Sunnuntaita kaikille,
Yritän kuumeisesti orientoitua kirjallisuussepustukseni väsäämiseen (palautettava huomenna) ja täällähän sitä taas pyöritään
Nyt ymmärsin vihdoin mitä tuo tjot -tarkoittaa, kun se on aiemminkin tullut vastaan

Tuolla kermit-ketjussa luin jotain ketjua, missä joku ei tiennyt kp:tä, clomeja tai muutakaan ja täytyy tunnustaa, että kun itse rupesin näitä sivuja seuraamaan, niin kyllä siinä jonkun aikaa meni, ennen kuin tästä slangista pääsi kärryille. Varsinkin nuo kuu-kohtaiset odottaja-ketjut olivat ensin ihan hepreaa, kun otsikossa luki vain kuukausi ja sitten kun sen avasi, niin ensimmäisenä tuli vastaan lista, joka oli kyllä ens kertalaiselle ihan hepreaa...

No nyt ymmärtää sentään jotain. Ja aina ei jaksa kyselläkään, jos se ei kamalan tärkeältä vaikuta.
Hyviä uutisia neuvolasta siis, kauris. Sulla on yhtä samanlainen verenpaine kuin mullakin, mutta Hb mulla ei ole noin hyvä. Mulla Hb:t menee yleensä jossain tuolla anemian rajoilla, toisaalta viimeksi neuvolassa oli 125 enkä joutunut rautakuurille. Toivottavasti pysyisi samalla tasolla vaan.
Oletkos kauris menossa rakenneultraan, kun puhelit tuosta sukupuolen kysymisestä?
Minä en ole tuntenut mahassa vielä mitään. Joskus on sellaisia menkkamaisia vihlaisuja, lieneekö sitten niitä liitoskipuja. Nyt maha on kyllä kasvanut. Vaikka entiset vaatteet menevätkin vielä, niin saa nähdä, pystynkö pitämään tämän vielä kuukauden salassa.
Mietin, että pitäiskö tilata vauva-lehti, kun nyt oli tarjous, että vuoden saa 40:lla. Onkos teillä mitään mielipidettä kyseisestä lehdestä. Itse olen pari numeroa ostanut.
Täytyy mennä pelastamaan peitot pihalta. Taitaa ruveta satamaan. Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille.