Heipsun!
Pidän pienen kaffepaussin ja samalla pyörähdän täällä. Huh, olen ihan nukuksissa. Olin niin tyytyväinen, että näin ekalle opiskelupäivälle oli yksinkertaista haastattelujen purkua vielä tarjolla. Se on vaan niin puuduttavaa! Onneksi puolivälissä tuo urakka nyt, kun ei tosiaan ollut paljon purettavaa. Aivot tuskin olis vielä tuon kummempaan ajatustyöhön pystyneet näin kesän jälkeen
Kuulostaa romanttiselta tuo Senoran saunakammaripuuha

Täytyy olla sinnikäs tapaus tulossa, kun on siellä alulle saatu! Ennenvanhaan sitä synnytettiin saunassa, että vähän niinku sitä mukaellen, perinteitä kunnioittaen...
Hyvä, että mieskin aukeni. Siis eilen, en puhu tuosta saunakammarista :-D
Apua lihiksiä Ompulla :-O Tällä ruokahalulla tekee jo ajatuskin pahaa... Siis mulla ei kyllä ole huonoja oloja, mutta ruokahalut edelleen nollassa. Joku ääliö kantaa meidän kaappiin sellasia ruokia, jotka mua ei kiinnosta ollenkaan ;-)
Syömään ei pysty muutenkaan paljon mitään yhdellä kertaa, kun tuo vauva täyttää kaiken tilan. Vois alkaa kasvamaan enempi ulospäin vähitellen!
Mulla on nyt jostain takaraivosta iskeny pieni paniikki päälle. Mitäs jos tämä päättäiskin yhtäkkiä jo tulla maailmaan? Mitään ei ole laitettu kuntoon ja miljoona projektia odottamassa ennen tämän projektin oletettua valmistumispäivää
Varmaan mun paniikki tulee siitä, että tässä parina päivänä on ollu menkkakipuilua ja vatsa sekaisin. Todennäköisesti johtuvat jostain ihan muusta, mutta sattumalta tuovat mieleen myös lähestyvän synnytyksen. En tiedä, tapahtuisko sitten kuitenkin jotain kypsymistä jo alakerrassa. Ei mulla oo kyllä muista tapahtunu mitään ennen synnytyssuppareita, mutta se nyt ei ole mikään takuu
Lokakuisten ketjuja olen käynyt lueskelemassa jollain muillakin sivuilla ja ihme kyllä, missään ei ole vielä ensimmäistä lokakuun vauvelia syntynyt. Yleensähän joka ketjuun joku aikainen putkahtaa

Nyt jalat ristiin, ettei se ainakaan omalle kohdalle putkahtais.
En ole kyllä vielä millään tavalla kypsynyt tähän raskauteen. Olo on mitä mainioin, joten senkään takia ei tarttis vielä PIIIIITKÄÄÄÄN aikaan syntyä. Ja mulla ei ole tuota malttamattomuuttakaan ollenkaan, josta Jazz kirjoitti. Varmaan johtuu tästä hulabaloosta, josta vielä toistaiseksi selviää paremmin näin; vauva vatsan sisäpuolella.
Lisää sähköpostia on tullut perille. Huomiseen asti annan vielä aikaa laittaa osoitteita mulle. Yritän huomenna koota listan ja laittaa mailia tulemaan.
Treffeistä vielä... Minä otan tuon nuorimmaisen kyllä mukaan, koska en sen takia viitsi hoitopäivää käyttää. Ja noiden matkojen takia tulee aika pitkä päiväkin. Luxusmatkaa ei siis luvassa tällä kertaa
Tarkemmin sitten sähköpostitse, mutta ehdotan nyt vielä tätäkin kautta kaikille sitä perjantaita 31.8.
Nyt täytyy jatkaa tuota nukuttavaa hommaa...Moiks!
Tehis rv 31+3