EX-KERMIT 13 vko 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pikaiset terveiset lääkärineuvolasta. Ekaks oma neuvolatäti haastatteli ja otti verenpaineen ja punnitti. Verenpaineet ok ja painoakin on lähteny kilo edelliseen punnitukseen... JEEE. Jotai verikokeita oli tullu... Trisomia ok eli 1:900 (1:250 olis ollu joku hälyraja). Pissasta olivat löytäneet jotai epäpuhtauksia... joo pitää viedä uus testi ens viikolla... Lääkäri sitten otti papan ja tunnusteli kohdun. Ihan normaalin kokoinen viikkoihin nähden (abaut 11 siis)

No ens viikolla sinne ultraan! Mäpä muuten tiijän mihin Tuuli meni treffeille. ;)
Safiirillekki tekstasin että kaikki ovat yhtenä vielä ... ja terkkuja laitoin kaikilta.

huomiseen!

Voi kurjuus Jazzin päivää!! Toivottavasti se siitä helpottais!!

Kumman levoton olo ollut tänään..energiaakin piisais.

Mietin tossa, et eikös voitais kaikki Jazz, Tehis, Kirppu ja Kapris synnyttää tossa kahden viikon päästä? periaatteessahan se ois vissiin mahdollista?

Heipähei...
Täällä onkin mukavia neuvola/lääkärikuulumisia. Itselläni oli taas sellanen "pakko"visiitti neuvolaan. RR oli korkeampi kun viime aikoina, mutta niinhän se onkin. Painoa oli pudonnut kilon verran ja vauva oli sen verta jo alhaalla että kun neuvolantäti tuolta lantiosta kokeili (mikä tuntuu muuten aivan kauheelle) niin vastassa ei ollutkaan pää vaan olkapäät... Hih, ei ihme että tuntuu välillä alapäässä että joku porautuisi läpi. Porautuisi nyt sitten. Neuvolantäti arveli ettei ollut lapsivettä mikä lorahti silloin, vettä ainakin oli ihan hyvin. Mutta sanoi että jos vielä näin käy niin sitten synnärille.

Katzulle onnittelut plussasta ja tervetuloa meidän joukkoomme!Minä voisinkin siirtyä tonne seuraavalle osastolle jo hyvin mielelläni. Mutta eipä niin taidakaan käydä vähään aikaan. Huomasin muuten vasta äsken neuvolakortista että ne onkin laskeneet niitä raskausviikkoja nyt siitä kuukautisten mukaan, vaikka mullahan oli kierto ihan päin... ja alkuun laskettiin ultran antaman tietojen mukaan. Oisko neuvolantäti kuitenkin jotenkin vaihtanut sen... No, eli nyt olisikin viikkoja 37+4 ja LA 21.10. No, samapa tuo, niin kauaa en aijo odotella. Hämärä juttu.

Jazzille tsemppiä!!!

Nyt taidan mennä hetkeksi vatsan viereen köllöttelemään kun tuli syötyä niiin paljon että ahdistaa.

Heipä hei uudemman kerran!

Kiitokset tsempityksestä, sitä kyllä tässä tarvitaan. Neuvolasta soittivat takaisin ja huomenna käyn sitten antamassa virtsanäytteen. Toivotaan että näyte olisi puhdas, koska jos tässä joutuu tupla-antibioottikuurille niin lopputuloksena on satavarmasti hiivatulehdus ja se tästä nyt vielä puuttuisi.

Pikku2:lle vielä onnittelut pienestä prinsessasta! Kiitokset synnytyskertomuksesta. Nopsa oli kyllä toimitus ja suhteellisen helpolta kuulosti koko homma. =) Ihanaa vauva-arkea teille.

Katzulle onnittelut vahvistuneesta plussasta! Ihana juttu! Kovasti lähetän suojelusenkeleitä varjelemaan pienen vauvanalkunne matkaa. Tervetuloa tänne o-puolelle jutskailemaan. =)

Senoralle onnittelut hienoista lekurikuulumisista ja ennen kaikkea seerumiseulan hyvistä tuloksista! Toivotaan ettei sullakaan nyt mitään virtsistä olisi. Tsemppiä ultran odotteluun!

ÄssÄlle vilkutukset, aivan ihanalta kuulostaa teidän elämänne pikku-myyn kanssa.

Hienoa että Niksulla oli kaikki ok eivätkä supparit ole aiheuttaneet mitään avautumista! Kohtu sulla varmaan kasvaa nyt sellaista vauhtia että aiheuttaa kipuilua ja suppareita. Toivottavasti eivät kuitenkaan hirveästi ahdista olotilaa.
Ehkä sun tyttötuntemukset pitävät paikkansa kerta lääkärikin totesi että tytöltä näyttää. =)

Hui, kylläpäs Ninnin sairaalakäynti kuulosti rankalta! Voihan se olla mahdollista että vauveli vielä kääntyy. Hieno kuulla että lantio antaisi myöden alatiesynnytykselle. Oletko yhtään ehtinyt miettiä asiaa, eli meinaatko mahdollisesti synnyttää alateitse vaikka vauveli pysyisi perätilassa?
Ihanan näköinen vauvamasu sulla on!
Mun käsittääkseni uimassa voi käydä kun paikat ovat vielä kiinni, muuten voi olla tulehdusriski. Tämä päti ainakin järviveteen.

Hieno homma että pääsit Tehis vielä lepäämään ja keräämään voimia ennen synnytystä!
Enkä muuten ottanut millään pahalla sun vitsiä, so don't you worry! Mä yritän koko ajan psyykata itseäni asennoitumaan siihen että yli mennään, mutta se on vaikeeta. Kirppu nimittäin vei täysin sanat suustani kun totesi että kärsimätöntä "kaikki mulle heti nyt"-tyyppiä koetellaan oikein urakalla kun välillä supistelee ja sitten ne loppuu kuin seinään.
Eli Kirppu-kohtalotoverille paljon tsempityksiä!

Niin piti vielä Tehikselle sanoa, että jännä juttu kun mulla on myös jotenkin hassu ajatus siitä että tällä kertaa synnytys käynnistyy vesien menolla. En tiedä mistä se ajatus on tullut päähäni, tuskin edes pitää paikkansa, mutta silti kelaan sitä asiaa paljonkin.
Tsemppiä huomiseen konferenssipäivään ja pitkään istumiseen!

Yövieraista tuli mieleen, että vaikka luulin tehneeni asian miehelle selväksi viikonloppuna sanomalla suoraan etten enää halua lankomiehen tulevan yöksi, niin eiköhän se ollut viime tiistaina kuitenkin täällä... ja asiasta kerrottiin mulle illalla klo 21... mulla paloi käämit totaalisesti. Samaan aikaan mies kehtasi näyttää nyrpeätä naamaa kun sanoin että äitini on varautunut olemaan pari yötä meillä kun ollaan laitoksella. Taidan kutsua isäni tänne säännöllisesti yövierailulle niin saa mies maistaa omaa lääkettään. Äiti tai sisko ei käy, koska heistä on meille, tai siis mulle, oikeasti apua ja hyötyä.

Hihii, Ompun keilapallon kokoiset geishakuulat. Vieläkin ne jaksavat naurattaa. No, samassa veneessä ollaan.
Onnittelut uusista kymppiluvuista!

Tuulin pohdinnat kuulostivat mielestäni hyviltä, ainakin näin keskustassa asuvan ja paljon autolla liikkuvan näkökulmasta.
Ikäviä tyyppejä siellä jumppasalin pukkarissa kun tuollaisia juttelivat sun kuullen. Musta käyt masusi kanssa ylpeänä jumpassa niin kauan kun se susta tuntuu hyvältä. Antaa muiden katsella pitkään jos eivät aikaisemmin ole raskaana olevaa naista nähneet.

Kapriksen gallupiin, painoa tullut vähän reilu 5 kiloa. Mulla on myös toi suklaan syöminen riistäytynyt hieman käsistä. Mä tykkään siitä lontoonrae-versiosta, mutta pähkinäsuklaat ovat ehdoton suosikki. Tosin kaikki suklaa käy, ja sen kyllä huomaa.
Toivottavasti sulla ei ole virtsistä tai etteivät oireet ehdi äityä kovin pahoiksi ennen lääkityksen alkua!

Olikohan vielä jotain kommentoitavaa... antakaa anteeksi jos olen jonkun teistä unohtanut. Olette kaikki ajatuksissani ja yritin kahlata läpi kuulumisenne. Mulle tulikin taas nukutusvuoro kun mies lähtee katsomaan sieltä Kapriksen asuinpaikalta yhtä meidän kaverin vanhemmilta vapautuvaa omakotitaloa. Tiedä häntä vaikka tässä vielä tulisi muutto eteen vaikka välillä olen jo tuosta ukosta eroa ollut ottamassa... =/

Ihanaista eloa ja oloa teille kaikille ja kovasti haleja!

T. Jazz ja masukas rv 39+3

tohon jazzin tilanteeseen...
niin nyt tuli sit (taas) paniikki päälle. Mullahan oli proteiinit sillä +- jutulla (eli vähän koholla, mutta kuitenkin nega?) ja leukkaurit räjähtänyt heti ihan pahimpaan kategoriaan... kahtena kertana nyt siis. Tai aiemmin en ole edes tsekannut niitä vaikka jotain tulehdusta olen veikannut, kun ihme vetistä vuotoa tulee jommasta kummasta reijästä.. ja haju on kyllä ihan kauhee mummomainen - no sopii tyyliin - vaikka pesulla kävisin 2 kertaa päivässä.
Eli taidankin vaatia jonkun kunnon tutkimuksen seuraavalla kerralla jos leukkarit vielä pamahtaa sinne ylös eikä niihin reagoida mitenkään.
Voi kurjuus muutenkin jazzin yövieraalla - taas.
Ja voi elämä sitä, kun tyttösi näytteet sai päälle - yök!!!
Ja hei, tänne vaan jazz. Voidaan sit käydä geishakuulaostoksilla yhdessä kuhan aika on =)

mulla muuten tänään "vuosipäivä"... siis keskenmenosta.

nyt mies tulee.. iik! hei, täytyy mennä

Pakko oli vielä tulla tänne nyt, kun saattaa olla tosiaan, ettei huomenna ehdi ollenkaan. Kyllä kait sitä jossain välissä sentään lukemaan ehtii :-)

Voi ikävyys Jazz, että tuollaisia nyt loppumetreillä... Toivottavasti ei nyt mitään hirmukuureja päälle tule. Hiiva on tosi ärsyttävä vaiva ja vielä tässä vaiheessa! Mulla tulee myös melkein aina antibioottikuurista. Esim. Gefilus-piimää kannattas alkaa juomaan jo varmuuden vuoksi, jollet muuten käytä.
Eikä kuulosta kivalta sun yövierashommelitkaan, hitsiläinen!
Vai talokauppoja suunnitteilla... Täälläkin muuten taas vähän kyseisen aiheen asiat olleet viime aikoina tapetilla, mutta niistä joskus myöhemmin...

Ja harmi, että Kapriksellakin tosiaan jotain tulehdusta, höh ja pöh!
Olisi jotenkin kohtuullista, että alapäät pysyisi nyt jonkunlaisessa kunnossa meillä kaikilla :-)

Kirpun vauva se on sitten todella lähtökuopissa, jestas!
Mulla siis vauvan pää keikkuu tuossa reilusti häpyluun yläpuolella ja peppu on navan yläpuolella. Kylkiluut onkin sitten koetuksella.
Kyllä se Kirppu taitaa pian saada vauva porautumaan ulos asti :-)

Senoralle onnittelut hyvistä kuulumisista!

Lämmin kiitos kaikille myötäelämisestä appivanhempien vierailun ajan :-D :-D :-D

Ai niin, Karpiksella oli tosiaan se km hiukan ennen minua. Mulla nimittäin vuoto alkoi 14.10., joka on nyt siis laskettu aika. Jännä yhteensattuma.

Toivottelen jo nyt varmuuden vuoksi hyviä viikonloppuja kaikille!
Nyt pitää mennnä suukottelemaan noita isoja lapsia. Pienin onkin jo isukin kanssa nukkumishommissa. Ja meitä odottaa taas se suklaalevy... :-P
Öitä!

Tehis rv 38+4

Olipa Jazzilla tosiaan vaiherikas päivä eilen... En jazzin viestiä hoksannukkaa eilen kun kävin pikaisesti koneella... Ja voi p*ska... kun lankomies bunkkaa olkkarin sohva.. Sun pitää varmaan alkaa kapinoimaan.. Ois kyl yks aika kelju ajatus.. mutta ei se taija teillä toimia... Pistät sen äijän talon töihin... Lyöt imurin kouraan tai luutun käteen... Ja muuttoakin suunnittelette?? Sehän olis kiva kun olis jo tuttuja ennestään seudulla..

Toivottavasti Kapris saa arvot kohilleen... ei tulehdukset oo kivoja... *halitus* vuosipäivän johdosta...
Noita onkin tässä kuukauden sisällä aika monta.. Mutta aatelkaas.... sitä on kohta vuosi kirjoiteltu ja tunnetaan aika hyvin toisemme... Livenä ei olla nähty, mutta tiijetään kuitenkin kuka kukin on ja vähän ulkonäköäkin kuvien perusteella.

Kirpulla alkaa vauveli olla lähtökuopissa... hurraa..
Katzu: tuu vaan jutteleen... aloita vaikka ulkojäsenenä kuten minäkin... kirjaudu sitten listalle kun oot käyny ultrassa... Kenellekkähän sitten tarjoaisin niitä mun ylijäämäovistikkuja... Sullehan niitä tarjosin, ja heti plussasit... :)

Hatunnosto Tuulille... Jaksat kulkea jumpassa ja uimassa ja muutenkin harrastaa... Jos kaverit jumpassa katsovat pitkään ja puhuvat pöljiä... antaa niiden jäädä omaan arvoonsa, ei niistä kannata välittää!!

Tehikselle mukavaa seminaaripäivää... Koitahan kuitenkin jossain vaiheessa päästä koneelle... Äläkä rasita ittees...

En mä usko että mulla mikää virtsis olis... terkka sanoi että siinä on flooraa ! ???vaikka meillä Flooraa käytetäänkin, kun kerään niitä välikansia, niin ... en varppina oo rasvaillu... :) Oli kai vain huvittelualue pesty liian vähällä vedellä ja huonosti... meillä kun sitä alasuihkua ei oo... Pitää vaan ottaa huolellisemmin ens viikolla.

Mutta hei, likat... Se on per-jan-tai ...

Pakko oli kone avata, kun en muistanut katsoa luentosalia eilen...
Joten pikahuomenet vain kaikille ja kivaa perjantaita!

Tehis rv 38+5

P.S. Tyks on taas turvallisen lähellä koko päivän :-)

Hmph, kirjoitin kilometrin ja sit se vaan hukku. Murr!!!

Mut huomenta vaan... Onneksi on perjantai, sen kunniaksi vois tosiaan vaikka vähän helmoja heilauttaa Syysmarjan tavoin, on tää sen verran kiva päivä viikossa.. =)

Mä muuten nyt vasta tajusin, että tosiaan vuosipäivähän meilläkin on ensi viikolla. En ole onneksi mitenkään erityisen kovasti asiaa ajatellut, tietty uusi tulokas on siinä mielessä "nollannut ajatukset". Ja edelleen luulen lujasti, että jos tuulimuna olisikin ollut keskenmeno, en varmaan olisi siitä päässyt yli niin "helpolla". No mutta, se siitä tältä erää.

Vai on Senora huiskinut floorat mihin sattuu... =)

Jazzille jaksuja lankomiehen kanssa, ei ole kivaa teilläkään...=( Senoraa komppaan tässä, laita se osallistumaan kotihommiin - käytä raskautta ihan suvereenisti hyväksi...

Jahas, kahvitauko kutsuu (vaikka teetä juonkin..). Päivänjatkoa kaikille säädyille!

Niksu

Huomenta vaan kaikille :) Ja kiitokset kaikille onnitteluista

Joo ei uskalla todellakaan siirtyä vielä ihan totaalisesti tälle puolelle :)

Olen tässä pähkäillyt milloin soittaisin neuvolaan ja varaisin ajan. Työni puolesta minun täytyy tehdä tuollaiset varaukset melko ajoissa, koska työmatkaa on melkein 30 km ja kesken työpäivän en voi lähteä missään käymään ja muukin ylimääräinen meno pitää katsoa vallitsevan työtilanteen mukaan ja aikataulunihan täyttyy jo hyvissä ajoin. Kuten voitte arvata, ketkä nyt ammattini tietää tuolta yhteisön kautta ;)

Uä olisi 29.10.

Nyt täytyy jatkaa työntekoa....

Mukavaa viikonloppua kaikille :)

Sun pitää varmaan Katzu sopia neuvola-ajaksi joku iltapäivä-aika klo 15 tai 15.30 ja pistää 'firma' kiinni vähän aikaisemmin... Kuten täällä mullekki on sanottu, niin neuvolassa voi käydä työajalla. Toistaiseksi pyrin käymään kuitenkin omalla ajalla, ainakin niin kauan aikaa, kun kukaan ei tästä tilanteesta täällä töissä tiedä. Tuu vaan tällekkin puolelle välillä kurkkimaan... Odottavan aika on kirjaimellisesti pitkä...

siis ou mai gaad!
En oo tainnut Katzua onnitella ollenkaan plussasta??!!!!
No, joka tapauksessa HIRVEEN KAUHEEN MILJOONAN IHANASTI ONNEA plussasta =))
Kävin kyllä heti lukemassa kuulumisia, kun pikkulinnut kertoi iloisesta uutisesta ;) mutta en tainnut silloin ehitä laittaa viestiä ja sit se jäi..
ei ol tarkotus tolleen ohittaa uutista....

ja teretulemasta tälle puolelle :))) Ihanaa kun saadaan kohta kaikki kermitit tänne ex:iin

nyt käyn laittamassa oman mahakuvan ja jotain muita suljetulle.. vihdoin

ihanaa pe:tä kaikille

Kävinkin kurkkimassa jo Kapriksen masukuvat... ihanii...

lisäsin samalla kalenteriin ens viikon ultran... Eipä siellä ollu paljon merkintöjä muilla... Sieltä sit älysin, että jazzillahan on ens jo ens viikolla la!! Huh... Siis täytyy sen sun miehen veljen olla tosi putkiaivo, kun tulee siihen vierailemaan ... grrrrr..

Moi. Oon taas ihan pihalla tän muistini kanssa, luin kyllä aamulla äkkiä kaikki jutut läpi, mutta sit tuli kesketetty yhteys ja öööö.......

Ainakin Jazzilla oli taas murhetta kerrakseen, yövieraita ja jotain tulehdusta. Toivottavasti toivut pian ja pääset vähillä oireilla.

Ja Kapriksellakin, no voihan höh! Onkohan tuo jotenkin loppuvaiheessa yleistäkin..? Mullehan aktivoitui viikko-pari ennen pojan syntymään herpes, joka onneks kerkes menemään ohitte kokonaan ennen hoohetkeä.

Ja Senora kasvattaa flooraa... ei varmaan mitään vakavampaa.

Katzukin uskaltanut kurkata tänne, moi vaan! Kiva saada lisävahvistusta pian harvenevaan riviimme!

Tuulille tosiaan kunniamaininta jumppauksesta! Mä alan olee kyllä aika jäykkä..alanikamat vaan paukkuu ja muutenkin noi lonkat on vähän kovilla. Sen siitä saa, kun on ikänsä ollut laiska liikkumaan...

Kirpun kirppu asettunut lähtökuoppiin, jännää!!

Pitää käydä kuvat kattomassa suljetulta.. missähän se linkki taas olikaan...

Ei nyt muuta, viikonloppuvapaata odotellessa ! Voikaahan paksusti.

Omppu ja Toivo 30+2

Heipä hei!

Piti tulla Kaprista rauhoittelemaan. Soitin nimittäin lääkärilleni uudestaan kun minua alkoi myös vaivaamaan kovasti nuo asiat. Jos tulehdus olisi jo munuaisissa, olisi myös noussut jo korkea kuume. Jos leukkarit koholla ilman virtsistä on syytä epäillä alkavaa raskausmyrkytystä, mutta siltä osin sä oletkin ilmeisesti jo ns. tarkkailun alla, muistanko oikein. Eli ei syytä huoleen, lääkäri halusi kertoa mulle miksi hän halusi että kaikki vaihtoehdot tarkistetaan.
Kävin aamulla antamassa virtsanäytteen ja tulokset saankin sitten vasta maanantaina. Jos mulla on virtsis ja synnytys käynnistyy viikonlopun aikana voin sitten tarvittaessa saada lääkityksen suoraan suoneen.

Halaukset Kaprikselle ja Niksulle km:n vuosipäivien johdosta. Itsellänikin oli edellisin silloin lokakuussa, tarkkaa päivää en enää muistakaan. Onneksi ollaan nyt onnellisesti tällä puolella.

Katzulle tsemppiä ultran odotteluun! Kiva kun jo käyt täällä kurkkimassa, kaikki peukut ja varpaat pystyssä että tällä kertaa saat hyviä uutisia ultrassa.

Täytyypä käydä hakemassa tuota gefiluspiimää kaappiin. Aloitan tänään vasta tuon, ah niin ihanan, emätinvoidekuurin koska se olisi saattanut vääristää virtsaviljelyn tuloksia. Yököttää jo valmiiksi.

Kirpulle bebé jo hyvin alhaalla, hieno homma. Eiköhän se äitin hermoja koetteleva vauveli sieltä pian synny, pitkää pinnaa vaan lähettelen!
Mulla vauveli on myös ilmeisen alhaalla. Terkkarin sijainen ei saanut päätä enää selkeästi tuntumaan ja alkoi epäilemään perätilaa... siihen tuumasin että vauva oli edellisellä viikolla ultran mukaan raivotarjonnassa ja on viihtynyt niin jo tosi pitkään. Terkkari rupesi sitten multa kysymään, että tuntuuko musta että pää on jo kiinnittynyt. Daa, sitä mun piti siltä terkkarilta kysyä. Hmph, vaikea mun on sanoa miten se siellä sitä päätänsä enää liikuttaa jos liikuttaa.

Senora, veit sanat suustani. Onneksi yövierailu oli tällä kertaa vain yhden yön mittainen ja toivon, siis todella toivon, ettei enää tulisi meille yöksi. Ihmettelen myös sitä ettei anoppi ole mitään sanonut pojallensa tai pyytänyt heille asumaan. Hänen nyt naisena luulisi ymmärtävän, kun jopa mun isäkin ymmärtää, että synnytys on aika intiimi asia johon ei kovinkaan mielellään toivo mitään ulkopuolisia häiriötekijöitä. Ja totta tosiaan, synnytys voi käynnistyä ihan hetkenä minä hyvänsä kun laskettu aika on tosiaan ensi viikolla.
Mua harmittaa myös meidän tyttären puolesta, joka on aika hämmennyksissä siitä että yht'äkkiä setä on täällä pari yötä ja sitten taas häipyy omille teilleen. Saan joka päivä vastata sata kertaa tytön kysymykseen, että missä setä on ja mihin hän lähti. Mun mielestä olisi pitänyt rauhoittaa meidän elämä tytön vuoksi, koska hänen elämänsä tulee muuttumaan tässä hyvinkin radikaalisti. Itseäni harmittaa suunnattomasti etten ponnekkaammin ole vastustanut tätä koko touhua. Olen kyllä suoraan sanonut miehelle mitä ajattelen kaikestä tästä, mutta hän on vissiin vielä enemmän putkiaivo kuin veljensä kun ei ole suorasta puheesta huolimatta osannut reagoida asiaan tai ymmärtänyt täysin viestiäni.

Tästä voinkin siirtyä "lempi"puheenaiheeseeni, eli anoppiin. Olen jo monen monta kertaa miettinyt ja miehellekin sanonut, että mikseivät appivanhemmat tule koskaan meille kylään. Anoppi aina miehelle valittaa kun on niin kauhea ikävä tytteliä. Siitä on reilu kuukausi kun ollaan viimeksi nähty, asuvat 20 min. ajomatkan päässä meistä, matka ei siis ole pitkä.
Eilen viimeksi mies tuumasi äidilleen että olette tervetulleita meillä käymään. Siihen anoppi vastaan ja niin te meillä. Mies totesi, ettei me nyt ihan hetkeen enää lähdetä mihinkään, että heidän on helpompi liikkua. Johon anoppi sitten vastaa että kun he aina perjantaisin lähtevät viikonlopuksi mökille... Olin hieman hämmästynyt ja itsekseni ajattelin, että sitten on turha valittaa kun näkee niin harvoin, jos kerta on tärkeämpi sinne mökille aina mennä. Olenko törkeä kun olen sitä mieltä, ettei ole meidän velvollisuus kuskailla lapsiamme mökille asti jotta isovanhemmat saisivat heitä tavata? Ovat kuitenkin täysissä sielun ja ruumiin voimissa ja pystyisivät halutessaan liikkumaan meillekin päin.

Huh, pääsinpäs taas oikein valittamisen makuun... sorry.

Nyt täytyy mennä katsomaan ettei makkarasoppa pala pohjaan. Ja sitten päikkäireille, pliis. Heräsin tänään jo viideltä kun oli niin kauhea pissahätä, mutta enhän mä enää siinä vaiheessa voinut käydä kun virtsanäytettä varten piti olla vähintään neljä tuntia käymättä toiletissa. Eipä siinä kupla otsassa sitten enää uni tullut silmään.

Jazz: jälleen sama vika anopeissa.. =/ Miehen äiti kanssa narisee aina ettei KOSKAAN näe poikaa (siis lapsenlastaan). Meitä erottaa 5 min ajomatka, joten hän voisi milloin vaan tulla käymään. Mutta eipäs voikaan, kun ei kuulema jaksa töiden jälkeen suoraan tulla eikä sitten viitsi kiivetä rappusia edestakas (asuu hissittömän kerrostalon 3. kerroksessa..). Miten nuo vähän vanhemmat naiseläjät voikin olla joskus niin perhanan hankalia? Eli jos sinä, Jazz, olet törkeä vaatimuksissasi, niin kyllä mäkin sitten olen.. =)

Katzulle täältäkin vilkutukset ja vielä kerran onnea plussan johdosta! Toivotaan tosiaan, että ultra tuo vahvistuksen iloisiin uutisiin ja rohkenet kokonaan tänne meidän seuraan siirtyä. Kiva kun käyt kuitenkin kurkkimassa ja "totuttautumassa" tännekin puolelle.. =)

Hei, meillon taas kahvitauko... =) Jee... Työnteko ei maistu kyllä näin perjantaisin miltään muulta kuin puulta (ja vähän TWIX-suklaalta, sitä menis vaikka kuinka paljon, taas söin pätkän...).

Mulla taas on välipalana tikkari... ihanan kamalan makuinen ensix... tai oikeesti siinä kuorimisessa menee aikaa... on tainnu jossain vaiheessa olla kosteessa paikassa ja paperi on tikkarissa kiinni.. Sit kun tikkarin saa suuhun... ahh suolaisen kirpeän makuinen... ekaks löllyä mut sit sisemmältä kova... Noihin tulee muuten himo..

tsemppiä noihin anoppiasioihin!!! Ei muuta voi sanoa, kuin HUH HUH!
Ja Jazz sanoo miehelle ja langolle suorat sanat jos vielä on tulossa teille yöks. Siis aikuisten oikeesti suorat sanat! Tai voit antaa mun puh.nro ja mä sanon suorat sanat :)
Tosiaankin sulla on 3pvän päästä laskettu (hurjaa!) ja en voi ymmärtää miten sun mies ei tajua, että ei ehkä hyvä juttu kun "vieras" nukkuu sohvalla. Tai voin ymmärtää miten ei voi ymmärtää kun mies kerta on...
täällä kans sellanen putkiaivo asustaa välillä (mies siis, vaikka lienee sanomattakin selvä) että tuntuu, että putki on puhki ruostunut ja aivotoiminta on tohvelieläimen luokkaa =/

Mä päätin nyt ja tässä, että en minkään valtakunnan tautia/sairautta enää itselleni kehittele päässä. Tai ei ne päästä kaikki ole tulletkaan, mutta tarkkailen itseäni niin liikaa ja kehitän sit vähintään syövän itselleni kerran kuussa.. sama koskee tätä raskautta. Ei esikoisen kanssa ollut mitään vastaavaa. No, tosin silloin ei km ollut ollut enkä netissä pyörinyt paljon yhtään... :)
mutta jos on muuten perushyvä olo, niin tuskin mulla tosiaan mitään hirveitä tulehduksia tai myrkytyksiä on. Nyt loppu stressaaminen!!!!!! oikeesti.

nyt tekee mieli tikkaria ja twixiä ja muutakin karkkia ihan tajuttomasti. blaah! no illalla mennään kauppaa ostaa taas kärrykaupalla ruokaa, niin ehkä vois jotain hyvää sieltä napata viikonlopuksi - jippii!

mut nyt päikkäreille

Heips! Jotenkin se kello on taas ehtinyt kääntyä iltapäivän puolelle, mutta kivahan se vaan on, kun kohta pääsee viikonlopun viettoon!

Höh Jazzin hermoja kyllä koetellaan oikein urakalla...tulehdus, yövieras ja anoppi...Täältä kyllä lähtee ISO sympatiahalaus. Mä olen niin omiin oloihin tottunut, että mulla olis palanu pinna jo aivan totaalisesti. Musta tuntuu jo nyt, etten halua meille enää ketään yöksi tai lähteä kenenkään luokse yökylään, koska yöt alkaa olla jo oma lukunsa...täytyy käydä pissalla, hakemassa mehua, ottamassa rautatablettia ja taas pissalla. Tai niinku viime yönä kolmelta alkoi hillitön suonenveto, jolloin piti ottaa magnesiumia ja nousta jalkaa venyttämään.

Katzu kiva kun uskalsit jo käydä meiltä täällä moikkaamassa ;)

Nyt ei ehdi enempää, pakko vielä jatkaa töitä. Täytyy käydä joskus myöhemmin Kapriksen masukuvatkin katsastamassa. Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! Mä en pääse koneelle viikonloppuna, joten pitäkäähän jalat ristissä tai laittakaa sitten ainakin tekstaria, jos pikkukermittejä alkaa syntymään ;)

Tuuli

Kirjastossa taas.

Tähän "oloneuvoksen" rooliin ehti tottua pahemman kerran. Pikkusen ankeaa mennä maanantaina töihin. Olo on kuiteski sen verran hyvä että aattelin mennä kokeilemaan. Vaikka heti jos istuu pöydän ääressä pitempään, alkaa supistella kivuliaasti. Mielenkiintoinen ensi viikko tulossa...

Senora on ihanasti pitäny meikäläisen ajantasalla ketjun kuulumisista. Kiitoksia paljon hälle.

Sitten niitä laitoksellesäntäysuutisia odotellaan...

Ja terveisiä kaikille.

Safiiri ja Nelkku 19+5 (puolen välin rajapyykki kohta ohitettu...)

Viikonloppuja tulin vielä toivottelemaan, voipi olla, etten kans viikonloppuna tänne ennätä, on kummipojan kakkossynttäriä ja sen sellaista.

Jazzille edelleenkin niitä symppishalauksia, kuin myös Niksulle ja muillekin, joiden anoppi koettelee hermoja. Kyllä mullakin joskus, mutta useimmiten ei. Tai olen niinku oppinut enimmäkseen suodattamaan hyvät ohjeet ja vihjeet toisesta korvasta ulos samantien. Kyllä silti välillä sappi kiehuu, mutta kuitenkin olen hänelle loppupelissä niin kiitollinen, kun useesti poikaa hoitavat jos on tarvetta ja muutenkin melkein päivittäin hyvänä pitävät. (heh, nyt tuntuu tältä, kun ovat viikon olleet matkoilla ja siis pois kuvioista :D).

Tosiaan Senoralle kiitos kun viestinvälittäjänä aina toimii! Ja siis täh, Safiirillakin puolväli paukkuu jo!! Onnea siitä jo etukäteen.

Mulle on tänään tuottanut tuskaa istuminen, ylämaha ottaa niin pahasti eteen =D. Siis ihan sattuu tohon rintojen alle. Makuuasentoa tässä kaipailen.. kävellessäkin sit pistää johonki tonne jalkovälin luihin (onks siellä luita?), ikäänkuin että pitäis naksahtaa paikoilleen ja kunnolla! Alanikamat onkin poksuneet kiitettävästi..

Kapris, täällä sit toinen luulosairas! Mäkin sairastan ties millon mitäkin ja samaistun kyllä heti kaikkiin oireisiin, joista kuulen..Ihana masu sulla muuten! Mullekin "toimitusjohtaja" lohkaisi tänään, että jaaha, maha senkun kasvaa.. älä ihaks totta.. no, on se kyllä kasvanutkin täs viime aikoina.

Aurinko paistaa täällä, jos kohta lähtis kotia kohden.. kattomaan, miten pölypallot tanssii kilpaa auringonsäteiden kanssa..

Omppu ja Toivo (21 työpäivää jäljellä=D)