aika jo ensi viikon maanantaina, huhhuh! Ja mulla sitten sunnuntaina

Tuntuu ihan käsittämättömältä. Jotenkin en vieläkään ole ihan sisäistänyt, että tässä sitä todella ollaan. Pientä haikeuttakin tuossa jo oli ilmassa, kun mietiskelin, että onkos tämä sitten se vimppa raskaus vai ei, sniif!
Mulla on tänään ollu niin piesty olo tuon päivän istumisen jälkeen. En oikein tiedä mikä loppujen lopuksi vaivaa... Alavatsa ja alapää on siis todella höllänä. Vihloo aika lailla. Tässä jo odottelenkin, että pääsisi nukkumaan

Täytyy mennä ajoissa keräämään voimia. Jos sitä huomenna jaksaisi vähän käydä kaupungilla, ja illalla pitäisi lähteä kyläilemään. Muuten näyttääkin viikonlopun kalenteri ihan tyhjältä, ihanaa!
Kaikille terkkuja ja rattoisaa viikonloppua!
Hmm... Eikös me yhtään vauvaa saatu tälle viikolle aikaiseksi??? Vielä ehtii... Oisko ensi viikolla sitten oikein ryntäys?
Tehis rv 38+5