Heipsankeipsan!
Kerkisinpäs vielä visiitille
Toivottavasti nuo Antzin piinaviikot & -päivät päättyvät onnellisesti! Kaikenlainen kipuilu kuuluu kyllä asiaan. Mullakin alussa oli voimakasta toispuoleista kipuilua sekä selässä että vatsassa. Ja toivotaan edelleen, että vuoto on ollut vain valkkaria. Olisi niin kiva, jos sinäkin jo pääsisit nauttimaan raskaana olosta!
Juu Jazz, aloitin sen 50vrk ennen. Olisi ihan tyhmää mennä aloittamaan lukuvuotta pariksi viikoksi. Ei siitä olisi iloa kenellekään. Ja kun en siellä toisessa päässäkään sitten menetä mitään, koska en pidä edes vanhempainvapaata loppuun asti, kun Suvivirsi on ennen sitä... Olen siis kesäkuussa taas töissä ;-)
Oliko Jazz niin, ettei elokuun perjantaitkaan sovi?
Tuuli ainakin taisi ehdotella sitä viimeistä perjantaita.
Itse en kauhean isoilla viikoilla enää viitsisi liikkeelle lähteä, kun ajomatkaa on parisen tuntia yhteen suuntaan. Tuo autolla ajaminen ei selälle tee kovin hyvää.
Mutta palaillaan asiaan...
Meillä muuten myös vaunuasiat ihan vielä vaiheessa. Kunnon vaunut ilmeisesti pitäisi nyt hankkia. Olen ajatellut jättää tuplat ainakin aluksi hankkimatta kokonaan. Tuolla pikkumiehellä oli vain rattaat pehmeällä kopalla, kun oli kesävauva. Syksyvauvalle on pakko varmaan nuo vaunut hankkia. Lauta sitten niihin tuolla 2-vuotiaalle. Lenkille päästään sitten iskän kanssa yhdessä, toinen vaunuissa ja toinen rattaissa.
En ole vielä mitään tarvikeasioita muutenkaan ehtinyt kauhean tosissani ajatella. Pakko kai se vähitellen on ruveta edes ajattelemaan
Safiiri, olen siis kännyllä tullut ihan wapilla normaalisti. Kirjottamaan en ole pystynyt, mutta lukemaan kyllä. Nuo kaikki toiminnot vaatii varmaan puhelimessa reilusti muistia, että jos sulla kaikki galleriat ja tekstiviestimuistit kovin piukassa, niin ei ehkä sen takia toimi.
Tuulille tosiaan onnitteluja liikkeistä

Kyllä ne muljahtelut sitä on!
Mulla tämä vauveli alkoi heti tosiaan ihan töytäistä, tuntui siis ihan pieniä potkuja.
Ja nyt onkin kyllä melkoista jytinää. Huh, kylkiluut on kovilla
En ole vielä muuten oikein varma, että kuinkas tuo onnistuu sukupuolen salassa pysyminen siinä 4D-ultrassa... Ollaan sinne tosiaan torstaina menossa koko perhe yhdessä

Täytyy varmaan vaan lääkärille heti sanoa, että pitää vehkeet piilossa.
Nyt on pakko vielä jatkaa sitä hiivastooria, kun on yksi hauska miehenlogiikkatarina kertomatta :-D Vaiva on siis täysin parantunut jo, mutta silloin kun sitä "kahdenkeskistä romanttista iltaa" vietettiin, ei juhlakalu ihan kunnossa vielä ollut. Se lääkepuikko on ikävä, kun se valuttaa pitkään sitä murua ulos...
Näytti kuitenkin siltä, että valuminenkin on loppunut. Niinpä sitten vähän touhuiltiin. Totesin vaan isännälle sitten jälkeen, että kannattaa käydä kyllä vehje pesemässä, kun sitä lääkettä saattaa vielä olla liikkeellä. No, sitä murua oli sitten ollut vielä vaikka kuinka ja paljon. Ja isäntä reppana luuli, että se MURU on sitä HIIVAA :-D Oli sitten hinkannut vehjettään pitkään ja hartaasti, että varmasti lähtee hiiva pois!
Ihan pikkasen nauroin ja olen aina välillä kysellyt, että ei sitten hiivaa ole enää näkynyt???
Yes, nyt pitää tehdä jotain hyödyllistä. Moiks!
Tehis rv 31+1