EX-KERMIT 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi ketju

Vieras
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 11.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 21.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 31 v. LA 10.12.07 toinen, poika 03/04

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)

EX-KERMIT 2
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Omppu75, 31 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04

Synnyttäneet:

EX-KERMIT 2
Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Omppu75, 31 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen

Synnyttäneet:

Laitoin itsenikin nyt listoille :)

Niksulle lämpöiset onnittelut!

Oonko minä oikeasti seuraavana listassa.. vastahan siinä oli vaikka kuinka monta minua ennen. No niin se vaan aika vierii.
Mulla pitäs liittoon lähetellä lappusia ja tietty täytää ne ennen sitä, mutta eipä kiinnostaisi näin hyvää ja kaunista päivää tuhlata sisällä möllöttämiseen.. Mut pakkokait neki on täyttää...
Jokos oli puhetta siitä että sain sairaslomaa äippälomanalkuun, eli ei tarvi enää mennä töihin. jes. Helpotti kuulkaas kummasti omaa mieltä kun ei tarvi enää sitä stressata.
Sokeriarvot on pysynyt suht hyvin kuosissa, jos on ollu vähä korkeammalla tms, niin itse olen tietoinen siitä mistä se johtuu.. koetin juuri soitella diabeteshoitajalle (kertoa tulokset) mutta hää ei joutanut puhelimeen niin nyt odottelen hänen soittoa.
En nyt enää yhtään muista mitä kirjoitin edelliseen ketjuun... nyt siis varmaan kerron samat asiat uudestaan..
Ja kotona mitatut verenpaineetkin on ollut normaalirajoilla, eli ei hälyyttävää..
Seuraava neuvola on ennen juhannusta ja äitipolille seuraava aika juhannuksen jälkeen rv 34
Joo-o, eipäs tässä tämän tärkeempiä tainnu uuden ketjun alkajaisiksi olla. Nyt on pakko rueta "hommiin" et pääsee uloskin tälle päivälle..

Mervi 31+2

Pikaisesti tulin tarjoamaan teille synttärikakkukahvit, olkaatten hyvät ja toivottavasti maistuu. =)

Neuvolassa kävin aamulla ja kaikki oli ok. Kilo on tullut lähtöpainoon, siitä sain vähän noottia. No, olenkin syönyt vähän liikaa jätskiä viime aikoina... =/ paluu arkeen. Sokruarvot olivat kunnossa, eli siltä osin en joudu erikoisseurantaan.

Bellamariialle vielä toivotan kovasti tsemppiä, älä ota itseesi tuosta ulkopuolisen idiootin kommentista. Teit mielestäni ihan oikein ja punkku oli varmasti pienempi paha niistä kahdesta vaihtoehdosta. Toivottavasti aurinko alkaa pian paistamaan elämäänne. Halauksia!

Tehikselle ihanaista kesälomaa! Kukas muukaan oli jäämässä piakkoin lomille? Merville myös nautinnollisia saikkupäiviä, varmasti helpottunut olo.

Kaikille kovasti halauksia ja terkkuja! Lähden tästä pikaisesti lounaalle.

T. Jazz ja doppleria tehokkaasti väistellyt pikkuinen rv 22 tasan (syke on muuten ollut pari edellistä kertaa tasan 145, povaako tämä nyt sitten meille poikaa?)

Moikat ja aurinkoiset sellaiset :)

Kaivoin tuohon viime ketjussa mieltäni askarruttaneen kysymyksen, jospa joku kuitenkin osais jotain tuohon vastata.?

"Hei, tuli yhtäkkiä mieleen, että eikö seuraavissa raskauksissa saakaan neuvolasta mitään esitteitä yms, niin kuin esikoista odottaessa. Siis niitä ravintotietousjuttuja tms? Mää en meinaan ole saanut mitään.. Olettaako ne, että kun kerran on ne saanut niin kaikki on ok?"

Voi että, kateellisena kaikille lomalaisille.. itellä vielä kuukausi ennen kesälomaa, äippälomasta puhumattakaan....No, ilman muuta nautinnollisia lomia kaikille, joilla niitä jo on ja niille, joilla ovat edessäpäin.

Ai pojallako on hitaammat sykkeet?

Ja uusi yritys... Tuli tuohon vanhaan ketjuun tämä viesti... (RADE)

Bellamariialle syvät pahoittelut suuresta menetyksestä. Olen todella pahoillani...

Niksu: Hurjan paljon onnea! Pidetään peukkuja pystyssä että pikku sydän alkaa pomppia lähiviikkoina!

Olin tuossa viikon raksalomalla ja jäi sitten samalla tämä nettailu vähemmälle. tehikselle mukavaa kesälomaa ja tulevaa äippälomaa. Muillekin onnittelut kivoista kuulumisista : ).

ON: Elossa ja suht hyvissä voimissa taidetaan olla. Kilojakin on tullut ihan riittämiin. Mulle "jostain" syystä tulee aina alussa monta kiloa, mutta onneksi sitten kilojen tulo hidastuu. Toivottavasti näin käy tälläkin kertaa. Viikot tuntuvat nyt menevän vauhdilla. Rakenneultrakin pitäisi varata yksityiselle tuohon kuun loppuun, mutta jotenkin olen vain ollut hieman saamaton. Rautaa on nyt popsittu sitten 1/pvä. sivuvaikutuksena on vain että maha toimii välillä turhankin hyvin, mutta on se parempi kuin ummetus ; ). Ennen juhannusta on sitten seuraava neuvola, joten siihen asti pitää yrittää tsempata tuon raudan kanssa.

Mutta nyt pitää jatkaa töitä! aurinkoista päivää kaikille!

Ruusa 16+1

Ompulle pikaisesti: minä olen ainakin saanut kaikki samat esitteet ja tiedot kuin esikkoakin odottaessani. Pyydä ensi kerralla tädiltäsi. Pojalla on kuulemma hitaammat sykkeet, mutta tätä teoriaa ei ainakaan minun nlantäti vahvistanut. Ne on niitä uskomuksia, joista on hauska arvuutella kumpi tulee. Ensi viikolla tiedämme sitten kumpi on tulossa, 12.6. on 4d-ultra.

Ruusallakin kaikki hyvin, hieno homma!

Nyt taas töiden pariin.

Ompulle: Meillä ei noita ravintotietousjuttuja saanut ensimmäisenkään kohdalla. Tai siis olis voinut käydä erillisessä tilaisuudessa, josta sen olis varmaankin saanut. Muita lappuja ja esitteitä olen kyllä saanut. Verikokeet otettiin tosin vasta tokalla neuvolakerralla. eli siis ehkä täti jakaa esitteet toisella neuvolakerralla?

R

hb1.gif

Synttärionnea Jazzille! Mäkin otin pienen siivun tarjotusta synttärikakusta...
Ihana kun Tuulikin on jo listautunu!

Jazzille hirmuisen suuret ja lämpöiset onnittelut!!!!!!

Ja Bellamariialle, älä todellakaan välitä tuosta ulkopuolisen kommentista!!!! Aivan uskomattoman idiootti, jos rupeaa 12cl viiniä (viina oiskin eri asia ;D ) jotain urputtumaan!!! Ei ole tippaakaan vaarallista!!!! Ja voimia vielä kerran.

Tuleepa kovin noita huutomerkkejä..

Ompulle, itsellä kaikki esitteet tallessa, joten sanoin, etten tarvitse niitä. Mutta saahan niitä jos pyytä. luulis..?!

Ja Jazzille, niin meillä oli tytöstä matalat sykkeet koko raskauden ajan =)
ja itse olen kuullut useimmin, että korkeet sykkeet on pojan sykkeitä.. mutta noi nyt on yhtä uskottavia, kuin kaikki muutkin "ennusteet"... ;)
Ettekös te olleet selvittämässä sitä sukupuolta siellä 4d-ultrassa?
Ai no siellähän se sun vikassa viestissä lukikin... tule(tko) sitten kertomaan meille kumpi on tuloillaan?!

Tehikselle ihanaa lomaa!
Ja Merville hyvää saikkua =)

Nyt täytyy mennä noita kela-lappuja kattoon... voi voi

ihania kesäpäiviä kaikille!!

Kapris 18+4

Jazzille hyvää syntymäpäivää! Miten kylpyläreissu sujui? Ja mukavia neuvolakuulumisiakin sinulla oli :) Itsekin uskaltauduin tänään soittamaan neuvolaan... ja yes se "ilkeä" neuvolatäti on kuulemma poissa epämääräisen ajan ja minä sain toisen tädin. Otin ajan vasta juhannuksen jälkeen, koska sitä veriseulaa ei kuulemma saa np-ultran yhteydessä. On ennen saanut, mutta ei saa enää. Kummallista mielestäni, kun monilla paikkakunnilla se veriseula on juuri tullut lisää. Nyt pitäis sitten varata aika yksityiseltä sinne np-ultraan ja veriseulaan.

Sämpy, kiva kuulla, että olet jo paranemaan päin! Ja Kauriille paljon terkkuja - mukava oli kuulla sinusta ja vauvasta!

Miten Pikku2 ultrakuulumiset? Ninnillekin tsemppiä huomiseen rakenneultraan!

Ja kaikille lomalaisille...kateellinen huokaus :) Kylläpä teitä ilmatkin suosii!!

Tuuli 8+3 (vasta)

Synttärionnea Jazzille ja onnittelut Niksulle plussasta. Tuulikin oli uskaltanut listautua, hienoa. Ei ollut pitkä aika siitä kun ex-kermit -ketju taisi olla muisto vain ja nyt meillä on todella aktiivinen ketju.

Bellamariialle vielä minultakin tsemppiä ja voimia. Älä välitä noista sivullisen provosoivista kommenteista. Itsekin tunnustan ottaneeni muutaman lasin viiniä raskausaikanani ja terveeltä tuo poika vielä vaikuttaa. Niin ja vielä kun otin niitä närästyslääkkeitäkin...

Rintatulehduksesta selvitty toistaiseksi ja kyllä, alimmasta h:stä koko tauti on. Ainoa vaan, että nyt poitsullakin on maha kipeä, kun äiti on joutunut syömään antibiootteja. Kuuri loppuu tänään, toivottavasti vatsavaivatkin. Te keillä oli kesällä tämä tauti, niin suojasitteko rintanne jotenkin erityisesti? Minä yritin pitää collegehupparia päällä tänään, kun oltiin vaunulenkillä vauvan kanssa, mutta oli pakko riisua se, kun meinasin paistua tuolla helteessä.

Moikka kauris. Hienosti kuulostaa teidänkin arki sujuvan. Meillä tutin syöminen on ihan fiiliksestä kiinni ja toivoisin, että poika söisi vähän hanakammin sitä, kun pitäisi mua ennemmin huvituttinaan. Huolii kyllä tutin, mutta sitä saa sitten olla jatkuvasti laittamassa suuhun tai yrittää tukea sitä jollakin pyyhkeellä ym.

Hyvää viikonalkua kaikille!
toivoo sämpy ja poitsu

Rakenneultrassa käyty.. Ensin odoteltiin puolitoista tuntia, että päästiin sisään ja sitten reilu puoli tuntia joku "kesälomasijainen" tähysteli vauvan raajojen pituuksia ja sydämen toimivuutta.. Olo tuntui hieman koekaniinilta, mutta kaikki ilmeisesti oli OK! Jotain sydämen "juttua" hän ei kuulemma vielä nähnyt kun viikkoja on vasta 19+4, mutta se ei tarkoita että jotain olisi pielessä.. Lääkäri tuumasi vain, että kannattaa kolmen viikon päästä käydä uudelleen.. No, ollaan menossa Fermediin juhannusviikolla, joten totesin miehelle.. että eiköhän tämä yli kahden tunnin ultrareissu riitä..

Meillä ei esikoista odottaessa 2002.. syntynyt 1/2003 tarjottu kuin jompi kumpi.. joko Niskapoimu-ultra tai rakenneultra, mutta nyt saa käydä molemmissa ja tuo veriseula NP-ultran yhteydessä kuuluu myös jos haluaa..

Onnittelut synttärisankarille ja lomansa aloittaneille aurinkoista ja rentouttavaa lomaa!

Huomenna meinaan nauttia täysin ansaitusta vapaapäivästä ja vien poitsun hoitoon !!! Hyi, tuhma äiti..

Ehtoita!

Jazzille vielä myöhäiset synttärionnittelut. Taisi se kakku jo mennä, kun en aiemmin kerinnyt ;-) Mun nuoremmalla pikkusiskolla kans tänään synttäripäivä. Ei vielä keritty sinnekään 20-vuotispäiviä viettelemään... Kelpaa sitä liputuspäivänä synttäreitä vietellä :-)

Sämpy, mulla tosiaan sitä rintatulehdusta oli sillon kesähelteillä tosta kolmosesta. En mitenkään erityisesti suojannut, mutta vahingosta viisastuneena lopetin terassilla imettämisen :-) Eipä sitä oikein näillä helteillä voi villalla vuorata!

Omppu, mulle kans th lykkäsi kasan eteen ja käski valita, mitä haluan tällä kertaa. Öh, eipä ole juurikaan tullut lueskeltua niitä, mitä otin. *nolona* Kyllä tämä raskaus menee tässä niin sivuseikkana, että oikein hirvittää noi viikkojen kertymiset :-) Välillä tulee jopa hetkiä, jolloin miettii, että mihin sitä on taas itsensä tyrkännyt ;-) Esim. näin ensimmäisellä lomaviikolla on hieman hermo kireällä, kun totuttaudutaan taas olemaan kotosalla minä ja lapset. Vaikka lomalla tietysti aina on ihanaa, mutta kyllä se oman tottumisensa taas vaatii.

Muistelisin kanssa, että pojalla pitäisi olla korkeammat sykkeet. Jos tuohon nyt yhtikäs mitään luottamista on. En edes muista miten meillä tuosta poika, tyttö, poika -sarjasta. Muistelisin, että th kyllä sykkeen perusteella povasi kolmannesta poikaa. Täytyykin tarkistaa neuvolakortista nuo sykkeet :-)

KIVA KIVA, Tuuli on listautunut!!! :-D Täällä on ja pysyy!

Ruusa on päässyt jo rautaa popsimaan. Mulla ei hemppaa ole otettu kuin ihan alkuraskaudessa. Toivottavasti tällä viikolla neuvolassa otetaan. Aina mulla kans ollu tarve rautakuuriin. Ei vaan vatsa oikein kans tykkää noista. Sitä neuvolasta ilmaiseksi saatavaa en ole pystynyt ollenkaan syömään, vatsa aivan kuralla :-/
Mulla Ruusa kans kilot kertyy aina alussa jo. Tai oikeastaan siis tasaisesti koko raskauden ajan. 11-12 kg koko raskauden aikana, josta puolet puoliväliin mennessä, kuten nytkin. Tai ei ihan, viitisen kiloa on nyt kertynyt.

Kiitokset lomatoivotuksista :-) Alkoikin tuo kiva keli juuri sopivasti. Mutta voin lohduttaa, että meikäläisen lomaan osuu taatusti vielä huonot sadepäivätkin ;-D
Tämä viikko menee Turussa rampatessa. Isoilla lapsilla iltapäivisin tenniskoulua. Minä ja pikkumies sitten yritetään kuluttaa aikaa esim. puutarhoilla, ostoskeskuksissa jne jne. Taitaa tulla vähän kalliiksi... Siksi isäntä on yrittänytkin järjestää esim. autojen huoltoja ym. siksi aikaa. Mutta hyvinhän me päästään rattaillakin liikkeelle huoltamolta. Eli ei taida isännän keino nyt auttaa...
Huusholli kyllä tarvitsisi pientä pysähdystä kotitöihin. Vaan eipä näillä keleillä sisähommia kuitenkaan malttaisi tehdä!

Mulla oli paljon muutakin mielessä, mutta nyt tuli oikosulku.
Palaillaan taas, kun aivot toimii :-) Heh, eipä taida hetkeen näkyä...

Tehis rv 21+1

Hyvät ja aurinkoiset huomenet!

Kaunis kiitos teille kaikille onnitteluistanne! Nyt on juhlat juhlittu ja ensimmäinen päivä 4. vuosikymmentä aluillaan, onneksi ei ole mitään kriisinpoikasta kehittymässä tästä ikääntymisestä. =)

Ihanaa tosiaan kun Tuuli uskaltautui listautumaan, onnea siitä! Ja hienoa että se tympeä neuvolantäti on jossain muualla.
Kylpyläreissu meni tosi mukavasti, kiitos kysymästä. Rentouttavaa hemmottelua ja hyvää ruokaa. Kannatan täysin Tommy Tabermannin ehdottamaa parisuhdevapaata vanhempainvapaiden lisäksi. Hän kun on sitä mieltä että viikon parisuhdevapaa kerran vuoteen esim. kylpylässä ehkäisisi tehokkaasti avioeroja ja perheväkivaltaa. Kyllä se näin on, että hetken hengähdystauko arjen pyörityksestä ihan kahdestaan tekee hyvää.

Sämpyllä on tulehdus jo paranemassa, hieno homma! Minä en hirvittävästi suojannut rintojani ja imettelin ulkona vielä syksyllä... onneksi en saanut tulehdusta riesakseni. Yritin kuitenkin tuulisina päivinä suojata paksummalla t-paidalla, etten ihan avonaisessa topissa hillunut. Toivotaan että poitsulla masuvaivat helpottaisivat kun antibiootit poistuvat elimistöstä.

Kauriille vilkutukset, kiva kun kävit kertomassa kuulumisiasi. Hienosti teilläkin näyttää sujuvan tuo arki.

Senoralle myös vilkutukset, kiva kun piipahdit kakulla. =)

Kapris, minä taasen olen kuullut juuri päinvastaista että pojalla on matala syke ja tytöllä nopeampi.... mutta neuvolantäti ei allekirjoittanut lainkaan väitettä, että sykkeen perusteella voisi päätellä kumpi on tulossa. Meillä on ensi tiistaina 4d-ultra ja meinaamme kysyä sukupuolta, kyllä minä sen kai täällä voin sitten teille paljastaa. Muille meinasimme säilyttää sen salaisuuten h-hetkeen asti.

Ruusa on joutunut rautakuurille, toivottavasti ei tule ummetus vaivaksi. Multa mitattiin eilen hemppa ja oli 135. Olin aivan äimän käkenä koska muistelen että näihin aikoihin ryhdyin viimeksi syömään lisärautaa. Toivotaan ettei sulla lähde hb enempää laskemaan. Kivasti sullakin jo noita viikkoja kasassa.

Onnittelut Pikku2:lle hienoista ultrakuulumisista! Pitkän kaavan mukaan teidän reissunne meni. Kiva kun pääsette kohta uudestaan pikkuista katsomaan. =) Nautinnollista vapaapäivää, olet sen varmasti ansainnut!

Ninnille tsemppiä ultraan!

Tehiksellä loma alkaa vilkkaasti. Taitaa tosiaan tulla kalliiksi pyöriä kaupungilla aikaa kuluttamassa. Mulla on kauhea sisustusvimma vaikka en kodista jaksa tällä hetkellä pitää kovin hyvää huolta. Eilen ostin juhlien kunniaksi uudet vaalean vihreät verhot ja sohvaan uudet tyynyt, tuli tosi pirteän näköinen.

Mutta, nyt on ryhdyttävä hommiin. Vaikka, ei taas vaihteeksi, yhtään kiinnostaisi.

Aurikoista päivää kaikille!

T. Jazz rv 22+1

Pikaisesti tilejä katsomassa. Hyvä tietää, paljonko tänään voi tuhlata :-) Harmi juttu, tilipäivät vasta ensi viikolla.Täytyy hiukan säästöjen puolelta lainata...

Vai Jazzilla sisustusvimma... Onkohan mulla sitten ulostusvimma, kun tekee mieli tuonne ulos laittaa kaikkea kivaa ja uutta? :-D

Ihanan aurinkoista päivää teille kaikille!
Meillä luvassa tänään pelkkää urheilua... Tenniskoulun jälkeen on tytöllä jalkapalloturnaus tuolla Turun suunnalla. Meneekin siellä sitten ysiin asti illalla. Täytyy ottaa paljon aurinkorasvaa ja vettä mukaan.

Tehis rv 21+2

Pikaiset aurinkoiset huomenet täältäkin! Onnittelut Pikku2:lle ultrakuulumisista! Aika kauan saitte tosiaan odottaa.

Juu uskalsin minäkin listautua, kun en sentään niin taikauskoinen ole, että uskoisin sen johonkin vaikuttavan :) Tuntuu vain niin kamalan pitkältä ajalta odottaa vielä kolme viikkoa siihen np-ultraan. En tiedä, toisina päivinä tuntuu, että varmasti on kaikki hyvin ja toisina päivinä taas muistuu mieleen, että niin minä luulin silloin edellisessäkin raskaudessa pahoinvoinnin kourissa, että kaikki on hyvin :( Oireet on kyllä jatkuneet, mutta silti pelottaa...

Höh tänään ei tullut kovin iloista tekstiä...mutta siitä huolimatta mukavaa päivää kaikille!

Tuuli

Huomenta,

Lisärautaa tosiaan joudun jo nyt syömään, kun ekalla kerralla hb oli vain 119 ja nyt viimeksi 115. Normaalisti mulla on hb ollut ihan hyvä n. 130. jostain syystä se on nyt päässyt tippumaan. keskenmenneesäkin raskaudessa mulla oli alussa vain 120. No ei auta itku markkinoilla syön noita obsidaneja niin kauan kun niitä kaapista löytyy. Tuo mahan vilkastuminen ei oikeastaan haittaa kun normisti mulla on taipumus ummetukseen ; ). Jopas tulikin jälleen mielenkiintoista juttua.....

Tuulille. Paljon tsemppiä. Tiedän miltä sinusta tuntuu. np-ultran odottaminen tuntui minustakin suorastaan tuomiolta. Siinä pöydällä maatessani jalatkin menivät ihan lukkoon ja alkoivat täristä pelkästä jännityksestä. Oli sitten pakko pitää pieni tauko ja jatkaa kun olin hieman rentoutunut.

Sykkeistä: Meillä terkka ei laske sykettä, joten ihan arvoitukseksi jää missä mennään. Toisaalta ihan ok, koska en taida haluta tietää kumpi mahassa majailee.

Ultrista: meillä kunta tarjoaa vain np-ultran. Muut käydään sitten yksityisellä, jos haluaa. veriseulakaan ei kuulu mukaan tuohon pakettiin. Se otetaan vain jos np-ultrassa on jotain hälyttävää.

Mutta nyt takaisin töihin,

Ruusa

huomenta!!

Pika vastaus noihin sykkeisiin....
sehän on ihan hassujuttu niitä muutenkin katsoa. Meinaan tytöstä oli sykkeet (tarkistin eilen =D ) 130-165 aivan riippuen oliko tyttö nukkumassa vai potkunyrkkeilyä masussa harrastamassa :))
Mulle muutenkin ½ sanoi kaikista "merkeistä" - mahan muoto, ulkonäkö, yms yms, että poika tulee ja ½ sitten että tyttö.
Mutta sen olen omasta kaveripiiristä huomannu, että jos on ollut hyvä alkuraskaus (ilman pahoinvointeja tai mitään) niin tyttö on tullut. Jokainen poikaa odottanut, on voinut pahoin tai oksennellut ekat 3kk.
mites teillä jo lapset saaneilla? onko mennyt miten päin?!

Ja tosiaan ihana kun Tuulikin listautui =) !!!!
Nyt vielä odotellaan Niksua. Ja Niksun perään kaikkia tuolta haaveilupuolelta!

vointeja kaikille!!!

Heipat!

Kiva tosiaan Tuuli, että nähdään sut nyt virallisesti tällä puolella :)

Pikku2:lle täältäkin onnittelut hyvistä näkymistä.

Tosta lisäraudasta, viimeksihän hb:n mittautin neuvolakäynnillä ja olihan se vähän laskenut, 128 --> 124, mutta eivät siis vielä mitään "anna" ottaa. Poikaa odottaessa hemppa oli jo varmaan kolmannella käynnillä pudonnut 140 --> 95 ja siitä kesti kolme kuukautta saada se hilattua takasin sinne 120 tietämille. Toivottavasti ei tällä kertaa tipahtais niin alhaiseksi..

Kapris kyseli poikaodotuksesta. No, minähän siis odotin ekalla(kin) kerralla poikaa, eikä ollut kyllä tietookaan mistään pahoinvoinneista! Väsymystä ja tissikipua lukuunottamatta en mistään olis tiennyt odottavani, ja toista on siis ollut nyt ja varhaisilta viikoilta asti. Vieläkin toisinaan iltaisin tulee todella etova olo, vaikka viikkoja nyt onkin jo näin "paljon". Mutta siis silti, kyllä mä olen ihan varma, että poika siellä köllöttelee tälläkin kertaa :)

Hauskaa päivänjatkoa ja vilkutukset kaikille tasapuolisesti :)

Omppu ja Toivo 12+6