Ex-kermit 15 vko 42

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tuuli!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tuuli!

Vieras
Odottajat
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05
Antzi, 24v, LA 4.3.2008, toinen (yksi enkelilapsi)
senora, 41v, la 26.4.08 , ensimmäinen
sanna, 33v, la 10.6.08, tyttö 6/2000 ja poika 7/2003 ja enkelipoika 36rvkoa 11/2006

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)
Mervi83, poika 17.8.2007, 4235g ja 53cm (LA 4.8.07)
Hoppu , poika 19.9.07 4180g ja 54 cm (LA 15.9.07 esikoinen)
ÄssÄ, tyttö 20.9.07 , 2660g , 48cm (LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02 )
Pikku2 29v. , tyttö 30.9.07 2750 g 48 cm toinen, poika 01/03 (LA 25.10.07)

Huomenta! Senoran kanssa eilen viestiteltiin, on tänään kuulemma koulutuksessa, joten ei tule linjoille. Mä aloitin nyt uuden ketjun, mutta jätän kyllä kaikenlaiset alleviivaukset ja tummennukset suosiolla Senoralle ;) Toivottavasti on edes uusin lista...

Täytyy alkaa töihin, mutta mukavaa viikon alkua kaikille ja tällä viikolla syntyy sitten 4 pikkuista kermittiä, eikös?

Tuuli

Pikavisiitti ja tarkistus :) Ei siis mitään uutta...

Antzille vielä tsemppiä ultraan, tulehan sit kertomaan kuulumiset!

Unohdin eilen onnitella Tehistä toisen lasketun ajan saavuttamisesta :) joten onnea vielä jälkikäteen!

Ninnilläkin ihana masu!

Omppu ja Toivo

Hyvät huomenet myös minultakin!

Antzille tsemppiä ultraan! Olet kyllä voimakas nainen, kun selvisit rankasta viikonlopustanne ja ennen kaikkea enkelityttönne haudalla käymisestä. Suuri halaus!

Niksu sai renkaat alle, hieno homma! Tsemppiä sijaisen perehdyttämiseen, toivottavasti hän olisi muuttunut tässä muutaman vuoden aikana. =)

Ompun masu on tosi söpö! Kuten myös Ninnin. =)

Omppukin saanut järkättyä tulokkaalle tilaa, kivaa. Eikä ole enää montaa päivää töitä jäljellä.

Katzua turvottaa, höh. Mulla oli ihan sama homma ja hiihdinkin äippähousuissa tällä kertaa jo viikosta 6 alkaen... Onko sulla mitään pitkää toppia tai paitaa, jolla saisit housujen vetskarin peitettyä jos joudut sitä pitkin päivää availemaan? Ei mulla oikein muuta vinkkiä ole, valitettavasti.

Tehis ottaa tänään iisisti, jookosta! Nyt lepäilet ja keräilet voimia tulevaan koitokseen. Hyvää syyslomaa teidän poppoolle!

Mulla on myös yllättävän hyvin nukuttu yö takana. Koko illan supisteli nimittäin tosi napakasti ja vauva mylläsi minkä kerkesi. Joka potkulla tuntui että porautui syvemmälle ja syvemmälle tuonne lantionpohjaan. Lopuksi tuntui jo siltä että seuraavalla ponkasulla tulee jo pihalle. Huh! Kaurapussin avulla sitten sain unen päästä kiinni ja kun heräsin ei enää ollutkaan mitään niin voimakkaita tuntemuksia. Voi sitä pettymyksen määrää.

Mutta, mutta, kun nousin mennäkseni vessan lorahti housuihin jotain, joka osoittautui verensekaiseksi vuodoksi. Sitä on nyt tihkutellut jonkin verran ja sen lisäksi supistelee säännöllisesti muttei vielä mitenkään hirvittävän kipeästi. Soittelin jo Kättärille ja siellä todettiin että synnytys on nyt VIHDOINKIN käynnistynyt/käynnistymässä ja vuoto on mitä todennäköisimmin lapsivettä. Käskivät seurata parin tunnin ajan tilannetta ja suppareiden kehittymistä ja sitten tulla näytille. Eli toivoa voi, että masukkeli olisi vihdoinkin valmis irtisanomaan yksiönsä vuokrasopimuksen. Jännittää.

Mies lähti juuri hoitamaan viimeisiä työasioitaan ja äidinkin jo hälytin kaupan kautta tulemaan meille. Olo on jännittynyt mutta tosi rauhallinen. Eilen oli ihana ilta ja sain nukuttua hyvin ja pääsen lähtemään synnärille kuten toivoin, eli päivällä niin että saan kerrottua esikoiselle että olen lähdössä vauvanhakumatkalle. =)

Ihanaista päivää teille kaikille. Tulen varmasti vielä raportoimaan ennen kuin lähden.

Jazz rv 41 tasan

Hyvää maanantaita kaikille... Täällä ei mitään uutta. Eilen iltapäivä-"norsuilun" jälkeen oli alapää niiiiiiin kipeä. Tai siis tuntui hirveä paine koko illan. Ja illalla valahti hirmu limat. Yritin haistella/maistella että oliko spermaa, valkkaria vai mitä. Ei oikein maistunut/haissut kummallekaan. Mutta ei supistele. Selkää vähän jomottelee välillä.

Nyt lähden shoppailemaan vähän kun mummo on lapsenvahtina.

Kirppu 39+1/ 39+4

JEE Jazz! Ihan kylmät väreet meni pitkin selkää...Onnea ja tsemppiä tulevan koitokseen!!!!

Mäkin kävin laittamassa suljetulle osastolle mahapäivityksen (mies otti sivuprofiilista kuvan, vähän turhan kaukaa taas kerran, vaikka olen sanonut, että on siinä kamerassa zoomikin...)

Tuuli

Jazzille hurraukset!!!! tänään mitä todennäköisemmin syntyy siis ainakin yksi vauveli meidän ketjuun :))))

Ja Kirppu haistellut eritteitä ;))) voi jee. toivottavasti pääset Jazzin perässä synnyttelemään mahdollisimman pian.

Muille heippis ja käyn suljetulta kattelemassa Tuulin masua.
Ompun ja Katzun masut ovat ihania. Mulla on jo nyt (vaikkei heti uskois) valmiiksi ikävä tätä mahaa.. =/

kapris 37+4

Jazzille tsemppiä :)

Mitäköhän Kirpulla valahtelee ???? ;)

Tuosta housu ongelmasta. Ulkoilupuvun housuista menee enää vetskari hätäseen kiinni, nepparit ei. Työhousut puristaa mahasta ja sitä kautta kinnaan myös haaruksesta, farkkuja en edes sovita. Tällä hetkellä yhdet ns "siistimmät" housut, jotka just ja just menettelee. Voi paska vasta 5+2....... Toivotaan että turvotus pysyisi tällaisena, koska eihän nyt oikeasti maha ole vielä muuten kasvanut. Kateellisina kyllä ihastelen teidän masukuvia.... :)
Paino ei siis ole noussut eli en ole voinut lihoakaan ;)

Kapris, kävin suljetulla katsastamassa Tuulin ihanan masun :) ja vastasin samalla sulle...

Ai Katzulla turvottelee...no, kyllä se pikkusen ehkä siitä tasaantuu jossain vaiheessa, mutta melko varhain mäkin kyllä jouduin äitiysfarkut ottamaan käyttöön, ihan oman mukavuuden kannalta. Varsinkin istuessa kiristi "omat" nopeesti.

Nyt täytyy tehä töitäki välillä...

Pakko oli taas tulla luurailemaan ja johan täällä tapahtuu :-)
Ihan täällä kyyneleet nousi silmiin noista Jazzin kuulumisista. Ihana juttu, nyt taidat päästä synnyttelemään. Toivottavasti kerkiät/pystyt vielä tosiaan lähtötunnelmista raportoida. Kovasti tsemppiä ja voimia koitokseen!

Ja Kirpullakin jotain eritteitä... Toivottavasti pääset kohta tosiaan Jazzin perässä!
Ja kyllä täältä itsekin voisi ehkä just ja just malttaa lähteä samoihin hommiin ;-) Vähän menee nyt odotteluksi varmaan tämä meidän loma. Iskällähän ei ole lomaa ennen kuin vasta sitten isyysloma. Tortaina ja perjantaina lupasi pitää vähän vapaata, jollei siihen mennessä ole mitään kuulunut.

Katzu, turvotusta tuo tosiaan on yleensä tuossa vaiheessa. Ja sitä voi olla kyllä ilkeän paljon. Housut tosissaan puristelee jne. Nappien avaaminen se ehkä vähän auttaa. Tai sitten vaan numeroa isommat pökät tai äippähousut. Aikaisin minäkin äippähousuja rupesin töissä pitämään, vaikka mahan koolla en ole päässyt missään vaiheessa leuhkimaan :-D Pääasia, että on kiva olla niissä vaatteissa!

Meillä näyttää oikein lorvipäivältä tämä päivä... Just saatiin vasta vaatteet päälle. Lötköteltiin kirjoja lukien pikkupoitsun kanssa. Yksi lapsista vielä nukkuukin. Luulen, että tämä viikko menee tässä kotona herkutellen ym. rauhaisasti oleskellen. Ihanaa sekin välillä!

Kiitos kaikille tsempityksestä! Kyllä tämä nyt taitaa olla sitä, supistelee aika kipakasti 4-6 min. välein. Vielä en kuitenkaan ole tekemässä lähtöä laitokselle, yritän kärvistellä mahdollisimman pitkään.

Äiti tekee juuri ruokaa, ihanaa. Hän ihmetteli miten voin olla näin rauhallinen. En osaa kyllä itsekään sanoa... no, kaipa tässä vielä ehtii hermostua, heh.

Laitan viestiä kun tehdään lähtöä laitokselle. Päivän jatkoja kaikille teille!

Huiiii!!! JAzz on lähtövalmiudessa!

Täällä iloisia rakenneultrakuulumisia. :) Kaikki oli hyvä, joskin emme edelleenkään ole yhtä mieltä LA:sta. :/ Eivät suostu sitä muuttamaan kun on vaan muutaman pv ero "oikeeseen", eli mun mielipiteeseen. Kun siis se mikä niiden mukaan on LA ei ole mahdollista koska tiedän koska mulla oli ovis. MUTTA kai se täytyy sitten mennä heidän mukaansa, eli ei vielä sitten juhlitakaan huomenna puoliväliä vaan vasta perjantaina.

Mutta siis, mähän olen koko ajan odottanut poikaa, mutta tänään kätilö sanoi, että ihmettelee kyllä suuresti jos Bruno (mennään siis 7.pv 4d-ultraan) munat löytää! :D Eli taitaa olla tyttö tulossa meille. :) Pienessä jännityksessä silti vielä 3 vk...

Mutta nyt syömään! Ruokahalukin palasi kun vähän jännitys laukesi. :)

antzi 19+3

Voi miten ihania uutisia Antzi!!!!

Ja Jazz se siellä tyynen rauhallisesti odottelee...huh, ei taida onnistua multa ;) Ajattele, suurella todennäköisyydellä tänä iltana/yönä teidän perheessä on yksi jäsen lisää.

Tuuli

Onnea Antzi!! Kyllä mäkin olen sitä mieltä, että mun la olis pari päivää aikasemmin oviksen perusteella, mutta mennään sairaalaan mukaan. Pääasia, että viikon säteellä on :)

Ja Jazz siellä tyyneilee! Ite olisin varmaan ihan tulisilla hiilillä jo. Ihanaa!!!

Onnittelut Antzille hienoista ultranäkymistä!

Me lähdetään nyt, suppareiden väli on tihentynyt paikoin kolmeen minuuttiin. Vieläkään eivät ole hirvittävän kipeitä. Toivottavasti eivät kotiuta meitä enää...

Laitan viestiä Tuulille kun on jotain kerrottavaa, jos kerkiät sitten muita infoamaan. Kiitos!

Kiitos teile kaikille ihanaisille tuestanne! Heipparallaa!

Huiiiii kuin jännää... =) Pikaisesti tulin kurkkaamaan joko nyt ja johan täällä olikin uutisia odottamassa.. Jos ja kun Tuuli viestittelet Jazzin kanssa, niin tsemppaathan minunkin puolesta. Mulla ei ole hänen numeroa, enkä pääse töistä sinne suljetulle puolelle sitä katsomaan.

Antzille onnittelut ultranäkymistä!!!!!!

Ja ei, se sijainen ei ole muuttunut kahdessa vuodessa miksikään... =(

Niksu

Tuulille kiitokset terveisien välityksestä. Piti ihan kipittää kirjastoon heti pikimmiten kun olin herännyt päikkäreiltä ja lukenut Jazzin kuulumiset. Hän laittoikin viestin, että ovat nyt matkalla laitokselle... Kuinkahan monta kyynelehtivää naista muuten löytyy tällä hetkellä Suomenmaasta ;) Täällä ainaki yksi kappale.

Antzilla loistavia ultrakuulumisia. Loistojuttu!

Mulla ittellä melkosen orpo olo kun vietiin pojat eilen mummulaan syyslomaa viettään. Takasi heidät haetaan lauantaina. Mies on töissä tänään, ti ja pe, joten ollaan neitokaisen ja koiruuden kanssa kolmestaan kotona kolme päivää. Melkomoisen outoa. Ja arvatkaa vaan, onko mulla poikia jo kova ikävä? Istuin eilen autossa tippa linssissä heti ku starttasimme mummulan pihalta pois. Mies jo sanoi että pitääkö ne pojat hakea pois saman tien :D Ei sentään, hauskaahan heillä siellä on.

Omasta voinnista vielä. Maha kipuilee kun yritän jotain tehdä. Rauhallisesti kun on, kaikki on hyvin. Mutta kävellessäkin voi kipuilla, joten ei mitään monen kilometrin makkaranpaistovaelluksia tälle rouvalle. Eikä pitempiä koiranulkoilutuksia.

Ja vielä synttäreistä. Ekaluokkalaisen mäkkärijuhlat meni oikein hyvin. Kaverit tykkäs. Sitte oli mukava nähdä mummi ja ukki pitkästä aikaa. Eli onnellisesti on poika päässyt 7 vuoden ikään.

Terveisiä kovasti kaikille!

Safiiri ja Nelkku 21+1

Yes, nyt ollaan sitten saatu ensimmäinen tämän viikon synnytys käyntiin. Hieno homma! Täytyykin vielä laittaa Jazzille ihan henkilökohtaisia tsemppejä...
Voi että, jänskättää Jazzin puolesta.

Täällä on yksi todella pahantuulinen äippä. Vitsi, että noi hermot on niin herkällä...
Muistin aamupäivällä, että nuohoojakin on änkeytymässä tänään. Ja kivasti aikataululla 12-14. No, sehän tarkoittaa sitä, että pikkumiehen nukutus menee mielenkiintoiseksi, kun täällä pitää olla väijyssä. Ja niinhän se menikin. Ensin päivystelin tuossa aikani, mutta sitten oli pakko mennä nukutuspuuhiin. Laitoin isot lapset päivystämään ja käskin sitten tulla hakemaan minut. Niinpä se tnuohoojan tulo ietysti hienosti katkaisi nuo nukutushommat. Eikä tuo poitsu isoveljen kanssa alkanut muuta kuin temppuilemaan sängyssä, ARHG! Ja tuon jälkeen sitten menikin taas pitkä tovi ennen kuin pääsin takaisin ja ennen kuin nukahti.
JA itsekseni täällä vielä murisin sitäkin, että miestyökaveri yritti kans soitella tuossa välissä. Mitä helvettiä se tänne soittelee, kun tietää mikä on vaihe ja päiväuniaika!!! Ja varmasti asia olisi suurinpiirtein auton tai peräkärryn laina, hiton pummi sekin!
Isoille lapsille tuli räjähdettyä myös, kun möykkäsivät kesken nukutushommien.
Heh, nyt oikeastas naurattaa tämä ärripurrifiilis.

Jazz ei ehdi tätä enää lukemaan, mutta sämpy ja poika on täällä hengessä mukana ja lähettää megatsemppejä koitokseen. Vihdoinkin te rupeatte vauvautumaan... :-)

Senoralle ja Antzille onnitteluja hienoista ultrakuulumisista. Katzullakin nyt kaikki ilmeisesti hyvin? Nyt ei ehdi muuta, pikkumies tuolla huutelee...

terkuin sämpy