EX-KERMIT 6

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi ketju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
(mitenhän sitä ei tuu enää nykyään ikinä kirjauduttua..?)

Huomenta! Ja heti kärkeen: Onnea Safiirille hyvistä näkymistä :)
Ja Merville tsempit, vaikka taidatkin jo olla telakalla :)

Arkinen aherrus se sit taas jatkuu ja nyt siis kolme viikkoa itekseni tässä, kun työpari jäi kesikselle.. hyvät ja huonot puolensa siinäkin.

Perjantai oltiin työpaikan porukan kanssa Suomenlinnassa, oli upee päivä ja kiva reissu. Lauantaina mentiin mökille ja eilinenhän siel menikin sit sadetta pidellessä.. no, oon jo niin tottunut siihen, että AINA kun ollaan mökillä, siellä joko sataa tai tuulee niin maan perkeleesti.

Eilen kävin pikaseen lukemassa teidän kuulumiset viikonlopun ajalta, mut nythän en sit taaskaan muista mitään. Tuuli ainakin on nyt melko varmasti jo bongaillut liikehdintää :).

Jaaha, asiakkaita parveilee siihen malliin luukkujen takana, että kai mun on pakko "avautua" (ärsyttäviä tollaset etuajassa tulijat prkl!)

Aurinkoista päivää kaikille!
Omppu ja Toivo ..raks raks...22+5

Huomenet!

Ensiksi kovasti onnitteluja Safiirille hienoista ultranäkymistä!
Varmasti oli kyllä melkoinen onnenpäivä tuo keskiviikko :-) Onhan tuota näkymää odotettu pitkään. Nyt se odotus palkittiin. Ihana juttu!

Miten ne Ompun viikotkin noin kovasti ropisee??? Hassua, kun tuntuu, että "perässätulijat" tosiaan saa kohta kiinni. Tosin omatkin viikot vierähtää ihan hirvittävän nopsasti, mutta muilla vielä nopeammin :-)

Täällä se alkoi sitten virallisesti äippäloma. Tuntuu vähän hassulta.
Samalla alkaakin tuo arki oikein taas vähän rankemman kautta. Tarvitaan taas sitä pakkoenergiaa :-) Isäntä lähti Keski-Eurooppaan työreissulle, palaa ke-to yönä. Tänään pitäis illaksi mennä esikoisen jalkkisturnaukseen ja sitä ennen vielä vähän kouluvaatteita shoppailemaan. Ja tuolla reissulla menee hirvittävän myöhäiseen. Voipi olla aamulla vaikeuksia repiä koululaisia ylös sängystä ekana koulupäivänä. Kesälomarytmi on vielä pahasti päällä ollut ihan näihin päiviin asti. Sen verran pehmeätä laskua, että pikkumies menee vasta keskiviikkona hoitoon. Sit on pakko alottaa opinnot kyllä oikein tosissaan. Olenkin koko kesän täysin lomaillut niistä hommista. Toisaalta on kyllä ihanaa, kun palaa arkinen rytmi taas vähitellen! Tykkään rutiineista :-)

Nyt on lähdettävä kauppareissulle. Palailen viimeistään illalla astialle.

Tehis rv 31+1

pikaisesti tulin toivottamaan safiirille onnittelut ihanista ultrakuulumisista! :)

Toivottavasti ensi vk to mulla on myös hyviä uutisia..! Ikävää kipua ja painetta ollut jo montaa päivää masussa. :( Toivottavasti kuuluu asiaan... Maha on jo iso, turvotusta tietty enimmäkseen, mutta ei mahdu enää omat housut jalkaan. :) 15cm on kasvanut vyötärö, paino tippunut 1kg.

Heissan!

Supersuuret onnittelut Safiirille hienoista ultrakuulumisista! Mahtavaa!
Oliko teillä onnistunut riemuloma Wasalandiassa? Tsemppiä teidän ekaluokkalaiselle ja tietysti myös äidille. =)

Antzi: mulla oli noilla viikoilla myös ikävää polttelua ja kivistelyä masussa, eli johtunee mitä todennäköisimmin siitä että kohtu siellä venyy ja paukkuu hurjaa vauhtia. Tsemppiä kovasti ultran odotteluun, kyllä sieltä hyviä uutisia kuullaan!
Käytätkö muuten vielä lugeja?

Ompulla työntäyteiset viikot tiedossa työkaverin loman ajan. Mutta sitten ei olekaan enää montaa viikkoa äippäloman alkuun.
Suomenlinnassa pitäisi kyllä käydä kun ei ole tultu käytyä moneen kesään. Kivalta kuulosti teidän virkistäytymispäivänne.

Tehikselle onnittelut äippäloman alkamisesta! Taisit ottaa varhennettua kun mulla äippis alkaa vasta 3.9. Ärsyttää kun palkkiksen tyyppi ei ole vieläkään saanut toimitettua mun hakemusta Kelaan tai sitten täällä pääkaupungissa on hirveät ruuhkat käsittelyssä. Olen harva se päivä käynyt sähköisessä palvelussa tsekkaamassa joko päätös olisi jo tullut, muttei mitään näy. En jaksaisi enää odottaa.
Kovasti tsemppiä perhe-elämään miehen työreissun ajaksi. Onneksi tosiaan arki palautuu ja sitä myötä elämä ehkä hieman helpottuu. Tsemppiä myös opintoihin, muista nyt kuitenkin välillä levätä ja käydä täällä palstailemassa. =)

Hih, Tuulin mies on varma että tyttö tulee. Mikäs olo sulla itselläsi on? Olitteko menossa kenties käymään 4d-ultrassa, eli meinasitteko selvittää sukupuolen etukäteen?
Uskaltanen onnitella ekoista liikkeistä, eiköhän ne niitä ole. Ensin ne tuntuu epämääräisenä lepatuksena ja siitä ne sitten vahvistuu. Jännää ja ihanaa!

Huh hellettä sanon minä. Ei saisi valittaa kun olen ihan itse toivonut ja hankkiutunut tähän olotilaan, mutta nyt kyllä saisi tulla pari pilvistä päivää. Meillä aamulla jo reippasti ennen yhdeksää näytti mittari varjossa 24 astetta... hiki virtaa eikä virtaa ole mihinkään. Kovasti tekisi mieli ja pitäisi puuhastella mutta kun en millään jaksa.

Hei, nyt kun muistan niin laitan pientä vaunugallupia tulemaan. Minkälaiset vaunut teillä on tai olette suunnitelleet hankkivanne? Meillä on vaunujen hankinta vielä edessä kun menin myymään esikoisen vaunut talvella. Olen aivan sekaisin enkä millään osaa päättää mitkä olisi hyvät. Olen kuitenkin tullut siihen tulokseen että ostetaan matkikset tuplana ja kunnon vaunut tälle masuasukkaalle. Mietin noita Brion Happy-vaunuja yhtenä vaihtoehtona, mutta en oikein kuitenkaan ole varma asiasta. Onko kellään teistä kokemusta moisista vaunuista?

Nyt täytynee käydä katsomassa josko jääkaapista löytyisi jotain syötävää. Mikään tosin ei oikein maistu ja ruokapuoli on jäänyt vähän heikkomalle... saapi nähdä miten se on vaikuttanut painoon. Huomenna se nähdään kun on neuvola.

Ihanaista päivää teille rakkaat virtuaalikamut!

Ai niin, niistä treffeistä vielä. Silloin puhuttiin että oltaisiin tavattu elokuun lopulla, mutta mulla on kalenteri jo täynnä viikonloppuisin, joten voitaisiinko mahdollisesti siirtää treffejä syyskuun alkuun?

T. Jazz ja masupoitsu rv 32 tasan

Heipsankeipsan!

Kerkisinpäs vielä visiitille :-)

Toivottavasti nuo Antzin piinaviikot & -päivät päättyvät onnellisesti! Kaikenlainen kipuilu kuuluu kyllä asiaan. Mullakin alussa oli voimakasta toispuoleista kipuilua sekä selässä että vatsassa. Ja toivotaan edelleen, että vuoto on ollut vain valkkaria. Olisi niin kiva, jos sinäkin jo pääsisit nauttimaan raskaana olosta!

Juu Jazz, aloitin sen 50vrk ennen. Olisi ihan tyhmää mennä aloittamaan lukuvuotta pariksi viikoksi. Ei siitä olisi iloa kenellekään. Ja kun en siellä toisessa päässäkään sitten menetä mitään, koska en pidä edes vanhempainvapaata loppuun asti, kun Suvivirsi on ennen sitä... Olen siis kesäkuussa taas töissä ;-)

Oliko Jazz niin, ettei elokuun perjantaitkaan sovi?
Tuuli ainakin taisi ehdotella sitä viimeistä perjantaita.
Itse en kauhean isoilla viikoilla enää viitsisi liikkeelle lähteä, kun ajomatkaa on parisen tuntia yhteen suuntaan. Tuo autolla ajaminen ei selälle tee kovin hyvää.
Mutta palaillaan asiaan...

Meillä muuten myös vaunuasiat ihan vielä vaiheessa. Kunnon vaunut ilmeisesti pitäisi nyt hankkia. Olen ajatellut jättää tuplat ainakin aluksi hankkimatta kokonaan. Tuolla pikkumiehellä oli vain rattaat pehmeällä kopalla, kun oli kesävauva. Syksyvauvalle on pakko varmaan nuo vaunut hankkia. Lauta sitten niihin tuolla 2-vuotiaalle. Lenkille päästään sitten iskän kanssa yhdessä, toinen vaunuissa ja toinen rattaissa.
En ole vielä mitään tarvikeasioita muutenkaan ehtinyt kauhean tosissani ajatella. Pakko kai se vähitellen on ruveta edes ajattelemaan :-)

Safiiri, olen siis kännyllä tullut ihan wapilla normaalisti. Kirjottamaan en ole pystynyt, mutta lukemaan kyllä. Nuo kaikki toiminnot vaatii varmaan puhelimessa reilusti muistia, että jos sulla kaikki galleriat ja tekstiviestimuistit kovin piukassa, niin ei ehkä sen takia toimi.

Tuulille tosiaan onnitteluja liikkeistä :-) Kyllä ne muljahtelut sitä on!
Mulla tämä vauveli alkoi heti tosiaan ihan töytäistä, tuntui siis ihan pieniä potkuja.
Ja nyt onkin kyllä melkoista jytinää. Huh, kylkiluut on kovilla :-)

En ole vielä muuten oikein varma, että kuinkas tuo onnistuu sukupuolen salassa pysyminen siinä 4D-ultrassa... Ollaan sinne tosiaan torstaina menossa koko perhe yhdessä :-) Täytyy varmaan vaan lääkärille heti sanoa, että pitää vehkeet piilossa.

Nyt on pakko vielä jatkaa sitä hiivastooria, kun on yksi hauska miehenlogiikkatarina kertomatta :-D Vaiva on siis täysin parantunut jo, mutta silloin kun sitä "kahdenkeskistä romanttista iltaa" vietettiin, ei juhlakalu ihan kunnossa vielä ollut. Se lääkepuikko on ikävä, kun se valuttaa pitkään sitä murua ulos...
Näytti kuitenkin siltä, että valuminenkin on loppunut. Niinpä sitten vähän touhuiltiin. Totesin vaan isännälle sitten jälkeen, että kannattaa käydä kyllä vehje pesemässä, kun sitä lääkettä saattaa vielä olla liikkeellä. No, sitä murua oli sitten ollut vielä vaikka kuinka ja paljon. Ja isäntä reppana luuli, että se MURU on sitä HIIVAA :-D Oli sitten hinkannut vehjettään pitkään ja hartaasti, että varmasti lähtee hiiva pois! :-)
Ihan pikkasen nauroin ja olen aina välillä kysellyt, että ei sitten hiivaa ole enää näkynyt??? :-)

Yes, nyt pitää tehdä jotain hyödyllistä. Moiks!

Tehis rv 31+1

=D Leipuri Hiiva.... Kiitos taas nauruista!

Meillä saa luvan kelvata pojan vaunut, on yhdistelmät kovalla kopalla. Passaavat talvikersalle mainiosti, on lämpöpussit "kiinteenä" yms. Tossa joku aika sitte kävin yläkerran vintillä (harvoinpa sitä alakerrassa vinttejä onkaan...)kattomassa, ettei ole koppa homeessa..ei onneks ollut! Ite vaunut on nyt rattaina lämpimässä varastossa , mutta pesua kaipais kyllä, on vaaleensininen sisusta paikotellen jotain ihan muuta väriä... uskaltaakohan ne irrottaa, että sais vielä menemään takas paikoilleenkin? Niin ja meillä on jotkut Dorjan -merkkiset, norjalaiset (?) ja on tosi vankkaa tekoa ja hyvät. Alkuperäishinta oli 790 €, mutta sillon ku ostettiin ne alkuvuodesta -04, olivat ikäänkuin edellisvuoden väriä, ja lähti johonki neljään sataan...

Auh, mun häntäluu alkaa olemaan aika kipee tästä istumisesta... pakko kai kohta nousta jaloilleen ja käppäillä vaikka käytävässä.. pukkaa tota suppariakin vähän väliä taas. Pomoa tossa valotin jo aiheesta, kun kävi tässä ihmettelemässä, että miten menee, ettei vaan luule, että pääsen liian helpolla täällä :)

Mervi83 LA 4.8.07
Bellamariia LA 11.8.07
Hoppu LA 15.9.07 esikoinen
ÄssÄ LA 20.9.07 kolmas, tytöt -00, -02
Jazz (vm77) LA 8.10.07 toinen, tyttö 8.8.2005
Tehotyttö 35v. LA 14.10.07 neljäs, lapset -96, -98, -05
Ninni83 24v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 01/04
Kirppu 31v. LA 18.10.07 toinen, tyttö 12/05
Pikku2 29v. LA 25.10.07 toinen, poika 01/03
Kapris 28v. LA 1.11.07 toinen, tyttö 09/05
Ruusa07 31v. LA 18.11.07 toinen, tyttö 08/04
Omppu75, 32 v. LA 12.12.07 toinen, poika 03/04
Tuuli, 34v. LA 10.01.08, esikoinen
Niksu, 28v. LA 03.02.08 toinen, poika 12/05
Safiiri, 35v, LA 24.2.2008, neljäs, lapset -00,-03 ja -05

Synnyttäneet:
Tuulimamma 36v. tyttö 29.11.06 2870 g, 47 cm LKS (LA 16.12.06)
Mariia 36v. tyttö 1.1.07 4390 g, 53 cm (LA 25.12.06)
Epeli, poika (LA 27.2.07)
kauris 25v. tyttö 11.4.07 4400 g, 54,5 cm (LA 10.4.07 esikoinen)
Maaria 28v. tyttö 21.4.07, 3805 g, 51 cm (LA 23.4.07 esikoinen)
Naks 25 v. poika 1.5.07 3360g 53,5 cm (LA 26.5.07 esikoinen)
sämpy 32v. poika 8.5.07, 3430g, 49.5cm (LA 2.5.07 esikoinen)
Bellamariia 28v, poika 2.8, 3600, 50 cm (la 11.8 toka muksu)

Päivitin omat tietoni.

Onnea Safiiri ultrakuulumisista ja Antzille kärsivällisyyttä ultran odotteluun. Mulla meni nyt hieman ohi, ilmeisesti joku kestohäirikkö ollut tehiksen kimpussa, vai? Äippäloma sitten alkoi sulla tehis, eikö ole mahtavaa?
Jazz kyselit vaunuista. Meille oli ilmaantunut sairaalassaoloaikanani brion yhdistelmät, ihan peruskivat. Mä en hirveesti anna arvoa kaikille "lisäherkuille", jotka turhaan vaan hilaa vaunujen hintaa ylöspäin, nää oli kait jotkut 290 euron vaunut, uudet, mutta viime vuoden malli, joten myytiin pois -50%.
Kuka seuraavana synnyttää? Mervi on varmaan jo tositoimissa, sitten Hoppu ja syksyllä meillä onkin aika hyvä rypäs pikku-kermejä tulossa.
Vauva-arki on ollut toistaiseksi (kopkop) ihanaa. Poika on tosi rauhallinen tapaus, nukkuu syö ja katselee ihmeissään. Hih..oikein hymyilyttää kun mietin tuota "en halua poikaa"- juttua. Tällä hetkellä en voisi kuvitellakaan, että meillä ei olisi juuri tuota suloista poika-nyyttiä tuolla kehdossa huokailemassa. Tai että meillä olisi tyttö...Niin on ainakin tämän mamman sydän sulanut aivan totaalisesti. Täällä siis rauhallista, olen päässyt lähtöpainoon ja melko mukavaa, kun olin eilen shoppailemassa tyttökavereiden kanssa pitkästä aikaa "oikeita" vaatteita. Mies oli poitsun kanssa kaksistaan koko päivän, kun kävin vielä parissa paikkaa kylässä.
Kärsivällisyyttä helteisiin mahakkaille!

Vedet silmissä nauran tota Tehiksen hiiva episodin päätöstä :) Niin ja mukavaa äitiysloman alkua!

Kiva olisi kuulla teidän vaunupohdiskeluja, mitä ensikertalaisen kannattaisi ottaa huomioon? Me siis asutaan kerrostalossa kaupungissa. Liikkuminen paikasta toiseen tulee tapahtumaan pääasiassa autolla. Tietysti sitten varsinainen ulkoileminen on erikseen. Mutta noi niinku kyläilemisen, kaupassa käynnit jne. hoidan kyllä omalla autolla.

Jazz kyseli, että miltä minusta tuntuu, kumpi on tulossa. En osaa kyllä yhtään sanoa, minulla ei vahvaa tunnetta kummastakaan. Nimen kannalta olisi kyllä helpompaa, että tulisi tyttö :) Pariin ultraan aion vielä mennä rakenneultran jälkeen, varmaankin sitten se 4D ultra on seuraava ja sit se lääkäri puheli, että joskus rv 36 tulisin vielä vikan kerran. Eli voipa olla, että se sukupuoli tässä vielä paljastuu, vaikka mies ei sitä haluakaan tietää. Eikä minullakaan se sukupuolen selvittäminen tässä päällimmäisenä mielessä ole, oman mielenrauhan takia minä siellä ultrissa käyn. Tällä viikolla onkin sitten ensin Tehiksen ultra ja minun rakenneultrani on ensi maanantaina ja sit torstaina Antzin ultra.

En tosiaan tiedä, olisko ne nämä nyt sitten niitä liikkeitä. Minusta ne tosiaan tuntuu pieniltä muljahduksilta, ihan kuin olisi liikkuva kupla mahassa. Tänään tässä työpöydän ääressäkin tunsin yhden sellaisen.

Apua, nyt on pakko kiitää!

Tuuli

heippa taas!
Jäimmekin vielä kotiin ke asti, joten ei musta taas helpolla eroon pääse ;)

Ekana lähetän Merville telepatialla kovasti tsemppiä tosi toimiin!

Ja Safiirille onnittelut ihanista ultranäkymistä.
Antzille tsempit ultran odotteluun. Mulla oli myös sitä paineen tunnetta noilla viikoilla, joten no hätä.

Täälläkin nauroin vedet silmissä Tehiksen miehen hinkkalilulle :)))) Niin hassuja nuo miehet "välillä".
Tapaamisesta, niin mulle ainakin käy viikonpäivät paremmin,kun tuppaa noi viikonloput olemaan niin täys kaikkea puuhaa aina.
Se vika pe on vapaa, vaikka onkin koko viikonloppu neidin synttärijuhlia, mutta eiköhän ne siivoilut ja kakun teot odottele hetken.

Tuulille niistä kuplista, niin kyllä varmaan on liikkeitä :)) Ihanaa! Tiitiäinen (sehän se oli?!) siellä ilmoittelee itsestään.

Vaunuista, niin meillä esikoisen gesslainit. On musta ollut TOSI hyvät työntää. Loistavat iskarit :) ja se heittoaisa oli mulle ihan ehdoton.
Sekä kuuman auringon että kylmän tuulen takia talvella.
Niissä saa kakkonen sitten kölliä.
Sitten ostan isoilla ilmakumipyörillä, = helppo työntää talvellakin, käytetyt matkarattaat.
Esikoinen kun on niin kova innostumaan kaikesta ja jos olisi pelkällä laudalla, niin pomppisi siitä kyllä pois niin kovin, että hermot menisi kyllä viikossa. plus että olisi vaarallista jos jonkun perhosen huomaa tiellä ja sinne hyökkää.... =/
Ja täällä myös tullut Jazzin tytön tapaan muutama "ihana" uhmakohtaus viikon sisällä, että silloin on kyllä hyvä saada rattaisiin istumaan, kun ei sellaista huutavaa ja potkivaa tyttöä ole sit helppo kanniskella pitkin katuja ja työnnellä vaunuja ...
Vaikka mulla on oma auto käytössä, eli päästään kaikkialle autolla, niin haluan kuitenkin voida rattaillakin jos hyviä ilmoja.
Ja muutamalla kaverilla on lasten ikäero ollut 3v ja lauta käytössä, niin heilläkin vielä vaikeuksia saada lapset pysymään paikallaan.

no, tulipa taas tosi lyhyesti toi vaunuasia.

Tänään käyty neuvolassa ja masu kasvaa keskikäyrällä, hemppa 124 ja paineetkin hyvät.
Sokeri oli myös hyvä(siis testi jossa olin) ja painoa tullut 300g/vk. En kyllä tajua kuinka mahdollista tällä mässäilyllä... tai sit neuvolan vaaka jotenkin rikki.
Pikkuinen oli jo rt:ssa, mutta hyvin ehtii kääntyillä vielä jos sikseen tulee.

Ai niin, tehikselle hyvää äippälomaa!!

jatketaan taas

kapris 28+4

Päivystystä..

Kyllä kesällä on ihanaa.. Ei pidä valittaa kun muistaa miten talvella on kylmää, mutta kohtuus kaikessa.. Meillä varjossa +27,1 astetta..

Viikonlopusta selvittiin.. ja oma (järjestävä) seura sai yhden SM-kullan ja yhden SM-pronssin.. joten viikonlopun talkootyöhön täytynee olla tyytyväinen.. Tänään pitäs vielä mennä kisapaikan purkutalkoisiin, mutta sitten se olisi tältä erää ohi..

Tänään kävin neuvolassa ja kaikki tuntuu olevan OK! En muista mainitsinko sokerirasituksen tuloksista, mutta olivat OK.. 4,9 / 8,5 / 5,3. Siinä neuvolatätin kanssa keskusteltiin tuosta huilaamisesta ja sairasloman aloittamisesta, mutta en kyllä vielä tunne itseäni "sairaaksi".. Olen yrittänyt pohtia asiaa ja todennut ettei minusta löydy sellaista keskitietä.. on joko on tai off.. Ai niin hemppa on minulla ollu alamaissa, joten vaikka olen rautaa popsinut niin piti lisätä annosta.. Tänään oli ensimmäisellä mittauksella 93, mutta sitten toisella 107.. Toivottavasti nousis nyt niin ei tarviis sitten synnytyksen jälkeen olla kanttuvei..

Suonenvedosta.. Syön magnesium-tabletteja ihan suosiolla joka päivä.. yritän juoda illalla hieman reilummin, vaikka vessassa saa kyllä ravata muutenkin.. laitan relaxanttia pohkeisiin ja nukun "toppatossut" jalassa.. Esikoisen kanssa suonenvetoa oli miltei joka toinen yö.. joten nyt olen päässyt helpommalla. Vain viitisen kertaa on yöllä herätty siihen tuskaan..

Jaaha.. pitänee lähteä katsomaan mitä tuo esikoinen touhuaa tuolla hiekkalaatikolla..
Palaillaan...

Ihanaia uutisia kertakaikkiaan, ja niiiin odotettuja, haavepuolella!! Hyvä aloitus päivälle :)

Pikku2:llakin menee kaikki hyvin, hyvä niin. Ja sokeriarvotkin kohillaan. Aika jännä tuo, että kahdella perättäisellä mittauksella voi hemppatulos heittää noinkin paljon...

Kapriksella myös kõik hea (vai miten ne tuolla naapuris sanookaan..) ja kiva kun säkin pääsit siitä mystisestä ihottumasta eroon. Mulla on jostain syystä navan ympärys kutissut viimepäivinä ihan sikana, en sit tiiä onko jotain hikoilun tulosta vai onko joku nappi ollut kohillaan.

Ja aamusumpille!

Omppu ja Toivo 22+6

Vautsi, mikä aloitus päivälle! Aurinko paistaa kauniisti, koululaiset lähetetty koulutielle taas ja SENORALLE PLUSSA :-) Onnitteluja vielä tätäkin kautta!
Ja Ompulla naiahommat mielessä heti aamutuimaan... Kyllä elämä hymyilee :-D

Tottapuhuen väsyttää kyllä himputisti. Eilen oltiin siellä reissun päällä 15-22. Kauheella kyytillä lapset pehkuihin turnaus- & shoppailureissun jälkeen. Itse en tietenkään malttanut nukkumaan mennä ja sängyssä pyörin vielä pitkään. Puoli seiskalta kyllä ois nukuttanut, ku kello soi. Lähdetään pikkumiehen kanssa käymään kans vielä mun työpaikalla, niin saan sitten pyyhkiä koko paikan mielestäni seuraavaksi kuukaudeksi ainakin, kun uppoudun ihan omiin hommiin. Sijainen ei ollut perjantain suunnittelupäivänä ollenkaan, joten haluan käydä moikkaamassa ja samalla oppilaita. Jos sais vaikka sapuskaa samalla... :-)

Nyt ei muuta tällä istunnolla. Palaillaan.

Tehis rv 31+2

Huomenta vaan tännekin! Olipa niin ihania uutisia Senoralla, että ei meinaa meikäläisen työnteostakaan tulla mitään. Voi, että olen onnellinen Senora teidän puolesta!

Bellamariialle vilkutuksia! Ihan kateellisena täällä luen, kuinka sinulla kaikki tuntuu
sujuvan niin rauhallisesti ja helposti - ja synnytyksestä ei ole vielä kahta viikkoakaan! Kuntoilu kyllä näemmä kannattaa! Joskus aikasemmin oli puhetta niistä liikkeistä, mitä jumpassa voi ja ei voi tehdä. Just eilen huomasin, etten enää pystyy tekemään niitä vatsalihasliikkeitä, kun jalat suorina kosketaan vuorotellen maahan. Jotenkin tuntuu niin ikävältä alavatsassa. Eli kyllä sen näemmä sitten huomaa, mitä liikkeitä voi tehdä ja mitä ei.

Kapriksella ja Pikku2:llakin neuvolassa kaikki hyvin. Kiitos Pikku2 vinkeistä suonenvedon estämiseksi. Niin ja Kapris mikä on heittoaisa?

No kaipa se on taas maan pinnalle palattava ja aloitettava työnteko. Ei taida tulla Senoran töistä tänään mitään :)

Tuuli

Ai niin minäkin mietin sitä, että voitaishan me nähdä vaikka esimerkiksi torstaina? Ei kai sillä päivällä ole niin väliä, kun ei kauheasti taideta voida terassisiidereitäkään juoda...

Tuuli.... pakko tulla... Eilen tuli työpöydälle metrin verran papereita, joille on tehtävä jotain... Tarkistettava tiedostoista ja verrattava... Mutta mitenkähän mä saan miehen puhumaan... se lähti aamulla ennen aikojaan töihin ja aiko mennä katsomaan onko hirvet pellolla... Ei kommentoinu viivoihin mitenkää... järkytys...

tännekin huomenet!

Ihanat uutiset oli kyllä haaveilijoiden puolella :) Onnea vielä tällekin puolelle, Senora!!

Heittoaisa on sellainen, että työntösuuntaa voi kääntää vauhdissa, eli "naps vaan ja aisa kääntyy".
Ei siis tartte irrotella mitään penkkejä ja ruuvailla kiinni jos haluaa työntää lasta välillä kasvot menosuuntaan tai toisinpäin.
Ja suonenvetoon, niin itse olen välttynyt tässä raskaudessa suonenvedoilta (2 kertaa ollut pieni) kun olen juonut IHAN mielettömästi ja vichyä paljon. Magnesium auttaa.. jos auttaa ja sitähän on vichyssä. kai :))

Bellamariian uutta vauva-arkea minäkin luin täällä kaiholla ja ilolla. Ihanasti menee sielläkin.
Itsellä on vielä piiiiitkä aika siihen....
Tänään mennään katsomaan viikon vanhaa tyttöä :)

nyt sukuloimaan....

kapris 28+5

ai niin, kävitkö pikku2 lintsillä? En kyllä muistanut yhtään tarkkailla raskaana olevia naisia...

Täälläkin vielä leijaillaan aamullisen uutisen siivittämänä.. :)

Mhy, täällä kateellisena luen, kun suunnittelette sitä tapaamista.. mut kun en taida mitenkään päästä paikalle.. En kerta kaikkiaan rohkene mihkään Espooseen ajella, ja mies ei varmana lähe kuskaamaan, kun tulee töistä just sieltäpäin... no, ehkä joskus toiste? Mutta, mites se oli niitten kuvien laita, voisko niitä saada sitte vaikka sähköpostilla *kainona anelee* ?! Laitan kyllä varmasti omianikin sitten tulemaan (jos nyt jotakuta sattuu kiinnostamaan =D).

Tosiaan, BM:n arki vaikuttaa tasapainoiselta ja painokin palannut lähtöasetelmiin. Hienoa.

Mitenhän Mervi jakselee, jokohan nyytteröinen on käsivarsilla..?

Eikös se Pikku2 ollut menossa vasta nyt tulevana viikonloppuna sinne Lintsille, vai ymmärsinkö väärin..? Me puolestamme ollaan menossa nyt lauantaina Korkeasaareen, jos sää sallii. Saatiin vapaaliput, niin eihän niitä voi käyttämättä jättää. Lintsin keikkakin pitäis kyllä vielä heittää, poika on jo kahtena kesänä rannekkeensa kanssa laitteissa kieppunut :) Hih, viime kesänäkin mulla teki pahaa, kun katoin missä kieputuksessa nappula viihtyi! Ite en niistä härveleistä välitä, mutta se popcorn... slurps!

Onnea senoralle plussasta!! :)
Ja safiirille ultranäkymistä!!

Tehikseltä on ollu tarkoitus kysellä siitä kantoliinasta. On aika kallis verrattuna esim. pikku ruuhun, mutta onkohan hintansa arvoinen?? Tilasin pikku-ruun ja laitoin samantien takaisin..se ainakin oli liian pitkä ja paksu mulle.

Jazzille nukuttamisesta.. Myö aloitettiin nukuttaminen vanhassa asunnossa, jossa sänky oli meidän huoneessa. Sovittiin etukäteen, että saa sit jonkun palkkion, kun nukahtaminen sujuu. Katsottiin yhdessä kaupassa valmiiksi lelu. Oli vissiin kolme iltaa, että ramppas koko ajan pois huoneesta n. 2 tunnin ajan. Sit viimein nukahti ilman, että nous sängystä kertaakaan. Sit sai palkkion kun oli nukkunut kolme yötä, mut sitpä ei taas halunnutkaan nukahtaa... Sit vasta keksin, et vois saada tarran jokaisesta yöstä. Kysyin, myös lapselta oisko se hänen mielestä hyvä idea. No sen jälkeen on ainakin nukahtanut hyvin. Välillä itkee, ettei halua käydä yksin nukkumaan, mut jää kuitenkin hyvin sänkyyn.( Nyt ei enää muisteta joka aamu palkita tarralla.) Luvattiin myös, et saa aina silloin tällöin nukkua äitin ja isin vieressä. Ja kaks ekaa yötä uudessa kodissa sai nukkua meidän vieressä, mut sen jälkeen nukkunut tyytyväisenä omassa huoneessa. Tulipas sekavasti, mut toivottavasti ymmärtää.. Ne ekat illat oli yhtä tuskaa ja meinas kärsivällisyys loppua,mut kun ei antanut periksi, se palkittiin. Suosittelen!

Ninni 30+4 niin ne viikot vierii...

Pikamoi!

Laittakaahan vielä sähköpostia tulemaan, jos haluatte listalle. Eihän se ole pakko sinne tapaamiseen tulla, vaan ihan muutenkin listauduttais, ni vois vaikka niitä kuvia vaihdella.
tehotytto@hotmail.com
Paljastan minäkin sitten nimeni, kun olen saanut kaikki halukkaat listattua :-)

Ninni, en oikein osaa sanoa tuosta liinasta, kun mulla ei ole vertailukohdetta. Pitkä tuokin liina on. Olen sen lopun kietonut kaksi kertaa ympäri. Mutta se on ohutta trikoota ja ihan kesähelteilläkin jaksoi käyttää. Olen kyllä tykännyt, mutta en tosiaan osaa sanoa, onko hintansa arvoinen.

Sinne lähti, tehotyttohotmailiin meiliä just :)

Täällä ukkostaa ja sataa. Ihan ku syksykeli, niin pimeetä. Ai että, toisaalta ihanaa se alkusyksy varsinkin, kun alkaa pimenemään ja saa viritellä kynttilöitä ja takkatulta.....

Mitä mä tekisin, mul on ihan tylsää..? (no, töitä?? ehkä..)