EX-Kermit 34 - joulukuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantaita

Jazz on sitte käyny päivittämässä ittensä pois listalta. vilkutukset sinnepäin!

ääks... ajatukset suttaa... taas... Neiti meinas viideltä että nyt ois aika nousta. Sain kuitenki pideltyä sängyssä ja lopulta nukahdettinki ja nukuttiin liki kasiin! Ny on sitte pää töhmerönä ku on nukkunu pitempään.

TUosta muistista tuli vielä mieleen. Että kun selitän miehelle Salkkareitten juonikuvioita niin henkilöitten nimet on hakusessa. Just eilen naurettiin, kun mies sai kertoo roolihenkilöt ja mä kerroin mitä tapahtui. Sanoinki miehelle että mä en näköjään muista mitää. Onneks tuo ei ny niin vaarallista oo.

Kirpulla ollu herkkuilta eli helpompi iltaruoka. Toivottavasti miehellä oli kiva pikkujoulu, eikä ny sit oo kovin kipee päivä.

Ninnin ehkäisyasiaan en osaa kertoo.. Täällä ois kans pähkäily käynnissä omassa päässä... Noi kumiukot ei kiehdo ja on vähä hasardia ihan ilman mitäänkää touhuilla... Ja kun näyttää siltä että kierrot on pidentyneet, nii ei oikein niitä varmoja päiviäkään tiiä... Reippaasti Sinä Ninni jaksoit tuon imetysrupeaman, ja joskushan se imetys ois ollu lopetettava kuitenkin. on pikku koon edun mukaista, että äiti jaksaa, kun saa syyä mitä haluaa. Kyllä se neiti kasvaa ilman tissimaitoakin.

Ihana toi Hippusen maja... ja Sonia ja mies keksineet ihanan nimen pikkuprinsessalle.

Nyt tuli tikkuun oikein vahva viiva. Eilen oli kananmunavalkkarit ja kovat vatsannipistykset. Vielä nipistelee vähä. Eli ovis on hetimiten kananmunien jälkeen heti eikä sen aikana.

Elikkä vois kuvitella että tänään ois ovis, huomenna päivä oviksen jälkeen. Jos lutsku on neljätoista päivää, tätiä voitais sitte ootella pe 19.12. Kerkee sopivasti häippästä jouluun mennessä. Noin mää nuo laskeskelisin (joku edellisellä sivulla kyseli omastaan).

Mutta ny viemään kolmosta kerhoon. Leipovat pipareita siellä.

Huomenta

Täällä ei mitään erikoista :) Joululahjoja väsäilen kummitytölle ja hänen siskolleen.

Ihana masukuva tullut esille :)

Mun pää ei toimi nyt yhtään. M nukkuu, joten mentävä ompelemaan

Minne suljetulle sonia on sen nimen käynyt tyrkkäämässä?
Jahhoosseen vai?

Minä pikaiseen pyörähdän vain ja kerron,
että kiirettä pitää! Ensi viikolla ehtii jo ehkä palstailemaankin!

Johanna

sonia laittoi nimen sinne esittely-ketjuun. Minäkin sitä tovin haeskelin sieltä =)

Mites pikku2:nen voi? onko mies ollut edelleen muualla kuin kotona? eikö mennyt vanhemmilleen silloin yöksi kun viimeksi kirjoittelit?

safiirilla vahva viiva - ja eikun pupuilua ja pitkän kaavan mukaan ;)
peukut pystyssä täällä jo nyt bdbd

täällä lämmöt tippuneet ja se finnit ilahduttavat minua taas muutenkin rasvaiselta iholta, joten tätiä odotellen huomenna/sunnuntaina. Lutskuvaihe siis edelleen se 9-10.. kovin vähän. Mutta sitähän voisi pitää hyvänä ehkäisynä ;)

ninnille en osaa sanoa mitään ehkäisystä. Itsekin sitä pähkäilen..
se pilleriresepti on edelleen tuolla kaapissa - menee varmaan kohta jo vanhaksikin. Mutten oikein haluaisi niitä alkaa syömään ainakaan pitkäksi aikaa.

no kai se jotain on keksittävä.

nyt päikkäreille lasten kanssa!

ihanaa itsenäisyyspäivää kaikille

Piiiitkästä aikaa täällä kurkkimassa - ei voi muistaa kaikkia nettisivuja, missä käydä :)
Eli kirjoittelin täällä kun esikoista odottelin (tyttö 21.4.2007, la 23.4.07)
Nyt odotellaan jo toista melkein puolivälissä, joka täyttyy huomenna :) La on siis 25.4.09.

En varmaan usein täällä jatkossakaan muista käydä, mutta hyvää joulun odotusta kaikille ex-kermiteille!!!

Maaria, neiti pian 1v 8kk ja 19+6 :)

Ihana kun vanhoja kermejä käy moikkailemassa... Toi Maarian tulokkaan la on oikein hyvä päivä... :) Aikalailla esikko kerkiää kaksivuotiaaksi ennen kuin saa pikkusisaren. Jännityksellä odotamme sattuuko synttärit samoille päiville..

Meillä N eteni tänään eteenki päin... tuli pari metriä ryömimis/konttausyhdistelmää... :) Pian sitä ei pitele enää mikään. Ja uutena piirteenä on tullu se, että pullauttaa itkun, kun mä häivyn näkyvistä. Tänään käytiin katsomassa joulupukkiakin ja pukin syliinki neiti pääsi ja sain otettua valokuvankin.

Vilkutuksia Maarialle.

Senora, meillä nelkulla alkaa mennä ohi tuo vaihe että ku häviän näkyvistä nii tulee hätä. Ny hän uskaltaa kontata (!) jo toiseen huoneeseenkiin ja hävitä itte näkyvistä. Tänään ku käytiin tuikkaamassa toinen influenssa-rokotus, terkka sano että kertoo luottamuksesta vanhempaan. Eli on huomannu ettei vanhempi häviä lopullisesti vaikkei häntä nää.

Oli hauskaa kattoa ku äsken nelkku ajo konttaamalla takaa kakkosta. Kakkonen hyppeli takaperin nelkun edellä, joka konttas vinhaa vauhtia keittiöstä eteiseen. Olivat kuulema hippaa :)

Pikaisesti moikkaamassa!

Harjoittelu, koulutyöt ja kotielämä on pitänyt kiireisenä. :) Enää kaksi päivää harjoittelua ja sitten yksi koulupäivä ja sitten lähdetään juhan porukoille savoon loppu viikoksi. Sitten onkin isäkuukausi ohi ja arki alkaa taas. Odotan kyllä innolla, ei ole tuo mies saanut niin tip top pysymään paikkoja kun mä, joten hyvä päästä pistämään paikat kuntoon. ;)

Täällä masu kasvaa ja iskiasvaiva on, mutta siedättävissä. Johtuu paljon varmaan tosi hyvistä sisäkengistä! Hyvä niin. Kaikki muutenkin menee normaalisti. Ensi torstaina on taas ultra, pääsee pikkuista moikkaamaan. Neiti on pitänyt meitä hereillä kun tekee hampaita. On kahtena viime yönä mennyt vasta 1 yöllä... Jesh...

Mutta nyt lähdetään ystäväpariskunnalle ja sitten pikaisesti nukkumaan että jaksaa herätä aamulla! Emännöin kutsuja huomenna illalla niin pitäisi jaksaa harjoittelun jälkeen leipoakin vielä.

Terkkuja!

Antzi ja Elias 26 tasan

itsenäisyyttä juhlittu ja pukuja arvosteltu. On se kivaa kun itse niin täydellinen =)

Antzillakin noi viikot tulee oikeesti noppaa! ja ihana kun pääsette taas kaveria kurkkaamaan masuun =)
ja hyviä kemuja huomiseksi

täällä täti hyökkäs jo eilen paikalle ja luteaalivaihe oli huimat 8pvä... =/
olikos se niin, että liian vähäinen keltarauhashormoni lisää kohdunkaulansyövän riskiä, vai mites ?
tai kyllä se taisi olla joku toinen hormoni joka saatiin "kuriin" mm. pillereitä syömällä.
taidan tästä lähteä googlailemaan asiaa

Hyvää alkanutta viikkoa.

Äsken kävin naamakirjassa ihmettelemässä, sain jopa yhden kuvan laitettua.... Käyttökielenkin tajusin vaihtaa....

Oltiin tänään ensimmäistä kertaa tutustumassa MLL:n perhekahvilassa.Siellä olikin melkoinen huiske. Äitejä oli 15 ja lapset siihen päälle. Suurimmalla osalla kaksi lasta. Parin kanssa jutskasin, näytti olevan sellaisia kuppikuntia muutama..... Ehkä mennään ensi viikolla uudelleen.

Johanna ollut juhlat, nyt sitten toivutte juhlista :)

Täti löytänyt Kapriksen jo melko aikaisessa vaiheessa. Mulla oli viimeksi kierto 25 päivää. Saas nähdä paljonko nyt. Mullahan oli ennen raskautta ongelmana lyhyt kierto.

M on nyt sitten löytänyt varpaat. Nukkumaan kun pitäisi käydä, niin koivet on taivasta kohti ja kädet varpaissa kiinni. Peitto ei meinaa pysyä millään päällä :) Just tuolla heräilee,vajaan tunnin nukkui.

Antzilla ne viikot tulee kohisten :) Toivottavasti iskias ei pahene.

Jaahas, täytyypi mennä hakemaan yksi kikattaja pois sängystä......

Meillä kanssa keksittiin jokunen aika sitten varpaat :) A:lla ei nykyään paljoa sukat pysy jaloissa..Tänään ollut aika känkkäränkkä, hampeja kun puskee. Yöt on siltikin menneet ihan siedettävästi.

Oletteko nähneet neloselta sen lasten musiikkivideon, joka menee jotenkin näin: "Tämä on yöjuna 865, plaa plaa rovaniemelle siis"? Nauratti kun A katsoi ja kuunteli sen alusta loppuun.. Samalla tuli melkein tippa linssiin, ei ole enää mikään ihan pikkuvauva meillä..

Laitoin muuten suljetulle uusimman kuvan A:sta..

Nyt häippään juomaan kahvit. Tsau!

gia

Juu olen kanssa kuullut tuon Gian kyselemän kipaleen. Aika hauska.Se on Ellan ja Aleksin kipale: http://www.youtube.com/watch?v=EFZg9KmzUF0 (tuossa linkki)

Sitten suurempi uutinen. M on tänään liikkunut masullaan eteenpäin (siis vasta muutama sentti,mutta kuitenkin)

nyt kuuluu itku häläristä

Pikaisia ultrakuulumisia:
masusta löytyi ruskuaispussi, syke, ja sikiö. Mitta pienellä katkaravulla vastasi viikkoja 6+3 kun viikot 7+1. Se vähän mietityttää. Lääkäri oli sitä mieltä että koska juuri keskenmeno takana, on ovis varmaan ollut hieman myöhemmin. Oli sitä mieltä että 95% varmuudella päätyy synnytykseen normaalina aikana...

Terkuin Kirppu

Kirpulle onnittelut ultranäkymistä <3 Pukkaa kylmiäväreitä aina kun näitä uutisia lukee, on se niin ihmeellistä, että näistä pienistä katkaravuista kasvaa "oikeita" vauvoja :):):)

Huomenna otetaan rotarokote. Aamulla vasta saadaan reseptikin, tulee melkonen hässäkkä kun se ensin haetaan ja sitten apteekkiin, sieltä hetkeksi kotiin ja taas takas neuvolaan.... ja vielä kun vaavi yleensä nukkuis niihin aikoihin :)

Ihania uutisia Kirppu. Tuo varmaan pitää paikkansa mitä lääkäri sano oviksen myöhäisestä ajankohdasta.

Meillä kans liikutaan vinhaa vauhtia ympäri taloa. Nelkku on siis oppinu konttaamaan ihan niin että pääsee liikkeelle. Oikea käsikään ei vaivaa yhtään liikkumisessa. Tänään muuten oli aika erikoinen tilanne meillä. Kakkonen alko pelaan Pikku2:n sivuilta pelejä. Ku hän sivuston aukas, kuulu kaiuttimista Pikku2:n tunnari. Nelkku sen kuuli ja käänty heti kattoon telkkariin päin :-D On selvästi yhistäny tuon tunnarin ja tv:n ja Pikku2:n! Ei oo meiänkään vauva enää aivan pieni vauva.

Tänään olin loppukonsultaatiossa kättärillä ja niinhän siinä kävi kuin vähän pelkäsinkin.... syytä elokuisellekaan menetykselle ei löytynyt! :(!
Vielä ottavat joitain kokeita mutta tuskin niistäkään apua on.
Aika vaikea pohtia jatkoa kun kortit ovat nämä: kuusi raskautta ja neljä niistä menetetty... ja kun vielä nämä neljä peräkkäin.
Näillä miettein S

Voi Sanna. Tuo selityksen puute varmaan tuntuu kamalalta. Tai ainakin itse ajattelisin että jos löytyisi syy niin todennäköisesti sitä voisi ruveta korjaamaan. Epätietoisuus on pahinta kaikista. Voimia sinne!!

Omaa ovista olen laskeskellut. Tai itseasiassa kiertoa: kp 26 testissä(herkkä) ei näkynyt mitään. kp 29 testissä (herkkä) haalea viiva. kp 34 testissä (normi) oli sitten kaksi yhtä vahvaa viivaa. Eli noi herkät testithän antavat tuloksen jo 2 pvää ennen kuukautisten alkamista. Eli olisiko kierto sitten 31-32. Eli silloin rv olisi nyt 6+4(5). Joten ultra ei heittäisi kun päivällä kahdella. Muistelisin että seksihimot oli kovimmillaan kp 17-18 jolloin mikään (kaks kertaa päivässä ;o) ) ei tuntunut miltään...
Mitäs olette mieltä mun laskuista? Arveluttaa niin että jos kaikki ei olekaan ok ja sikiön kasvu hidasta!
Hitsit kun en silloin tikutellut. Sen muistan että kp 14-15 isukki oli juhlissa ja ei sekstailtu.

Kirppu, entistä huolestuneempana
Nimimerkki: tieto lisää tuskaa