EX-Kermit 34 - joulukuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja senora
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kirpulla ihania ultrakuulumisia... Mullahan oli kierrot mitä sattuu silloin raskautumisen aikoihin. Oisko ollu kp 29 kun sen plussan testasin... ei ollu viivat yhtä vahvoja silloin, enkä sit testannu myöhemmin, että milloin ois ollu viivat yhtä vahvat. ekassa ultrassa näkyi jotain ja viikon päästä vasta syke... oisko ollu viikot silloin 7... höh noikin asiast näköjään unohtunu... Mutta sen ultran mukaan laskettu aika piti kutinsa justiinsa. 'np-ultrassa viikkoja oli enemmän ja rakenneultrassa la aikaistui melkein viikolla.. Toivotaan että kaikki menee nyt loppuun asti hyvin...

Voi Sanna... lohtuhali sinne... Ois toivonu että jotai ois tutkimuksissa löytyny. Just eilen sua mietin päivällä... meinasin laittaa tekstariaki, mutta se ny jäi sitte. Miten nyt jatkatte?? Vieläkö uskallatte yrittää?? Jospa se viides kerta sitten toden sanois ja saisitte syliin kolmannen nyytin kasvatettavaksi?

Safiirin nelkku kiitää ympäri taloa... Ja oppinut yhdistämään asioita...

Sonian juniorille tsempit Rota-rokotteen kanssa. Kiirusta pitää, mutta toivotaan että kerkiätte kaiken ajallaan... Enpä oo suljetulle kerenny kurkkimaan nimeä.

pitäiski käydä... Sen verran eilen kävin että huomasin, että meijät Safiirin kanssa oli korotettu päävalvojiksi.. Oisko sulla S aikaa käydä tutkimassa sitä uutta systeemiä?? Voishan ne uudet ottaa rinnalle harjoittelukäyttöön, vai??

Ihana toi Katzun linkki... meillä ei kai nelosta katella... kun kappale oli ihan outo. KÄytiin just N:n kanssa kipale kattomassa. kovasti meilläki neiti siitä tykkäsi. nyt soi tässä taustalla jo kolmatta kertaa. Pian Katzun M:kin häääräää ympäri taloa.

Johanna ruususuu saanu nimen... toivottavasti äippä siellä toipuu juhlista nopeasti.

käytiin eilen tytön kans kaupungissa.. Oli sen rokotetutkimuksen jälkeisen verikokeen aika. Sain viimekse emlat mukaan. kovasti neiti huusi silti, kun verta otettiin. palkkioksi saatiin Mamin nokkamukisysteemi.. Paluumatkalla hain meijän passit. Tais reisu silti ottaa voimille, tyttö otti sit iltapäivällä tunnin tirsat. on kai rankkaa olla lapsi ...
http://www.youtube.com/watch?v=7IiLZ0dvDWU&NR=1

Jopa se täti Kapriksesta tykkää, kun tulee noin lyhyin välein. Löysitkä googlella selvitystä?

Antzilla noi viikot kertyy... ja Tiuhtiki on kohta puolivälissä..

N käväisi tutustumismatkan toisessa huoneessa.. pilttipurkkipussi sai kjyytiä.. On taas kertyny tyhjiä purkkeja pussillinen.

ny puuronkeittoon.

Voi että Sanna. Nuoko menetykset sitte vaan kuitataan että "jaa'a, minkäs teet"? Voi hemmetti :(

Kirppu, tuo sun laskenta kuulostaa hyvinki oikealta. Mullakihan kierto on tätä nykyä 32 päivää ku ennen nelkkua se oli 30 ja ennen kolmosta 28-29. Elä siis huolestu yhtään :)

Senora, vois tosiaan kokeeksi siirtää. Päästäs harjottelemaan. Katotaan, millon kerkeäis. Jompi kumpi.

Mutta ny oon tässä jo tarpeeksi istuskellu. Joten tsau.

Koko elämä kulminoituu nyt tässä viestissä..

Onnittelut Kirpulle!! Ihanaa!!

Ja sitten se elämän toinen ääripää..

Sannalle halaukset.

Mä olen aikas kiireinen edelleen, kun mies on isyyslomalla. Joululahjapalaveri käytiin äsken ja 60 joulukorttia odottaa kirjoittamista. V herää varmasti näinä hetkinä, kun on nukkunut jo muutaman tunnin.

Suljetun kautta..

Johanna ja V huomenna 6 vkoa

Huomenia kaikille!

Pikaiset ja lumiset kuulumiset täältä. Olen ollut 4 päivää putkeen töissä (teen nyt 15h/vko) ja olen aivan kuollut. Tänään ajelen vielä 80km:n päähän vetämään tunteja ja sitten alkaisi joululoma. Vienkin samalla lapset muutamaksi päiväksi mummilaan joten saan huomenna vähän omaa aikaa.. Joulupuuhasteluihin.
Lauantaina tulee viimeset synttärivieraat ja sunnuntaina yhdet ristiäiset. Näistä kun selvitään niin sitten tämä pirkko lepää.
Onneksi mulla ei ihan niin montaa korttia kun Johannalla. Kaikki on nimittäin suunnitteluasteella. Pikkuneiti saa auttaa askartelussa. Tosin tarvittavat välineet on vielä kaupassa!!!

Nyt pulkkamäkeen kun lumi on taas valaissut meidän tienoon

Kirppu 7+3

Huomenet.

Ihania jouluisia suunnitelmia Kirpulla. Mää olin tänä vuonna tylsä ja ostin joulukortit kaupasta. Isovanhemmille teetin valokuvasta. Me suunnataan lauantaina Kärppien kotikaupunkiin. Viiän ekaks kolme vanhinta anoppilaan ja jatketaan sitte joululahjaostoksille pohjosempaan. Sitte su:na takas.

Heh heh hee, mää bongasin eilen ihan selvästi kiinnittymiskipuiluja :-D Mahaa nipisteli ja vihlo ja tietenki mää ikuisesti optimistisena päätin niitten olevan The Oireita (kiva alottaa päivä hyvällä vitsillä, vai mitä?)

Mutta ny hoputtaan ykkönen koulutielle. Tsau.

Sannalle hali, ei varmaan oo helppoa miettiä tulevia suunnitelmia :/ Ois nyt edes jotain selvyyttä asiaan tullut.

Safiirille bdbd, että kipuilut on kiinnittymistä!!! :)

Vieras illemmalla tulossa, saa luvan kelvata tämä epäsiisteys. Näillä vaavin 2 min. torkuilla kun ei mitään suurempaa kannata alottaa ja mies lähti reissuun maanantaina. Saan ruhtinaallisesti lauantain viettää jouluostoksilla, mies sen verran armahti, vaikkei hälläkään aikaa olis. Mies siis jää tytön kans :)

Olihan tuo eilinen aika haipakkaa, vaan nyt onnellisesti ohitettu. Saas nähdä mitä oireita rokote saa aikaan. Viime yö meni mahavaivoja kippuroidessa, innostuin syömään vähän lanttulaatikkoa....

Piti kysymän, miten teillä tuli ekat kuukautiset synnytyksen jälkeen? Oliko runsaudeltaan normaalit?
Meinaan kun viime viikon mahaa väänsi ja käänsi ja perjantaina sain aika hyvän tuloksen paperiin... sitten vielä väänsi pari päivää, mutta sen kummemmaksi ei yltynyt. Nyt ei pahemmin tunnu enää. Tietty sitten lauantaina losahtaa joulumarkkinoilla ;)
Nyt ois kohta 12 vkoa synnytyksestä, esikoisesta muistelen, et meni paljo kauemmin ekoihin vuotoihin.

Täytyy alkaa laittautumaan kylille lähtöä varten, palaillaan!!! Terkut kaikille :)

Heippaus kaikille! Täällä täyttä häkää järjestellään lauantaina vietettäviä yksivuotissynttäreitä :) Tänään käytiin kuvauksessakin ja hienosti meni.

Sannalle lämpöisiä rutistuksia. Ihan varmasti kova paikka. Voimia yhä tästä eteenpäin ja tsemppiä päätösten tekemiseen.

Kirpulle onnea yhä vahvistuneista oireista tähän samaan kiireiseen hengenvetoon. Väsymys on oikein hyvä juttu tuossa tilanteessa :)

Sonia kyseli menkoista. Mulla ekat tuli öö....teen ollessa 7 kk. Ei ollut kipuja, eikä kovia vuotojakaan. Sen jälkeenhän onkin sit ollut vaan kahet ja nyt olen syönyt pillereitä sen jälkeen. Oli ajatus ottaa menkat ulos, kun tämä meneillään oleva levy loppuu. Ihanan vapauttavaa kyllä ollut olla taas ilman vuotoja :)

Kaprikselle pidetään peukkuja plussan puolesta! Ja Safiirille niin ikään.

Onnittelut nimensaaneille, ihania nimiä kyllä. Itellä ei olis kyllä oikein tytön nimestä havaintoa, jos sellaiselle tarvetta tulisi ;)

Mitäs vielä...juu, tee on nyt parisen viikkoa kävellyt omin avuin, on niin suloinen!! Ja hitsin nopea...yllättelee välillä ihan hiiren hiljaa takaapäin :)

Ei vaan, ruuanlaittohommat kutsuu. Ihanaa joulun odotusta ja onnea -ainakin yhdelle ketjulaiselle - tulevasta merkkipäivästä ;)

Omppu ja pojat (ja niin kaunis on maa...ihan valkoisenaan!)

Nelkku tänään 10 kk!

Mulle tuli täti kolmen kuukauden jälkeen synnytyksestä.

Mukavia ykkösiä Omppulaan! Ja muuten vaan mukavia hetkiä kaikkiin muihin talouksiin.

Heipä hei!

Sannalle hali, tosi harmi kun syytä ei löydetty. :( Jää varmasti vaivaamaan.

Me lähdetään huomenna reissuun anoppilaan. Mulla tosin menee vierailu pitkälti kouluhommissa... Mutta ihan kiva silti. :) Käydään ensin aamulla moikkaamassa Eliasta naistenklinikalla. Sain muuten harjottelusta tosi hyvät arvostelut, voin kuulemma hakea töitä kun sen aika tulee.:)

En tiedä tuleeko paljon koneella käytyä, joten mukavaa loppuviikkoa kaikille!!!

Antzi ja Elias 26+4

Morjens

Omppulassa käyty jo kuvassa ja juhlat lähestyy kovaa vauhtia :)

Mulla taisi alkaa menkat n. 4kk synnytyksestä, jos en nyt ihan väärin muista.

Antzilla hyviä uutisia tulevaisuuden töitä ajatellen. Hyvä hyvä!!!

Mä varasin M:lle ensi viikolle ajan yksityiselle. Nyt kun alkanut liikkua mahallaan, niin puklailut lisäänty. Tuntuu etten tee mitään muuta kun hinkkaan rievulla lattioita. Nyt ollaan taas siinä,että syönnin jälkeen ollaan sitterissä tai muuten pystyasennossa, koska ei halua juurikaan olla selällään vaan masulleen pitäisi päästä. JA ei toista voi väkisin selällään pitää.

Viikonlopuksi mennään mummolaan, isäntä viikonlopun töissä.

Nyt pakko mennä jatkamaan ompeluita. Saisin vihdoinkin koneen pois +muut ompeluun tarvittavat välineistöt..... M on aamu unilla ja siis nyt hommiin

Moikka kaikille piiiitkästä aikaa! Kerrankin tuli pikkuinen hetki, jolloin on vähän ylimääräistä aikaa, joten tulin teitä moikkaamaan. Iltaisin kotona ei kyllä kerkiä yhtään mitään tai oikeastaan siinä on suurimpana ongelmana se, että heti, kun M näkee tietokoneen, niin sitä ei pidättele sen kimpusta mikään. Ja sen jälkeen, kun M on mennyt yöunille, niin yleensä sitä haluaa vain olla rauhassa hetken ja jutella vähän miehenkin kanssa tai katella telkkaa.

Kiirettä lukuun ottamatta meillä menee oikein mukavasti. M on sopeutunut tarhaan hyvin. Kertaakaan ei ole itkenyt meidän perään. On ihan innoissaan toisista lapsista. Ja nyt, kun tämä uusi rytmi on hahmottumassa, niin ei mulla itelläkään ole mitään valittamista. Mä olen ihminen, joka ei haikaile kotielämää ;) Sitä osittaista hoitovapaata mietin keväällä, kun se tulee mulle mahdolliseksi. Se kiinnostaisi kyllä, koska silloin ei olisi aina niin kiire. Olisi mukava kuulla muuten Niksustakin. Miten on "uusi elämä" lähtenyt sujumaan? Kohtahan teilläkin on jo joululoma. Mä joudun ite olemaan töissä kaikki välipäivät, mutta mies pitää lomaa, joten M on poissa tarhasta kaksi ja puoli viikkoa.

Sannalle oikein iso lohtuhali! Ikävä kuulla, ettei mitään syytä löytynyt.

Täällä on pienimmät tulokkaat saaneet nimiäkin, valitettavasti en ole ehtinyt suljetulle aikoihin. Vaikka en nimiä nyt tiedäkään, niin voin toki onnitella eli onnittelut Johannan ja Sonian pikkuisille nimistä! Sonia kyseli menkkojen alkamisesta eli mulla alkoi menkat 3 kuukautta synnytyksestä. Mähän en tosin imettänyt kuin sen parisen kuukautta. Ekat oli muistaakseni niukat ja toiset kuin Niagaran putous ;) Nykyään mäkin syön pillereitä ja nyt mullakin on menny pari liuskaa putkeen, joten ei ole ollut menkkoja vähään aikaan. Mitkäs on Kapriksen mietteet…vieläkö ne pillerit on kaupassa ;)

Kirpulle oikein lämpöiset onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ihana juttu!

Ja tosiaan Antzikin on jo noin uskomattomilla viikoilla…mihin se aika menee?!? Olen kyllä niin iloinen, että sulla on raskaus sujunut hyvin. Samoin tietty olen iloinen, että Tiuhtilla ja Hippusellakin on kaikki kunnossa. Teillähän taitaa olla pian rakenneultra? Vai muistanko ihan omiani...

Toivottavasti Katzun M:n puklailujen syy selviäisi.

Ompulle vilkutukset ;) Ja mukavaa viikonloppua ja juhlia! Siis vuosi on mennyt…mulla on vieläkin kännykässä tallessa sun vuosi sitten lähettämä viesti. Niiks :) Kohtahan tässä saa meikäläinenkin alkaa herkistelemään vuoden takaisia juttuja. Meilläkin on itse asiassa jo tänään Ämmän 1-v kuvaus. Yritetään ehtiä vielä niiden kuvien kanssa jouluksi…saa nähdä miten käy. Mä en ole meinaa hankkinut vielä yhtään joulukorttia. Lahjoja olen sentäs jo ostellut. Ollaan jouluna molemmissa mummuloissa ja sit tietty kotonakin. Kotiin ei kyllä hankita mitään jouluruokia eikä kyllä kuustakaan. Sitä ei kenenkään hermot kestä, kun M kävisi sitä repimässä ihan koko ajan. M ei siis vielä kävele (toisin kuin tee ;)), mutta nousee seisomaan ihan joka paikkaan ja kurkottelee kaikkea pöydiltä ja tasoilta ja vetelee niitä alas. Yks ehdoton suosikki on vedellä vessapaperirullaa ja repiä sitä sitten palasiksi ja laittaa niitä paloja pottaan :) Tuntuu, ettei M ole enää puoliksikaan niin rauhallinen kuin oli vauvana. Tietää jo tarkkaan, mitä ei saa tehdä, mutta tekee sitten kumminkin. Eli kokeilee kyllä rajojaan ihan surutta. Ruoan kanssa on vähän turhan nirso, protestoi kovasti, kun ei saa juuri sitä, mitä haluaisi. Välillä kieltäytyy täysin syömästä. Maitoa vetelee edelleen vaikka kuinka ja paljon. Tuttelia ollaan vielä annettu, mutta nyt joululomalla ajattelin alkaa kokeilemaan oikeaa maitoa.

En tiedä, koska ehdin taas kirjoittelemaan, joten toivotan jo nyt kaikille isoille ja pienille ex-kermiteille + taustailijoille ihanaista joulun aikaa! Odottajille hyviä vointeja ja plussaa toivoville plussaonnea!

Tuuli

Pikaisesti ennen osastopalaverin alkua....=)

Nimensaaneille onnitteluja kovasti paljon, samoin kaikille uusia taitoja oppineille pikkukermeille! Ja meidän odottajille onnellista odotusta!!!

Menkkoja ei ole eikä tule, sillä syön pillereitä putkeen...=) En kaipaa ollenkaan moista riesaa, joten en ole edes ajatellut mitään puhdistusjuttuja tässä hetkeen aikaan toteuttaa.

Arki sujuu hyvin, mutta todella kiireisesti. Pojat viihtyvät hoidossa (ja varahoidossa...) mainiosti! Isäntä on ollut paljon nyt yön yli työreissuissa, pojat sairastuivat viime viikolla (totta kai...), samoin poikien hoitotäti jne. Mutta kummasti on saatu kaikki sumplittua, ilman niitä sairaslomia...;-) Töihinpaluu sujui kovin mutkattomasti, laitoin sijaiseni jo silloin maanantaina opettelemaan uusia töitänsä toisaalle ja ihan hyvin on mennyt vaikka 11kk olen tästä pois ollutkin. Ei uusia muutoksia omissa töissä, joten kyllä ne vaan sieltä selkäytimestä kumpuaa... Esikoinen joutuu lähitulevaisuudessa nielurisojen poistoon, ovat niin isot että lastenlääkärin mielestä olisi parempi ottaa ne pois. Kunhan tämänhetkinen lentsu on saatu selätettyä niin hakeudutaan korvalääkärin juttusille ja siitä sitten toivottavasti eteenpäin. Pikkuännällä on samat kujeet kuin Tuulin M:lläkin. Tekee tuhojaan sen kuin ennättää ja hymyilee leveästi päälle. Kävelee tuen kanssa ja seisoo jo hetkittäin ilman tukea, muttei onneksi ole sitä tuetta kävelyä vielä yrittänyt, saa kyllä odotellakin moisen homman kanssa vielä hyvän tovin...

Niin ja esimies ensitöikseen perui ne mun joululomat, joten töissä ollaan kaikki välipäivät jne. Tuolla osastopalaverissa toivottavasti vähän sitten järkeistetään tätä kuviota, mutta idea siis se, että mä joustan kun kerran olen just ollut vuoden poissa kuvioista....=/ Mut ei siitä sen enempää, eiköhän ne asiat lutviudu. Sitä paitsi joulun valmistelin niin pitkälle kuin suinkin mahdollista ennen kuin töihin palasin, joten ei siitä tarvitse ottaa kerrassaan mitään stressiä.

Mutta nyt sinne paltsuun. Paljon vilkutuksia kaikille!! Käyn kyllä kurkistelemassa kuulumisia aina kun vaan ehdin koneella venyä, mutta kuulumisten sepustus tuppaa aina vähän jäämään kaiken muun jalkoihin. Hyvää miltei jo alkavaa viikonvaihdetta kaikille säädyille!!!

Niksu

Hehee täällä minä taas…nyt on vaan hyvä hetki roikkua täällä, kun työkaveri on palaverissa ja mulla ei ole mitään erikoista. Kiva kuulla Niksusta! Höh mälsä juttu, että sun lomapäivät peruuttiin. Täytyy kyllä sanoa, että sulla on siellä varmasti enemmän junailemista kuin meikäläisellä, kun mun mies ei ole reissussa lähes koskaan. Eli aika tasapuolisesti ollaan pystytty jakamaan Ämmän tarhaan viemiset ja poishakemiset. Niin ja lapsiakin on vain yksi, eikä koiria yhtään ;)

Tuuli

mulla tökkinyt ellit ihan hirveesti... jokohan nyt saan viestin läpi.

Kirpulle onnittelut ihanista ultranäkymistä =)

sannalle puolestaan pahoittelut siitä kun mitään syytä ei löytynyt tähän viimeiseenkään keskenmenoon =( olisi ollut varmaan helpompaa jos olisi tiennyt syyn ja mahdollisen uuden raskauden alettua jotain mitä hoitaa.

meidän reippaille työlaisille vilkutukset!
niksu on kyllä kone kun hoitelee sairastavat lapset ja koirat yms ilman saikkupäiviä =)
olen kade.

ompullekin vilkutukset ja hyvät synttärivalmistelut sinne. ja myös hyvät synttärit ;)

nyt nukkuun!

toivotaan, että tämä viesti lähtee nyt

Huomenia tyttäret!

Luin kateudesta vihreenä Niksun toimeliaisuutta. Vau!

Kapris ei tätiä vieraakseen kaipaa. Kukapa kaipaisi. Minä just aamulla mietin että muistankohan taas ottaa pillerit kun niitä joudun syömään?! En tiedä mistä tuommoinen tuli mieleeni. Toivottavasti en niitä ennen ensi syksyä joudu syömään. Jos vauva nyt sitten saataisiin kainaloon heinä-elokuussa niin sitten imetysajan pillereitä ja sitten kierukka. Ja kääk. töihin. Tuntuu niin oudolta ajatella että lähtisi töihin koko päiväisesti. Mietin tässä jo senkin kannattavuutta kun sitten kolmen lapsen hoitomaksut! Mitä siitä työstä jää käteen muuta kuin ilo.

Täällä on niin oudon hiljaista. Lapset on mummolassa ja mies töissä. Enpä muista milloin olisin ollut yksin viimeeksi kotona. Tulee ihan mieleen aika kun odotin esikoista ja jäin äitiyslomalle. Eli reilut kolme vuotta sitten. Silloin vaan siivoilin ja kukaan ei sotkenut. Nyt on ihan päin vastoin :o) Eilen olin jouluostoksilla ja sitten olinkin niin puhki että makasin vaan sohvalla. Heräsin sohvalta vähän ennen neljää ja rupesin äkkiä imuroimaan ja pyyhkimään lattioita että olin edes jotain saanut aikaan kun mies tuli töistä!!! Nyt ajattelin lähteä vielä hakemaan lahjoja ja sitten ajelenkin puolilta päivin hakemaan lapsia kotiin!

Eli suihkuun ja kaupoille. Hauskaa ja lumista viikonloppua kaikille!

Kirppu 7+5 (tai jotain)

Heimoi.

Käväisen vain kertomassa, että meidän V:llä on vuorokausirytmit ihan hakusessa,
viime yönä valvottiin puoli viiteen!! Eli klo 01-04.30 välisenä aikana hän nukkui
3 x 5 min., ja nyt päivällä hän nukkuu 3-4 tunnin pätkiä.
Sain just viikkosiivouksen tehtyä (suppea sellainen) ja nyt aion mennä nukkumaan, kun hän oletettavasti nukkuu vielä 1,5-2 tuntia.

Hyvää joulunodotusta kaikille,
palaan kun meillä on taas ns. normaali rytmi...

Johanna & V 6 vkoa ja 2 pvää

Silmät ristissä luin teidän juttuja.. Meillä on yöt menneet ihan plörinäksi.. A heräilee muuten vaan monta kertaa yössä, ja valvotti keskellä yötä yhden reilun tunnin pätkän. Poika oppi ryömimään, joten se taitaa nyt entisestään lisätä hulinoita. Ainakin kuukauden ajan noita heräilyjä on ollut runsaasti. Onneksi siippa on nyt ollut paljon avuksi. Huomaa kyllä mielialassa sen,että on tullut valvottua... :( Mutta yritän lohduttautua siihen, että tämä menee ohi..

Johannalle tsemppiä öihin!

Mukava oli kuulla Niksun ja Tuulinkin kuulumiset. :)

gia

Ehtoota joka taloon. Pikaisesti tässä pyörähän ennen Mission Imbossiblen alkamista. Aamulla lähtään ennen ku kukko kiekasee liikkeelle, viiään ykkönen, kakkonen ja kolmonen anoppilaan ja jatketaan siittä saman tien pohjosempaan joululahjaostoksille. Kiirus ( mutta niin ihana ku pääsee käymään Oulussa :) ) viikonloppu tiedossa.

Hauskaa viikkistä siis jokaiselle. Ja lapsukaisille rauhallisia öitä.

Nimimerkki "nelkku singahti viime yönä neljä tai viis kertaa hereille..."

Toivottavasti Johannan V löytää unirytmin.. Myös Gian ja Safiirin juniorit on hillunu yöllä... Meillä onneks meni hyvin... Tais kaupunkireisu väsyttää neitin. Eka unijakso 5,5h ja sit pari 3 h pätkää...

Ihanaista Lucian päivää kaikelle kansalle ja myöhästyneet synttärionnittelut Omppulaan...

Iltaa. Oltiinkin jo kakkossivulla.

Voi yökyöpeleitä liikkeellä.
Gian A:lle onnea uudesta hienosta taidosta :)

Me tänään kotiuduttiin mummolasta,mukavaa oli.

Nyt katsomaan leffaa ja odottamaan Idolsin tulosta. Koop voittaa :)

Heikkua ja keikkua kaikille! Nyt ollaan sitten taas virallisestikin 1 -vuotiaan äitinä :) Tai no, tossa illalla vasta, jos tarkkoja ollaan. Kiitoksia onnitteluista. Juhlat pidettiin siis lauantaina ja oikein kivasti meni, mitä nyt päivänsankari oli itse vähän räkätautinen, mutta kuitenkin. Nyyh, iso poika jo!

Jotenkin on tunne, että kun oli nuo kemut, niin ihan kuin olis jo joulukin mennyt. Oli vähän sellaista joulutunnelmaa täällä meillä... ei siis innosta enää mikään joulun vietto, ainakaan tällä hetkellä, mutta ehkä sekin fiilis vielä ehtii tässä nostaa päätään..

Jaksamista yökukkujien vanhemmille! Meillähän ekat viisi kuukautta oli tosi rikkonaisia öitä, mutta sen jälkeen kuin taikaiskusta helpotti ja nykyään siis ihan unelmahyvin nukkuu.

Nyt on pakko lähteä tiskaamaan, hajos meinaan sopivasti tiskikone perjantaina, eikä olla vielä uutta saatu hommattua. Jippii...

Työniloa työläisille ja muillekin kaikkea kivaa!!

Omppu ja nukkuva 1-vuotias :)

Juups. Lahjat hankittu eikä aikaa lauantaina ollu yhtään liikaa. Käveltiin Kaakkurin Cittarista ulos klo 1750.

Oli mieleinen Idols-tulos. Oikeestaan en kannattanu kumpaakaan (Kalle oli paras!), mutta noista kahesta kyllä Koop oli korvaan mukavamman ja paremman kuulonen.

Mutta ny viimeisteleen ruokaa. Näkemisiin taas.

ihanat maanantait täältäkin!

Senoralle piti matkarattaista, että olivat hyvä löytö!
Otatteko ne mukaan matkalle? meillä oli viimeksi ne ja loistavat olivatkin. tosin siellä paikkapaikoin tosi korkeet katukivetykset, mutta oishan ne korkeet normaaleillekin vaunuille =)
jokos teillä alkaa matkakuume polttelemaan?!

Niksulla se täti ollut pitkään poissa pillereiden ansiosta. Täällä sitä kestittiin juuri.
ja mun pillerit ... no, on vieläkin siellä apteekissa ;)
voiko niitä syödä ihan huoletta monta laattaa putkeen?! mulle ei ole lääkäri ikinä sellaisesta maininnut? siis eikö ole huono "keholle" ? ja mitenkäs monta laattaa voi sit syödä kerralla?
auttakaa tyhmää!

Safiiri ostanut kaikki lahjat - onnittelut!
Täälläkin on kaikki "pakollinen" jo hetki sitten ostettu. Nyt sit alan ostella kaikkea "turhaa" varsinkin lapsille. Kohta on taas sellainen lahjavuori, että pahaa tekee.
tai aika paljon tulee tänä vuonna pehmeitä paketteja ihan siitä syystä, että leluja lapsilla on enemmän kuin tarpeeksi. Tietty muutama lelukin mukana on, jottei ihan alusvaatteita vain saa =)

täältäkin jaksut yökukkujille. Toivottavasti helpottaa kaikille ja noppaan!

ja ompulle tsempit tiskikoneen hajoomisen johdosta... mä niiiiiiiiiin inhoon pestä käsin.

Johannalle vielä erityisjaksuja neidin yövalvomisen johdosta.
Meillä poju myös valvoi välillä parikin tuntia yöllä putkeen (ei joka yö!) pienenä, mutta hän höpötti sängyssä ittekseen ja saattoi katella mobiilia ja olla siellä tyytyväinen hyvinkin pitkään, niin ei NIIN häirinnyt meidän unta. Tosin ei ihan 2 tuntia jaksanut ittekseen höpötellä =)

nyt kahvin keittoon