Iltaa vaan kaikille! Täällä on M nukkumassa, joten tässä on pikkasen sitä kuuluisaa omaakin aikaa. Heh kuulostaa niin tututulta tuo Safiirin Nelkun touhu

M ei tosin tuosta istumisesta ollut niin fiiliksissä kuin seisomisesta. Sitä tosiaan harjoiteltiin viime viikolla melkein joka ilta+yö...Nyt onneksi on tilanne rauhoittunut ja ollaan siirrytty normiin yhteen herätykseen per yö. Meillä on mies nyt lomallaan hoitanut tuon yöllisen maitopullon viennin Ämmälle ja kuvitelkaa ensimmäistä kertaa sitten Ämmän syntymän mä en yhtenä yönä heränny ollenkaan, kun M oli vaatinut pulloaan.
Ihania kuulumisia Tiuhtilla...niiks, ihan tulee tippa silmään, kun muistelee niitä ekoja liikkeitä

Oletko jo kauankin tuntenut liikkeitä? Mäkin aloin tuntemaan niitä vähän ennen rakenneultraa. En ehkä ihan noin aikaisin kuin sä, mutta kumminkin. Me ei käyty 4D ultrassa, mutta kyllä täällä jotkut on käyneet, ainakin Tehis ja muistaakseni Jazzkin ja kovasti kehuivat. Onhan se kyllä niin ainutlaatuinen juttu.
Niin ja siis mitä, onko meidän pikkuiset Katzun M ja Gian A:kin jo pian puolivuotiaita?!? Heh siitä tulikin mieleeni, että meikäkin vanhenee taas vuodella ensi viikolla. Voi kääks

Mähän alan olemaan jo ihan oikeasti vanha...Onpa hyvä juttu, ettei A:lle ole tullut kaurapuurosta mitään oireita. Mitä sanoivat neuvolassa siitä maitoaltistuksesta?
Harmilliselta kuulostaa tuo Katzun kylpyhuoneen tapetin kupruileminen. Oon sanonut tätä ennenkin, että mä inhoan just tosta syystä kaikkia remontteja, kun aina tulee jotain ongelmia eteen.
Niksullahan kuulostaa hyvältä, kun saat heti joulun välipäivinä pidettyä vapaata. Mulla ei vapaita ole vasta kuin ensi kesänä - se on aina tämän työpaikan vaihtamisen varjopuolia. Tai kyl mä puhuin mun pomon kanssa, että voin pitää pari päivää lomaa joskus kevättalvella. Risteilylle mekin varmaan mennään silloin, ei sen ihmeempää. Mutta siis joo kateellisena täällä luen Kapriksen ja Senoran perheiden etelän lomista.
Jazzille lähetteln myöskin täältä kaikki sympatiat!!! Ihan todella kurja juttu, kun teillä on vielä tuo päivähoitokuvio auki.
Eipä tässä muuta kuin hyvää yötä kaikille ja mukavaa loppuviikkoa. Huomennahan se on taas tostai. Safiirille vielä hali
Tuuli