noppaa saunan välissä...
kirpulla supistelee - huihui taas

) On se jännää!!
taitaapi sulle tulla se seuraava lähtö.. mulla mennyt jo veikkaukset ihan harakoille, joten jätän ne luonnon hoidettavaksi tästä eteenpäin

kuitenkin suppareita sinne toivon, jos ite haluat jo masusta eroon.
Mä en halua lukea mitään juttuja mistään odotuksesta enää, kun viimeksi neuvolassa otin jonkun odotuslehden käteen ja eka tuli juttu netti-äideistä =) (olivat siis tavanneet keskustelupalstalla) ja seuraavana kerrottiin kuinka yksi äideistä joutui autokolariin 36.vk ja vauva kuoli... AAARGH!!! Ei mitään tollasia juttua mulle - kiitos!!
joo, kyllä munalukko avattiin, mutta ei kyllä ollut kivaa, kun vauveli liikkui NIIN paljon ja en oikein päässyt tunnelmaan toisen potkisessa kylkiluita minkä ehti...
seuraavan kerran täytyy ottaa erä päivällä tai aamulla. Joten taitaapi jäädä viikonloppuun se kerta.
tehis, mä en siis ole ikinä kuullut tosta, ettei voisi vaikuttaa sikiön kokoon omalla syömisellä paitsi nyt pari vk sitten.
Oli mulle ihan uutta. Tietty nyt jos ihan hirveesti syö aikuisten oikeesti lihottavaa ruokaa, niin ei sillä varmaan ole mitään sikiötä pienentävää vaikutusta

)
Mutta tosiaan tää oli mun ystäville yhtä uutta tietoa, kun se mun "keksintö" että kurkku närästää (jonka kaikki siis jo ties.. =D )
ja ovat tosiaan kuulleet siitä ihan kätilöiltä asti synnytssalissa...
no, olkoon miten on, ihan hyvä etten ole tiennyt sitä, kun mulla toi kohtuus kaiken hyvän kohdalla on mielettömän vaikee pitää..
Miten teillä on tota painoa tullut?
Tehiksellä siis 11kg.
mulla 9,9kg (tarkka luku) ja toivottavasti ei nyt tulekkaan enää paljoa tän vikan kk:den aikana!!!
nyt vaan on alkanut ahdistaa tää oma mammuttimaisuus, vaikka masu onkin mun mielestä ihana

Haluaisin jo päästä laihduttamaan. tai ei sitä kyl heti voi ihan laihduttamiseksi kutsua kun imettää, mutta you know... takasin siihen normaaliin muotoon.
tulipa taas toooooooosi nopee..
nyt mentävä. mies huutaa.. tai kutsuu