EX-KERMIT 13 vko 40

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UUSI KETJU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Safiiri käyny taas koiraa ulkoiluttamassa... Ens viikolla sitten uusilla kymmenluvuilla sun viikot... Niin ne kertyy.
Ja ompulla anatomia-pähkäilyt... ja nikamat paukkuu... Eikä tarvii hirveesti leuhkia noilla päivillä.... :) ei vaiskaa - saa hehkuttaa..
Odottakaas vaan kun mä oon käyny ultrassa ja jos taas vaihtavat la:ta... Tai vaikka jos pitävät samassa, niin ... jossain vaiheessä minäkin lasken aamut! Siinä onkin sitten naurussa pitämistä... Sen aamujen laskemisen mä osaan... just ny ei tuu mieleen paljonkos siinä 9 kuukaudessa päiviä onkaan... aina ne kanarianmatkaa varten oon laskenu.. yleensä matkan tilauksesta lähtöön on toi aika...
Täälläkin muuten paistaa aurinko... Söin just viimeisen eväsmandariinin... ällö olo tuli...
Parikymmentä minsaa vielä ja sit pääsis kotiin... pomo karkas jo... Mutta kyllä mä tän firman pystyssä pidän... Ollu taas niin ahkerana... (molemmat mä ja pomo...) Yrittäny tehdä mulle vaikka millaisia esityksiä, mitä vielä pitäis tehä ... jaa-a... Tammikuussa sitten uudella budjetilla näin ja näin ... kato ny... (jäkäti jäkäti evvk...)

Viikonloppuja kaikille!

Täällä ilmoittautuu Kirppu. Harmikseni. Vaikka eilen kun kävin nukkumaan niin en edes ajatellu että lähtisin synnyttämään. Yritän nyt ajatella kaikkee muuta, enkä koko ajan olotilaani tutkiskella. Olenkin keksinyt koko perheelle viikonlopuksi ohjelmaa ja lauantaiksi vielä tytölle hoitajan että päästään iskän kanssa kaupungille kaksin vaikka syömään...

Jos meillä roikkuisi jotain yövieraita tässä vaiheessa raskautta niiiiiin (tai yleensäkin) mä olisin niin hiilenä että varmasti saisi lähteä sekä mies että vieras. Joten Jazz, mielestäni et ihan turhasta ole hermona.

Senora viljelee flooraa... hih, hih. Aika hauska juttu. Ilmankos mulla ei ole tuota ongelmaa kun meillä syödään Oivariinia ;o)

Omppu kyselee horoskooppia. Minä olen oinas. Ja oikukas sellainen olenkin!!!

Jotenkin tuntuu että kaikilla muilla viikot (raskaus) senkun viilettää ja itelläni olisi ihan paikallaan. Sieltä kolmenkympin jälkeen on ollut ihan matelua.

Hauskaa viikonloppua tyttäret, nyt pitää tosiaan vääntäytyä taas ulos vaikka haravoimaan ja nautiskelemaan syksyn auringosta.. saa nähdä jakautuuko joku viikonlopun aikana...

Kirppu

Pikaisesti taas ennen vieraiden saapumista.

Kiitos kaikille teille ihanaisille tsemppihalauksista, ootte ihania!
Niksulle myös extrasupertsemppihalaus kun meillä tuntuu nämä anopit olevan tismalleen samasta puusta veistetyt. En minäkään voi käsittää mitä noita keski-ikäisiä, tai mun anoppia voi jo kutsua ihan oikeasti mummoksi, vaivaa kun tekevät omasta elämästään niin hankalan. Hyvä että ollaan samoilla linjoilla, en siis meinaa ottaa stressiä siitä etteivät näe lastenlastaan jos ei tuon enempää kiinnosta nähdä vaivaa.
Onneksi mun vanhempien ja siskon kanssa toimii meillä kyläily vallan mainiosti, ja tuon lankomiehen kanssa se toimii vähän liiankin hyvin =). Näin pienen lapsen kanssa on kuitenkin paljon helpompi ja mukavampi olla kotosalla.

Senoralle tosiaan suurkiitokset Safiirin viestien välittämisestä! Safiirille vilkutukset ja tsempitykset ensi viikon työpäiviin. Muistathan nyt sitten ottaa iisisti ja jäät vaikka uudestaan saikulle jos olo tulee liian tukalakaksi.

Voi teitä luulotautisia. =) Mun mies oli samanlainen, mutta on mun "terapian" avulla päässyt tästä taudistaan jo himppasen eroon. On varmasti tosi ahdistavaa pelätä kaikkea. Miehellä tämä syöpäpelko juontaa juurensa, yllättäen, anopin ylihysteerisuudesta.

Vähänkö mä hihittelin Kapriksen miehen uonnehdinnalle, tohvelieläin... hihiiihii. Ja senoran Floorat, hahhhaaaha. Meilläkin onneksi käytetään Oivariinia.

Omppu: mulla on myös ollut ylävatsta useastikin todella kipeä, yhtenä yönä en löytänyt millään hyvää asentoa kivun vuoksi. En tiedä mistä moinen johtuu, mutta toivottavasti ei vaivaa pitkään.

Ja horoskooppigallupiin: minä kaksonen, mies ja tytär kummatkin leijonia. Me ollaan kaikki aikamoisia tulisieluja ja oman tiemme kulkijoita, joten kun meillä riidellään niin sitten lentää kaukosäätimet. Onneksi lepytään nopsasti ettei jäädä mököttämään. Mitenköhän tämä tuleva vaaka tulee tasapainottamaan meidän elämää...?

Vitsit mun rupesi myös tekemään mieli makeeta kun koko ajan herkuista höpöttelette.

Mutta nyt on kiidettävä. Sisko tulee miehensä kanssa kylään ja kaikki paikat ihan sekaisin.

Aurinkoista viikonloppuja ja halauksia teille kaikille!

Jazz

Hmph, luin tekstini uudestaan niin piti tulla heti korjaamaan. Piti siis toivoa ettei ylävatsakipuilu ja muu kipuilu vaivaa sinua Omppu enää pitkään.

Edelleen haleja kaikille!

Täällähän on ollut vilkas päivä! Niin vilkas, että nyt kaikki luettuani en muista enää mitä piti kommentoida :-)

Ainakin toivottelen Katzun tervetulleeksi vähitellen tälle puolelle ja kovasti vielä onnitteluja!

Ja anopit täällä näköjään aiheuttaa taas päänvaivaa... Itse en jaksa tuohon aiheeseen nyt oikein kommentoida juuta enkä jaata ;-) Mutta tsemppiä kaikille anoppien kanssa hankaluuksia kokeville!

Kirppu, ehkä onkin hyvä, ettei niin odottele sitä synnytystä... Kyllä kait sen sitten huomaa, kun poitsu (?) lähtee syntymään:-) Eikös se poitsu pitäis teille myös tulla?
Mutta ei se tosiaan helppoa ole olla odottelematta, jos kuitenkin olo alkaa olla jo kypsä.

Ompulla työpäivät vähenee... Ajatella, kohta olet lomilla sinäkin. Niin se aika vierähtää, uskomatonta!

Jazzilla tosiaan laskettu aika jo ensi viikon maanantaina, huhhuh! Ja mulla sitten sunnuntaina :-) Tuntuu ihan käsittämättömältä. Jotenkin en vieläkään ole ihan sisäistänyt, että tässä sitä todella ollaan. Pientä haikeuttakin tuossa jo oli ilmassa, kun mietiskelin, että onkos tämä sitten se vimppa raskaus vai ei, sniif!

Mulla on tänään ollu niin piesty olo tuon päivän istumisen jälkeen. En oikein tiedä mikä loppujen lopuksi vaivaa... Alavatsa ja alapää on siis todella höllänä. Vihloo aika lailla. Tässä jo odottelenkin, että pääsisi nukkumaan :-) Täytyy mennä ajoissa keräämään voimia. Jos sitä huomenna jaksaisi vähän käydä kaupungilla, ja illalla pitäisi lähteä kyläilemään. Muuten näyttääkin viikonlopun kalenteri ihan tyhjältä, ihanaa!

Kaikille terkkuja ja rattoisaa viikonloppua!
Hmm... Eikös me yhtään vauvaa saatu tälle viikolle aikaiseksi??? Vielä ehtii... Oisko ensi viikolla sitten oikein ryntäys?

Tehis rv 38+5

Ai juu, unohtui vastata tuohon gallupiin :-)
Täältä löytyy siis yksi skorpioni. Isäntä on kiltti kauris.
Lapsista löytyy sitten joka lähtöön: härkä, neitsyt ja rapu.
Saa nähdä tuleeko seuraavasta vaaka vai meneekö skorpionin puolelle...

Minä jatkan yksinpuhelua :-) Nostelen ketjua ylälaitaan, ettei vain toiselle sivulle pudota!

Täällä todella hyvin nukuttu yö takana. Taas kaikki ilkeät vihlonnat pois.
Tänään meinataankin mennä koko perhe iltapäivällä shoppailun kautta sinne kyläreissulle. Käydään samalla ulkona syömässä.
Ruokakauppaan tästä pitäisi kohta raahautua. Jostain syystä ei nyt millään osaa tehdä kauhean pitkän tähtäimen suunnitelmia noissa ruokatouhuissakaan. Vaikkakin olen sitä mieltä, että ensi viikko mennään vielä ihan rauhaisissa merkeissä! Ajattelin jatkaa sitä tarkasti lasketun ajan lähellä synnyttämistä :-D Siis meitin "poju" syntyy rv 40-41!

Voisikos joku nyt ystävällisesti synnyttää tässä viikonlopun aikana ;-)
Kirppuuuuuuu, Jaaaaazzzzz......! Olisi niin kiva saada vauvauutisia.
Mulla kyllä muitakin vauvauutisodotuksia. Se toinen Muumimamma (sama laskettu aika) ja naapuri (laskettu aika 10 pvää mun jälkeen). Jänskä lokakuu!

Tehis rv 38+6

Moi! Piti tulla Sooloilemaan, elikkäs saldo tarkistamaan, kun ollaan tästä kohta lähdössä lelukauppaan, niin pitihän se samalla tännekin kurkata :)

Ei siis uusia vauvoja vielä, mutta onhan tätä viikkoa jäljellä.

Eipä kummempia, hyvin nukuttu yö (tai luokittelen sen hyvin nukutuksi kun heräsin vaan kahdesti pissalle ja sain melko pian aina unen päästä kiinni). Kahdeksalta herättiin ja kohta on eka koneellinen pyykkiä ripustusta vaille valmis. Ja sitten sinne kaupoille.

Leppoisaa viikonvaihteen jatkoa! Ai niin, ja mun mies on rapu ja poika oinas. Tulokas on sitten se jousimies-poika. Miehen kanssa menee vähän niin, että kun minä härkäpäänä pusken päälle, niin tuo rapuna pakittelee :) Kunnes sitten hyökkää takaisin.

Omppu ja Toivo 30+4

Minä vaan täällä kurkkimassa että joko on joku lähtenyt synnyttämään... Ei ainakaan ole ilmoittautunut. Minä voisin nyt lähteä kun on mummokin valmiina yökylässä. Ei tarvisi panikoida lastenhoidon suhteen. Kohta lähdetään miehen kanssa kaksin .Siis viettämään laatuaikaa. Aamupäivä oltiin ruskariehassa ja iltapäivällä kaupungilla. Siis meno jatkuu...

Nyt menen vähän ehostamaan itseäni.

Kirppu 37+6 tai sitten 38+2... miten sen nyt sitten ottaa (esikoisesta muuten meni vedet 38+2)

täällä kans tultiin kurkkimaan, joko olis lähtö tullut jolle kulle...

omaa napaa... niin kauhee ketutus päällä KAIKKEEN paitsi tyttöön, että huh huh!!!
Nyt tuli stoppi siihen himoon kyläillä ja mennä ja pyytää kaikkia kylään jatkuvasti. Ei kiinnostais nähdä ketään ja piiloutua vaan tytön kanssa leikkimään ja köllimään vierekkäin :)
En muuten vielä pysty ymmärtämään, että miten sitä toista lasta voi rakastaa yhtä paljon. Kyllä sitä kuulemma voi, mutta en silti ymmärrä. Nyt tuntuu, että mun puolesta on napanuora kasvanut tyttöön takaisin kiinni ja "ärsyttää" tää maha kun on tiellä kaikessa puuhassa yms... omituista tämä mielialan heittely :)
Eikä ole enää kiire synnyttämään, mutta laihduttamaan on!!
On muuten tullut 1kg !!! lisää siitä päivästä lähtien, kun kuulin sen että omalla ruokavaliolla ei voi hirveesti vaikuttaa sikiön kokoon... joo vähän karannu homma hanskasta. Nyt onkin sit salaattipäivä huomenna ja kaikki hyvä pannassa - ainakin hetken ;)

no suppareita lähetän kaikille niitä toivoville ja hyviä pizzoja kirpulle (tekee mieli pizzaa... lurps)

kapris 36+2

iltoja!
Eilen oli neuvola ja kaikki oikein hyvin, lukuunottamatta tätä perätilaa.
Älytöntä, miten tää vauva pystyy vielä olemaan näin kovassa liikkeessä, puskee päätänsä ja polkee jalkojaan ihan urakalla. Eilen oli eka päivä kun supisteli, lievästi tosin, yölläkin heräilin kipuiluun vähän väliä..tais päiväsellä lemmiskelyllä olla osuutta asiaan.

Nyt pistää kyllä todella jännäksi..meistä neljästä kuka vain voi, milloin vain lähteä synnyttämään..oon kyllä aika varma, et lähden vasta neljäntenä.

Horoskoopeista..itse oon herkkä, tunteellinen ja ailahteleva kalat, mies oinas, tyttö vesimies ja tää tulokas joko vaaka tai skorppiooni.

Kapris, Muakin vähän mietityttää, et voiko noita lapsia rakastaa yhtä paljon? mitä jos rakastaakin uutta vauvaa enemmän tai vähemmän??

En nyt muista oliko muuta...

Vois kyllä joku korkata tän lokakuun!

Ninni rv 38+2

Täällä yhdessä kasassa. Ei tajunnut vauva syntyä vaikka olisi ollut lapsenhoitokin paikalla. Aamulla tirautin oikein harminkyyneleen. Sinänsä omituista kun LA vasta parin viikon päästä. Mutta tuntuu niiin harmilliselta kun koko päivän taas supisteli sellasia puolikipeitä suppareita ja sitten ne vaan yön tullen loppuvat. Yön kyllä nukuinkin heräämättä laisinkaan (edes vessaan) ja se teki hyvää.

Oliskohan joku lähtenyt. Ehkä Tehis... mulla on on täällä "kotonakin" pari ystävää jotka ovat h-hetken lähellä (toinen jo ylittänytkin) ja aina kun puhelimeen tärähtää viesti niin ajattelen että NYT! Ja tiedän että sitten kun toinen tai molemmat ovat synnyttäneet niin olen kyllä kateellinen. Vaikka varmasti myös onnellinen heidän puolestaan.

Nyt pihalle, täällä paistaakin aurinko!

Sunnuntaita kaikille....

Kirppu 38+0 tai 38+3

Nou nou, täällä ollaan kiltisti :-)
Eikä mitään merkkiäkään mistään. Taas sikeästi nukuttu yö takana jne.
Jotain limaista valkkaria tässä on taas enempi tullut. Mietinkin, että tuleekohan mulla se limatulppa vähitellen. Koskaan aiemmin en ole edes kyseistä oliota tosiaan bongannut.
Nyt köllöttelemään poitsun kanssa...

Vielä on tätä viikkoa vähäsen jäljellä... Hus, joku synnyttämään! Oiskin ihan hieno päivämäärä 071007 :-)

Tehis rv 39

onkos tehiksellä tänään synttärit??
Onnea kovin jos on... kun tuota päivämäärää niin kehuit ;)
Tässä kuussa kuitenkin on, jossen ihan väärässä ole.

Nyt onkin tosiaan 4 meistä tositoimissa ihan koska vaan.

tänne tultava laittamaan heti tiedote jos jotain tapahtuu.... eikös vaan :) tai sit tekstarilla vaikka senoralle, kun on meidän "virallinen tiedonantaja" =D
hyvin pitänyt safiirinkin ajantasalla.

jatketaan sunnuntain viettoa. Neiti nukkumassa ja illalla mennään mummilaan ja sinne tulee keväällä syntyneet kaksospojat. NIIN lutusia että.
Meillä muuten nyt kummit päätetty ja pyydetty ja olen tosi hyvillä mielin päätöksistä.

kapris 36+3 (nyt taas tuntuu aika pysähtyneen...)

Ei ole vielä synttärit, vasta loppukuusta...
Mutta tuo päivämäärä vaan ihan "maistuu" mukavalta :-)
Minä ainakin lupaan käydä ilmottamassa, jos vaan suinkin kykenen, kun synnärile lähtö tulee.
Ja uskon, että ensi viikon pysyttelen vielä ihan näissä mitoissa. Täytyykin muuten tänään taas kuvata tasaviikkopäivitys.

Mutta joku muu voisi nyt niitä vauvakuulumisia hoidella ketjuun...

Tehis

Heipä hei vaan!

Ihanaa kun ÄssÄkin käy täällä edelleen kurkkaamaassa. =) Vilkutukset sinulle!
Täällä onkin kyllä harvinaisen jännät viikot tulossa kun on niin monta kenellä on laskettu ihan muutaman viikon sisään.

Itse en taida vielä kantaa korteani kekoon, mutta lupaan kyllä myöskin yrittää laittaa viestiä tai tekstaria kun lähtö tulee. Kirpun lailla täällä on supistellut yöllä, mutta kuinka ollakaan loppuivat taas kuin seinään. Ärsyttää.

Lääkekuurin myötä, joka tuntuu tappavan kaikki oravaa pienemmät eliöt, on valkovuotokin loppunut tyystin. Taitaa hieman kuivattaa paikkoja... Olen yrittänyt tiirailla limatulppaa mutten olen siis sellaista bongannut.

Mutta, täytyy tästä mennä tytön tarpeita tyydyttämään. Hänellä on kuulemma kova nälkä.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!

T. Jazz ja äitiään härnäävä masupoitsu rv 39+6

Jaahas, kaikki ollaan siis kasassa :-)
Jazzkin tunnollisesti käynyt ilmottautumassa, hyvä hyvä!

Täällä parit mojovammat supparitkin tuossa oli, mutta jäivät yksittäisiksi. Ensi viikkokin on vielä aikas täyteen buukattu kaikenlaista, että eipä tässä hätiä tosissaankaan olisi.
Sillon ma-ti -välisenä yötä, kun niiden suppareiden kanssa valvoskelin, niin oikein huvitti, kun päässä kelasi kaikki viikon ohjelmat: jos nyt siis syntyy, niin olen ne ja ne päivät ainakin pois, sillä lapsella on sitä ja tuolla tota jne jne. Yhtään en ehtinyt miettimään tulevaa synnytystä, vaan pohdin miten tuo arki lutviutuu ja kuka hoitelee mitäkin :-)
Viikon päästä lapsilla alkaakin syysloma. Sillon on myös kaikesta harrastustoiminnasta vapaata, joten olisi kalenterissa parhaiten tilaa synnytyksellekin. Heh, aivan kuin se menisikin just näin :-D

Tasaviikkopäivitys, rv 39. Ja jos siis suunnitelmat pitää, niin vielä yhden ehtii tehdä...
1069172.t.jpg

Ihana tuo Tehiksen vatsa. Mun vatsa muistuttaa koripalloa. Pitääkin pyytää miestä tänään ottamaan kuva, jos saisin sen vaikka tänne.
Kävin haravoimassa koko pihan, meni 3h ja hiki tuli. Toivottavasti tästä jotain hyötyä (ettei vaan kipeä selkä ja hartiat)....
Pitää vielä tänään koittaa peittojen heiluttelua.

Seon moro!

Kirppu